Ha Citroën-ekről esik szó, akkor a GS/A modelleket többnyire -méltatlanul - elfelejtik, vagy épp csak megemlítik. Pedig létük igazi sikertörténete volt a gyár történetének. Pedig a GS a Citroën második legnagyobb példányszámban elkelt típusa, elnyerte az év autója címet is (1971). Várom ebbe a topicba a típus rajongóit. További adatokra a:
http://www.citroen-gs.hu
oldalon találhattok.
Üdvözlettel: GSdriver
Talán már későn írok, de sebaj, kellhet ez még másoknak is. :-)
Mellékelem a GS-GSA vezérlési rajzot.
Alatta megtalálod a jelölések közötti távolságokat fogszámban is.
Lakkfilctollal megjelölöd a méretek alapján a szíjat, és úgy már könnyen fel tudod tenni.
A szelepállítás sem ördöngősség. Ha nem tudod a beállítási sorrendet valamelyik motoron, akkor állítsd úgy, hogy addig forgatod a motort amíg az állítani kívánt vezérműtengelybütyök a vezérműtengely ellenkező oldalán lesz mint a himba ! (remélem érthető voltam !)
Itt beállítod a hézagot, majd szépen végigmész az összes himbán!
Az elosztónál van szimering, viszont a számát sajna nem tudom. :-(
"Van GS szervízkönyvem nekem is. Az is német, és benne van a vezérműszíj belövés is. Ha kell kifotózzuk belőle. " Nekem megvan jpg-be(scan), címet adjatok, ahová küldhetem;)
Gyakrabban kéne topicot látogatnom. Vagycsak roszkor hagyok ki egy két napot. Mert ilyenkor úgy megindulnak az üzik, hogy öröm nézni! :) Örülök, hogy tetszenek a képek! Az autó egyébként 10.500 Ft-omba került. Szóval nem kellett koplalnom. Csak nagyon nehéz beszerezni. Szerencsém volt.
Van GS szervízkönyvem nekem is. Az is német, és benne van a vezérműszíj belövés is. Ha kell kifotózzuk belőle.
Egy barátom árulja a Citroën LNA-ját. Vizsga épp most jár le, ha így érdekel valakit 150-ért vihető. Ha kell le tudom vizsgáztatni. Képeket tudok küldeni még. 650-es boxer kacsa motoros 1978-as évjáratú 80 ezer originál km!!! és gyári fényezés belejavítgatásokkal. Érd. mail vagy 30/445-3989
MSN életképes. Megadom egy barátom MSN címét és onnan mehet a dolog... Azért nem az enyémet, mert nem otthon netezek és nem hagyhatom bekapcsolva a gépet... Ha ez így jó, akkor az azami@freemail.hu-ra jöhet a címed! Üdv: Feri
sajnos atepitsek tortentek, ott ahol a honlap mukodott es kifelejtettek a mi dolgainkat ... remeljuk 1-2 napon belul rendezodik a dolog. addig az ftp site sem erheto meg el sajna. :((
raadasul ev vege tajan ugy tunik el is kell koltoztetni a cuccot valahova. :((
azert nem marad honlap nelkul a vilag, legrosszabb esetben az egyetemi szerver hyperbonyolult URL-jen lesz elerheto az anyag, oda akar holnap fel tudom tenni masolatban ha nem indul ujra a masik server.
A segítségeteket szeretném kérni.GSA 1.3.mal volna poblémám.
A motor vezzérlésének beállítása (vez szíj ) és a szelephézag állításának sorrendje kellene.A vez. tudom hogy a szíjjon lévő jelölések alapján kell beáll. de ezek elkoptak én nem látszanak.Ha valaki tud más megoldást hogy ne kelljen új szíjjat vennem és tudtomra adná mergköszönném.Ezzel együtt a hézag beáll. modját is .Másik problémám hogy a gyújtás elosztonál van-e szímernig és mi a a száma.