nem fiesta, de a nyáron átvett autóm 8.5-9 litereket eszegetett, még 2ezer km-nél is, mostanra van benne 8ezer és 7.5-8-at eszik tökugyanott tankolva, tökugyanarra használva mint akkor. sztem van valami ebben a bejáródás összeesküvés elméletben.
Nem tudja valaki hogy mennyi a normális átlagfogyasztása az 1.25 motoros modellnek mert én sokkalom a 7.6L átlagban vegyesben.A könyve 6L ir vegyesre amit elfogadhatónak tartok.2000km van az autóban.Eleinte az hittem az asszony nyomja neki de nem én is mentem vele hosszú uton nem száguldozva és ugyan ezt produkálta.
Hideg motornál is, és meleg motornál is 1000, nem megy semmi.
Lehet a Fordnál piszkálták fel, mert már volt bent náluk, mikor hullámzó volt a hideg indítás után az alapjárat, és azt játszotta, hogy felugrik, majd majdnem lefullad, majd megint fel.
Mikor leállt és újraindította akkor utána sokat ment tankolás nélkül még? Ha jól sejtem ennek az autónak kb 650 km a hatótávolsága. Tankold tele, nullázd le a napi számlálót és nézd, hogy mennyit mutat a megtett és a hátralevő km-ek összege. Ez nagyságrendileg 600-650 lesz (7 literes fogyasztással). Ha azt veszed észre, hogy jé, már megtettem 680-at és még mutat 70-et akkor az gyanús.... Van ötletem de ezt jó lenne megtudni.
A "lerobbanásnál" természetes, hogy világít az olaj és töltés lámpa. Ugyanis ha a motor nem jár, de a gyújtás "rajta marad", akkor nincs olajnyomás és töltés ergó világítani is kell a lámpáknak. Ha újraindítás után nem aludtak ki az gáz.
Ami az alapjáratot illeti az 1000 meleg motornál, klíma nélkül kicsit soknak tűnik. Ha az A/C OFF-ban van és a vízhőfok normálon (középtájon a skálán) akkor a fordulat kb 750. Ha viszont hideg a motor vagy megy a klíma akkor már lehet 1000 körül az alapjárat.
Vacakol az uzemanyagszint visszajelzom. Lehet a hogy a hidegtol? A napokban beultem a kocsiba, elindultam, latom hogy fel tankot mutat, pedig par napja tankoltam, menni meg alig megyek. Megallok, motor leallit, ujraindit, aztan jot mutat, full telit. Utana nap beinditom, akkor kb 3/4-et mutat, aztan par perc mulva jot. Volt mar valakinek ilyen? Meg a facelift elotti, lcd kijelzos uzemanyagszint visszajelzos muszerfalu kocsi.
Direkt megnéztem hazafelé induláskor (9 óra állás után) 2000-ig pörgött fel. Sztem teljesen normális. Soha nem tűnt korábban fel. A 2000-2500 egy nagyon alacsony fordulat.
Valaki válaszoljon már legyen szíves, hogy normális-e az, hogy hidegindításkor, gáz adása nélkül felpörög egy újonnan vásárolt MK7-es fiesta motorja 2000-2500-ig!
"köszi, újabb ár a mennyiből-mennyit kérdésemre, ha jól értelek akkor egy 3324ezres listaárú autót hoztatok el 2640ezerért?
(mondjuk meglepett, hogy egy ötödik fejtámláért elkérnek "extra"ként 9ezer forintot, dehát valamiből nekik is meg kell élni :-))))
(és ahogy magamat ismerem én belerendeltem volna még 200ezerért a plusz 4 légzsákot, hamár ebbe legalább rendelhető)"
Igen igy igaz ennyiért hoztuk el és mivel közel 1 hónapot (gyártva volt szerintük amikor megrendeltük csak a szállitásra kellett várni?) csusztak az átadással igy az pluszba rendelt kartámaszt sem fizettem ki + 2 szerviz is dijmentes amit irásba kértem hogy adjanak nehogy véletlenül elfelejtsék.Igy is örültünk hogy megvan hátha még kértünk volna plusz dolgokat csak karácsonyi ajándék lett volna ahogy elnézem a Ford gyártási és szállitási gyorsaságát.
Nagyon másként állnak a márkakereskedések a próbaúthoz! Volt ahol olyan papírt kellett aláírnom, hogy minden kárt viselek (ez mondjuk Fiat volt) és volt ahol csak a kulcsot nyomták a kezembe (ez Fiesta volt), majd az úton azt mondták: "Nyomjad neki! Van casco!".
En is kiprobalom majd, ha pont jarok egy kereskedes fele, mert ugye a szervizuket hanyagolom. De majd inkabb tavasszal, vagy ha szarazak az utviszonyok, ismeretlen autoval nem szeretek csuszkalni :S nem is vagyok biztos benne, hogy raknak teli gumit a tesztkocsira telen, volt mar olyan hogy nyari volt, mi meg nem neztuk, aztan csodalkoztunk hogy csuszik.. Az igazan korrekt az volt hogy a tesztvezetes elott alairattak egy papirt hogy kifizetjuk a 200ezres casco onreszt ha valami lesz a kocsival......de decemberben nincs rajta teligumi. (mas marka nem Ford, nagyivben el is kerultuk a kereskedest mert olyan szerencsetlen bandat meg nem lattunk....)
Nem, nem voltam. Majd amikor már ki is lehet próbálni, megnézem. Sztem következő szervíznél már biztosan lesz tesztautója belőle a szalonnak ahová viszem.
2005-ös évjáratú fehér Ford Fiesta Van kisteherautó.
1,4 TDCI motorral, szervokormánnyal, légkondival, gyári rádióval, téli és 1 nyarat futott nyári gumikkal 146ekm-el, megkímélten, nem lelakott állapotban.
iÁr: 1.000.000Ft
Érd: pannon 941-1006 vagy a tarakos kukac freestart pont hu címen
Ez nem hangzik jol. De mint tudjuk egy friss modell, sose tokeletes, majd kijavitjak ezeket a dolgokat. Azt mondjuk nem ertem, hogy a kifuto fityot miert nem tartjak meg meg mondjuk 1 evig, es adjak classic vagy barmi nevu felszereltseggel. Biztos hogy lenne ra vevo. Az ujat is el lehet emellett adni, sokan vesznek csak azert 4 evente uj autot, mert megtehetik, megunjak a regit, lehet vele villogni stb.
Majd valamikor megvizsgalom en is eloben az ujat. Bar a fotokon sehogyse nem jon be, elveszett a Fiesta egyeniseg belole... igazan adhatnak mas neven (Verve)
Beugrottam ma erre a nyílt napos dologra és körbenéztem egy közepes felszereltségű fiestát (trend). Kivülről pofás jószág, de belül nem estem hasra tőle... A ford is elkövette azt a hibát, hogy mint sok kisautóban itt is közel vannak a pedálok és 45-ös tappancsokkal bizony könnyen kettő nyom be az ember. Nagynak tűnik belülről, a térérzet jó, az ülés kényelmes, de vállban tán székebb mint a régi és baromian nem látható be a kocsi. A váltó magasan van, a régin jobban kézreáll. Sok slendriánságot is láttam: lógó motorházfedél borítás, az első sárvédő-ajtó-szélvédő találkozásánál elnagyolt gagyi szigetelés és tömítés maradványok... Egy közepesen felszerelt 1.4 dízel kb 1 millióval kerül többe mint a ugyazon szintre hozott, akciós kifutó fityó... Háát...