márpedig úgy hogy kihúzod és a vége y-ban elágazik, mind a 3 részen egy cspgy van ami tűgörön fut és az le tud csúszni ez pedig ziher h, így van mert már vettem ki
és én olyan vagyok h, akkor megnézem hogy miként van megoldva.
amiről beszéltem az itt van bent és a kuplung cseréhez ezt nem kell megbontani hacsaknem cserélni akarod a porvédőt.
Úgy hallottam, hogy ha leszedem a szelepfedelet, akkor új tömítéssel tegyem vissza. Kérdésem, hogy a tömítést be szokták még kenni valamivel, mielőtt vissza teszik?
Valamivel ma tipual talan tevested enel mindig 7500km volt irva čak okan mem tarak be e 200ezernel jônek a gondok olaj fodasta,kompresio, e perse hideg tart edenkent indulnak a hangerek tb.
Ha a motora gondols ot čak ara kel vidazni hod olajat 7500km-nel čereld ki mindig. E nem tudod tônkre teni. Nem musaj draga marka ojaj čak idôbe čerelni.
Még új vagyok itt, nemrég vettem egy 1.9D Feliciát, amit remélem, nagy megelégedéssel fogok használni. A kocsin most volt olajcsere, valamint egyúttal olajszűrő-, gázolajszűrő-, és légszűrő-csere is. Eddig pöpec a gép, már több, mint 1000 km-t tettem bele.
Van itt esetleg olyan, aki szintén dízelt használ? Informálódni szeretnék, hogy mire figyeljek a használat közben.
Féltengely végén az anyát meglazítani, kerék le, kormányösszekötőgömbfej ki, talpas csapszeg ki, alsótrapézt lenyomni, a féltengelyről az anyát lecsavarni, az agyat kifordítani és így a féltengely kijön belőle, madj a komlett féltengelyt kipattintani a váltóból. Ja és a váltóolajat előtte leengedni.
Nem biztos, hogy a sorrend... de valahogy így. Arra már nem emlékszem, hogy a féknyerget le kellett e szedni... talán nem.
De igen Szlovákiai vagyok :),a rendszám nem a helyiségek,hanem a körzetek szerint vannak TV...... az Terebes vagy is ( Trebisov). Honnan ismerted fel,hogy a kép Sárospatakon készült? :)
Leveszed a kereket, alul a talpasgömbfej átmenő csavarját kiveszed és akkor kitudod húzni az agyból a trapézkar lenyomásával.
akkor az agy már mozdul kifelé és egy erős rántással kitudod húzni a féltengely rudat a gömbcsuklóból de arra nagyon figyelj hogy a difiből ki ne rántsd a féltengelyt mert akkor kipotyoghatnak a tűgörgők.
szal amikor le akarod rántani az agyat a féltengelyről ott csak az agy mozduljon. csak előtte old le a porvédőt mert az összefogja.
össze felé ugyan így csak ha összelökted akkor a zéger gyüfű az biztosan kapjon a helyére.
ha így nem megy akkor a féltengely göbcsuklót is ki kell venni csak annak az anyáját már emelt állapotban nem fogod meglazítani.
2000 évjáratu felicia féltengely gumiharang (belsö) méretét megtudnátok mondani? ja leirnávalaki hogy cseréljem ki a gumiharangoket ugyanis elvannak szakadva?