Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BmS1 Creative Commons License 2019.08.16 0 0 156613

Milyen színű a füst? Mennyire kopott a motor?

 

Találgatni lehet, de ezzel nem biztos, hogy előbbre vagy.

Kompresszió végnyomás?

Bef.porlasztók?

Izzító gyertyák?

 

Ezek a legvalószínűbbek.

Serviz eddig nem tudott rá mit mondani.   Itt az ideje szervizt cserélni :-D

Előzmény: gabecz (156611)
KawaBazsy Creative Commons License 2019.08.16 0 0 156612

Nekem dettó, csak a motor 1.6 tdci (Fiesta SportVan). A héten a szerelő azt mondta, h semmit nem lehet rajta állítani, a befecsiktől függ az egész. Ha vmelyik esetleg becsöpög, vagy ilyesmi.. Be lehet őket vizsgáltatni, de annyira azért nem zavar, h indítás után kell adni egy gázt.. De hátha mond rá BMS mester is vmit. :-)

Előzmény: gabecz (156611)
h i r d e t é s
gabecz Creative Commons License 2019.08.16 0 0 156611
Sziasztok!
Van egy 2007,1.9tid 1saa150Lebom.Olyan problémám van,hogy amikor a motort
hidegen beindítom egyenletlenűl jár és füstpamacsot nyom ki a kipufogó kb:30-40mp-ig tart vagy egy két gázadást követően,egyenletesenjár.Serviz eddig nem tudott rá mit mondani.Valakinek valami ötlete??


Fmori_406 Creative Commons License 2019.08.05 0 0 156610

Majd előtte felhívlak, hogy ne csak úgy betoppanjak, de köszönöm a meghívást! :)

A T8-cal kapcsolatban én is erősen szkeptikus voltam, de a mai érában már finoman szólva is nehéz a nem down-sizing érában született motorú autót venni. Egyébként a fehérből 2 év és 80 ezer km után szálltam ki, gyakorlatilag semmilyen nyűgje nem volt a túlhúzott motornak. A MY20-asban már visszafogták a teljesítményt, már "csak" 303 LE, köszönhetően az EUR6d szabványnak, na meg a WLTP ciklusnak. Egyébként a Mercinél most épp a 2 literes motor 421LE is tud lenni..... Mindezt egy A és egy CLA osztályban! Ehhez képest az én tankom alulmotorizált a 390LE-s rendszerteljesítménnyel :)

 

Üdv

Előzmény: BmS1 (156609)
BmS1 Creative Commons License 2019.08.02 0 0 156609

A T8 2 literes 320 lovas motorja nekem kicsit "túl sok a jóból" benyomást kelt. Korábban ez elképzelhetetlen volt egy széria autóban. (A Saab 2,3 260 lovas motorjának literteljesítménye 113 Le/liter, és elég nyögvenyelős az élettartam. Ez meg 160 Le/liter! Jó lenne egy ilyen motort látni 250e km után.)

 

 

üdv.

Előzmény: Fmori_406 (156607)
BmS1 Creative Commons License 2019.08.02 0 0 156608

Gyere át, szuper!

 

üdv

Előzmény: Fmori_406 (156607)
Fmori_406 Creative Commons License 2019.08.02 0 0 156607

Igen, ránk férne már egy jó dumcsi, jövő héten lehet, hogy átugrom Hozzád!

Volvo fronton van változás bőven. A fehér T8-at eladtam. Közben vettem egy 2008-as XC90-est V8-as motorral (B8444S), olyan hobbi félének (ez nagyon bitang) és kedden vettem át az új T8-ast. Szóval Saab híján, sokadik Volvot nyúzom. Egyébként a V8 nagy kuriózum, az új T8 meg már a frissített 2020-as modell nagyobb akkuval, szóval zajlik az élet :)

 

Üdv

Előzmény: BmS1 (156605)
Bary79 Creative Commons License 2019.08.02 0 0 156606

Sziasztok!

 

Az FA57A08 és FA57C04 tipusú automata váltók közt mi a különbség? Ha valaki tudja, írja már meg nekem legyen szíves!

köszi 

BmS1 Creative Commons License 2019.08.01 0 0 156605

Hello, Feri!

 

Rég ittunk kávét :-)

Miújs a Volvoval?

 

üdv

Előzmény: Fmori_406 (156604)
Fmori_406 Creative Commons License 2019.08.01 0 0 156604

Szia Sanyi!

 

De jó ezt hallani (látni)! Örülök, hogy ilyen jó kiállású még mindig. Sok örömet a jelenlegi gazdájának hozzá!

 

Üdv: Feri

Előzmény: BmS1 (156569)
anonym19 Creative Commons License 2019.07.31 0 0 156603

Szia!

 

Egy pár dolgot a maptunparts vagy az azperformance oldalról biztosan be tudsz szerezni.

Előzmény: lamborghini01 (156602)
lamborghini01 Creative Commons License 2019.07.31 0 0 156602

Előzmény: lamborghini01 (156601)
lamborghini01 Creative Commons License 2019.07.31 0 0 156601

Sziasztok,ehhez a géphez keresnék első fényszórókat illetve lengcsillapító garnitúrát, motortérbe szilikoncső készletet, nem motoros bőr kárpit garnitúrát.  Thx

BmS1 Creative Commons License 2019.07.31 0 0 156600

Mennyire megbízhatóak a Saab szervizek?

 

Pont annyira, mint a Hyundai, a Peugeot, vagy az Opel szervizek. Általánosítani nem lehet. A túl olcsó szerviztől óvakodj, csodák holnaptól, a szaxerű munkához kellő eszközök, műszerek drágák, a jó szakit meg kell fizetni, a költségek magasak, a vállalási árak nem tudnak alacsonyak lenni.

Előzmény: Gábor912 (156598)
anonym19 Creative Commons License 2019.07.31 0 0 156599

Nagyon nem mindegy milyen hibáról beszélünk. Időszakosan felmerülő problémát nagyon nehéz diagnosztizálni. Erről BmS tudna  neked szép regényeket írni. Az ismert Saab szervizek megbízhatóak  nem kell tőlük tartani. Hátránya hogy mindegyik BP és vonzás körzetében található meg. Aráik nyilván eltérőek. 

 

Előzmény: Gábor912 (156598)
Gábor912 Creative Commons License 2019.07.30 0 0 156598
Mennyire megbízhatóak a Saab szervizek?
Totalcar.hu-n volt talán egy cikk, hogy az egyik nagyobb márka szervize se vette észre a nagy hibákat..
Előzmény: anonym19 (156597)
anonym19 Creative Commons License 2019.07.30 0 0 156597

Csak hogy emlitsek pár tételt 

 

- féktárcsa  20-30 ezer / db!

- fékbetét 25-35 ezer / készlet 

- hosszbordásszij készlet 30-35 ezer

- vezérműszíjkészlet vizpumpával együtt 75 ezer

- 4 gumi (közép felső osztály) ~100 ezer

- első lengőkarok 70-80 ezer / db

- kormánygömbfej és axiálcsukló és stab. Pálca oldalakként (első tengely)  40 ezer

- olajcsere szűrőkkel és pollenszűrővel ~40-50 ezer

 

Ezek nagyon megtudják tolni a költségeket úgy hogy 200ekm-nél már azért egy két dolog biztosan lóg ha nem volt cserélve a futóműben. Fékek szintén, ha érzésre 2-3 mm válla van tárcsának ezzel is számolni kell. Gumik dot számait jól nézd meg, ha több mint 7 évesek a gumik azokat is illik cserélni.  Ahogy Gerdelyi kolléga is írta 100 ezer nem ennek az autónak az első szervizére elegendő.  Remélhetőleg garazsban tartották,  nem dohányzó,  ér első Dr. Hölgy tulajdonostól aki már idő közben megvakult és felbakolt állapotába tette bele a kilométereket. 

 

Viccet félre téve nézd át,  vagy nézesd át nagyon, hogy ne érjen meglepetés.

Előzmény: Gábor912 (156593)
Gábor912 Creative Commons License 2019.07.30 0 0 156596
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/saab/9-3/saab_9-3_1_8_t_linear-14660867

Telefonról csak így tudom linkelni, bocsi!
Előzmény: G.Erdelyi (156595)
G.Erdelyi Creative Commons License 2019.07.30 0 0 156595

esetleg egy link a hahura rola

Előzmény: G.Erdelyi (156594)
G.Erdelyi Creative Commons License 2019.07.30 0 0 156594

a szerviz eloelete nagyon fontos lenne.

e nelkul es rendes atvizsgalas nelkul necces.

 

 

Előzmény: Gábor912 (156593)
Gábor912 Creative Commons License 2019.07.30 0 0 156593
203000, sajna még rendszám alapján nemtudok utána nézni.
Előzmény: G.Erdelyi (156592)
G.Erdelyi Creative Commons License 2019.07.30 0 0 156592

erre igy felelosseggel nem lehet valaszolni.

 

lehet 150-200, de lehet 7 szamjegy is, ha belenyulsz.

 

mindenkepp javasolt egy saab szervizben alaposan atnezetni vasarlas elott.

 

km mennyi van benne egyebkent? (az 1.8t -re gondolok)

Előzmény: Gábor912 (156591)
Gábor912 Creative Commons License 2019.07.30 0 0 156591
900asból nem nagyon találtam, csak 2.3i-t vagy/és dízelt.
Mindenképpen Benzineset szeretnék vásárolni, sok helyen néztem, a turbós verziókban a turbó mennyire szokta bírni?

KB mennyit kéne szánom első szervízre?
150/200?

Esetleg Szolnoki nincs a csoportban?
MrTinkertrain Creative Commons License 2019.07.30 0 0 156590

Ennyi pénzért én esetleg sima 2.0-ás 9-3 OG-ket néznék, azaz a szívó benzinessel. Az a motor golyóálló, és ha nem rohad a kasztni, olcsóbban is megkaphatod. Ott a rohadásra kell figyelni, az a legnagyobb ellensége, illetve sokat fogyaszt, amúgy nekem kb. ugyanez az autóm volt a SportSedan előtt (még 900-asnak hívták), és nagyon szerettem, megbízható volt. Persze nem kell feltétlen hallgatni rám, 10 év felett a Saabok bármelyike lehet pénznyelő, fontos az ellenőrizhető előélet és a 10 ezrenkénti olajcsere. Szerintem már kevés jó példány van, hogy a 9000-esről ne is beszéljünk. Utóbbiról lebeszélnélek, mind rommá lehet rohadva, a legfiatalabb is 21 éves.  

Előzmény: Gábor912 (156587)
MrTinkertrain Creative Commons License 2019.07.30 0 0 156589

Szia!

 

Ilyenem van, pár évvel régebbi kiadásban. A vezérműláncra figyelni kell, kb. 150 és 200 ezer között ha hangja van, cserélni kell, görgőkkel, feszítőkkel és mivel nálam később a vízpumpa megadta magát, az is javasolt. Ez kb 250-350 ezer ft amikor én csináltattam (3-4 éve). Ezen kívül az elektromos kormányzár szereti megadni magát, nem nagy tétel, de működésképtelenné válik az autó (nem menet közben, csak nekem már kétszer nem indult emiatt). A futóműben a rugók szeretnek eltörni, az nem túl olcsó. Sokszor előfordul beázás az utastérben, ez csak bosszantó inkább. A turbó nem jellemző, hogy elromlik, ha rendesen van cserélve az olaj. A kipufogó sok km után szeret a leömlőnél kilyukadni, de ez kb minden autóra igaz.  

Alapvetően nem rossz konstrukció, gratulálok hozzá!

 

Üdv

Előzmény: DoomSzaby (156579)
G.Erdelyi Creative Commons License 2019.07.30 0 0 156588

Udv

 

nem akarom kedvedet venni, de az elso szervizre felretett penzedhez tegyel meg hozza egy "kicsit" ...

Előzmény: Gábor912 (156587)
Gábor912 Creative Commons License 2019.07.29 0 0 156587
Sziasztok!
Napokban nézegettem hahut, első autót keresve, s ráleltem a Saabokra!
Nagyon tetszenek, hiába szünt meg a Saab.
A kerestem 800e szép magyar forint, 100as félretéve átiratásra, megint 100 első szervízre.
Ennyiért nézetem már a 9-3 (2002es, 1.8t)asokat, vagy maradjak a 9 000 esnél?

Köszönöm :)
anonym19 Creative Commons License 2019.07.29 0 0 156586

Szia!

 

Rendben, köszönöm a tippet.

Előzmény: BmS1 (156585)
BmS1 Creative Commons License 2019.07.29 0 0 156585

Szerintem próbáld meg  a Nagy Gépműhelyt Kecskeméten.

Előzmény: anonym19 (156583)
anonym19 Creative Commons License 2019.07.28 0 0 156584

Közben megtudtam a térfogatot is.

3.0

 

Előzmény: anonym19 (156583)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!