Nekem dettó, csak a motor 1.6 tdci (Fiesta SportVan). A héten a szerelő azt mondta, h semmit nem lehet rajta állítani, a befecsiktől függ az egész. Ha vmelyik esetleg becsöpög, vagy ilyesmi.. Be lehet őket vizsgáltatni, de annyira azért nem zavar, h indítás után kell adni egy gázt.. De hátha mond rá BMS mester is vmit. :-)
Sziasztok!
Van egy 2007,1.9tid 1saa150Lebom.Olyan problémám van,hogy amikor a motort
hidegen beindítom egyenletlenűl jár és füstpamacsot nyom ki a kipufogó kb:30-40mp-ig tart vagy egy két gázadást követően,egyenletesenjár.Serviz eddig nem tudott rá mit mondani.Valakinek valami ötlete??
Majd előtte felhívlak, hogy ne csak úgy betoppanjak, de köszönöm a meghívást! :)
A T8-cal kapcsolatban én is erősen szkeptikus voltam, de a mai érában már finoman szólva is nehéz a nem down-sizing érában született motorú autót venni. Egyébként a fehérből 2 év és 80 ezer km után szálltam ki, gyakorlatilag semmilyen nyűgje nem volt a túlhúzott motornak. A MY20-asban már visszafogták a teljesítményt, már "csak" 303 LE, köszönhetően az EUR6d szabványnak, na meg a WLTP ciklusnak. Egyébként a Mercinél most épp a 2 literes motor 421LE is tud lenni..... Mindezt egy A és egy CLA osztályban! Ehhez képest az én tankom alulmotorizált a 390LE-s rendszerteljesítménnyel :)
A T8 2 literes 320 lovas motorja nekem kicsit "túl sok a jóból" benyomást kelt. Korábban ez elképzelhetetlen volt egy széria autóban. (A Saab 2,3 260 lovas motorjának literteljesítménye 113 Le/liter, és elég nyögvenyelős az élettartam. Ez meg 160 Le/liter! Jó lenne egy ilyen motort látni 250e km után.)
Igen, ránk férne már egy jó dumcsi, jövő héten lehet, hogy átugrom Hozzád!
Volvo fronton van változás bőven. A fehér T8-at eladtam. Közben vettem egy 2008-as XC90-est V8-as motorral (B8444S), olyan hobbi félének (ez nagyon bitang) és kedden vettem át az új T8-ast. Szóval Saab híján, sokadik Volvot nyúzom. Egyébként a V8 nagy kuriózum, az új T8 meg már a frissített 2020-as modell nagyobb akkuval, szóval zajlik az élet :)
Sziasztok,ehhez a géphez keresnék első fényszórókat illetve lengcsillapító garnitúrát, motortérbe szilikoncső készletet, nem motoros bőr kárpit garnitúrát. Thx
Pont annyira, mint a Hyundai, a Peugeot, vagy az Opel szervizek. Általánosítani nem lehet. A túl olcsó szerviztől óvakodj, csodák holnaptól, a szaxerű munkához kellő eszközök, műszerek drágák, a jó szakit meg kell fizetni, a költségek magasak, a vállalási árak nem tudnak alacsonyak lenni.
Nagyon nem mindegy milyen hibáról beszélünk. Időszakosan felmerülő problémát nagyon nehéz diagnosztizálni. Erről BmS tudna neked szép regényeket írni. Az ismert Saab szervizek megbízhatóak nem kell tőlük tartani. Hátránya hogy mindegyik BP és vonzás körzetében található meg. Aráik nyilván eltérőek.
- kormánygömbfej és axiálcsukló és stab. Pálca oldalakként (első tengely) 40 ezer
- olajcsere szűrőkkel és pollenszűrővel ~40-50 ezer
Ezek nagyon megtudják tolni a költségeket úgy hogy 200ekm-nél már azért egy két dolog biztosan lóg ha nem volt cserélve a futóműben. Fékek szintén, ha érzésre 2-3 mm válla van tárcsának ezzel is számolni kell. Gumik dot számait jól nézd meg, ha több mint 7 évesek a gumik azokat is illik cserélni. Ahogy Gerdelyi kolléga is írta 100 ezer nem ennek az autónak az első szervizére elegendő. Remélhetőleg garazsban tartották, nem dohányzó, ér első Dr. Hölgy tulajdonostól aki már idő közben megvakult és felbakolt állapotába tette bele a kilométereket.
Viccet félre téve nézd át, vagy nézesd át nagyon, hogy ne érjen meglepetés.
900asból nem nagyon találtam, csak 2.3i-t vagy/és dízelt.
Mindenképpen Benzineset szeretnék vásárolni, sok helyen néztem, a turbós verziókban a turbó mennyire szokta bírni?
Ennyi pénzért én esetleg sima 2.0-ás 9-3 OG-ket néznék, azaz a szívó benzinessel. Az a motor golyóálló, és ha nem rohad a kasztni, olcsóbban is megkaphatod. Ott a rohadásra kell figyelni, az a legnagyobb ellensége, illetve sokat fogyaszt, amúgy nekem kb. ugyanez az autóm volt a SportSedan előtt (még 900-asnak hívták), és nagyon szerettem, megbízható volt. Persze nem kell feltétlen hallgatni rám, 10 év felett a Saabok bármelyike lehet pénznyelő, fontos az ellenőrizhető előélet és a 10 ezrenkénti olajcsere. Szerintem már kevés jó példány van, hogy a 9000-esről ne is beszéljünk. Utóbbiról lebeszélnélek, mind rommá lehet rohadva, a legfiatalabb is 21 éves.
Ilyenem van, pár évvel régebbi kiadásban. A vezérműláncra figyelni kell, kb. 150 és 200 ezer között ha hangja van, cserélni kell, görgőkkel, feszítőkkel és mivel nálam később a vízpumpa megadta magát, az is javasolt. Ez kb 250-350 ezer ft amikor én csináltattam (3-4 éve). Ezen kívül az elektromos kormányzár szereti megadni magát, nem nagy tétel, de működésképtelenné válik az autó (nem menet közben, csak nekem már kétszer nem indult emiatt). A futóműben a rugók szeretnek eltörni, az nem túl olcsó. Sokszor előfordul beázás az utastérben, ez csak bosszantó inkább. A turbó nem jellemző, hogy elromlik, ha rendesen van cserélve az olaj. A kipufogó sok km után szeret a leömlőnél kilyukadni, de ez kb minden autóra igaz.
Alapvetően nem rossz konstrukció, gratulálok hozzá!
Sziasztok!
Napokban nézegettem hahut, első autót keresve, s ráleltem a Saabokra!
Nagyon tetszenek, hiába szünt meg a Saab.
A kerestem 800e szép magyar forint, 100as félretéve átiratásra, megint 100 első szervízre.
Ennyiért nézetem már a 9-3 (2002es, 1.8t)asokat, vagy maradjak a 9 000 esnél?