Nálam ugyanez van a kisebbik t-jet váltóval a bravoban, annyival kiegészítve, hogy én 60e km -nél ledobtam a régi váltóolajat (gyári), mégis 90e km körül elkezdett búgni. Nem vészes, de azért persze zavaró a csendhez képest. Hugoapi javaslatára olajat cseréltem (nem gyári) és csökkent a búgás, de nem szünt meg, csodálkoztam is volna, persze nem értek hozzá.
Egyébként, a tanksapka zárszerkezete engem is megszopatott már egyszer, hiába zártam, nem zárta. Végül sikerült és azóta nem csinálja. Ezek szerint akkor rám is várhat egy DIY hekkelés. Hozzácsapjuk a típushiba listához. :)
Kár ezekért, mert egyébként ha ez a lista mondjuk fele ekkora lenne, akkor sok évre visszamenőleg ez lenne a legjobb ár/érték arányú autó talán, de ennek fényében "kis pénz, kis foci". Ennek ellenére szerintem még így is messze a legjobb vétel egy bravo (béka segge alatt és az alatt az ára), pláne, hogy 10 év után is pont ugyanolyan jó ránézni és vezetni.
Megvenni nem elég ezt az autót, már ha használjuk is.
Nem fogom tudni neked megszakérteni, nem is próbálom eljátszani hogy csapágyak lelki életével foglalkoznék, pusztán tapasztalatokról beszélek használói szinten.
Már a feleségem kérdezte hogy mi az a hang 5. fokozatban, aki különösebben nincs ezekre a problémákra és zajokra ráállva.
Ez az olajcsere után megszűnt vagy a töredékére csökkent, akkor ezt tőlem hívhatod urban legendnek , csodának, hihetetlen történetnek vagy akármi másnak, engem az érdekel ebből hogy nem kellett a váltónak neki esni és kidobálni belőle az összes csapágyat gyorsban, mert azt a hangot sokáig nem hallgattam volna!
Az váltási érzet javulása az még szubjektívabb, de érzem ezt is utána!
Nem "szakértve", de kezdésnek ha az M32 váltóról van szó, akkor gyárilag kevés olajat tesznek bele. Ez mondjuk nem a cserét indokolná, hanem a hozzátöltést, de ez nem városi legenda, külföldi, és magyar váltóspecialistával is beszéltem, és ez elég egyöntetű vélemény volt. Majdnem fél literrel kevesebb olaj van benne, mint kellene, ami miatt az utolsó két fokozat nem kap elég olajat. Ha ezt valaki az első pár tízezer km-nél cseréli, vagy utántölt ugyanolyan olajat, akkor szerintem simán lehet lifelong a váltó. Én is csak egy olajcserével kezdtem még 3 évvel ezelőtt, és érezhetően jobb lett tőle. Azóta persze fel lett újítva belülről, és 3x cseréltem olajat benne, mert mikor a féltengelyt kihúztam az oldalából, akkor nem volt szívem ugyanazt visszatölteni.
Végignéztem a videót angol felirattal, persze kicsit fura a szóhasználat :D
Amit nem teljesen értek, hogy egyszerűen szétszedte és kipucolta? Semmi "pöcökcsere" vagy hasonló? Koszolódástól nem záródik normálisan?
Nekem a régi tanksapka 4-5 éves volt de nem zárt rendesen, kicseréltettem egy újra (ezt a videót akkor nem láttam), kb. 1 évet működött jól, azóta az új is ugyanúgy kinyílik bezárva... :(
2016 januári gyártás. Pont azért vettem, mert a Schwalbéról olvastam ilyet. Az öt éves, rommá harcolt Maxxis DH hibátlan. Nagyon elegem van a németekből...
motorkerekpar guminal a conti tobb szeriaval is leszerepelt. szetrepedeztek az egy eves gumik (dot alapjan). olyan is volt aki vissza kuldte a gyartonak mergeben es kapott ujat, ami ugyan ugy megrepedezett.
Bár a Contiban most olyat csalódtam, hogy eldöntöttem, soha nem veszek semmilyen gyártmányukat. Kevlár köpenyt vettem a bicómra. Ősszel tettem fel, még szőrös. Hűvös. árnyékos helyen tárolom a bicót, de mindkettő oldalfala tele van repedéssel. Úgyhogy a Conti leírta magát nálam egy életre.