Csak és kizárólag Ciprus török területéről, ÉSZAK - CIPRUS-ról és annak képviseletéről szól ez a topik.
Kérek mindenkit, csak és kizárólag Észak-Ciprussal kapcsolatos élményeit, észrevételeit ossza meg itt a nagyközönséggel.
Sajnos én is a green travel /a kisbetű nem véletlen/ azon utasai közé tartozom ,akik Észak-Ciprus helyett Törökországba mentek nyaralni.A megígért pénzt azóta sem kaptam vissza,már mindenhol bejelentettem/fogyasztóvédelem,MKEH,/,de a válasz az volt,hogy nem rájuk tartozik.
Van valakinek még valami ötlete ill. kapott már valaki pénzt vagy valamilyen érdemi információt?
A green travel pofátlansága és vérlázító hozzáállása új szintre emelkedett. Kérek mindenkit aki érintett, hogy tegyen bejelentést a Magyar Kereskedelmi Engedélyezés Hivatalnál.
Mit tehetek, ha a befizetett szolgáltatási díj, vagy annak egy része visszajár nekem és az utazási iroda azt nem fizeti ki?
Amennyiben nem minőségi kifogás, vagy kártérítési igény érvényesítése miatt, hanem az utazástól való elállás, az adott szolgáltatás elmaradása okán az utazási vállalkozónak az utas részére a már befizetett részvételi díjat, vagy annak egy részét vissza kell fizetnie, de a vállalkozás ezen kötelezettségének nem tesz eleget, akkor bejelentést tehet az utas a Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal felé. A bejelentés kivizsgálását követően a hatóság - amennyiben az utazási iroda a befizetett előlegek, vagy részvételi díjak visszafizetésére nem képes - a szükséges intézkedések megtétele kapcsán a biztosítótársaság, vagy pénzintézet felé intézkedik az utazásszervező vagyoni biztosítékának terhére.
Minél több bejelentés érkezik, remélem annál előbb és nagyobb hangsúllyal foglalkoznak az esettel és nagyon remélem, hogy még a körmükre is néznek. Miközben folyamatosan szervezik az utakat és zsebelik be a pénzt, a kötelezettségüknek meg nem tesznek eleget. Mivel vannak annyira pofátlanok és megtehetik, hogy még válaszra sem méltatják a hoppon maradt utasokat, ezért csak úgy üzenném, hogy nem volt egy jó húzás srácok.... de így is lehet játszani. Úgy is mondhatnám ti akartátok... valaki sírni fog, de nem mi leszünk.
Szerdán már mi is megyünk az ügyvédhez, és közben a békéltető testülethez is beadom a panaszt.
E-mailekre nem válaszolnak. Telefonon pedig nem tudják megmondani mikor lesz kifizetve.
Ha az utazási iroda fizetésképtelen, akkor erről miért nem tájékoztatnak. Mi semmilyen tájékoztatást nem kapunk és ez már elkeserítő.
Szerintem ez az Indexnek már megérne egy cikkre. Miért is nem fizetenek ennyi embernek? Mekkora átverés, hogy még szervezik az utakat, és ezt bárkivel megcsinálhatják!!!!!!!
Legközelebb melyik utakat fogják lemondani és a befizetett pénzt eltüntetni?????
Mi elfogadtuk a csereként felajánlott utat, de ígértek 30 % pénzvisszatérítést. 09.22-én felhívtam őket (miután az e-mailjeimre nem válaszoltak), egymás után passzoltak át különböző telefonszámokra, majd sokadszorra sikerült beszélnem Mihálka Róberttel egy mobilszámon, aki megígérte, hogy hétfőn, azaz 09.26-án 1 órakor kezdik a 30%-osok utalását, így 4-ig mindenkinek a számláján lesz. Ma 27-e van, de még ma sincs a számlámon. Nem tartom korrektnek, hiszen mondhatta volna, hogy 2 hét múlva, 1 hónap múlva stb. tudnak utalni ilyen és ilyen ok miatt, ezt el tudtam volna fogadni, de nem, mondott egy közeli, fix időpontot, amit nem tartottak be. Mi még szerencsések vagyunk, mert az eredeti időpontban el tudtunk utazni egy minőségi szállodába minőségi ellátással, bár volt egy kis káosz, de igazából nagy kár nem ért minket, mindössze azért ragaszkodom hozzá, mert ezt ígérték. Sajnálom azokat, akik nem tudtak elutazni, vagy a reptérről küldték őket haza. Holnap ismét teszek egy kísérletet a telefonszámokkal.
Green Travel károsultak. Van valakinek valami érdemleges informácója a befizetett pénz visszautalásáról?
Esetleg valaki visszakapta már a pénzét? A 7 nap amit ígértek , már rég lejárt.
Minket csak hitegetnek. Legújabb ( belső) infó szerint nincs pénze az utazási irodának( Zárolták a számlájukat)
fizetni. Türelmesek voltunk eddig, nem üvöltöztünk hisztiztünk a telefonba, próbáltam kultúráltan kezelni, pedig lett volna miért. Minket csaptak be és álltunk a repülőtéren, hiába. Kedvesen meg is köszönték, hogy ilyen normálisan kezeljük a dolgot. Max. csütörtökig a számlán lesz a pénz. Múlt csütörtök. 600.000 ft-ról beszélünk, nem kevés pénz.
Eddig a biztósítóval hitegettek, hogy meg kell várni amig utal nekik. Tudtuk akkor is, hogy ez csak időhúzás.
Nem igazán tudunk senkivel érdemben beszélni, majd visszahívnak, stb.
Várjunk türelmesen, de mire? Álljak neki én is ordítozni, médiával fenyegetőzni? Reméltem, hogy erre nem lesz szükség.