Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kiajobb Creative Commons License 2007.01.22 0 0 443
Az 1.6-os motorra jelenleg a regadó 450ezer, ami februártól drágul.
Előzmény: KiberLovag (440)
fabris123 Creative Commons License 2007.01.22 0 0 442
Egyetértünk, ez a nagy köcsögség, nem elég, hogy az áfát beszedik ami szintén nem kis összeg még ez is.
Előzmény: KiberLovag (440)
fabris123 Creative Commons License 2007.01.22 0 0 441
úgy tudom 15ekm-enként vagy évente kell szervizbe hordani ami előbb jön.
Előzmény: KiberLovag (439)
KiberLovag Creative Commons License 2007.01.22 0 0 440
Ja igen, amúgy a kötsög regadó minálunk 2-3,5 százezret tol rá az árára a gépnek... vááááááááááááá! :((((((((((((
KiberLovag Creative Commons License 2007.01.22 0 0 439
Noja, én is szeretném megköelíteni ezt a kérdést "életérzés" szempontból, de a pénztárcám ezt nem teszi lehetővé... ha mondjuk az 1.6 diesel EX menne 4,3 körül, és onnan tudnék még alkudozni bele pár apróságot, akkor azt mondom, nem is gondolkodnék benzinesben... persze jó volna tudni a szervízciklusokat, egyebeket...
Előzmény: acélördög (437)
Varshi Creative Commons License 2007.01.22 0 0 438

Ne szégyeld bevallani, hogy megtértél, barátom. :o)

Kerr-kerr... :)

Előzmény: acélördög (437)
acélördög Creative Commons License 2007.01.22 0 0 437
azok az idők elmúltak, amikor dízel esetében "megtérülést" kellett (volt érdemes) számolni. én a nyomatékból való autózás miatt kacsingatok felé, és azt meg "ajándékként" fogom fel, ha a kútnál ritkábban vagy olcsóbbért fogok tankolni. (de ebben semmi racionalitás nincs. csak "érzés")
KiberLovag Creative Commons License 2007.01.22 0 0 436

Én is kacsintgatok valami nagyobbra a mostaninál, és a cee'd tetszik... persze van más is, ami befuthat, de határozottan érdekel a gép... végignyálaztam minden fellelhető infót, és megyek tesztvezetni a hétvégén...

 

ami viszont a felszereltség/árat illeti... valóban az EX az, ami kényelmes, viszont a diesel-t én sem tudom/akarom megvenni, mert noha többet megyek (dupláját) az eurotax-átlagnál (röhejes az évi 15e km), de 4-5 év lenne a megtérülés, az LX diesel meg nem jön szóba, sok a hiányom azon a szinten... :(

 

Szóval benzines EX, és akkor már inkább az 1.6-ra kacsintok, mert az 1.4 moci a paraméterei alapján fullra van chipelve, ráadásul a nyomaték alacsonyabb fordulaton eléggé értékelhetetlen, persze nem tudom mit tud a változó szelepvezérlése, és nem láttam nyomatékgörbéket sem... az 1.6 is pörgetős, de a furat meggyőzőbb, így vélhetőleg egy jobban hangolt motorról van szó. Ráadásul sok autopályát megyek, oda meg kell a picivel nagyobb tartalék...

 

Mit gondoltok? Fentiek fényében racionális döntés lehet?

MarK Creative Commons License 2007.01.22 0 0 435

Sajna nagyon alap dolgok nincsenek benne (pl. ülésmagasságállítás, riasztó-központizár, aktív első fejtámlák, deréktámasz, fűtütt visszapillantók,...), így hiába van függönylégzsák, klima, stb.

Én is csak EX-et vennék, hiába a frankó diesel motor. Egyébként az 1.4-es is elég keveset eszik, számomra 10 év alatt sem térülne meg a diesel felára.

Az EX viszont már jóval többet is tud felszereltségben, mint néhány versenytársa, ugyhogy az 1.4-es EX közel 4 misiért valóban jó vétel elvileg.

Előzmény: kiajobb (434)
kiajobb Creative Commons License 2007.01.22 0 0 434
Vegyél benzines EX-et vagy Dízel LX-et. Nézd meg esetleg, hogy mennyi máshol egy ugyanígy felszerelt hasonló motorizáltságú gép.
Előzmény: acélördög (433)
acélördög Creative Commons License 2007.01.22 0 0 433
Kedvesem is megnézte az autót. Azt mondta: pozitív csalódás. Nekem viszont egyre kevésbé tetszik! :-/  "Tök" drága. Ugye értelmesen az EX van jól felszerelve, az meg dízel és metál esetén 4,7mFt. elbizonytalanodtam. (illetve azt tudom, hogy ennyit nem fogok adni érte).
Varshi Creative Commons License 2007.01.18 0 0 432

> > Hát én nem kérném, ha sokat utazik valaki városban.

> > (Arról nem is beszélve, hogy ha esetleg p-box vagy chip tervei vannak...)

> Az első mondatodat értem.
> A másodikat kifejtenéd?

 

No akkor:

A box úgy működik, hogy több kaját ad. Ennek egy részét le tudja kezelni, mivel a dízel légfelesleggel dolgozik, de a maradékból füst lesz - persze van átmenet, ezért tekerik még sokan "nem is sok az a füst" alapon... Meg aztán nem csak a már látható füst okoz gondot.

 

A chip ennél már azért korrektebb, ott meg lehet írni úgy, hogy ne legyen füst, de az emberek persze telhetetlenek. :) (tisztelet a kivételnek :)

 

Az a gond, hogy idehaza gyakran szar a benya/gázolaj, sokszor rövidek a távok, és még szériában is folyton panaszkodik a DPF-lámpa**, ezt dízel RS Octaviáknál olvastam a minap, pedig azt nem Nappapák veszik! 

**= Menj Autópályára, Taposd A Gázt

 

Állítólag az Alpesi Dízel meg ilyesmi prémium nyálak ezen segítenek valamennyire.

Előzmény: Andrew31 (417)
Andrew31 Creative Commons License 2007.01.18 0 0 431
Nem jött át a lényeg (csatolmány), de köszi a gyors választ!
Előzmény: kiajobb (428)
karesz2 Creative Commons License 2007.01.18 0 0 430
Múltkor Toyota napon vagy 4-ben ültem, többség benzines és meglepően mind nagyon kemény-nehéz volt a kuplung (Suzuki, Renault, Opel VW-Skoda után), az utóbbiak kuplungútja igen hosszú (alacsonyabb embereket jobban zavar). Cee'd nem vészes-benzines volt.
Andrew31 Creative Commons License 2007.01.18 0 0 429
Nagyon megköszönném ha át tudnád küldeni a képeket e-mailben, most már nagyon kiváncsi vagyok, hogy hogy is néz ki ez a bézs!
Vagy ha nem megy tedd fel légyszives a fórumra ide!
Előzmény: kiajobb (428)
kiajobb Creative Commons License 2007.01.18 0 0 428
Megnéztem a képeket amit kaptam, azopn az LX nél csak az ülés közép minta változik:
éa a szürke műszerfal alsó és ajtó borítás fekete lesz. EX-nél a középkonzol fém színű betétje ezüst helyett, bézses ezüst lesz.
Előzmény: Andrew31 (418)
kiajobb Creative Commons License 2007.01.18 0 0 427
Én a megrendelés fázisában vagyok, ha minden jól alakul akkor hamarosan Ceed tulaj leszek.
Visszatérve az előbbire, a szőnyeg is fekete lesz, nem bézs..
Előzmény: Andrew31 (419)
kiajobb Creative Commons License 2007.01.18 0 0 426
Nekem azt mondták hogy a szürke standard kárpitozáshoz van kétszínű belső, a bézshez és a kék mintás kárpithoz a fekete ajtóborítás dukál.
Én ezért nem választom a bézs belsőt. Most majd kiderül melyik kereskedő tudja jól. Nekem Tatabányán a Karácsonyi-Nagy Autóháznál azt mondták, hogy a bézsnél fekete lesz az ajtóburkolat és a műszerfal alsó fele. Számomra nagyon úgytünt, hogy nagyon otthon vannak a Ceed-ben, de majd kiderül.
Előzmény: Andrew31 (418)
acélördög Creative Commons License 2007.01.18 0 0 425
én a tervek szerint a jövő7 közepén próbálok ki egy dízel verziót. utána majd meglátom mivel "kedveskednek" a nyílt 7végén. stb, stb. ;-)
Előzmény: Andrew31 (419)
Andrew31 Creative Commons License 2007.01.18 0 0 424
A kormányon semmi, a váltón szinte észrevehetetlen.
Előzmény: scenic(725) (420)
scenic(725) Creative Commons License 2007.01.18 0 0 423

Pdf

:)

Előzmény: Varshi (413)
scenic(725) Creative Commons License 2007.01.18 0 0 422

Igy van, beültem egy dizel lagúnába, annak picit puhább volt a kuplungja, de csak picivel.

Viszont ott is kellett erő lenyomni a pedált. Nem sok erő, de jól lehetett érezni azt, hogy hol fog.

Benzinesnél viszont puhább a kuplung. Kinek mi a jó, szerintem az se jó ha túl puha.

A lényeg az hogy lehessen érezni hogy hol fog, és ne fárassza el a lábad a sok nyomkodás.

 

Ha már fáj a lábad a kuplungnyomástól, szerintem akkor irány a szerviz/szerelő.

Előzmény: Varshi (412)
scenic(725) Creative Commons License 2007.01.18 0 0 421

Nekem dízel 1.9 dci Rönóm van és kell nyomni a kuplungot, de nem kemény. Kell hozzá erő, hogy

benyomd, de legalább jól érezni, hogy hol "fog" a kuplung. Viszont a benzines VW Polo kuplungja 

zavaróan vajpuha volt. De nem is a kuplung puhasága volt rossz, hanem az, hogy a gázpedálra ha rátettem

a lábam padlóig ment. Autópályázás közben nem tehettem meg, hogy csak ráteszem a lábam a pedálra,

és megyünk... Úgy kellett rálépni a gázpedálra, hogy a lábam jobbszélével a szőnyegre tapostam,

a balszélével a pedálra, kvázi a padlóra kellett őgy tenni a lábam, hogy oda támaszkodjon. Különben a pedál elindul

a padló felé, és mereven szögbe kellett tartani a lábam, amitől az görcsöt kapott :( A Rönó pedálja keményebb.

 

Szóval az sem jó, ha a pedálok túl puhák, vagy túl kemények.

Előzmény: acélördög (406)
scenic(725) Creative Commons License 2007.01.18 0 0 420

Nem szoktam száguldozni, autópályán is csak előzéskor lépem át a 140-et. ( 150-et meg csak elvétve. )

De akkor 140-ig biztos csendes lehet a gép. Kormányon vagy váltón állóhelyzetben érezni finom rázkódást?

 

Előzmény: Andrew31 (402)
Andrew31 Creative Commons License 2007.01.18 0 0 419
Egyébként van még valaki jelen fórumozók közül "ceedlesz"-en kívül aki komolyan foglalkozik a kocsi megvételével, netalán már meg is rendelte?????
Andrew31 Creative Commons License 2007.01.18 0 0 418
Nekem is ugyan ezt mondták a kereskedésben, csak annyi kiegészítéssel, hogy a szürkés műanyag ajtóborítások maradnak (tehát az ajtó műanyag színe sem vált), viszont a "többi kárpitra" lábtér, illetve padló nekem azt mondták hogy az is bézs színű lesz!Kétszer is rákérdeztem.
Ez nem így van?
Előzmény: kiajobb (415)
Andrew31 Creative Commons License 2007.01.18 0 0 417
Az első mondatodat értem.
A másodikat kifejtenéd?
Előzmény: Varshi (416)
Varshi Creative Commons License 2007.01.18 0 0 416

Hát én nem kérném, ha sokat utazik valaki városban.

(Arról nem is beszélve, hogy ha esetleg p-box vagy chip tervei vannak...)

Előzmény: Andrew31 (414)
kiajobb Creative Commons License 2007.01.18 0 0 415
A bézs kárpit a Ceed-nél nem azt jelenti mint a RIO-nál. A Ceed esetében az ülések középső sávjában a szürke helsett barnás (vagy ha úgy tetszik sötétebb bézs) minták vannak. Ebben az esetben viszont a műszerfal és az ajtóburkolatok nem kéttónusú hanem tiszta fekete.
Így valójában a bézsnek nevezett verzió egy sötét fekete belsőt takar.
Előzmény: fabris123 (410)
Andrew31 Creative Commons License 2007.01.18 0 0 414
Bocs elütöttem!
Egyébként pont most kérdeztem meg eme szerkezetet, áprilistól lehet OPCIÓSAN rendelni a Cee'd-be!
Az árát még nem tudták megmondani!
Előzmény: Varshi (413)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!