Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

serius Creative Commons License 2007.01.26 0 0 490
Hallotátok azt a jelenlegis futó hirdetést hogy most minden új(az újjabb model!) Audi A4 -esre 4-év gari)))))))))))))))))))))))Tudnak azé a Germanyok is))))))))))))))))))))))
kiajobb Creative Commons License 2007.01.26 0 0 489
Van olyan kereskedés is ahol minden modellből tudnak azonnal adni a Base kivételével
Előzmény: MarK (488)
MarK Creative Commons License 2007.01.26 0 0 488

Ha most megrendeled, tavaszra kapod meg;).

 

A hasonlósággal kapcsolatban én is egyetértek: sztem is leginkább a 3-as Mazda-ra hajaz:).

Előzmény: zotty1 (487)
zotty1 Creative Commons License 2007.01.26 0 0 487
Én a helyedben inkább várnék egy kicsit, csak adnak tavasszal egy kis engedményt a klima felárból. Ráadásul tavasszal jön még a Fiat Bravo és a Toyota Auris is, azokat még mindenképpen megnézem. Meg télre amúgy se vennék új autót.
Előzmény: acélördög (480)
zotty1 Creative Commons License 2007.01.26 0 0 486
Én egyébként nem értem, miért mindenki a Corollához hasonlitja, ez az első cikk, ami szerint - és nekem is ez a meglátásom - oldalról szinte egy az egyben Mazda 3.
Előzmény: Varshi (485)
Varshi Creative Commons License 2007.01.26 0 0 485
KiberLovag Creative Commons License 2007.01.26 0 0 484
Akkor már 1.6 benzines EX... az a motor sokkal kiegyensúlyozottabbnak tűnik... :)
Előzmény: kiajobb (483)
kiajobb Creative Commons License 2007.01.26 0 0 483
Nekem éppen a kéttónusú belső tetszik. A fekete nekem túl komor. Az audio az EX ben nagyon jól szól. Én inkább az 1.4 EX felé megyek mint az dízel 1.6LX ami árban szinte azonos. Évi 30ekm miatt nem érdemes l a dízelt vennem.
Előzmény: acélördög (480)
acélördög Creative Commons License 2007.01.26 0 0 482
igazad van, valószínüleg összecseréltem a jelöléseket. (bár TX ugye csak kétezres benzines van, én meg egyhatos dízel kapcsán keseregtem). tehát EX-re gondoltam! :-)
Előzmény: MarK (481)
MarK Creative Commons License 2007.01.26 0 0 481

Nekem éppenséggel a külön színű kárpitozás tetszett nagyon! Főleg az alul világos belső tér. A full fekete sztem nagyon komor...

Persze ízlések és pofonok.

 

Egyébként pedig minek kell a TX felszereltség?? Az EX-ben szinte minden benne van. Itt éppen azon kesergünk sokan, hogy az LX-ben ugyan sokminden benne van a márkatársak alap felszereltségéhez képest, viszont sajna sok alapvető dolgot ki is hagytak belőle (ilyen pl. az általad is említett ülésmagasság állítás hiánya, v. a fűthető tökrök, riasztó, stb.). Az EX viszont több, mint jó, csak sajna sokkal drágább is...

 

A TX-et hagyjuk, akinek az EX-hez képesti alábbi plusz extrák is még szükségesek, az valóban fizethet, ezeket a többi márkáknál sem adják ingyen...sőt...

- tolatóradar

- vízlepergető szélvédő

- tempomat

- hazakísérő fény

- aluminium középkonzol

- fém küszöbburkolat

- könnyűfém felni

 

Nekem ezekből max a tempomat és a felni kéne (nyilván nem lenne rossz egyik sem, de ezekért tényleg nem éri meg a TX felára...

Előzmény: acélördög (480)
acélördög Creative Commons License 2007.01.26 0 0 480

Nos, ma megejtettem a próbakört. 1.6 dízel, LX verzió. A motor korrekt, kulturált, nyomatékosnak tűnt alacsony tartományban is (bár nem akartam megkínozni). Viszont a kéttónusú (felül fekete, alul világosszürke) műszerfal és ajtóboratás engem nagyon lehangolt. Számomra nagyon bóvlinak tűnt, el is szomorodtam. Eddig olyat láttam belülről, ami tiszta fekete volt, annál nem üvölt ennyire, hogy "gagyi". (Persze ez szubjektív benyomás). Hiányzott az ülésmagasság állítás, furcsán "idegen" érzés a bajúszkapcsolók müködtetése (fogása), a vártánl picit keményebb a rugózás. A váltó rövid úton jár, korrekt. Zaj csak az első fokozatban hallható, egyébként jól szigetelt az utastér. A 4 hangszóros CD csapnivaló hangminőségű (vélhetően a hiányzó magassugárzók miatt), 6 hangszórós csak a TX (EX) kivitel kiváltsága. A jövő héten megnézek egy olyat is. Hiányzott a tükör elektromos állítása is.

 

Minden a TX felszereltség mellett szól, de dízel motorral, metál fénnyel 4.740.000 Ft-ért nem kell. Ma kiábrándultam végleg. :-/

 

(Talán egy fél év múlva - amikorra az ára is alább száll és a felszereltséget is "kipofozzák" már vonzóbb lehet. Igaz, addigra már mást veszek).

 

a.ö

szirt Creative Commons License 2007.01.26 0 0 479
"de ugyanez a módszere annak is, hogy vmi szar Agip olajat adjanak mondjuk Castrol helyett... sozt nem tudod, miért csörög a motor a következő hideg évszakban."

Ezt már nem is akartam említeni...
Azért ez talán egy márkaszervíz esetében nem játszik.
Rossz olajat valószínűleg nem kap az ember, de ha mondjuk a hordókban áll Shell 5w-40 olaj, az ügyfél viszont szeretne inkább mást és megkérdezi, hogy "Tudnak a Shell helyett inkább Castrol 5w-30-at adni?" Akkor lehet megkapja Castrol áron a Shell-t... :(
Előzmény: Varshi (476)
scenic(725) Creative Commons License 2007.01.26 0 0 478
Nahát még végig sem olvastam a topikot, és látom, te is épp azt irtad le a maradék olaj felhasználásával + autópályázással kapcsolatosan, amit én is :-)
Előzmény: Varshi (476)
scenic(725) Creative Commons License 2007.01.26 0 0 477
Viszont ha sokat autópályázik az illető nagy fordulaton, simán lehet, hogy 2-3 deci olaj "elpárolog" a motorból, és akkor utántöltöm a maradék pár deci olajat a flakonból.
Előzmény: kiajobb (469)
Varshi Creative Commons License 2007.01.25 0 0 476

> Olajat vihetsz csak  -zárt origi flakonban,

 

Hát máshogy nehezen. :)


 

> -a cserénél a fáradtolajra díjat számolnak

 

Az nem ér, hogy elviszem haza? :D
De akkor se annyi, mint a literenként 3-4ezer ft (felszorozva 4-5 literrel).

 

 

> Az, hogy hordóbol adják az olajat azért van mert a szerviznek így olcsóbb mert

> 200 lternél nem fizet ki 50 db négyliteres flakont , majd az üresek elszállításáért

> megint fizetne nem is keveset.

Ezt tudjuk, de ugyanez a módszere annak is, hogy vmi szar Agip olajat adjanak mondjuk Castrol helyett... sozt nem tudod, miért csörög a motor a következő hideg évszakban.


 

> Neked meg annyi az előny, hogy ha mondjuk 4,3 liter kell akkor nem veszel meg

> 5 litert és nem cipeled a maradékot a csomagtartódban.

 

Hát szerintem meg éppen jó, hogy van bő fél liter olajam tartalékba, amit adott esetben után tudok tölteni, ha kell. (Havonta úgyis ellenőrzi az ember, ugye. Ugye?)

 

Hosszú, nagysebességű autópályázás után minden autó kortyol némi olajat. Nem árt az, ha van nálad....

Előzmény: kiajobb (469)
MarK Creative Commons License 2007.01.25 0 0 475

Az elektronikus hibákat ugyan nem veszi számba, de azért talán így is jelent vmit...

 

http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.01.25.&297469

 

Ettől függetlenül persze a kötelező szervíz az kötelező szervíz..:)

szirt Creative Commons License 2007.01.25 0 0 474
"azért van mert a szerviznek így olcsóbb mert 200 lternél nem fizet ki 50 db négyliteres flakont"

Na ezért nem értem, hogy miért ott ennyi az annyi...

Ha normális áron lehetne a szervíznél kapni az olajat, akkor nekem nem kellene műanyag kannába vennem / vinnem és nem terhelném vele a környezetet fölöslegesen. :)
Előzmény: kiajobb (469)
fabris123 Creative Commons License 2007.01.25 0 0 473
A cikk szerint a tesztautót a KIA Motors Hungarytól kapták, ha már ők is hülyeséget mondanak a szervizköltségre akkor már baj van.
Előzmény: kiajobb (470)
gszarkatat Creative Commons License 2007.01.25 0 0 472
Neked meg annyi az előny, hogy ha mondjuk 4,3 liter kell akkor nem veszel meg 5 litert és nem cipeled a maradékot a csomagtartódban.

Ez nem igazi "előny", hiszen a szervízben rárakják az olajra a nem kevés hasznot is. Veszek előbb több olajat, utána meg veszek hozzá kevesebbet, hiszen az előző cseréből még maradt. Az olaj eláll. Tőlem megkérdezték, mennyiért vettem, amit vittem, erre mondják, hát ez bizony egy ezres/liter drágább lett volna nem hozom. Hát 4 ezer forint is pénz.
Előzmény: kiajobb (469)
fabris123 Creative Commons License 2007.01.25 0 0 471
sajna nincs scannerem.
Előzmény: KiberLovag (468)
kiajobb Creative Commons License 2007.01.25 0 0 470
Nekem a dízel RIO ra most kb egy huszassal olcsóbb. A szerviz szerint a Ceed sem lesz lényegesen drágább. Nekem 25 és 40ezer közötti öszzegeket mondtak és mivel most is odajárok el is hiszem.
Előzmény: fabris123 (462)
kiajobb Creative Commons License 2007.01.25 0 0 469
Olajat vihetsz csak
-zárt origi flakonban,
-a cserénél a fáradtolajra díjat számolnak

Az, hogy hordóbol adják az olajat azért van mert a szerviznek így olcsóbb mert 200 lternél nem fizet ki 50 db négyliteres flakont , majd az üresek elszállításáért megint fizetne nem is keveset.

Neked meg annyi az előny, hogy ha mondjuk 4,3 liter kell akkor nem veszel meg 5 litert és nem cipeled a maradékot a csomagtartódban.

Előzmény: Varshi (465)
KiberLovag Creative Commons License 2007.01.25 0 0 468
Nem tudod a cikket diginzi (scannelni)? :)
Előzmény: fabris123 (462)
KiberLovag Creative Commons License 2007.01.25 0 0 467

Vinni kell az anyagokat, ez egyértelmű, ha egy szervíz ezt nem engedi, megyek másikba... :)

 

Ezekszerint 20e a szervízciklusa a dízelnek, az viszont nem rossz... a benzinesé is 20e vajh?

 

Üdv:

KL

:)

szirt Creative Commons License 2007.01.25 0 0 466
Egyet gondoltunk. :)

Nem hiszem, hogy a vásárlással egy időben aláírna az ember olyat, hogy olajat csak is tőlük, csak is kétszer annyiért és csak is a sarokban lévő hordóból... :)
Előzmény: Varshi (465)
Varshi Creative Commons License 2007.01.25 0 0 465
Ha viszel olajat, szűrőket, fékeket, akkor ez a fele is lehet. Kérdés, hogy engedik-e. Illene.
Előzmény: fabris123 (462)
szirt Creative Commons License 2007.01.25 0 0 464
Vinni kell az anyagokat...

Pl. olajat venni méregdrágán, 200 literes hordóból a márkaszervízben - talán nem érdemes.
Előzmény: fabris123 (462)
fabris123 Creative Commons License 2007.01.25 0 0 463
A 4-5.éves szervizköltség az még oké, de az első 3 azért az kicsit túlzás.
Előzmény: fabris123 (462)
fabris123 Creative Commons License 2007.01.25 0 0 462
Ahogy több helyen olvastam el fognak tűnni a 10éves futamidők, mivel boldog-boldogtalan felveszi 0 önrésszel a hitelt, pár év után fizetni meg nem tud, igy túl sok a visszavett kocsi.
Ma megvettem az AutóMotor2 magazint Kia Cee'd teszt miatt. Az 1,6-os dizeles EX-es változatot tesztelték, hibának itt is a kemény futóművet hozták fel. Igaz, a tesztadatok szerint 205/55 R16-os gumik voltak rajta.Amitől viszont eldobtam a hajam a cikk végén lévő táblázat a szervizköltségekről:
1. év vagy 20e km: 55100Ft
2. év vagy 40e km: 62800Ft
3. év vagy 60e km: 55100Ft
4. év vagy 80e km: 62800Ft
5. év vagy 100e km: 62400Ft

Na, ez azért durva.
Előzmény: KiberLovag (461)
KiberLovag Creative Commons License 2007.01.25 0 0 461

No hi,

 

Hát érdekes ez a 7 év, ezexerint már itt sem csak a 6 év dívik... 10 év már sztenderdnek látszik (nem tudom a KIA-nál van-e ilyen hosszú futamidő), de azon se lepődnék meg, ha lehetne majd 15 évre is felvenni egyszercsak... :)

Előzmény: Törölt nick (460)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!