Nincs semmi bajom vele ha eszkimók vezetik a VT buszait,de azért kéne gondolni az utasokra is,184-es ma este NAY-310 0 fok,tető nyilás ki,sofőr fülkébe ablak ki, utastéri fűtés lezárva,a vezér sapkába és kesztyűbe vezet, szolgáltatás 2016,szégyen és gyalázat,mindez egy másfél éves buszon.
Szép estét urak, remélem olvassa illetékes is: a KXM-006-osra érdemes lenne ránézni, gyorsulásnál és fordulaton valami elképesztően visít/csikorog a motorban...
Csak a ki szervezés miatt, meg hogy be tolakodtak.. csak a Localot szerettem régen, a MAN-okat meg a Dánokat utáltam... Bogáncsos Merciket se szeretem.... az meg, hogy itt kötöttem ki, arról nem tehetek :D
Nem tudod miért kellett menni, de az MAN-ek megbízhatatlanok, gratula... (Ez kb. olyan, hogy hogy pocskondiáztad régebben az Arrivát, most meg jó munkaadónak, mi? :D) Egyébként biztos volt már, hogy műszaki ok miatt kellett oroszlánt pótolni, de én speciel még nem láttam megfeküdve egyet sem, egyik szolgáltató részéről sem.
A 139-esen nem mérés miatt van az Arriva (hétvégén), hanem "normál" módon. Tegnaptól a Volánbusz csak az agglós vonalakra adja ki a buszait, a Conecto G-k pedig a Volános Volvok helyére mentek a 139-re.
141-et viszont nem tudom, hogy mérés miatt vannak-e, vagy hétvégenként állandó jelleggel.
Ha esetleg egy illetékes olvassa: A 151-es buszokon már rendszeres dolog,hogy a sofőrök egy igen jelentős része az utastérbe nem fűt, 8-10 fokos belső hőmérséklet van az esti órákban , az Ikarus 280-as időket idézi az utazási körülmények, nem ártana egy-két vezért saját költségén továbbképzésre küldeni a fűtés helyes használata témakörében.
Mivel a szerződés amiből lehívják a BKK és a VT között köttetett, szerintem egyértelmű. Hogy hívna le a BKV olyan szerződésből opciót, amit nem ő kötött? :)
Nem tudom a BKV-s béreket, többer visz haza egy VT-s? Mondjuk számomra úgy tűnik, hogy valószínűleg igen, mivel a VT-sek sokkal nagyobb része tűnik csak "megélhetési" sofőrnek (értsd többször is láttam, hogy nem indexel kifelé a megállóból, a múltkor este 10 felé egy lámpás(!!!) kereszteződésben zöldön mentem át, de ha nem nézek jobbra és nyomok egy satut, akkor kb 30 méteren tolt volna maga előtt egy csuklós citerátor.
De hogy a témánál maradjunk: MHU-811 belső kijelző LCD-je fehér, gondolom meghalt szegény :D