Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2020.01.02 -1 3 35174

Ja, bocsi.

Az MBZ-329 is forgalomban van még. ( Ez az uccsó prágás 280-as, de lehet uccsó prágás busz is már ) , ez fog majd menni műszakira és visszatér majd , de az még nem most lesz. Ez is helyi járat

Előzmény: AUTOSANdris (35172)
Törölt nick Creative Commons License 2020.01.02 -1 2 35173

Hali JSZP szerint tudtommal ELK-746, ELK-753, ELK-754 van még forgalomban. Ebből járni biztosra az első 2 jár, azok meg tartalékok. A CKC-958 ami még nagyon gyönyörű. Illetve a GMY-376 jár még tarjáni helyi viszonylatokon. 

Előzmény: AUTOSANdris (35172)
AUTOSANdris Creative Commons License 2020.01.02 0 0 35172

Sziasztok. Egy kis segítséget kérnék. Ikarus 200-asok közül kb. hány db van még forgalomban és ezek merre találhatóak meg. Fotózás szempontjából érdekelne a holnapi napra. Köszönöm előre is.

Barb3i Creative Commons License 2019.12.31 -1 3 35171

MBZ-329 GMY-376 és CKC-958-ban gazdag új évet!

FLM-535 Creative Commons License 2019.12.31 0 0 35164

Én sem tudom, de az biztos hogy Debrecenben javítják

Előzmény: mavmakettek (35162)
mavmakettek Creative Commons License 2019.12.31 0 0 35162

Lehet én vagyok lemaradva, de szerintem a 663-ban pont nincs GPS. Vagyis eddig se a térképen, se a Phototrans keresőjében nem találtam...

Előzmény: FLM-535 (35161)
FLM-535 Creative Commons License 2019.12.31 0 0 35161

A 663-at jól jelezte ki, mivel az ott is van, a Pappasnál javítják. 

Előzmény: JnagCe (35142)
Törölt nick Creative Commons License 2019.12.31 -1 0 35156

Azokat is, meg azt hallottam ma reggel, hogy azt a nagyon öreg Ikarus 280 as buszt ami Helyi járatban közlekedett, vissza fogják tenni, MBZ-329

Előzmény: SzElek (35139)
trizs77 Creative Commons License 2019.12.30 -4 2 35154

Addig soha sincs gond amíg egy belső információt a belső hálózaton megosztunk belső munkatársakkal.

 

Ha tehát ezt a táblázat részletet a művezető helyettes átküldi a megbízott diszpécser gyakornokának, az rendben van.

 

Ha bárki kiteszi bárhová így, ebben a formában, akkor nincs rendben.

Akkor feliratozni kell.

Nem lehet feliratozni hanem kell.

 

S ez nem csak erre az elrontott valamire igaz, hanem minden olyan belső társasági anyagra amit engedéllyel vagy engedély nélkül közkinccsé teszel.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------

 

Tégy próbát.

Szedj össze 1000 fő vegyes, 16-66 év közötti magyar polgárt.

Add nekik oda ezt a kifényképezett valamit.

 

Ha 10 fő = 1% helyesen válaszol arra, hogy mit tart a kezében, már újjonghatsz.

Ez a megengedhetetlen.

 

Még akkor se jutunk sokra, ha Nógrád megye valamennyi közlekedés mérnök végzettségű emberének kezébe adjuk.

Mert ugye lesz közöttünk tengerhajózási másodtiszt, repülőgép szerelő Hamburgban, vasutas Szegeden és másik vasutas Kisterenyén is.

Ők se fognak 20-30%-nál nagyobb arányban helyesen válaszolni arra a kérdésre, hogy mit tartanak a kezükben.

 

Szűkítsük tovább a kört.

Most csak az ex Nógrád Volán közlekedésmérnöki diplomával rendelkező tagjait kérdezd.

Itt már megengedő vagyok, és a helyes válaszok arányát 60-70%-ra teszem.

Talán?

Lehet még itt se.

 

Ha bárhol közzé teszed (nem csak ezt mást is) akkor oda kell írnod :

 - Hol készült, milyen cégnél?

 - Mikor készült?

 - Miért készült?

 - Milyen időtartartamot mutat be?

 - ha vannak benne számok, akkor azokhoz milyen mértékegység párosul?

 - Ha vannak benne rövidítések, jelek, akkor azok mit jelentenek?

 - Végül ki készítette ?

 

Ez utóbbinál soxor nem a személy neve kell, hanem a beosztása.

Például ügyeletes főirányító.

 

 

 

 

Előzmény: V4014 (35153)
V4014 Creative Commons License 2019.12.30 0 3 35153

Én ugyan nem vagyok közlekedésmérnök, egy szimpla járművezető vagyok. De mégis értem a táblázatot, úgy akkor gondolom nem a táblázattal van a gond.

Előzmény: trizs77 (35151)
trizs77 Creative Commons License 2019.12.30 -2 0 35152

köszönöm.

Előzmény: Nyakas-kakas (35147)
trizs77 Creative Commons License 2019.12.30 -3 5 35151

Elvileg közlekedésmérnök a kolléga, tehát ha annyira ért a közszolgáltatási szerződésekhez, mint amennyire megtapasztaltuk több helyen, feltételezem, hogy a szakterület más irányaiban is ilyen tapasztalt.

Mondjuk a közlekedési információs rendszerekben is.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

NEM

 

A közlekedésmérnök gyűjtő fogalom.

 

A vízi,

 - légi,

 - vasúti,

 - közúti,

 - gépjármű,

 - csövezetékes közlekedés (egy-két országban még a hirközlést) öleli fel.

 

A felsoroltak mindegyike tovább bomlik :

      - forgalmi és kereskedelmi,

      - műszaki alágazatokra.

 

A légiforgalmi irányító = közlekedés mérnök,

            a hajógépész = közlekedés mérnök.

 

Mégsem cserélném fel a kettőt, olyan külteki felkiáltással, hogy ha közlekedésmérnök, akkor ha egyikhez ért, értenie kell a másik munkájához is.

 

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

más

 

Egy táblázatnak, ábrának meg kell állnia egyedül.

 

Mindenfajta ......úgyisismeriakihelyicsibész.............felütés nélkül.

 

Nem titok, hogy rendkívül sok társasági felterjesztést, kétszer-háromszor még kormány előterjesztést is visszadobtam, a slendrián táblázatok, ábrák miatt.

 

Aki lusta tájékoztatni, ne tájékoztasson.

Végezzen egyszerűbb munkát.

 

 

 

balint36 Creative Commons License 2019.12.30 -4 3 35150

Elvileg közlekedésmérnök a kolléga, tehát ha annyira ért a közszolgáltatási szerződésekhez, mint amennyire megtapasztaltuk több helyen, feltételezem, hogy a szakterület más irányaiban is ilyen tapasztalt. Mondjuk a közlekedési információs rendszerekben is.

Előzmény: Nyakas-kakas (35149)
Nyakas-kakas Creative Commons License 2019.12.30 -2 3 35149

Na ha ennyire otthon vagy benne, akkor miért nem a választ írtad jóbarátom ? 

 

Előzmény: balint36 (35148)
balint36 Creative Commons License 2019.12.30 -4 2 35148

Fiacskám, a falusi stílusból neked kéne visszavenni! Én is örülök a kérdéseknek, de a kolléga kérdése minden volt, csak nem udvarias. Inkább egy kivallatást tartott, számon kérve, hogy mi minden maradt le a képernyőképről. A kinzetes dologgal összekeversz valakivel. Én nem szoktam fórumra hozni, hogy egy-egy busz hogy néz ki. Továbbá igen könnyen megszólod a szakmai hátteret? Kifejtenéd mi a baj? Ja, nem tudod. De az meg totálisan normális, hogy egy hozzászólással feljebb több bakit is ellősz. Először is az Infotransit első sorban egy diszpécseri, forgalomirányításra használt rendszer. Csupán sokad funkciója az, hogy utastájékkozatást is végez. Más részről a fordát nem lehet visszanézni, nem tudom honnan veszed. Grátisz az, hogy a táblázatok valójában az IT-ből kinyert adatok, és nem maga az IT, mivel ezek szerint a portok nincsenek titkosítva. 

Előzmény: Nyakas-kakas (35146)
Nyakas-kakas Creative Commons License 2019.12.30 -2 3 35147

1. Ez az Infotransit, (a Nógrád megyei utastájékoztatás)

 

2. Ezek a fordák, visszalehet tekerni , hogy 2013 óta hol jártak + milyen járatot csinált a busz

 

3. Rendszám, viszonylat, tartózkodási hely, dátum

 

4. A rövidítés alatt nem egészen értem, hogy mire gondolsz. Az S, T, B-vel kezdődő az helyi járat, az S - Tarján, B - Gyarmat, T - Terenye.  Az 4-es szám az a helyközis vonalak száma, az EXTR az amikor nem működik, vagy nem jár.

 

5. Minden órában frissíti 2013 óta.

 

Az utolsó 3 pont az lényegtelen. Hivatalos, bárki meg tudja tekinteni 

Előzmény: trizs77 (35144)
Nyakas-kakas Creative Commons License 2019.12.30 -4 7 35146

Fiacskám, visszavehetnél már ebből a falusi alja stílusból. Azért van ez a kibaszott topik, hogyha valaki nem ért valamit, akkor megkérdezze. Én kifejezetten örülök, mikor normális kérdéseket tesznek fel, ekkor reménykedem, hogy normális témán fogunk vitatkozni, és nem ilyen ökörségen, hogy egy ELK-746 milyen szarul néz ki. Az észosztás is mindig nagyon megy, de a szakmai háttérben már nincs sok minden én úgy veszem észre.

Előzmény: balint36 (35145)
balint36 Creative Commons License 2019.12.30 -7 0 35145

Fölösleges hisztizned. A célközönség úgyis tudja, miről szól, és hát én kétlem, hogy bele tartozol. Vagy egyébként az Infotransit mennyire van meg?

Előzmény: trizs77 (35144)
trizs77 Creative Commons License 2019.12.30 -7 1 35144

Mi a táblázat címe ?

 

Mi a táblázat tárgya?

 

Mit jelentenek az oszlopok.......................................lemaradt a fejléc

 

Mit jelentenek a rövidítések......................................lemaradt a megjegyzés (magyarázat) alulról,

 

Milyen idő intervallumot mutat (napit, hetit, havit).......lemaradt az időhatározó,

 

Mikor készült a táblázat.............................................lemaradt a dátum,

 

Minek a része lett idemásolva......................................lemaradt a :..Kivonat a.........táblázatból

 

Ki készítette.............................................................lemaradt a készítő neve, beosztása

Előzmény: JnagCe (35141)
SzElek Creative Commons License 2019.12.29 0 1 35143

Szerkesztett :))

Előzmény: JnagCe (35141)
JnagCe Creative Commons License 2019.12.28 -1 0 35142

Meg valahol ékezeteket is lehagy. Az a térképes része se jobb, mert múltkor NMW-663 at Debrecenbe jelezte ki

Előzmény: JnagCe (35141)
JnagCe Creative Commons License 2019.12.28 -3 0 35141

Utastájékoztatás szerint a 63S Egyházasgergére megy, a 27A-s Szécsénybe, gyarmati 9-es Borsodivánkára és csuklósbusz jár Karancslapujtőre meg Pásztóra.

SzElek Creative Commons License 2019.12.28 0 1 35140

Ha KVW-970-et elveszik Balassagyarmatról, ott nem marad csak 1 csuklós busz. Annyi meg nem elég az ottani viszonylatokra. Talán még nyári időszakban el lehet ketyegni 1 darab csuklóssal, de azon kívül nem. A LUF-958 az egyébként mi okból lett leállítva ? Mi volt az, amiért már nem érte meg megcsinálni ? Csak azért érdekel, mert volt olyan aminek meg vagy 5x neki ugrottak, GFX-101 pl. Egyébként jó sok busz taknyol Gyarmaton, vagy meghibásodás miatt, vagy lejárt műszaki miatt. A GXD-k, HKR-394, HKR-395 is egy ideje inaktív, a JPN-855 átkerült, de ugye már több, mint egy éves történet. EVL-601, 602-t se igen látni. Nem tudom, hogy van e még több. 

Előzmény: Törölt nick (35135)
SzElek Creative Commons License 2019.12.28 0 0 35139

JOX-717 a gyarmati állandó helyi járatos busz.

A JKM-790 az egy állandó tarjáni helyi járatos busz 

A 656 pedig egy helyközis busz, Ludányhalásziba jár ha nem tévedek. Régen oda járt.

 

Múltkor pont besétáltunk a telephez. Ott van a KVW-970, meg mellette van egy nógrádos kék színű Ikarus 415-ös is. Az melyik busz lenne ? Javításra várók közt van, nem a selejteknél. A másik pedig, hogy pont ránéztem múltkor az Infotransitra, és láttam, hogy a CCV-666-ot nem rég járatban jelezte. Ő velük kezdenének valamit ? Úgy volt, hogy elvileg felkészülnének a télre és hóra is számítanának :D Írta valaki, hogy 2 266-ost visszatennének. Nem 266-ost, de amiket kikértek még nyáron, abból az adagból én is úgy hallottam, hogy még párat visszatehetnek, mivel 4-ről volt szó. Az új Credokról innentől kezdve, nem akarok ünneprontó lenni, de szerintem le lehet tenni. Ez most már nem 3 megye közt lesz szétosztva. A 352 darabból 100-at eleve lenyúlnak Pesten. Még az se kizárt, hogy többet, mivel a volánbusz meg szeretne válni a bérelt buszaitól. 

Előzmény: Törölt nick (35135)
Törölt nick Creative Commons License 2019.12.28 -2 0 35138

De az a lista az szeptemberi adat, a másik meg, hogy holnap is át lehet szerkeszteni. 

Előzmény: balint36 (35137)
balint36 Creative Commons License 2019.12.28 0 0 35137

KVW tudtommal továbbra is gyarmati (legutóbbi tarjáni járműlistán se szerepel), legutóbb még a parassapusztai fordát csinálta, bár már hónapok óta ennek sincs műszakija. LCR-ről úgy tudom, hogy végig az Alfáé volt, és onnan bérelte a NV, ezért távozáskor Nógrádba már nem is hozták. Aztán az Alfa csődje után valószínűleg valamilyen formában értékesítették, mindenesetre a rendszáma már nincs kiadva.

Előzmény: Törölt nick (35135)
LMS-640 Creative Commons License 2019.12.28 0 1 35136

Az LCR-151 nem került a Volánhoz annak idején, a CIB Bank árulta pár évig.

Előzmény: Törölt nick (35135)
Törölt nick Creative Commons License 2019.12.28 0 1 35135

Sziasztok. 7000/7000A-soknál a 

JOX-717 Balassagyarmat helyi 

JKM-790 Salgótarján helyi (? múltkor Tarjánban 7A-ban mentem vele , fehér)

JKM-656 Salgótarján helyközi.

Így van ? 

JOX-714 JOX-715 LNT-781 LNT-872 LNT-783 és KVW-970 Salgótarján helyi? ,LUF-869 még Gyarmat ? Gyarmaton már csak őt látni. 

-----------------

És szóba került valamelyik topikban, a BKV-s alvállakozásban közlekedő LCR-151. Azzal mi van ? Tudja valaki ? 

 

mavmakettek Creative Commons License 2019.12.28 0 0 35134

Május óta nincs.

Előzmény: menetrendi1 (35133)
menetrendi1 Creative Commons License 2019.12.28 0 0 35133

CCV-694-es forgalomba van még?

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!