Az MBZ-329 is forgalomban van még. ( Ez az uccsó prágás 280-as, de lehet uccsó prágás busz is már ) , ez fog majd menni műszakira és visszatér majd , de az még nem most lesz. Ez is helyi járat
Hali JSZP szerint tudtommal ELK-746, ELK-753, ELK-754 van még forgalomban. Ebből járni biztosra az első 2 jár, azok meg tartalékok. A CKC-958 ami még nagyon gyönyörű. Illetve a GMY-376 jár még tarjáni helyi viszonylatokon.
Sziasztok. Egy kis segítséget kérnék. Ikarus 200-asok közül kb. hány db van még forgalomban és ezek merre találhatóak meg. Fotózás szempontjából érdekelne a holnapi napra. Köszönöm előre is.
Elvileg közlekedésmérnök a kolléga, tehát ha annyira ért a közszolgáltatási szerződésekhez, mint amennyire megtapasztaltuk több helyen, feltételezem, hogy a szakterület más irányaiban is ilyen tapasztalt.
Mondjuk a közlekedési információs rendszerekben is.
Mindenfajta ......úgyisismeriakihelyicsibész.............felütés nélkül.
Nem titok, hogy rendkívül sok társasági felterjesztést, kétszer-háromszor még kormány előterjesztést is visszadobtam, a slendrián táblázatok, ábrák miatt.
Elvileg közlekedésmérnök a kolléga, tehát ha annyira ért a közszolgáltatási szerződésekhez, mint amennyire megtapasztaltuk több helyen, feltételezem, hogy a szakterület más irányaiban is ilyen tapasztalt. Mondjuk a közlekedési információs rendszerekben is.
Fiacskám, a falusi stílusból neked kéne visszavenni! Én is örülök a kérdéseknek, de a kolléga kérdése minden volt, csak nem udvarias. Inkább egy kivallatást tartott, számon kérve, hogy mi minden maradt le a képernyőképről. A kinzetes dologgal összekeversz valakivel. Én nem szoktam fórumra hozni, hogy egy-egy busz hogy néz ki. Továbbá igen könnyen megszólod a szakmai hátteret? Kifejtenéd mi a baj? Ja, nem tudod. De az meg totálisan normális, hogy egy hozzászólással feljebb több bakit is ellősz. Először is az Infotransit első sorban egy diszpécseri, forgalomirányításra használt rendszer. Csupán sokad funkciója az, hogy utastájékkozatást is végez. Más részről a fordát nem lehet visszanézni, nem tudom honnan veszed. Grátisz az, hogy a táblázatok valójában az IT-ből kinyert adatok, és nem maga az IT, mivel ezek szerint a portok nincsenek titkosítva.
1. Ez az Infotransit, (a Nógrád megyei utastájékoztatás)
2. Ezek a fordák, visszalehet tekerni , hogy 2013 óta hol jártak + milyen járatot csinált a busz
3. Rendszám, viszonylat, tartózkodási hely, dátum
4. A rövidítés alatt nem egészen értem, hogy mire gondolsz. Az S, T, B-vel kezdődő az helyi járat, az S - Tarján, B - Gyarmat, T - Terenye. Az 4-es szám az a helyközis vonalak száma, az EXTR az amikor nem működik, vagy nem jár.
5. Minden órában frissíti 2013 óta.
Az utolsó 3 pont az lényegtelen. Hivatalos, bárki meg tudja tekinteni
Fiacskám, visszavehetnél már ebből a falusi alja stílusból. Azért van ez a kibaszott topik, hogyha valaki nem ért valamit, akkor megkérdezze. Én kifejezetten örülök, mikor normális kérdéseket tesznek fel, ekkor reménykedem, hogy normális témán fogunk vitatkozni, és nem ilyen ökörségen, hogy egy ELK-746 milyen szarul néz ki. Az észosztás is mindig nagyon megy, de a szakmai háttérben már nincs sok minden én úgy veszem észre.
Utastájékoztatás szerint a 63S Egyházasgergére megy, a 27A-s Szécsénybe, gyarmati 9-es Borsodivánkára és csuklósbusz jár Karancslapujtőre meg Pásztóra.
Ha KVW-970-et elveszik Balassagyarmatról, ott nem marad csak 1 csuklós busz. Annyi meg nem elég az ottani viszonylatokra. Talán még nyári időszakban el lehet ketyegni 1 darab csuklóssal, de azon kívül nem. A LUF-958 az egyébként mi okból lett leállítva ? Mi volt az, amiért már nem érte meg megcsinálni ? Csak azért érdekel, mert volt olyan aminek meg vagy 5x neki ugrottak, GFX-101 pl. Egyébként jó sok busz taknyol Gyarmaton, vagy meghibásodás miatt, vagy lejárt műszaki miatt. A GXD-k, HKR-394, HKR-395 is egy ideje inaktív, a JPN-855 átkerült, de ugye már több, mint egy éves történet. EVL-601, 602-t se igen látni. Nem tudom, hogy van e még több.
A JKM-790 az egy állandó tarjáni helyi járatos busz
A 656 pedig egy helyközis busz, Ludányhalásziba jár ha nem tévedek. Régen oda járt.
Múltkor pont besétáltunk a telephez. Ott van a KVW-970, meg mellette van egy nógrádos kék színű Ikarus 415-ös is. Az melyik busz lenne ? Javításra várók közt van, nem a selejteknél. A másik pedig, hogy pont ránéztem múltkor az Infotransitra, és láttam, hogy a CCV-666-ot nem rég járatban jelezte. Ő velük kezdenének valamit ? Úgy volt, hogy elvileg felkészülnének a télre és hóra is számítanának :D Írta valaki, hogy 2 266-ost visszatennének. Nem 266-ost, de amiket kikértek még nyáron, abból az adagból én is úgy hallottam, hogy még párat visszatehetnek, mivel 4-ről volt szó. Az új Credokról innentől kezdve, nem akarok ünneprontó lenni, de szerintem le lehet tenni. Ez most már nem 3 megye közt lesz szétosztva. A 352 darabból 100-at eleve lenyúlnak Pesten. Még az se kizárt, hogy többet, mivel a volánbusz meg szeretne válni a bérelt buszaitól.
KVW tudtommal továbbra is gyarmati (legutóbbi tarjáni járműlistán se szerepel), legutóbb még a parassapusztai fordát csinálta, bár már hónapok óta ennek sincs műszakija. LCR-ről úgy tudom, hogy végig az Alfáé volt, és onnan bérelte a NV, ezért távozáskor Nógrádba már nem is hozták. Aztán az Alfa csődje után valószínűleg valamilyen formában értékesítették, mindenesetre a rendszáma már nincs kiadva.