Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

johannes. Creative Commons License 2011.02.26 0 0 15428

Na csak azért kérdeztem mert most cseréltem 40 ezerzél,a színe tökéletes de volt amelyiknél a porcelán már el volt repedve,még jó,hogy nem törött le.

Előzmény: stemplis (15424)
lalito6105 Creative Commons License 2011.02.26 0 0 15427

Sziasztok!

Sziasztok, azt szeretném megkérdezni, hogy aki utólag szerelt  be központi zárat, illetve látta, hogy a gyári központi zár motorok a hátsó ajtókban hol helyezkednek el az írjon!! Az ajó kárpit felrakása után, az nyomja a motorokat és nem vagy csak nehezen zár a zár.

Köszi!!!!!

vaughan Creative Commons License 2011.02.26 0 0 15426

Jónap!

 

szeretném megkérdezni, hogy a hűtőben lévő ventilátor kapcsolóból csak egy fajta létezik, vagy van több hőmérsékletre beállitott is? hány foknál kapcsol a gyári?

 

köszönöm!

goldline Creative Commons License 2011.02.26 0 0 15425

hali!  nekem a motor toló rúdja a képen látható módon reteszeli a zárat(sárga vonal) így továbbra is lehet kulccsal nyitni zárni. viszont ehez biztos kéz és jó szemmérték kell mert a lyuk kifúrása csak egyesélyes ( piros kör )  ha elrontod a toló rúd akadni fog

Előzmény: Abczola (15409)
stemplis Creative Commons License 2011.02.26 0 0 15424

30 ezrenként, de van olyan gyertya, amelyik elmegy 60 ezret is. (Ha láthatóan el vannak kopva, égve akkor illik cserélni.)

Előzmény: johannes. (15418)
stemplis Creative Commons License 2011.02.26 0 0 15423

Ok. Megbeszéljük! Én is miskolcon melózom most, meg a felit is ott vettem 5 éve:)

Előzmény: freestyler8 (15419)
zozo38 Creative Commons License 2011.02.26 0 0 15422

minusz 12c fokban szépen indul!

Valójában elindul,csak hosszabban kell indíttózni.nyári nagy melegben.

Az ok pedig az:az elektronika érzi a nagy hőmérsékletet és

nem izzít!Ezt van aki  úgy szünteti meg hogy reléket rak be.

Én a tartalék motoromból kiszedtem a hőgombát és az hideget

mutat állandóan,mert csak odarögzitettem a bowdenekhez,nem

dugtam be a helyére.

Előzmény: baligno (15421)
baligno Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15421

Szega!

Tudom, láttam a szmájlit! :)

Kösz a tippeket! Nekem kb. 5-5,5 literre jön ki a fogyasztás 100 km-en, de érdekes, hogy mennyire változó!

Előfordulhat, hogy nagy melegben nem indul? Na ezt jó tudni...

 

Előzmény: zozo38 (15354)
arthur877 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15420

Én is Miskolcon vettem a Feliciámat éppen 3 éve! :D

Előzmény: freestyler8 (15419)
freestyler8 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15419

én meg miskolcra járok egyetemre levelezőn, és miskolcon vettem a feliciám!

egyszer összefuthatnánk stemplis!

Előzmény: stemplis (15416)
johannes. Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15418

A gyújtógyertyát mikor szoktátok cserélni és milyen állapotban szokták lenni?

johannes. Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15417

Én egyszer hallottam,hogy van valami sportprogram az elektronikára de lehet,hogy kamu.

Előzmény: svgyula (15413)
stemplis Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15416

Majd egyszer szervezünk egy Felis találkozót a miskolci Cora parkolóban;)

Előzmény: Martina. t (15407)
ms1964 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15415

A kompressziót ugyanannál a hengernél tényleg csak a dugattyú formájával - méretével lehet növelni. Eszerint többet is fogyaszt! És a motorfék is erősebb.

Előzmény: svgyula (15413)
svgyula Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15414

Ja annak idején én is szórakoztam a 120 skodrin kicseréltem a hengerfejet 105-re érezhető volt a különbség.

Amikor benn volt a gyertya alig tudtam átfordítani akkora volt a kompresszió és ha nem reped el akkor lehet hogy még meglenne az a gép is! De szerintema régire símán rá lehet ezt az alumínium hengerfejet is rakni csak egy kicsit faragni kell a szívó és a kipufogó csonkoknál:-) aztán repül >..<

Előzmény: svgyula (15413)
svgyula Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15413

Hali! A legfontossabb eltérés a kompresszió viszony!

Amit nem látni a vezérmű tengely és a gyújtásvezérlő.

Előzmény: dc game (15403)
FeliciaFun Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15412

Üdv. Mindenkinek!Tudna valaki egy jó fényezőt ajánlani(elfogadható  áron) Martfű-Tiszaföldvár-Kunszentmárton térségében?Előre is köszönöm!

ms1964 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15411

Én is jobb szeretem magam megcsinálni, de ha emelő kell vagy egyéb szerszám, akkor mégiscsak szerelőre van szükségem.

Te járatod gázzal a gépet? (Úgy emlékszem Te írtad.) Mik a tapasztalataid? Fogyasztás, teljesítmény, hidegindítás, stb. Meghibásodások?

Most láttam az AGIP kútnál, 212Ft/l a LPG. Ha nem pincegarázsom lenne, már régen átálltam volna.

Előzmény: István77 (15401)
ms1964 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15410

Ezen a fórumon írta valaki, hogy a dugattyúk a mások. Hihetetlen, hogy ennyi eltérés ekkora telejsítménykülönbséget jelent, de többször is megerősítették. El is határoztam, hogy ha fel kell újítani a motrot, az erősebb dugókat veszem bele.

Előzmény: dc game (15403)
Abczola Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15409

Szia!

 

Köszi, ezt láttam, épp ezért kérdeztem ki csinálta meg, hátha másképp is lehet, a tied miben más? :)

 

Üdv!

Előzmény: goldline (15384)
István77 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15408

Szia. Szoval szerdahelyi vagy. A volt barátnom is szerdahelyi volt. Talán ismered is! Mennyiért vetted a kocsid? Nagyon jo álapotban van kívulrol!

Előzmény: Martina. t (15407)
Martina. t Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15407

Szia!Bodrogszerdahelyen laktam (Streda nad Bodrogom),de most Borsod megyében lakom,Miskolc környéke.Az autót Kassán vásároltam.

Előzmény: István77 (15363)
stemplis Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15406

Nem hinném, hogy csak chip tuning, akkor mindenki csak kicserélné a motorvezérlőt és kész;) Szerintem más a vezérműtengely is...

Előzmény: István77 (15404)
ó-vodás5407070 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15405

igen jól mondod majdnem

 

4 féle volt

 

a dugattyúk,hengerfej,vezérműtengely és az E.C.U. más

Előzmény: dc game (15403)
István77 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15404

csip tuning!:-) Amugy engem is érdekel,nekem is a gyengébbik verzios van!

Előzmény: dc game (15403)
dc game Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15403

Heej szaktársak.

 

Kicsit felfordult velem a világ, a Feliciát 3fajta 1,3-as motorral szerelték.

na mármost van az 1,3 központi injektoro (ami nekem is van) 40Kw.

van 1,3 Mpi amin hengerenkénti injektor van és elektrnicus gyújtás 40Kw.

és van ugyanez az 1,3 50Kw-s változatban.

jól mondom?

Namármost a kérdésem az lenne (ha ez így van) hogy a 2 1,3 Mpi 40-50Kw motor között mi a különbség?

lévén h, detto ugyan az a motor és mégis 14 pacival több van benne.

nah engem ez érdekelne h, mi okozza a puszt.?

Rogue67 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15402

Üdv!

 

svgyula-nak és Epeter01:

 

Igen, megnéztem én is, azt hittem, csak amiatt van de nem. Mikor hazaértünk múlt hét pénteken, akkor már furcsa volt a kuplung és ezután néztük meg. egyértelműen a szerkezetből jött a recsegés, a bovden nem szőrös. Apám utánahúzott, amennyire csak tudott, és azóta úgy van. Most megyek majd haza, kíváncsi vagyok, hogy rosszabodott-e.

 

A vezérlőt egyébként néztük mi is, találtam valami leírást, de ez már annyival újabb, hogy számítógép gondoskodik a befecskendezésről. Így nem nagyon tudtunk vele mit kezdeni.

 

ms1964 - nek:

 

Amúgy igen, amiket itt találtam linket, a fórumon belül, le van írva a tisztítás, és a magas fordulatszám. Mondjuk ez nálunk elég sokáig volt így, és persze érezhető volt, hogy többet fogyaszt.

 

Köszönöm szépen az ötleteket, és a reakciókat! :)

Előzmény: Epeter01 (15399)
István77 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15401

Ebbe tokéletesen igazad van,nehéz javittatni. Csináld magad alapon jobb is a gép. én már jártam meg így,ráadásul a mult héten. Elvitten a kocsit gombcsuklo hibával a szerelohoz, itt is írtam a hogy mi a gond. A szerelo azt mondta hogy a csuklo jo,és hogy a szilent rossz csak! Pénteken elindultam a szuleimhez kb. 500km. Még 33km volt mikor megadta magát a kocsi,persze a gomcsuklo! Kerestem szerelot az uton. Az alkatrész nem volt olyan drága de olyan szerelési díjat mondott nekem! Muszály volt megcsináltatni! Ennyit az itteni mesterekrol!! Ezekután soha tobbé szerelokhozz. Itt a forumon olyan jol leírjátok a hibát és a szerelését hogy talán még egy majom is meg tudja aztán csinálni!

Előzmény: ms1964 (15400)
ms1964 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15400

Magyarországon az átlagkereset bruttó 200 ezer alatt van picivel. Ebből lehet hazavinni k.b. 140 ezret (500EURO).

De tömegek keresnek minimálbért, ami adómentes és k.b. 300 EURO. Ha szerencsés az illető, a minimálbér mellé esetleg még kaphat zsebbe egy kis kiegészítést.

Na, ilyen pénzekből elég nehéz új autót venni, de még a régi Felit is megjavíttatni. Ezért bütyköljük magunk, mondjuk én szeretem is csinálni.

Az EUROT bevezetni nem feltétel a polgárok jóléte. Csakis makroeconómiai feltételei vannak, infláció, eladósodottság, költségvetési hiány, stb.

A bevezetés meg egyszeri áremelkedést indukál.

Előzmény: István77 (15398)
Epeter01 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15399

A kuplung beakadásához a bowden lenne a tippem.

Ha szétmegy a bowden "kiszőrösödik", akkor az akadhat, ráadásul amikor megmozdul a kiszőrösödött bowden akkor az adhat ki reccsenő hangot.

Akaszd ki a váltó tetején lévő karból és próbáld meg úgy benyomni, ha akkor is reccsen akkor a bowden, ha így OK akkor az már valóban a szerkezet lesz.

de egy próbát megér.

Előzmény: Rogue67 (15382)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!