Sziasztok, azt szeretném megkérdezni, hogy aki utólag szerelt be központi zárat, illetve látta, hogy a gyári központi zár motorok a hátsó ajtókban hol helyezkednek el az írjon!! Az ajó kárpit felrakása után, az nyomja a motorokat és nem vagy csak nehezen zár a zár.
szeretném megkérdezni, hogy a hűtőben lévő ventilátor kapcsolóból csak egy fajta létezik, vagy van több hőmérsékletre beállitott is? hány foknál kapcsol a gyári?
hali! nekem a motor toló rúdja a képen látható módon reteszeli a zárat(sárga vonal) így továbbra is lehet kulccsal nyitni zárni. viszont ehez biztos kéz és jó szemmérték kell mert a lyuk kifúrása csak egyesélyes ( piros kör ) ha elrontod a toló rúd akadni fog
A kompressziót ugyanannál a hengernél tényleg csak a dugattyú formájával - méretével lehet növelni. Eszerint többet is fogyaszt! És a motorfék is erősebb.
Ja annak idején én is szórakoztam a 120 skodrin kicseréltem a hengerfejet 105-re érezhető volt a különbség.
Amikor benn volt a gyertya alig tudtam átfordítani akkora volt a kompresszió és ha nem reped el akkor lehet hogy még meglenne az a gép is! De szerintema régire símán rá lehet ezt az alumínium hengerfejet is rakni csak egy kicsit faragni kell a szívó és a kipufogó csonkoknál:-) aztán repül >..<
Ezen a fórumon írta valaki, hogy a dugattyúk a mások. Hihetetlen, hogy ennyi eltérés ekkora telejsítménykülönbséget jelent, de többször is megerősítették. El is határoztam, hogy ha fel kell újítani a motrot, az erősebb dugókat veszem bele.
Igen, megnéztem én is, azt hittem, csak amiatt van de nem. Mikor hazaértünk múlt hét pénteken, akkor már furcsa volt a kuplung és ezután néztük meg. egyértelműen a szerkezetből jött a recsegés, a bovden nem szőrös. Apám utánahúzott, amennyire csak tudott, és azóta úgy van. Most megyek majd haza, kíváncsi vagyok, hogy rosszabodott-e.
A vezérlőt egyébként néztük mi is, találtam valami leírást, de ez már annyival újabb, hogy számítógép gondoskodik a befecskendezésről. Így nem nagyon tudtunk vele mit kezdeni.
ms1964 - nek:
Amúgy igen, amiket itt találtam linket, a fórumon belül, le van írva a tisztítás, és a magas fordulatszám. Mondjuk ez nálunk elég sokáig volt így, és persze érezhető volt, hogy többet fogyaszt.
Ebbe tokéletesen igazad van,nehéz javittatni. Csináld magad alapon jobb is a gép. én már jártam meg így,ráadásul a mult héten. Elvitten a kocsit gombcsuklo hibával a szerelohoz, itt is írtam a hogy mi a gond. A szerelo azt mondta hogy a csuklo jo,és hogy a szilent rossz csak! Pénteken elindultam a szuleimhez kb. 500km. Még 33km volt mikor megadta magát a kocsi,persze a gomcsuklo! Kerestem szerelot az uton. Az alkatrész nem volt olyan drága de olyan szerelési díjat mondott nekem! Muszály volt megcsináltatni! Ennyit az itteni mesterekrol!! Ezekután soha tobbé szerelokhozz. Itt a forumon olyan jol leírjátok a hibát és a szerelését hogy talán még egy majom is meg tudja aztán csinálni!
Magyarországon az átlagkereset bruttó 200 ezer alatt van picivel. Ebből lehet hazavinni k.b. 140 ezret (500EURO).
De tömegek keresnek minimálbért, ami adómentes és k.b. 300 EURO. Ha szerencsés az illető, a minimálbér mellé esetleg még kaphat zsebbe egy kis kiegészítést.
Na, ilyen pénzekből elég nehéz új autót venni, de még a régi Felit is megjavíttatni. Ezért bütyköljük magunk, mondjuk én szeretem is csinálni.
Az EUROT bevezetni nem feltétel a polgárok jóléte. Csakis makroeconómiai feltételei vannak, infláció, eladósodottság, költségvetési hiány, stb.
Ha szétmegy a bowden "kiszőrösödik", akkor az akadhat, ráadásul amikor megmozdul a kiszőrösödött bowden akkor az adhat ki reccsenő hangot.
Akaszd ki a váltó tetején lévő karból és próbáld meg úgy benyomni, ha akkor is reccsen akkor a bowden, ha így OK akkor az már valóban a szerkezet lesz.