Majd elfelejtettem a nagy rohanäsba, még a nyär közepén valamikor voltam a néhai Hoffer gyàrban!
Nem tudtam hogy hol vagyok, csak érdeklõdtem mivel gyanus volt a környék, hogy ez valami komolyabb gyàr kellett hogy legyen.Amùgy sok minden mellett a rendõrségnek is van ott egy telepe, ahol foleg a lopott autókat tàrolja, és onnan kellett egy autòt bécsbe vissza vinnem.
Na de mikor mär tisztàba voltam a hely valòdiságával , kicsit szétnèztem és talältam egy részt amit akkor bontottak.Sajnos nagyon le volt kerítve, de azért egy két képet csinältam, és teszek ide nektek!
Nem vagyok annyira otthon ue28-ban, de ha balos szivattyú kell akkor ne próbálkozz az 50-es mtz szivattyúval, mert az jobbos és szerintem sokkal többet is szállít mint amennyit kellene. Léteznek az orosz szivattyúk közt balosak is T40, T150K, K701 ezek között nézz szét elvileg vannak kisebb teljesítményűek is. Szerintem jobban jössz ki ha veszel egy gyári balost és azt teszed fel, nem olyan drágák. Én is megjártam már a kísérletezgetéssel az 1000-es nél. Ez csak az én tapasztalatom, lehet meg lehet oldani az 50-es átfordítását is, de nem egyszerű.
Szia! estefele érek haza akkor teszek fel. Ilyen a szivattyú kívülről sajnos csak ennyit tudok: tgk-kamionalkatreszek.lapunk.hu/tarhely/tgk-kamionalkatreszek/kepek/img584.jpg
Van otthon egy sűrűbb fogazású szivattyú de az úgytudom Jumz szivattyúja. Előzőleg olyan is volt fent de a probléma ugyanaz. Csak ez most ugrott be utólag
Üdv! Szivattyu forgásirány problémád van. A szivattyuházon a szívónyílás az amelyik összeköttetésben van a szimeringel.Ez a nyílás mindig olajat kapjon.A forgásiránnyt váltasz akkor fedéllel eggyüt a fogaskerekeket is fordítani kell.Ha kinyomja az olajat a szimering mellett, akkor az biztos hogy bekötési gondod van és rossz forgásirány.Sztem.
Sziasztok! Dutra Ue28-as hidraulika problémák jelentkeznek folyamatosan. Szivattyú problémáim vannak ugyanis egy mtz 50-es szivattyú van fent rajta. Sehogy se birom összerakni,hogy jól működjön. Fogaskerekeket felcseréltem,hogy a forgásirány jó legyen de a szimering mellet nyomja ki az olajat. Ha nem cserélem fel a fogaskerekeket akkor meg meg se emeli még a hidraulikaléceket se. Viszont ha az olajat nyomja ki akkor meg van ereje emelni,de így nemnagyon gazdaságos hogy fele olaj a földön végzi. Valaki leírná legyen kedves,hogy hogy kell öszerakni rendesen ezt a fajta mtz szivattyút? Érdekelnének,hogy a résolaj útja merre folyik és a szivattyú házban lévő fogaskerekek találkozásánál a gumi háromszög tömítőt melyik irányba kell berakni meg ilyenek. Már 1 hete szenvedek sikertelenül. Köszönöm ha valaki segít! További szép napot!
Úgy tudom a II, Vh után jelölték ezzel e típusú táblával a traktorokat. Ma már elég ritka darabnak számít.
Nékem is vannak tábláim, a műszerek, órákon kívül. Minden típust gyűjtök, ami fellelhető volt. A képen legkorábbi Mg. tábláim, A 3szögünél ezek horganyzott lemezre nyomottak, s nem tudom mikori keltezésűek, de utána alumíniummal folytatták.
A nagyobb olajcégek kínálatában levő fagyállók megfelelnek a szabványnak. Tehát tudják a rájuk írt " - " hőmérsékletet,és benne vannak azok az adalékok amik elősegítik a vízpumpa kenését is,és a réz,aluminium alkatrészekre bevizsgáltak.
Náluk a szín édesmindegy,és keverhetőek egymással is.
A gond inkább a fisz-fasz kájefté által forgalmazottal van. Nem véletlenül olcsóbb,sőt lehet egy nagyobb forgalmazótól vásárolják a kevesebb adalékot tartalmazó fagyállót. És a hatás lehet nem azonnal látható.
Nekem volt olyan hüvely a teherautómban annak idején amit porózussá tett a fagyálló. A kiesésből,meg a nem egyszerre kilyukadt hüvelyek számomra nagy tanuló pénzbe kerültek.
Azóta nem veszek "occó, de fasza" téli hűtőfolyadékot.