Cimbora akarna Berlinbe menni a Metropollal dec 28-an. Mondtam neki, hogy altalaban 2 honappal elotte lehet megvenni a SPAR jegyeket, erdeklodott folyamatosan a MAV Informnal, mikortol lehet az uj menetrendre vasarolni. Penteken a mai napra igertek. Reggel meg nem lehetet, aztan del korul mar azt mondtak, hogy mar fel van toltve lehet. A Nyugati penztarban elsore azt mondta a penztaros, hogy meg nincsenek feltoltve. A cimbi monta, hogy pedig a kozpontban azt mondtak hogy ott vannak mar. A holgy nekifutott es ujra es ekkor mar arra az eredmenyre jutott, hogy az osszes Sparjegy elfogyott a Metropolra december 28-ra. A neten sincsen persze semmi.
Mikortól lesz elérhető a 2014-es menetrend? Kevesebb mint 1 hónap van hátra a bevezetésig. November közepén nem tudok megtervezni egy december végi utat vonatutat, mert nincs még menetrend.
Egészen elképesztő vonatos történet, ami lehet, hogy nem a MÁV hibájából történt! A német precizitásnak nincs határa. A kollégák valami új típusú tűzvédelmi engedélyt kerestek a magyar kalauzokon, aztán amikor az nem volt, deportálták az összes alváshoz készülődő[...] Bővebben!Tovább »
En eletemben csak egyszer voltam SNCF teruleten (Lille) szoval nem tudok nagy elmenyekrol beszamolni..
De az elso, masodik es harmadik benyomasom az volt rola, hogy eltekintve a TGV-tol es a 3oo kmh-tol koszosabb es mocskosabb egy SNCF palyaudvar mint egy MAV (Keleti / Nyugati) es meg a kiszolgalas is hasonlo szinten van xD
Ennyit a Fuckreichrol es a vasutjarol ;)
De a TGV-t felenk (Stuggi) sokan istenitik, ha kifogjak S-KA kozott :))
Nos megvolt az utazas, hetfon TGV 2595 Paris - Nancy 1.osztalyon, semmilyen szolgaltatas nem volt. Emeletes szerelveny volt, a szekek ulolapja gombbal volt mozgathato, elektromos utastajekoztato a szakaszban. A jv egy szot nem beszelt idegen nyelven, francia bemondas volt csak. Az e-tiketet csak gyorsan scannelte. Utkozben 2x jott; Parizs utan jo estet kivanni, jegykezeleshez megegyszer.
Visszafele kedden a 2547-es helyett 2543-ra atvaltott jegy 9 euro felarert, lett igy 2.osztaly. Ez hagyomanyos szerelveny volt, hely kb ugyanakkor mint a masikban 1.osztban az ulolap manualisan egy karral volt kihuzhato. Jv nem jott, illetve 2x vegigsetalt egy hetyke ferdesapkas oregur, aki inkabb egy eltevedt .... ra hasonlitott mint vasutasra, de semmi jegykezeles semmi koszones. A minibaros kocsit meg ugy toltva vegig a fiatalember, mintha lepras betegek lennenek rajta, se koszones, se semmi, ertekesites is nulla. Nagyon tessek lassek modra.
Amugy porog szepen a vonat 300-al, erdekes volt, hogy vegig elkeritett palya, persze ha valaki nagyon be akar menni akkor nem lenne nehez dolga.
Erdekes tapasztalat volt, holnap irany a brit vasutak :)
Én is hasonlóval jövök most: egy Stuttgart-Spezial lenne átadó a szombati (okt. 12.) railjetre (rj 66 Bp. Keleti 13:10), 1. osztályra 85 €-ért vagy 25500 Ft-ért. Érdeklődni a pbudinszky kukac gmail pont com címen lehet.
Előre nem tervezett gondok miatt, Eladó a következő retúr jegy: Honnan BUDAPEST Hova BRATISLAVA Útirány SZOB(GR)NOVE ZAMKY Érvényesség 2013.11.02 - 2013.12.01 Utazás jellege Menettérti Utasok száma 2 Osztály 2 Ár: 10500 helyett 7000 Ft. Többi info privátban .
Előre nem tervezett gondok miatt, Eladó a következő retúr jegy: Honnan BUDAPEST Hova BRATISLAVA Útirány SZOB(GR)NOVE ZAMKY Érvényesség 2013.11.02 - 2013.12.01 Utazás jellege Menettérti Utasok száma 2 Osztály 2 Ár: 10500 helyett 7000 Ft. Többi info privátban .
hétfő este Párizsból pedig az ICE-n volt mindkét társaság embere, jegyet itt is csak az SNCF-es kért, míg kedd reggel már Saarbrückenen túl DB-s jött újfelszállóktól jegyet kérve..
Már úgy értettem, hogy nem egyszerre, hogy Párizs-Strassbourg között az SNCF személyzet kezelte a jegyet, onnan a DB-sek. Egyszerre két fajta nem volt a fedélzeten, viszont a DB-sek csak attól kérték a jegyet, aki Strassbourg-ban szállt fel. Aki Párizstól jött, nem...