Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Buszospist i Creative Commons License 2010.02.16 0 0 2255
Urak!
Gumi garnitúra csere előtt állok.Milyen méretűt ajánlotok barkasomra?
eddig 175/70 r13 volt.
priluki Creative Commons License 2010.02.16 0 0 2254
Üdv mindenkinek!

Remélem, hogy a korábbiakban elemzett új fékdobokat nem vette meg innen senki, utánanéztem, jók voltak az orosz gyártmányra vonatkozó tippek...... Moszkvics típusú gépezetre valók, magyarul a dobátmérő jó, de az osztókör helyből nem egyezik. (Asszem 5 X 114,3, de ez nem biztos.)

priluki
Szima András Creative Commons License 2010.02.10 0 0 2253

Köszönöm a felajánlást, elsösorban új búrát keresek, de ha újszerú akkor küldj emailban egy képet.

 

Köszi

Buszospist i Creative Commons License 2010.02.09 0 0 2252
van egy használt de épp párom.hívj ha érdekel, képet is küldök ha kell.30-2792072
Előzmény: Szima András (2251)
Szima András Creative Commons License 2010.02.09 0 0 2251

Sziasztok!

 

Valaki tudja, hogy hol kapok hátsó lámpabúrát?

Trabantman601 Creative Commons License 2010.02.07 0 0 2250
Szevasztok!
Még mindig eladó két db lámpa karika kisebb hibákkal és viseltes krómmal a belseje rozsdás. Ára.: 1000FT
Trabijani Creative Commons License 2010.02.06 0 0 2249
Én csak bevándorló vagyok mert Tiszaföldváron lakom csak hébe hóba feljárok oda besegítek a felújításba !
Előzmény: V1980 (2248)
V1980 Creative Commons License 2010.02.05 0 0 2248

XV.

Előzmény: Trabijani (2247)
Trabijani Creative Commons License 2010.02.05 0 0 2247
Millen kicsi a világ ! Miért te melyik kerben vagy?
Előzmény: V1980 (2245)
priluki Creative Commons License 2010.02.05 0 0 2246
Az rwd Ladákét tudom, hogy az, a 2121 nem rémlik.

Üdv: priluki
Előzmény: Trabijani (2244)
V1980 Creative Commons License 2010.02.05 0 0 2245

Kedves Trabijani meglepődve vettem tudomásul,hogy mi egy kerületben tevékenykedünk Barkas ügyben kb másfél kilométerre egymástól.... azért jó ,hogy van egy barkasos a közelben pláne akinek még autómentője is van ;-)
Előzmény: Trabijani (2244)
Trabijani Creative Commons License 2010.02.05 0 0 2244
A níveájééé :) az alu házas !
Előzmény: priluki (2243)
priluki Creative Commons License 2010.02.04 0 0 2243
Esetleg Níva?

Üdv: priluki
Előzmény: Trabijani (2242)
Trabijani Creative Commons License 2010.02.04 0 0 2242
Sziasztok ez szerintem sem barkas fékdob ! Nekem valahogy úgy rémlik hogy talán valami orosz szerkezeten láttam valami hasonlót de az tuti hogy nem barkas!
Előzmény: framo901 (2241)
framo901 Creative Commons License 2010.02.03 0 0 2241

Hát elég érdekes, a tőcsavarok jók lehetnek de tudni kéne osztokör átmérőt , a fékdob lehuzó nincs szerintem a két 8 menet,  de a két rögzitő is hülye helyen van és nagy is az átmérője mert az 8as  sülyesztett, és az a nagy furat olyat még nem láttam, azt irja 230 az átmérő erre nem emlékszem de lehet , szerintem a barkas agy átmérője nagyobb,   a multicar is hasonló de nem ilyen  "valami katonai lehet"

 

Előzmény: V1980 (2239)
priluki Creative Commons License 2010.02.03 0 0 2240
Ilyet még én sem láttam, bár ez nem jelenti szükségszerűen azt, hogy nem Barkasé.
A 230 mm átmérő passzol...... de nekem többek közt a tehermentesítő furat átmérője kicsinek tűnik.

Üdv: priluki
Előzmény: V1980 (2239)
V1980 Creative Commons License 2010.02.03 0 0 2239

Aszongya,hogy ezek gyári DDR dobok.
szerintem sose voltak ezek gyári dobok vagy tudatlan vagyok?

http://www.vatera.hu/barkas_fekdob_alapmeret_uj_5000_db_161241535.html
priluki Creative Commons License 2010.02.01 0 0 2238
Nálunk az volt a szempont, hogy nyitott rakterű gépezet legyen, olcsón.
Mivel Barkasunk már volt, platós ill. kilencszemélyes is, így a tapasztalat szólt a típus mellett. (Az alul motorizáltság meg ellene....)
Nem utolsó sorban számított a raktér mérete, azért nettó 4 X 2 m egész jó.
Rakodási szempontból pedig a csörlő felbecsülhetetlen - igaz, hogy több fát szállítottunk már vele mint autót. Szóval vannak hibái, de hozza azt amit elvárunk tőle.
Ja! Ezzel tényleg jobban megnéznek, mint bármilyen csillivilli modernnel!

A gyertyákat meg próbáld ki, talán Te leszel a kivétel, akinek ezek beválnak!

Üdv: priluki
Előzmény: V1980 (2237)
V1980 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 2237

Érdekes,hogy mindenkit autómentő-barkas érdekel ekkora kuriózum lenne?
biztos,mert lényegesen kevesebb van belőle mint modjuk platósból vagy buszból
megasztán jól is mutat...
Előzmény: gaben-car (2236)
gaben-car Creative Commons License 2010.02.01 0 0 2236
Sziasztok!
Még mindig érdekelne bármilyen állapotú Barkas autómentő.Aki tud ilyet,kérem küldjön egy e-mailt.Előre is köszi. gaben-car@freemail.hu
V1980 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 2235

Hát akkor mégsem vagyok hülye de szerencsém sincs Beru-isolátor ügyben
ha már így lehurrogtátok lehet benne valami. Legfeljebb kidobom az a három ezer
forint már nem számít amennyibe eddig van az egész autó...
1102 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 2234
Sajna még nem fotóztam mert egy bérelt garázsban pihen most de ha jobb idő lesz készítek .
Előzmény: gyuzo (2230)
Trabijani Creative Commons License 2010.01.31 0 0 2233
Köszi !:) Szépek a vonalai :):) szerelem volt az első látásra :)
Előzmény: gyuzo (2231)
Trabijani Creative Commons License 2010.01.31 0 0 2232
Ja a villogó az azért nem nagyon látszik mert húztam rá egy zoknit :):):) mert hát nincs beírva a forgalmiba így elvileg nem lehetne rajta de így zoknival nincs gond!
Előzmény: framo901 (2225)
gyuzo Creative Commons License 2010.01.31 0 0 2231

Csini a Gép :-)

Előzmény: Trabijani (2222)
gyuzo Creative Commons License 2010.01.31 0 0 2230

Tennél be képet a Wartiról ide vagy a Wartburg topikba?

De mailben is jöhet.

Előzmény: 1102 (2227)
Trabijani Creative Commons License 2010.01.31 0 0 2229
Szia igen enyém a barki is meg a trabi is mind kettő egy igazi kincs :) a barki 16000 km- t futott a trabi pedig 50 000 km- t. Már nagyon várom a jó időt hogy elővegyem őket egy kör erejéig!
Előzmény: framo901 (2225)
gyuzo Creative Commons License 2010.01.31 0 0 2228

Kopizok a Wartburg fórumból:

 

"Padlóváltós Warbim van és újabban gyakran becsörög 80-nál és fölötte, tartott gáznál. Padlógázra, illetve, ha rárántom a szivatót, akkor abba hagyja. Most fogom kipróbálni a második szett magas hőértékű gyertyát. Eredetileg, éveken keresztül Brisk n15YC YTTRIUM-ot használtam, sose volt vele semmi gond. Vettem Beru mitoménmit, az maga volt a csoda, ugyanúgy csörög, de gázelvételre durran egyet. Most Isolatort próbálok ki, 260-as hőértékűt."

Előzmény: Péter mz (2221)
1102 Creative Commons License 2010.01.30 0 0 2227
Szép a gép, ez kié? Remélem nemsokára jön a jó idő és én is összedobom az enyémet és vihetem rajta a warbit (tuti gyári 26000km van benne )az is szép páros lesz.
Előzmény: Trabijani (2222)
Péter mz Creative Commons License 2010.01.30 0 0 2226
sziasztok
Ma mentünk egy kört a barkassal.Néha azért használjuk ám,mert van egy transporterünk és azzal járunk de ma a barkassal mentünk.Ja multkor már nem inditott az öninditó.Akkor itthonról akartunk elindulni csak behuzott a behuzómágnes de nem forgatta a motort.Jólvan ,akkor mondtam apunak engedje ki a szabadonfutót,de az általában nem megy vissza magától,kevés a rugóerő,aláfeküdtem a földre és lehuztam a kis kart .Ezután megtoltam az udvarban a kocsit,apu bent ült és alighogy felengedte a kuplungot már járt is a motor.Ma meg megnéztük miujság az öninditóval mert ma sem inditott-ma is betolás volt.Szétszedtük aztán a forgórész ilyen olajos volt meg erősen koszos.Kb 3 éve nem volt levéve róla.Na kitisztitottuk meg az egyik bronzkefét cseréltük ki egy picit hosszabbra.Összeraktuk és ugy hajtott mint régen.Jó lett.Aztán még lecseréltük a fagyállót is mert régi volt meg -11 fokos volt.Most úgy kevertük a fagyállót hogy elvileg -17 fokos lesz,majd meg kell méretni.Bekevertünk 2kg töményet meg 4 liter deszt vizet.Igy elvileg felirat szerint -17 lesz,majd kiderül.Na mentünk vele egyet,és apu odaadta egy kicsit nekem is a verdát,néha vezetem ám kisebb utakon,mert még nincs jogsim rá.Még a nyáron szerkesztettem rá tempomatot.Na használtam is nagyon jó... . Lassanként lesz jogsim mert indulok majd autójogsira,és ha lesz barkasos találkozó megmutatom a tempomatot.Igazából a lényege annyi h egy mai kocsi ablakemelő motorjából készült meg jawa mustang váltófogaskerekekből meg dacia öninditó behuzómágneséből.Annyit csinál h az ablakemelő motor forog és egy tengelyre felteker egy bovdent ami meg meghuzza a gázkart.Az ablakemelő motor nem enged vissza az áttételek miatt,és abban a pozicióban marad ahol akarom hagyni.Lehet gázt huzni és visszaengedni is vele.Ablakemelő kapcsoló is van beépitve a műszerfalon amivel állitható.És van egy gyorskioldó funkciója is mikor egy pillanat alat elengedi a gázállást és alapjáratra megy vissza a motorfordulat.Mert alapból az ablakemelő szépen lassan huzza vagy engedi a bovdent.
Ja és igazából nem tempomat hanem én fordulatmatnak hivom,röviden fordmatnak,mert a fordulatszámot tartja nem a tempót,de sima uton ahol nincs emelkedő meg lap ott jó mert ott tartja a tempót.
jó kis szerkezet hosszu uton,nem fárad a láb.Az egész saját ötlet volt sok tervezésből állt miket fejben gondoltam ki kb fél év alatt, minden reggel mikor busszal mentem suliba.
A lényeg hogy majd ha érdekel vkit megmutatom találkozón. :)
Ja meg van bent fordulatmérő is,azis sajátkészitésű dolog,fiat kocsié volt.Jólmegvan csinálva majd eztis megláthatjátok.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!