Én amikor egyszer voltam Tarjánban,akkor 266-os ment Lucfalvára.Még azt is a buszról láttam.Pár éve volt az már.A pu.-n se volt nagyon idő nézelődni,mert a VB-s unokatesómnak csak kb 30 perc várakozása volt,míg visszaindult Pestre.
Nagyon örülök , hogy megszületett ez a topic , mondjuk lehet , hogy én a Hatvan-Mátra topicot szélesítettem volna tovább . Sőt , mégtovább Volánbusz-Északkal .
Hmm, valamilyen szinten igazad van, bár nekem úgy tűnik, mindenképpen előnyös volt, hogy alapból a sárga rendszámokat szoktam meg, mert akkor kerültem bele ebbe az egészbe. Titok, nem titok, nekem teljes szívemet a NV tölti ki.
Mondjuk azt kikötöm, amondó vagyok, hogy a Nógrád Volán jól széjjelb*szta az állományt rendszámilag azzal a fajta sárgázással, amit 2002 végén bevezetett. Minden volán meg tudta csinálni az azonos rendszámos sárgítást, csak a Nógrád meg a Szabolcs nem. Az más kérdés, hogy amikor meg jött a törvénymódosítás és vele együtt a visszafehérítések, a Nógrád jól oldotta meg, a régi rendszámok elővételével, a Szabolcs azonban tovább förtelmesítette a förtelmest (HCP, IYF, JAN, JBR fehér rendszámok bevezetése 2004 elején).
Jellemző mondjuk, hogy mindkét volán tipikusan olyan, ahol az ilyen dolgok nem nagyon érdekeltek senkit, inkább vettek xxx db teherautórendszámot, oszt basszuk fel a buszokra, há' sárga, nem? Azt csá.
Ki nem fotózna szívesen már évek óta egy sárga rendszámos HZT-854-et, példának okáért, FIY-818-ként azonban mindenki sz*rik rája, elvégre miféle rendszám már ez.
Jó, most nem olyan a törvény. Erőltetik az F-es mezők kiürítését az elejétől előre haladva (most járunk FLM magasságában), a visszafehérítés törvényesen csak új rendszámok kiadásával történhet (ezért becsülöm sokra az eredeti fehér rendszámok újra felhasználását). És mégis, bizonyos volánok tisztességgel tudnak viszonyulni ehhez a kérdéshez, bizonyos volánok meg rosszabbat csinálnak az addigi viszonylagos jó rendszerből.
Bevallom, nem szeretem nagyon a volánok között a Nógrádot. Az egyik oka épp mindez.