Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Micsux Creative Commons License 2018.01.27 0 0 2348

Országúton 5.3-at énis csináltam egyszer az Asx-szel:-)

Csak nem fotóztam le.

 

 

Előzmény: daty55 (2346)
daty55 Creative Commons License 2018.01.27 -2 1 2347

Igen, próbaúton nem tűnt fel, de 2 óra utazás után igen.

Amúgy nem csak optikailag rövid, hanem tényleg.

Előzmény: CS1970 (2344)
daty55 Creative Commons License 2018.01.27 -2 1 2346

Szinte végig pálya, 150-alatt óra szerint csak ahol muszáj, ott volt.

Városban, országúton ettől kevesebbel is beérte.

Csináltam anno egy fotót - szerintem a Duster fórumban megtalálod valahol - ahol országúton 5 liter jött ki átlagra.:-)

Az övfeszítőt nem értem, fedélzeti számítógép az volt.

 

Anno 3.95 MFt volt így minden plusszal, amit rakattam bele.

 

 

 

 

Előzmény: Micsux (2342)
daty55 Creative Commons License 2018.01.27 -2 0 2345

Atacama narancs!:-)

Olyat vettem volna én is, ha az ASX nem jön össze.

Előzmény: CS1970 (2339)
CS1970 Creative Commons License 2018.01.27 0 0 2344

Szerintem inkább az optikailag nagyobbnak tűnő utastér miatt rövid az ülőlap, a próbaút 10-20 perce alatt meg nem jön elő ez a probléma.

Előzmény: Micsux (2342)
CS1970 Creative Commons License 2018.01.27 0 0 2343

Oktató videó, de én bizony a kezére csapnék ha bármelyik kocsimon ennyit tekerné a kormányt álló helyzetben.

 

https://www.vezess.hu/vezetunk/2018/01/27/videon-a-pontos-parhuzamos-parkolas-mestere/

Előzmény: Micsux (2318)
Micsux Creative Commons License 2018.01.27 0 0 2342

Milyen használattal volt 6,3-6,5 fogyasztás? Mennyi autópálya, országút, város?

A coolban volt övfeszítő és fedélzeti számítógép?

Mennyibe került anno?

 

Ezt a rövid, kényelmetlen ülést már sok helyen olvastam. Pedig ez egy alap dolog, érthetetlen miért ezen spóroltak.

Előzmény: daty55 (2336)
CS1970 Creative Commons License 2018.01.26 0 1 2341

Ebben igazad van, de tudod elektrotechnika és mérés óráim már elég rég voltak, ha ez mentség.

Előzmény: miszter07 (2340)
miszter07 Creative Commons License 2018.01.26 -1 0 2340

Bocsi, a kilo az kis k a volt meg nagy V. Ha szakmabeli vagy, akkor ezt illik tudni...

 

Tehát helyesen 750kV.

Előzmény: CS1970 (2338)
CS1970 Creative Commons License 2018.01.26 0 1 2339

Ma a Fót-i Mol kúton láttam egy új Dustert, olyan gyorsan megfordultam egy extra kávéra, hogy a Partner eleje összeért a hátuljával.

 

Normális figuráé volt, megnézhettem, narancsmetál fény, a szebbik lemezfelni, nagyon pofás szerkezet.

Előzmény: daty55 (2336)
CS1970 Creative Commons License 2018.01.26 0 1 2338

Nem értem a kérdést!

 

Az én értelmezésem szerint azt írtam, hogy 1 mikrovolt-tól, egészen 750 kilovolt-ig szerelhetek elektromos berendezéseket.

Előzmény: miszter07 (2334)
CS1970 Creative Commons License 2018.01.26 0 1 2337

Pont ma voltam arra, Fót-Gödöllő-Kerepes-Mogyoród, éreztem is, hogy nagyon a " lap " szélén billegek. :-)

 

De a viccet félretéve, egy Budapest-Kecskemét-Baja-Pécs-Budapest út egy napon elég húzós tud lenni.

Előzmény: kicsi20 (2332)
daty55 Creative Commons License 2018.01.26 -2 1 2336

Annyira nem volt részletes, csak igyekeztem összefoglalni a lényeget objektíven.

 

Megpróbálom leírni ezeket ASX vs. Duster I szempontból.

Mármint amit én fontosnak tartottam.

A gond az, hogy az dízel volt, tehát minden fikázás nélkül írva is zsebre tette az 1,6-os szívó benzinest.

 

Az Cool felszereltség volt kiegészítő ülésfűtéssel, bőr kormánnyal, bőr váltógombbal.

Volt alufelni, kormányról vezérelhető média, stb...

Nekem az anyagminőséggel annyira nem volt gondom, nem vagyok az a "belső műanyag nyalogató" típus.

Kopogós, de nem zörgős, nyikorgós volt, ami a mostaniakról annyira nem mondható el.

Ellenben az ülések sokkal kényelmetlenebbek voltak, minden oldaltartás nélkül.

Nem beszélve arról, hogy feleségem panaszkodott a rövid ülőlapokra.

Nekem annyira nem volt ezzel gondom, mert annyira nincs hosszú lábam.

 

Szóval menni klasszisokkal jobban ment mint a benyás ASX.

Már 1500-2000-től ugrott hatodikban is

Menni is ment, mint az "állat", 180-at simán mentem vele többször is, és nem kellett kilométereket pörgetni, hogy beleugorjon.

A menetzaj mindenképpen hangosabb a Dusterban.

A végét nem tudom, nem néztem meg.

De mint írtam, nem lehet a dízelt a benzineshez hasonlítani.

A fogyasztását sem, de leírom, ha akartam akkor sem tudtam vele lenyeletni többet 6,3-6,5 liternél, pedig akkor aztán mentem vele rendesen, és meg is volt pakolva, meg tél is volt, nyáron meg a klíma ugye, de akkor sem...

 

A Duster is kisimította az utat rendesen, de az ASX futóműve jobb, még simábban megy.

Ugyanakkor alacsonyabb kicsit, és míg a Duster a 20 centis padkán simán átment, addig az ASX-nél már kicsit figyelni kell, mert elől a kerék előtt az a két lenyúló lap... hát, azt szerintem kár volt odatenni.

Bár, lehet, hogy sok sarat felfog, még nem próbáltam.

 

Rozsdásodni ugyan úgy rozsdásodott alul a kipufogódobnál, meg a fékdoboknál, meg itt ott, mint az ASX.

 

Karosszériája mintha vastagabb lemezből lenne az ASX-nek, mint a Dusternak volt.

 

 

 

Na, mit nem írtam le?

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Micsux (2333)
daty55 Creative Commons License 2018.01.26 -2 1 2335

Ritkán szólsz, de akkor nagyot szól!:-DDDD

Előzmény: kicsi20 (2332)
miszter07 Creative Commons License 2018.01.26 0 0 2334

0 - 750Kv az pontosan milyen mértékegység? :)))

Előzmény: CS1970 (2321)
Micsux Creative Commons License 2018.01.26 0 0 2333

Daty, látom írtál egy részletes beszámolót Asx vs. Lancer viszonylatban a Lancer fórumon.

 

Asx vs. régi Duster viszonylatban is érdekes lehet egy ilyen beszámolód.

kicsi20 Creative Commons License 2018.01.26 0 0 2332

Autó eladóként én is tapasztaltam, a pestiek Gödöllőnél félnek, hogy leesnek a térképről...

Előzmény: CS1970 (2330)
Micsux Creative Commons License 2018.01.26 0 0 2331

Igen, ám, de nem gyári kijelzős radar, csak csipogós radarom van benne:-)

 

Igazából arra jó, hogy jelezze a váratlan dolgokat. De az off kocsiban néha észnél kell lenni, mert elkényelmesít az Asx

Előzmény: CS1970 (2326)
CS1970 Creative Commons License 2018.01.26 0 0 2330

Innen Bp-ről már Miskolc is egy örökkévalóság, még pályán is. Na meg azok ott alvós bulik voltak! :-(

Előzmény: daty55 (2329)
daty55 Creative Commons License 2018.01.26 -2 0 2329

Már az is jó lenne, mert az ide 35  km mindössze.:-)

Előzmény: CS1970 (2328)
CS1970 Creative Commons License 2018.01.26 0 0 2328

Egy éve még Miskolc Bagolyvár benne volt a pakliban, kamerarendszer telepítés/szervíz.

Előzmény: daty55 (2327)
daty55 Creative Commons License 2018.01.26 -2 0 2327

Hát... az még kicsit messze van, szólj ha a lefedés eléri Miskolc, Kazincbarcika, Ózd vonalat!:-)

(Izsófalva, Kazincbarcika mellett.)

Előzmény: CS1970 (2325)
CS1970 Creative Commons License 2018.01.26 0 0 2326

Ja kérem, radarral könnyű! :-))

Előzmény: Micsux (2324)
CS1970 Creative Commons License 2018.01.26 0 0 2325

Merre is?

 

A mostani lefedés: Budapest, Gyöngyös, Kecskemét, Pécs, Kaposvár, Nagyatád.

Előzmény: daty55 (2323)
Micsux Creative Commons License 2018.01.26 0 0 2324

Otthon is hagyom, mert van egy Off kiskocsink:-))

 

De egyébként épp azért választottuk az asx-et, mert ezzel még lehet viszonylag kényelmesen parkolni. 

Előzmény: CS1970 (2322)
daty55 Creative Commons License 2018.01.26 -2 0 2323

Gratula, akkor azt áruld el, hogy mikor jársz erre?:-)

 

Előzmény: CS1970 (2321)
CS1970 Creative Commons License 2018.01.26 0 0 2322

Figyu, az ASX is 4,3 méter, hétfőn hagyd otthon azt a nyolcvan centit! :-)

 

De teljesen igazad van!

Előzmény: Micsux (2318)
CS1970 Creative Commons License 2018.01.26 0 0 2321

De az, több elektromos szakmám van, 0 - 750Kv-ig van képesítésem, autóvillamossági technikus is.

Buszok, teherautók, hajók, utastájékoztató rendszerek, járműfedélzeti számítógépek, nyomkövetők, szondák, betegbehívók.

 

Az ügyfelek összetétele miatt mobil műhely van.

Előzmény: daty55 (2316)
CS1970 Creative Commons License 2018.01.26 0 0 2320

A csak sípolósnál bármelyik fej érzékel valamit jelez, de azt nem tudod, hogy melyik. Emiatt felesleges több csatorna.

A vizuális + sipólósnál ugye van visszajelző is, ez miatt van értelme a több csatornának. Az ASX-nél a gyári rendszer mutatja a kettő középsőt ( 1 cs. ), ha jobb hátul van akadály csak azt mutatja ( 2 cs. ) ha bal hátul van akadály akkor azt mutatja ( 3 cs. ), és ezeket tudja variálni. Az kijelzős utángyártott ugyan ezt tudja.

Előzmény: daty55 (2312)
CS1970 Creative Commons License 2018.01.26 0 0 2319

Van rajtuk kaszkó, de nem lopom én a pénzt!

Előzmény: Panzerbear (2309)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!