Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dc game Creative Commons License 2011.03.01 0 0 15518

Hát talán igen :)

 

nekem 7,5x17 ET38 205/40R17 gumival van párosítva és elfér egyedűl jobb hátsó dörgöli az üzemanyag levegözőt egy kicsit.

de egy kisebb ET számos felni már nem érne bele mondjuk ET36.

elötte volt 16 coll de volt rajta 15 detto ezzel a mérettel. (azt idén attam el)

Előzmény: ppozsgai (15517)
ppozsgai Creative Commons License 2011.03.01 0 0 15517

Heló!

Az volna a kérdésem,hogy vettem a Feliciámhoz alufelnit,ami 7J*15*ET35...

Ezen a felnin még a 195/50 r15-ös gumi elfordul rendesen elöl?

Köszönöm a segítséget!

stemplis Creative Commons License 2011.03.01 0 0 15516

Ok! Reméljük minél-többen ott leszünk:) 

Előzmény: grj73 (15512)
SpielerAP700 Creative Commons License 2011.03.01 0 0 15515

A helyzetjelző kapcsolója az új, az tuti jó, a tompított kapcsolója az kérdőjeles... Első körben egy kép lenne a leg célszerűbb a helyzetjelző/tompított kapcsoló környékéről, hogy ott mi hogy néz ki. (eredeti állapot ismeretének a hiányában) De remélem tud majd valaki valamit mondani rá(akár képpel).

Előzmény: ms1964 (15513)
stemplis Creative Commons License 2011.03.01 0 0 15514

A vezérműláncgarnitúra kb. 5000, olajteknőtömítés 800, főtengelyszimmering 500, vezérműdeklitömítés 250, szelepdekli tömítés 350 Ft körül van. Kb ennyi anyag kell hozzá +olaj, olajszűrő, ha olajat is cserélsz. A munkadíj szerelő függő.

Vagyunk itt egy páran akik otthon, sajátkezűleg cseréljük. De ha  még nem csináltál egyedül nem kezdj hozzá, mert a kerekeket jelölésre kell tenni. Ha elrakod szedheted szét újra.

 

Attól, hogy csörög nyugodtan autózhatsz még akár 40 ezer km-t is. A zajon kívül semmi baj nincs vele, esetleg ha már nagyon csörög, akkor többet fogyaszthat 2 decivel. Ezek saját tapasztalatok:)

Előzmény: falkó (15509)
ms1964 Creative Commons License 2011.03.01 0 0 15513

Mindenképpen a biztitáblán lesz a bibi. Ha kötözgetést találtál, annak vélhetően az lehet az oka, hogy tönkrement egy relé, és csere hiányában a vezérlését kötötték a kimenetére (nagy árammal terhelve a kapcsolókat). Ha a kapcsolók beégtek, az is okozhat meglepetést.

Vissza kellene állítani az eredezi állapotot, egy új relével. Hátha van valakinek kapcsolási rajza!

Előzmény: SpielerAP700 (15510)
grj73 Creative Commons License 2011.03.01 0 0 15512

Szia

Nekem a vezérműlánc,hosszbordás szíj,motor olaj(castrol),olajszürő,levegő szürő cseréje 35000ft volt  a szerelőmnél.szerintem korrekt ár pesten.Nem biztos,hogy megéri otthon ezzel fáradozni.

 

 

Én is megpróbálok elmenni a találkozóra.(elnézést ez nem pont ide tartozik)

Előzmény: falkó (15509)
raliroli Creative Commons License 2011.03.01 0 0 15511

Sziasztok!

 

Ha véletlenül valakinek pont ilyenre lenne szüksége:

 

Eladó Skoda feliciá-ba való tipusspecifikus autoLIFT márkáju elektromos ablakemelő (sajnos) csak jobb oldalra (motor + mechanika)...

Teljesen bontatlan!!!! Készleten ragadt termék...

Ára: 10 000 HUF

Cikkszáma: SD06 /09

Elérhetőség: Horváth Roland

                     20/954-7613

                raliroli@vipmail.hu

 

Én győri vagyok, de Dunántúl nagyrészén megfordulok minden héten...

SpielerAP700 Creative Commons License 2011.03.01 0 0 15510

Sziasztok!

 

Lenne egy pár furcsaság egy Felicián ami válaszra vár. Én már feladtam. Tünet: gyújtás bekapcs, belül nincs áram. Irányjelző működik, de se fűtőmotor, se ablaktörlő, se szivargyújtó, se hátsó ablakfűtés, se belső világítás + a tompítottat ha fel akarom kapcsolni klattyog a biztitáblán a relé, de fel nem kapcsol a tompított(izzó jó). A helyzetjelző és tompított kapcsolójánál van egy relé, amin látni utólagos kötözgetéseket. Itt kell lennie relének? Ha igen a bekötéséről tudunk valamit? A biztitáblán esetleg tudja valaki, hogy melyik relé mihez tartozik? Nagyon sokat segítenétek! Köszi szépen előre is!

 

Üdw, Laca.

falkó Creative Commons License 2011.03.01 0 0 15509

Köszönöm a válaszokat.Most is meghallgattuk,a szomszéddal ahogy hazaértem.Szerintünk  is vezérműlánc hangját hallani.Mennyibe kerülhet egy csere?Esetleg mit kell  még cserélni ilyenkor ha már szét van szedve a motor?Különleges szerelést igényel?Leirnátok,a sorrendet?Ha nem is fognák hozzá, legalább volna róla fogalmam.Meddig lehet autózni így?Előre is köszönöm!ÜDV

Előzmény: Martina. t (15507)
wille.e Creative Commons License 2011.03.01 0 0 15508

Ezt adjátok össze.Lementem a verdához,kinyitom,tenném a kulcsot a helyére és lenézek.Erre mi van ott?A visszapillantótükör.Az éjszaka gondolt egyet és leesett.Nem nagy gond csak egy kicsit furcsa.

Martina. t Creative Commons License 2011.03.01 0 0 15507

Szia!A leggyakrabban a vezérműlánc szokott eféle hangot adni, mikor már elvan nyúlva.Hidegen még nem olyan zajos, csak mikor bemelegszik az autó, és főleg alapjáraton hallani nagyon.Erről meg lehet győzödni úgy is,hogy ki csavarod a gyertyákat, és be teszed sebességbe az autót, és az ékszijtárcsát finoman ide-oda forgatod. Ha holtjátékot érzel,akkor valószinű,hogy a vezérműlánc van elnyúlva. Ha cserélni kell,akkor várd meg az olajcserét,mert a lánc csere elött az olajat,sőt még az olajteknőt is le kell szerelni.

Előzmény: falkó (15496)
glx16 Creative Commons License 2011.02.28 0 0 15506

Fojtószelephez nem hiszem, hogy köze lenne, mert akkor benzinüzemben is leállna. Nekem is ezt mondták elsőnek, de a beszerelés előtt is ki lett pucolva, egyik héten megint kipucoltam, de az eredmény ugyanaz. Benzinüzemben tökéletes, gázüzemben meg leáll :(

Előzmény: georg-b (15505)
georg-b Creative Commons License 2011.02.28 0 0 15505

Igen, nekem ugyanez a bajom a kocsival. Kis gázadásra nagyon érzékeny, ha pl araszolok 1300-1400 fordulatnál, és hirtelen kupplungot nyomok és leveszem a lábam a gázról, akkor egyszerűen leáll.

Már kaptam itt tanácsot a kedves márkatársaktól, hogy fojtószelepet kéne tisztítani. Ezt is a nyáron fogom megejteni, mert kell hozzá vennem egy olyan fekete műanyag takarót, amit a fojtószelepet takarja, mert az enyémnek az egyik lába már nagyon be van repedezve, és félek hogy le is törik. A gáz porlasztó miatt ugye magasabbra került, és a barom aki ráerőszakolta semmi alátét nélkül azt a műanyagot.

 

Köszi, hogy írtál erről a nyomásszabályzóról, de úgy döntöttem mégsem nyúlok hozzá, mert így ahogy van autópályán elég jól halad. Majd a nyáron úgyis viszem szerelőhöz a már említett dolgok miatt, majd akkor lesz egy gázszűrő csere is, meg megmondom neki hogy leáll a motor.

Előzmény: glx16 (15502)
dts2001 Creative Commons License 2011.02.28 0 0 15504

Én tavaly tartálycserekor cseréltettem a szűrőt pár száz forintért.

Ez nem tétel ,otthon is meg tudod csinálni.

A szerelő kérdése itthon szinte tipikus.

Nem optimalizálják a gázüzemet minden használati formára.

Hollandiában egy átalakítás kb. 1 hét.

De ott beül belléd a programozó egy laptoppal.

Megnézi a vezetési stílusodat,és hozzáírja a programot.

Itthon 1 nap alatt kész.

Kapsz egy alapprogramot,de az nem lehet tökéletes minden autóhoz,és minden sofőrhöz.

Aztán 3-4 szer még visszaviszed,mert fullad,sokat eszik,nem gyorsul stb.

Nem tudom a tiédben milyen rendszer van.

Nekem ősrégi lovato,de a lambda jelet már ez is veszi.

3 led egymás mellett ki is jelzi,hogy milyen keverékkel mész.

piros,sárga,zöld.

Ha csak egy led világít az nem jó.

Futófényként kellene világítani.

Piros,aztán sárga,aztán zöld.

 

Előzmény: georg-b (15501)
georg-b Creative Commons License 2011.02.28 0 0 15503

Nekem ennél tovább megy, a 70 és a 90 között, félnél kicsit feljebb tehát úgy 82 fok körül áll meg, és teljes fűtésnél el lehet pusztulni :D

Nem tudom, az is lehet, hogy az órád nem mutat rendeset. Én minden esetre a nyáron ki fogom cserélni a termosztát belsejét, a betétet (mert ezt a lengyelnél lehet), állítólag 1500 forint.

 

A gázkapcsolóm szinte ugyanaz, csak kicsit még jobban téglalap alakú, tehát inkább szélesebb. BRC írás van rajta, az a lámpa, ami világít (piros benzinnél, mikor kapcsolna akkor narancssárga, és zöld gázüzemben), és alatta 4 zöld égő amik az üzemanyagszintet jelzik, de ez nekem nem működik, mert hibás a tankban az óra. Majd azt is kicserélem valamikor...

Úgyis lesznek még ott azon a környéken munkák :D a betöltőnyílás a hátsó vonószem mögött van (idióta aki odatette), minden egyes tankolásnál hallgatom: "hú de qrva jó helyen van!" A lökhárítóba szeretném helyezni.

Előzmény: István77 (15497)
glx16 Creative Commons License 2011.02.28 0 0 15502

Sajnos nem ennyire fekete-fehér a dolog. Tegnap mikor állítottam, nem volt teljesen hideg a motor, így nem produkálta a jelenséget. Ma reggel persze megint leállt többször is.

Szinte ugyanaz a hibajelenség mint nálad. Kisebb gázadásokra a legérzékenyebb, meg talán az alacsony fordulatokra (?)

És nekem is csak városban áll le :(

Lehet meg kéne próbálni hogy nagyobb gázfröccsöket adni városban araszolva, meg szétforgatni lámpától lámpáig :)

 

A reduktor nálam Atiker gyártmányú, egy spiáterből készült henger.

Szóval annak a közepén van egy 4-es imbusszal állítható csavar. Óramutató járásával ellentétesen csavarva növeli a nyomást.

A szerelő azt mondta, nyáron 10-12 bar a nyomás de ilyenkor télen lemehet akár 3 bar-ra is, ezért lehet rajta manuálisan állítani.

Csak ésszel kell tekergetni, mert a MAP szenzornak is van bizonyos működési tartománya. Szóval először csak fél fordulatot.

Ja és a csavar bronzból van, nem szabad elnyalatni, mert nem cserélhető, csak a komplett egység (50ezer körüli áron)

 

Egyébként neked milyen motor van benne?

 

 

Előzmény: georg-b (15486)
georg-b Creative Commons License 2011.02.28 0 0 15501

Nem tudom, hogy mennyire dús a keverék. A szerelőm anno kérdezte, hogy legfőképpen mire használom az autót, milyen fordulatokon, mert akkor úgy állítja be. Mondtam neki, hogy 80-90%-ban csak autópályán használom, úgy 3000 fordulat körül. Nos ez mit jelent nem tudom :-)

 

A szűrő nem lett cserélve, a szerelő tavaly levegőpisztollyal kifújta, azt mondta most jó.

Előzmény: dts2001 (15495)
FeliciaFun Creative Commons License 2011.02.28 0 0 15500

Nézd meg az olajbeöntő kupakot is,az enyémben az rezonált,morgó hangot adott ki,kotyogott a helyén.Lehet hogy nincs is nagyobb baj.

Előzmény: falkó (15496)
FeliciaFun Creative Commons License 2011.02.28 0 0 15499

Szia!Köszönöm a választ,és szívesen fogadnám mások véleményét is.

Előzmény: Epeter01 (15489)
István77 Creative Commons License 2011.02.28 0 0 15498

 Az elobb elnéztem a kép kuldését!

Előzmény: georg-b (15486)
István77 Creative Commons License 2011.02.28 0 0 15497

Hello. Na a felso kép a termosztat csere ota eddig megy fel a víz. Tokéletesen fujja a forro levegot,gondolom az ora nem mutatt rendesen. Nagyon gyorsan eléri ezt a hofokot! Masik kép a gázrendszer kapcsoloja,valoszinuleg ugyan ez van neked is!

Előzmény: georg-b (15486)
falkó Creative Commons License 2011.02.28 0 0 15496

Tisztelt Fórumozók!Segitségeteket szeretném kérni ujból !A Felim motorházába hajolva,halk pici zörej vagy csörgés féle ,pici kopogásos hangot hallani.Szerintetek mi lehet?Vezérműlánc,v.szelephiba?Mennyibe kerülhet  a javítása? A hét végén terveztem az esedékes  olajcserét (o.szűrőt, L.szűrőt,és gyertya )megejteni.Várjak esetleg ezekkel míg a hiba föl nincs derítve?Az autó 1999 LXI1.3 50KW  128000km .Előre is köszi a segítséget!ÜDV.

dts2001 Creative Commons License 2011.02.28 0 0 15495

Vagy szegénykeverékre van állítva gázüzemben az autó,vagy csereérett a gázszűrőd.

Mikor cseréltél benne?

 

Előzmény: georg-b (15486)
dts2001 Creative Commons License 2011.02.28 0 0 15494

A gázüzemre tervezett gyertyák bírják a legkevesebb ideig,de még így is 30000 km a csereintervallumuk.Felesleges 15000 km-ként cserélni.Persze ha van rá pénz akkor lehet.

Brisk-nél a silver gyertyák a cng/lpg gyertyák.

Én a DR 15 YS-t használom.

http://www.brisk.cz/page.php?page=2600

Előzmény: hubo44 (15481)
stemplis Creative Commons License 2011.02.28 0 0 15493

majd benézek már oda is;)

Előzmény: freestyler8 (15490)
stemplis Creative Commons License 2011.02.28 0 0 15492

Igen, az április 10.-e még odébb van, de így talán mindenkinek van ideje tervezni, és remélhetőleg szabaddá tenni azt a vasárnapot:)

 

Előzmény: sanyes004 (15485)
zozo38 Creative Commons License 2011.02.28 0 0 15491

AZ,gázolajszűrő.

Előzmény: Olibee (15488)
freestyler8 Creative Commons License 2011.02.28 0 0 15490

csatlakozzatok a facebook klubhoz, ne csak miskolc- és környékiek!

 

Skoda Felicia Klub Index Forum

Epeter01 Creative Commons License 2011.02.28 0 0 15489

Szia!

 

Hőmérséklethez nem szólok hozzá, mert mindenki elmondott már mindent, de fényezés ügyben támpont lehet a tapasztalatom.

Lakatolás után keresgéltem fényezőt, januárban, és az alábbi árakat találtam:

sárvédők, oldalsó elemek, lökhárítók fényezése 20-25 ezer közt van/db, a két nagy felület (géptető és tető) 25-30 ezer közt.

Ebben benne van a teljes előkészítés, csiszolás, glettelés, alapozás, fújás (anyaggal együtt), viszont nincs benne szerelés, (ha mondjuk lámpákat vagy egyéb alkatrészeket kel leszerelni a fújáshoz), vagy  alvázvédelem (ha olyan elemről van szó).

Általában ha lehet leszedik az alkatrészeket, és külön fújják, nem bajlódnak a maszkolással.

Ha kis dolgokat kell fújni, akkor alku kérdése, hogy mennyi. Nekem homlokfalat is kellett, és arra is kért 22 ezret viszont ebbe belefért még a doblemez motortér felőli fújása, hűtőrács kerete és a két szemöldök léc (a fényszóró alatt).

Kb mindenhol ilyen árakra lehet számítani.

Három cégtől kaptam árajánlatot ugyanarra a melóra, és mindhárom közel azonos árat mondott (120-130 ezer között)

 

Előzmény: FeliciaFun (15469)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!