A hűtőn a hőkapcsoló csak a ventilátort kapcsolja, ez egy ki-be állapotú kontaktor. A termosztátnál lévő hőgomba (4 pólusú) a műszernek és a központi vezérlőnek (ECU) ad jelet, ez tulajdonképpen egy hőmérséklet függvényében változó ellenállás.
Sziasztok van eladó Hátsó zöld szélvédőm illetve két első olalablakom szintén zöld hővédős a három 4000 ft tel 0620 3361044 sloozy@freemail.hu este 10 óráig
Helló! kicsit laikus vagyok e kérdésben: a hőgomba érzékeli a vízhőfokot, amit a műszerfalon látok, vagy a hőkapcsoló a hűtő aljában? Oka: a vízhőmérséklet a műszerfalon kb 80 fok, de a ventillátor elindul, mert meleg a víz.
MOST MÁR ÉN IS RETTENTŐ KÍVÁNCSI VAGYOK, MENNYIT FOGYASZT A VIZES SKODA? (BENZINBŐL ÉS VÍZBŐL IS!)
Azért azt meg kell említeni, hogy a hozzáadott víz növelheti az OTTO motor hatásfokát, ami pld. fogyasztáscsökkenésben nyilvánulhat meg. Nem vetném el ezt a megoldást (sem), amíg nem láttam élőben.
"Hát megmondta nekem egy szerelő, mit rontottam el a folytószelep tisztításakor: kézzel nem szabad lenyomni, csak a bowdennel lehet nyitni... kb 5000,- be kerül egy beállítás.."
Nem is kértem én labor eredményeket, csak valami bizonyítékot személyes tapasztalatokból. Ennek ellenére már amióta említetted, hogy működik, azóta kérdezzük, hogy így mennyit eszik, de még mindig nem kaptunk választ a kérdésre. Persze ugye még ekkor is kérdéses, hogy a fogyasztáscsökkenés nem-e csak szimplán a manuálisan elpiszkált lambda jeltől van-e.
"azt kell végiggondolni hogy mennyi szabad enerdia van minden autóban azaz amikor gázt adsz kihasználod az összes erő? szinte soha!! és a benzin mégis elfogy! na itt lehet spórolni."
Ezt a mondatod meg most olvastam így utólag és nettó hülyeség. Milyen szabad energiáról beszélsz? Igenis kihasználód az összes erőt, hiszen egy részét ~30 pár %-át felhasználjuk az autó mozgási energiájára az összes többi meg elmegy különböző veszteségkbe (nagy része hő). Ezér is eszik többet az autó, ha bekapcsoljuk a klímát. Ha lenne szabad energia az autóban, akkor nem fogyasztana többet az autó a plusz fogyasztók bekapcsolásától. Nem?
"Még mielőtt bárki az energia megmaradás törvényét kezdené taglalni (mert csak ezt ismeri)"
Elég csak ezt ismerni, hiszen még senki nem döntötte meg. Ha megdöntötte volna bárki is, hát erősen nobel díjas lenne. Persze ki lehet hozni 108% hatásfokot is, mint ahogy a kondenzációs gázkazánokat reklámozzák, csak azt elfelejtik hozzátenni, hogy a földgáznak nem az alsó, hanem a felső fűtőértékével számolnak és nem pont a megfelelő eredményt kapják. PErsze, hiszen 108%-os hatáfoknál termelné nekünk a gázt.
Ugyanezt teszi Égely György is, csak ő nullával oszt például.
Más téma:
Most ahogy jöttem haza átfordult kerek 70 ezerre a km órám :D:D
Én elhiszem, hogy működik ez a vizbontós technológia. Csak arra vagyok (még mindig) kíváncsi, hogy amióta ezt használod mennyi benzint fogyaszt neked 100km-en?
Hát megmondta nekem egy szerelő, mit rontottam el a folytószelep tisztításakor: kézzel nem szabad lenyomni, csak a bowdennel lehet nyitni... kb 5000,- be kerül egy beállítás, 3000,- ért csak kiolvassa a hibát. Süsse meg a technikája, hogy emiatt pörgeti ha kell, ha nem :D
Szia! MOst jól figyelj ide én nem modtam hogy csinálj bármit, azt sem hogy higgyél el bármit, azt mondasz és gondolsz amit akarsz "szabad" országban élünk.Nem állt szándékomban bárkinek magamon kívül ezzel a dologgal kapcsolatban bizonyítani bármit. Ha azt várod hogy felszerelek azért egy komlett laboratóriumi mérőberendezést hogy valakiket meggyőzzek tévedsz ezt megtették már jópáran komoly cégek az eredményeket meg lehet találni nem "egy" hanem több helyen. Rengeteg cég foglalkozik ilyen készülék gyártásával és forgalmazásával ha azok mind szerinted "csalók" akkor miért nem zárják be őket?
Ez a helyzet engem kísértetiesen emlékeztet az első sebességtesztekre az 1800-as években.Az arról szólt hogy az aki 40mérföldnél gyorsabban halad megfullad mert nem kap levegőt ez tény! így adták elő. Most csak mosolygunk rajta pár év múlva rajtad is!
Az enyémet nem nagyon vizslattam, hogy milyen csavarok vannak és mire valók.
Nekem a szerelő mondta hogy ma már szinte minden szabályzón a közepén van egy réz csavar, amit 4-es imbuszkulccsal tudsz állítani. Meg is találtam, állítottam is rajta , de akkor nem oldotta meg a problémát.
Aztán elmentem a szerelőhöz, rádugta a laptopot, a progi pedig jelezte hogy mekkora a nyomás.
A szakik szerint állandó 1,1bar-nak kell ott lenni.
Akkor derült ki hogy nem jó irányba tekertem. Nyomás növeléséhez ugyanis az óramutató járásával megegyező irányba kell csavarni.
Szóval belőttük 1,1-re, meg az 50°C alatti tartományban 5%-ot állított a hőmérsékleti korrekciós tényezőn és azóta hidegen is és melegen is jó (azaz egyszer sem állt meg :D)
Urak! Ma rájöttem, hogy olyan Felikbe, amiben nincs fordulatszámmérő, nem úgy megy csak, hogy veszel egy fordulatszámmérős műszerfalat, belerakod és működik! Az enyémben pl. nem működik. Az ECU nem ad normális jelet. Szóval hiába van bekötve a ford.számmérő vezetéke, az még nem jelent semmit! Van különbség 1,3 MPI és 1,3 MPI ECU között is... Valaki tud valamiféle megoldást?
Koszi. Ha a membránon állitok ,akkor mi torténik? A másikkal tudok korigálni a hideg inditással,itt tobben írták hogy valamelyik csavaron ha álitok akkor hidegen is lehet majd menni vele! Mert most bedoglik és utánna nehezen indul benzinnel is!
A VÍZ ÉG! A VÍZ A LEGOLCSÓBB ÉS LEGTISZTÁBB ÜZEMANYAG!
A benzinnél sokkal hatékonyabb üzemanyag, a vízplazma biztosítja az áramot, fűtést, közlekedést, és ez az olcsó, tiszta energia az élet minden területén anyagi fellendülést és tiszta környezetet teremt.
A világon egyedülálló technológia magyar kézben van, a szabadalom a feltaláló magántulajdona. Gróf Spanyol Zoltán szándéka, hogy Magyarországon valósítsa meg.
A találmány nem eladó, mert ez a magyar jövő!
A VÍZENERGIA ALAPÍTVÁNY célja a találmány mielőbbi hazai megvalósítása. Ezért felhívjuk a világ magyarságát, itthon és külföldön élő honfitársainkat, hogy anyagilag és erkölcsileg támogassák munkánkat! A jogok megtartásához saját laboratóriumra van szükségünk. A hazai teszteléshez, és fejlesztéshez a nemzet jövőjéért felelősséget érző támogatókat, és leendő csendestársakat várunk.
A nemzetközi törvények 3 évet biztosítanak egy technológia felfuttatására. A fejlesztés és a modellek elkészítése után indítjuk be a vállalkozást a gyártással és az átépítéssel. A gyártás alapja a víz nukleáris energiájának hasznosítása robbanómotorok, sugárhajtóművek, kazánok és erőművek üzemeltetésében. Egyenlőre nem kell újakat gyártani,mert ezeket a hagyományos fogyasztókat olcsón átalakítjuk vízüzeműre. MEGY AZ OLDAL!!!
Azt állítod, hogy működik és a videón is láthattuk, hogy valamit csinál, de ettől még a szkeptikusok nem hisznek benne. Stemplis fórumtárs már többször kért tőled fogyasztási adatokat előtte-utána, de még mindig nem kaptunk. Ez sem fog közelebb vinni minket egymáshoz. Talán ha tudnád igazolni azt, hogy valóban hatásfok javító, akkor szerintem biztos közelebb kerülnének az álláspontjaink és talán-talán el is hihetném, viszont addig, ameddig csak buborékol ott egy doboz és nem látok semmi kézzelfogható bizonyítékot, hogy valóban fogyasztáscsökkenést okoz, addig nem igen fogok benne hinni.
Újra tele a net és az összes létező tévécsatorna a vízautós hülyeséggel , mely mögött egyetlen árva szabadalom létezik csupán. Egy szabadalom és Spanyol úr lázálma a vízautóról. Nem tudni, ki gyújtotta meg ezúttal a hülyeség kanócát, de biztos, hogy hozzáértőket nem[...] Bővebben!Tovább »