Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gyvelholm Creative Commons License 2011.03.04 0 0 15578

A hűtőn a hőkapcsoló csak a ventilátort kapcsolja, ez egy ki-be állapotú kontaktor. A termosztátnál lévő hőgomba (4 pólusú) a műszernek és a központi vezérlőnek (ECU) ad jelet, ez tulajdonképpen egy hőmérséklet függvényében változó ellenállás.

Előzmény: Abczola (15573)
Balu013 Creative Commons License 2011.03.04 0 0 15577

A fordulatszámmérő nélkülire gondolsz? Ha sikerül megcsinálni az újat, akkor eladom.

Előzmény: ppozsgai (15555)
Balu013 Creative Commons License 2011.03.04 0 0 15576

Az műszer tuti jó, a vezetékezés is, az ECUból nem jön olyan jel, aminek kéne.

Előzmény: dc game (15558)
Abczola Creative Commons License 2011.03.04 0 0 15575

" ilyen ,,okos,, és csak 5 ezret kért???:-DD"

Kért? ezt nem értem, azt mondta kb 5000- be kerül, nem azt mondtam, hogy ennyibe került... telefonon beszéltem vele, semmi gond

Előzmény: vwopel (15571)
reller Creative Commons License 2011.03.04 0 0 15574

Sziasztok van eladó Hátsó zöld szélvédőm illetve két első olalablakom  szintén zöld hővédős a három 4000 ft  tel 0620 3361044 sloozy@freemail.hu este 10 óráig

Abczola Creative Commons License 2011.03.04 0 0 15573

Helló! kicsit laikus vagyok e kérdésben: a hőgomba érzékeli a vízhőfokot, amit a műszerfalon látok, vagy a hőkapcsoló a hűtő aljában? Oka: a vízhőmérséklet a műszerfalon kb 80 fok, de a ventillátor elindul, mert meleg a víz.

ms1964 Creative Commons License 2011.03.04 0 0 15572

MOST MÁR ÉN IS RETTENTŐ KÍVÁNCSI VAGYOK, MENNYIT FOGYASZT A VIZES SKODA? (BENZINBŐL ÉS VÍZBŐL IS!)

Azért azt meg kell említeni, hogy a hozzáadott víz növelheti az OTTO motor hatásfokát, ami pld. fogyasztáscsökkenésben nyilvánulhat meg. Nem vetném el ezt a megoldást (sem), amíg nem láttam élőben.

Előzmény: Pityuuuu (15570)
vwopel Creative Commons License 2011.03.04 0 0 15571

"Hát megmondta nekem egy szerelő, mit rontottam el a folytószelep tisztításakor: kézzel nem szabad lenyomni, csak a bowdennel lehet nyitni... kb 5000,- be kerül egy beállítás.."

 

ilyen ,,okos,, és csak 5 ezret kért???:-DD

Előzmény: Abczola (15566)
Pityuuuu Creative Commons License 2011.03.04 0 0 15570

Nem is kértem én labor eredményeket, csak valami bizonyítékot személyes tapasztalatokból. Ennek ellenére már amióta említetted, hogy működik, azóta kérdezzük, hogy így mennyit eszik, de még mindig nem kaptunk választ a kérdésre. Persze ugye még ekkor is kérdéses, hogy a fogyasztáscsökkenés nem-e csak szimplán a manuálisan elpiszkált lambda jeltől van-e.

 

"azt kell végiggondolni hogy mennyi szabad enerdia van minden autóban azaz amikor gázt adsz kihasználod az összes erő? szinte soha!! és a benzin mégis elfogy! na itt lehet spórolni."

 

Ezt a mondatod meg most olvastam így utólag és nettó hülyeség. Milyen szabad energiáról beszélsz? Igenis kihasználód az összes erőt, hiszen egy részét ~30 pár %-át felhasználjuk az autó mozgási energiájára az összes többi meg elmegy különböző veszteségkbe (nagy része hő). Ezér is eszik többet az autó, ha bekapcsoljuk a klímát. Ha lenne szabad energia az autóban, akkor nem fogyasztana többet az autó a plusz fogyasztók bekapcsolásától. Nem?

 

"Még mielőtt bárki az energia megmaradás törvényét kezdené taglalni (mert csak ezt ismeri)"

 

Elég csak ezt ismerni, hiszen még senki nem döntötte meg. Ha megdöntötte volna bárki is, hát erősen nobel díjas lenne. Persze ki lehet hozni 108% hatásfokot is, mint ahogy a kondenzációs gázkazánokat reklámozzák, csak azt elfelejtik hozzátenni, hogy a földgáznak nem az alsó, hanem a felső fűtőértékével számolnak és nem pont a megfelelő eredményt kapják. PErsze, hiszen 108%-os hatáfoknál termelné nekünk a gázt.

 

Ugyanezt teszi Égely György is, csak ő nullával oszt például.

 

Más téma:

 

Most ahogy jöttem haza átfordult kerek 70 ezerre a km órám :D:D

Előzmény: svgyula (15563)
ppozsgai Creative Commons License 2011.03.04 0 0 15569

azt mondjátok,hogy fogod a nagy órás műszercsoportot és ahelyett rádugod a ford.mérőset és azzal is megy tökéletesen?:O

Előzmény: svgyula (15564)
johannes. Creative Commons License 2011.03.04 0 0 15568

Jól el vagytok....de most már én is kíváncsi vagyok mennyit eszik 100-on  :-)))

Előzmény: stemplis (15567)
stemplis Creative Commons License 2011.03.04 0 0 15567

Én elhiszem,  hogy működik ez a vizbontós technológia. Csak arra vagyok (még mindig) kíváncsi, hogy amióta ezt használod mennyi benzint fogyaszt neked 100km-en?

Előzmény: svgyula (15563)
Abczola Creative Commons License 2011.03.04 0 0 15566

Hát megmondta nekem egy szerelő, mit rontottam el a folytószelep tisztításakor: kézzel nem szabad lenyomni, csak a bowdennel lehet nyitni... kb 5000,- be kerül egy beállítás, 3000,- ért csak kiolvassa a hibát. Süsse meg a technikája, hogy emiatt pörgeti ha kell, ha nem :D

johannes. Creative Commons License 2011.03.04 0 0 15565

Próbáld meg másik böngészővel mint amid van......vagy dugd be a modemet a konektorba ;-)

Előzmény: freestyler8 (15559)
svgyula Creative Commons License 2011.03.04 0 0 15564

Szia! Az enyémben 95 ös központis cseréltem műszerfalat és működik! Biztosíték, csatlakozó, vezeték átnézés?

Előzmény: Balu013 (15554)
svgyula Creative Commons License 2011.03.04 0 0 15563

Szia! MOst jól figyelj ide én nem modtam hogy csinálj bármit, azt sem hogy higgyél el bármit, azt mondasz és gondolsz amit akarsz "szabad" országban élünk.Nem állt szándékomban bárkinek magamon kívül ezzel a dologgal kapcsolatban bizonyítani bármit. Ha azt várod hogy felszerelek azért egy komlett laboratóriumi mérőberendezést hogy valakiket meggyőzzek tévedsz ezt megtették már jópáran komoly cégek az eredményeket meg lehet találni nem "egy" hanem több helyen. Rengeteg cég foglalkozik ilyen készülék gyártásával és forgalmazásával ha azok mind szerinted "csalók" akkor miért nem zárják be őket?

Ez a helyzet engem kísértetiesen emlékeztet az első sebességtesztekre az 1800-as években.Az arról szólt hogy az aki 40mérföldnél gyorsabban halad megfullad mert nem kap levegőt ez tény! így adták elő. Most csak mosolygunk rajta pár év múlva rajtad is!

 

Előzmény: Pityuuuu (15549)
dc game Creative Commons License 2011.03.04 0 0 15562
nekem is műkszik.
még telórol is :)
Előzmény: Abczola (15561)
Abczola Creative Commons License 2011.03.04 0 0 15561

Nekem is működik   

Előzmény: freestyler8 (15559)
stenlie Creative Commons License 2011.03.04 0 0 15560

Sziaszok!

 

Érdekelne skoda felibe jó állapotú hüvelydugó garnitúra!

 

freestyler8 Creative Commons License 2011.03.03 0 0 15559

ne haragudj, de az oldal nem működik:

 

www.vizenergia.hu

 

 

Előzmény: István77 (15550)
dc game Creative Commons License 2011.03.03 0 0 15558

HAi

ezt nemtudom de azt igen h, nekem az első szériás (1996.) központi injektoros feliciám van.

vettem egy f.műszerfalat az enyimet kivettem ezt beleraktam, indít és megy. ennyi!

nézd meg újból-lehet nem is jó az óra.

kipróbálni egy másik feldán

ha mástnem megnézetni egy szakival.

meg honnan méri a fordulat számot: a töltésből vagy a lendkerék jeladójától??

bár nekem a generátorom lefüstől és akkor is ment a fordulatszám mérő.

de ha a lendkerék jeladójától mér és az a szar akkor a motornak nem kéne beindulnia.

hozzá teszem (mielött valaki belekötne) ez az én feltevésem NEM TUDOM BIZTOSRA.

ha nem így van akkor máshogy :)

Előzmény: Balu013 (15554)
glx16 Creative Commons License 2011.03.03 0 0 15557

Az enyémet nem nagyon vizslattam, hogy milyen csavarok vannak és mire valók.

Nekem a szerelő mondta hogy ma már szinte minden szabályzón a közepén van egy réz csavar, amit 4-es imbuszkulccsal tudsz állítani. Meg is találtam, állítottam is rajta , de akkor nem oldotta meg a problémát.

 

Aztán elmentem a szerelőhöz, rádugta a laptopot, a progi pedig jelezte hogy mekkora a nyomás.

A szakik szerint állandó 1,1bar-nak kell ott lenni.

Akkor derült ki hogy nem jó irányba tekertem. Nyomás növeléséhez ugyanis az óramutató járásával megegyező irányba kell csavarni.

Szóval belőttük 1,1-re, meg az 50°C alatti tartományban 5%-ot állított a hőmérsékleti korrekciós tényezőn és azóta hidegen is és melegen is jó (azaz egyszer sem állt meg :D)

 

 

Előzmény: István77 (15548)
OT2176 Creative Commons License 2011.03.03 0 0 15556

Emil vitte választ Csillagkútról

Előzmény: Balu013 (15554)
ppozsgai Creative Commons License 2011.03.03 0 0 15555

Heló!

 

Sajna én nem tudok választ adni rá,de a régit szívesen megvenném,ha jó árat mondasz rá :)

Előzmény: Balu013 (15554)
Balu013 Creative Commons License 2011.03.03 0 0 15554

Urak! Ma rájöttem, hogy olyan Felikbe, amiben nincs fordulatszámmérő, nem úgy megy csak, hogy veszel egy fordulatszámmérős műszerfalat, belerakod és működik! Az enyémben pl. nem működik. Az ECU nem ad normális jelet. Szóval hiába van bekötve a ford.számmérő vezetéke, az még nem jelent semmit! Van különbség 1,3 MPI és 1,3 MPI ECU között is... Valaki tud valamiféle megoldást?

István77 Creative Commons License 2011.03.03 0 0 15553

Koszi. Ha a membránon állitok ,akkor mi torténik? A másikkal tudok korigálni a hideg inditással,itt tobben írták hogy valamelyik csavaron ha álitok akkor hidegen is lehet majd menni vele! Mert most bedoglik és utánna nehezen indul benzinnel is!

Előzmény: hubo44 (15552)
hubo44 Creative Commons License 2011.03.03 0 0 15552

A šujestet čavaral a membran alitaš.

A ki alo rez a alapjarat keverek alito.

Előzmény: István77 (15548)
Abczola Creative Commons License 2011.03.03 0 0 15551

Én ma szerelgettem, holnap elmondom jó lett-e

Előzmény: stemplis (15546)
István77 Creative Commons License 2011.03.03 0 0 15550

A VÍZ ÉG! A VÍZ A LEGOLCSÓBB ÉS LEGTISZTÁBB ÜZEMANYAG!

A benzinnél sokkal hatékonyabb üzemanyag, a vízplazma biztosítja az áramot, fűtést, közlekedést, és ez az olcsó, tiszta energia az élet minden területén anyagi fellendülést és tiszta környezetet teremt.

A világon egyedülálló technológia magyar kézben van, a szabadalom a feltaláló magántulajdona. Gróf Spanyol Zoltán szándéka, hogy Magyarországon valósítsa meg.

A találmány nem eladó, mert ez a magyar jövő!

A VÍZENERGIA ALAPÍTVÁNY célja a találmány mielőbbi hazai megvalósítása. Ezért felhívjuk a világ magyarságát, itthon és külföldön élő honfitársainkat, hogy anyagilag és erkölcsileg támogassák munkánkat! A jogok megtartásához saját laboratóriumra van szükségünk. A hazai teszteléshez, és fejlesztéshez a nemzet jövőjéért felelősséget érző támogatókat, és leendő csendestársakat várunk.

A nemzetközi törvények 3 évet biztosítanak egy technológia felfuttatására. A fejlesztés és a modellek elkészítése után indítjuk be a vállalkozást a gyártással és az átépítéssel. A gyártás alapja a víz nukleáris energiájának hasznosítása robbanómotorok, sugárhajtóművek, kazánok és erőművek üzemeltetésében. Egyenlőre nem kell újakat gyártani,mert ezeket a hagyományos fogyasztókat olcsón átalakítjuk vízüzeműre.                                                                                                                                      MEGY AZ OLDAL!!!

Előzmény: freestyler8 (15532)
Pityuuuu Creative Commons License 2011.03.03 0 0 15549

Azt állítod, hogy működik és a videón is láthattuk, hogy valamit csinál, de ettől még a szkeptikusok nem hisznek benne. Stemplis fórumtárs már többször kért tőled fogyasztási adatokat előtte-utána, de még mindig nem kaptunk. Ez sem fog közelebb vinni minket egymáshoz. Talán ha tudnád igazolni azt, hogy valóban hatásfok javító, akkor szerintem biztos közelebb kerülnének az álláspontjaink és talán-talán el is hihetném, viszont addig, ameddig csak buborékol ott egy doboz és nem látok semmi kézzelfogható bizonyítékot, hogy valóban fogyasztáscsökkenést okoz, addig nem igen fogok benne hinni.

 

Ja és egy link:

 

A vízautós hülyeség elpusztíthatatlan

Újra tele a net és az összes létező tévécsatorna a vízautós hülyeséggel , mely mögött egyetlen árva szabadalom létezik csupán. Egy szabadalom és Spanyol úr lázálma a vízautóról. Nem tudni, ki gyújtotta meg ezúttal a hülyeség kanócát, de biztos, hogy hozzáértőket nem[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Előzmény: svgyula (15544)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!