Mint írtam ez nem ilyen egyszerű és nem is így müxik. A biztosító megállapít egy árat ( katalógusból ) utána, ebből az összegből kezdi levonni a százalékokat. Ha külföldről behozott autó -4%, második tulaj újabb -4%, km tulfutás ( évi 19e. km. szerintük a normál futás, tehát, ha törik a gép biztosító előtt gyorsan órát tekerni! ) újabb százalékok, nincs vezetett szervízkönyv az megint -4%. A lényeg az hogy így kijött egy 5.195e. ft-os ár és ennek az 50%-a felett gazdasági totál. 2 légzsák, övfeszítők és ezek tartozékai, műszerfal már rögtön 1 milla felett. Hidd el nagyon hamar el lehet új alkatrészből érni a 2,5 millát. Tehát szakszervíz nem jöhet szóba. :-( Ráadásul most hallottam, hogy Pécsen a szakszervíz hogyan hányta össze az autót horror pénzekért. :-(
Szia.Sajnos nem biztosíték hibád lesz mivel nincs külön lebiztosítva a jobb és a bal oldali xenonod hanem maga a vezérlő van csak biztosítva.Valószínű ha nem az égővel volt a baj akkor a xenon vezérlőd lesz a hibás ami a lámpatestre van csavarozva alulról.Be szokott ázni.Oldalanként van egy-egy plusz a light modul.
A lámpatestet ki kell hozzá építeni hogy ki tudd venni a xenon vezérlőt.
Sziasztok. Egy 2006-ös 535d-m van. Sajnos a bal oldalon nem világit a xenon lámpám. Gyorsan vettem egy másik égöt de sajnos ez sem segitett. Szeretném megnézni a biztositékszekrényt de 2 helyen is van belöle és fogalmam sincs, hogy melyik lehet az. A kesztyűtartóban és a csomagtartóban. Lenne valakinek egy szétiras , hogy melyik biztositék mihez van? Köszönöm.
Köszönöm a gyors választ! Azért kérdeztem, mert volt már olyan autóm ami pl. 10liter/100km vízfogyasztással bírt, és amikor gond volt, azt onnan vettem észre hogy a normális hőmérséklettől elkezdett a mutató kimozdulni. Na akkor tudtam hogy kb 500 m és forr. Most meg nem mertem, jönni autópályán csak 1 500-as fordulattal, (automata)... :(
Szia.Most tölts rá hogy a maxon legyen aztán jövő héten ha jössz Hozzám akkor megvizsgáljuk a hűtőrendszered is mert valami oka van hogy eltűnt a hűtővíz:(
2005/ E60 esetén ha kivillan egy sárga tartály a km és a ford szám mérő között az mit jelent? Kevés a hűtővíz? Ha forr a motor akkor azt valahogy kijelzi pirossal (ugye)?
Hallod Spini! 1 hete ülsz egy E60-ban és máris itt akarod osztani az észt?! úgy látszik Te hasonló típus vagy mint VDaNI... ráadásul ez nem egy 206 mint amiben eddig üldögéltél.. elnézést a Többiektől hogy ezzel belerondítok a forumba, de sajnos ennek ki kellett jönnie! további szép estét
Én úgy csináltam az eddigi autóimnál,hogy bevittem a márkaszervízbe kezükbe nyomtam a betétlapot és ha van cascod, előzetesen cascora megcsinálják és utólag a két biztosító egyezkedik egymással.
Hát ez nem jó hír Jani. A ráfordított energiádból kiindulva alaposan körbejártad a témát. :)
A hardver cserét úgy érted, hogy konkértan a 2006 szeptember 01. utáni business navit kell beszereznünk, vagy a facelift utánit? Ha igen, akkor viszont már érdemesebb a nagy navira történő csere, nem? Hiszen nagyobb a sansz rá, hogy bontottan beszerezhető, mivel azt 2003 óta és nem 2006-2007 és 2007 után szerelték. Illetve gondolom ez az árat tekintve is egy jobb történet lenne.
Nem tudom mekkora és milyen a sérülés, de a szervizkeresésnél vedd figyelembe, hogy az E60 alu elemeit tilos húzatni, aki ilyet javasol neked, azt kapásból ott is hagyhatod, fogalom nélkül van. Az van, amit cdl1 is írt vágás/szegecselés/ragasztás, és tényleg nem mindegy, ki és hogyan csinálja.