Olyan könnyen nem pattan el a rács. Volt már hogy menetközben, piroslámpánál lekaptam egy kiscsavarhúzóval, mert furcsán berezonált és idegesített;) A méretét viszont nem tudom.
Milyen típusú Kenwood? Ha megmondod, megnézem mekkora, és kiindulási alapnak jó lesz az. Amúgy az egész kárpitot le kell venni cseréhez, vagy csak a rácsot? Nem merem most levenni, mert kint áll a kocsi, a műanyagok meg merevek, szóval nem akarom,hogy elpattajon:)
sziasztok! van egy skoda feliciám. az lenne vele a probléma hogy hogy szerintem a benzin mérő mutato csal szerintem ugyanis mikkor megyek vele a mutató beáll egy álásba. és miután megálok vele és másnap inditom egyszerüen joval kevesebb űzemanyagot mutatt szeretném tudni hogy másnál is előfordul ilyen. előre is köszönőm a választ!
Az enyémnek úgy lett vége, hogy fújtató hangot kezdett adni gázadásra és 110-nél nem ment gyorsabban az autó.
Kicseréltem, majd kiváncsiságból felnyitottam flexszel a dobot, mert kívülről rohadás nem volt rajta.
Hááát... a furulyacső a belsejében olyan szinten elrohadt, hogy összeomlott teljesen, gyakorlatilag rozsdakupaccá vált és a hangtompító betéttel együtt eltömítette a kipufogóvéget.
Szóval minden külső kezelés csak az esztétikára van hatással, úgyis belül rohad el minden kipufogó :-(
haliho!Olyan ügyes voltam,hogy megtörtem a hátsó lökhárítómat.Beszéltem a müanyagossal,de olyan árat mondott festéssel eggyütt,hogy az durva!!Mennyi volna egy másik lökös bontoból?Hál istennek az én felim szürke abbol meg elég sok van.....!köszi
Ma, kihasználva a jó időt, alánéztem a Felinek. A hátsó dobom a peremezésnél teljes hosszában tiszta rozsda. Egy csavarhúzóval letoltam a javát, aztán bekentem RO55-tel. Még nem lukadt még ki, de aggódom. Szerintem itt a festés már nem segít. Van valakinek valami ötlete, hogyan lehet az életét meghosszabbítani?
A 6 liter az jó szerintem, főleg ilyenkor télen:) Az enyém 97' MPi , kombi. Nekem is kb. ennyi jön ki, sőt inkább egy picivel alatta mint felette viszont én többnyire főúton megyek. Nekem a nyári gumi is 175/70 R13.
Ha már adalék akkor én nemsoára fogok tankolni, a mostani tankba került plus20 nevű, adalék, már most látom hogy töbet ment el, azt írta hogy a második tankolás után éri el a teljes hatását, majd írok.
Igazad van bocsánat. Az áldozat egy Skoda Felicia Magic 1,3 MPI 1999 évjárat és 35-36l szoktam tankolni bele. Mikor kigyullad a szintjelző akkor irány a kút.
Ezen adatok alapján kb 6l/100 vegyesben.
De várom a jobb időt és kerül vissza a nyári gumi ami 165/70 R13-as mert azokkal adalék nélkül ment el 600Km. Az lesz a mérvadó.
Remélem felmelegszik az idő mert váltóban olajat szeretnék cserélni:D
És mennyi így az átlagfogyasztás? Azt nem írtad le, hogy hány litert tankoltál bele. Már csak azért kérdezem, mert én is használok adalékot (Metabond) és nekem is ilyen méretűek a gumik rajta.
A szervizkönyvben főleg az elvégzett munkák vannak beikszelve, bár van benne egy két megjegyzés is. Pl. fékjavítás 195 ezernél.. Meg az is kiderült az olajcsere matricákból, hogy 258ezernél Mobil Synt 5W-40-es olajat tettek bele.
A javítási listát nem kértem ki, mert már 9 éves volt amikor vettem (még ha 2-3 éves lett volna) .
Azóta meg nem is volt rá ok, hogy oda vigyem. Lehet, hogy szégyen, de az elmúlt 5 évben még csak hibakódkiolvasáson sem volt.
De majd megérdeklődöm, hogy meg van-e még és ha igen, akkor "mennyiért" adják ki.
Ha végig márkakereskedőnél volt szervizelve, akkor a szervizkönyvbe bele kellene legyen írva az elvégzett javítások. Ilyesmi nem szerepel benne? Sőt akár a szerviztől is ki lehet kérni, hogy miket végeztek rajta.
A lámpák műanyag alkatrésze ragasztható - az enyém is ilyen. Én megpróbálnám a bontóban eladni, az ott kapott összeghez hozzátenni azt, amit a javításra úgyis ki kellene fizetni, és keresni egy alkalmi vételt. (Csak ne feledd el a hatósági díjakat sem, amit egy adás-vételnél lehúznak rólunk.)
Hogy őszinte legyek, nem tudom... céges autó volt, 320ezerrel vettem. Amíg hozzám nem került végig a márkakereskedőnél szervizelték. Én azóta a motorhoz nem nyúltam,csak olajat cseréltem benne + szelephézagállítás... bár a múlt nyáron a vezérműlánc cseréje is megtörtént.
Két hete mértük a kompressziót: a mérő szerint 11-12 bar között voltak. Háát reménykedem, hogy már kapot valami nagyobb felújítást, és nekem nem kell rá majd költeni;)
Sziasztok! A '99-es szürke Skoda Feliciám találkozott egy fával :-((( Az első lökhárító, a motorháztető, a merevítő és a hűtő kuka. A lámpák nem sérültek, de a keret széttört, ezért azokat is cserélni kell.)
A szerelés annyiba kerülne, mint maga a kocsi...vagy legalábbis majdnem. (alkatrészek: 105ezer, fényezés: 50ezer, munkadíj: 60ezer)
Nem tud nekem valaki segíteni, hogy hogyan tudnám ezt csökkenteni valahogy? Nem találok bontóban szürke alaktrészeket.. mert akkor legalább a fényezést megúsznám. Vagy egy olyan lakatos kéne, aki olcsóbban dolgozik... (bár, aki megnézte, korrekt fickó, szerintem nem mondott sokat, pláne budapesti viszonylatban)
..de gondoltam már arra is, hogy venni kéne egy másik kasznit, és átpakolni róla mindent.
Aki tudna nekem segíteni, hogy mihez kezdjek most, kérem írjon! (Bármilyen ötlet jól jön)
Én sem laboratóriumi teszt eredményekre vagyok kíváncsi, csak egy sima "mezei" átlagfogyasztásra. De úgy látom ez csak akkor fog kiderülni, ha az enyémbe is beépítek egy vízbontót:S