Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

stemplis Creative Commons License 2011.03.06 0 0 15608

Olyan könnyen nem pattan el a rács. Volt már hogy menetközben, piroslámpánál lekaptam egy kiscsavarhúzóval, mert furcsán berezonált és idegesített;) A méretét viszont nem tudom.

Előzmény: vmarce (15606)
FeliciaFun Creative Commons License 2011.03.06 0 0 15607

Ne haragudj,de a tipusszámot már nem tudom.3utas,és 13cm átmérőjű.Elég ha a rácsot leveszed,és a régi hangszóród csavarjaival tudod rögzíteni.

Előzmény: vmarce (15606)
vmarce Creative Commons License 2011.03.06 0 0 15606

Milyen típusú Kenwood? Ha megmondod, megnézem mekkora, és kiindulási alapnak jó lesz az. Amúgy az egész kárpitot le kell venni cseréhez, vagy csak a rácsot? Nem merem most levenni, mert kint áll a kocsi, a műanyagok meg merevek, szóval nem akarom,hogy elpattajon:)

Előzmény: FeliciaFun (15605)
FeliciaFun Creative Commons License 2011.03.06 0 0 15605

Szerintem a mélységet egyszerűen meg tudod mérni,egyébként csak pár cm. Az enyémben Kenwood van elől.

Előzmény: vmarce (15604)
vmarce Creative Commons License 2011.03.06 0 0 15604

Sziasztok!
Ki cserélt már hangszórót elöl? Milyen mélységig fér bele?Ha valaki rakott komponens szettet, a hangváltót hova rejtette el?

purecse82 Creative Commons License 2011.03.06 0 0 15603

sziasztok! van egy skoda feliciám. az lenne vele a probléma hogy hogy szerintem a benzin mérő mutato csal szerintem ugyanis mikkor megyek vele a mutató beáll egy álásba. és      miután megálok vele és másnap inditom egyszerüen joval kevesebb űzemanyagot mutatt szeretném tudni hogy másnál is előfordul ilyen. előre is köszönőm a választ!

glx16 Creative Commons License 2011.03.05 0 0 15602

Az enyémnek úgy lett vége, hogy fújtató hangot kezdett adni gázadásra és 110-nél nem ment gyorsabban az autó.

Kicseréltem, majd kiváncsiságból felnyitottam flexszel a dobot, mert kívülről rohadás nem volt rajta.

Hááát... a furulyacső a belsejében olyan szinten elrohadt, hogy összeomlott teljesen, gyakorlatilag rozsdakupaccá vált és a hangtompító betéttel együtt eltömítette a kipufogóvéget.

Szóval minden külső kezelés csak az esztétikára van hatással, úgyis belül rohad el minden kipufogó :-(

Előzmény: ms1964 (15598)
stemplis Creative Commons License 2011.03.05 0 0 15601

Általában belülről rohad, sokat nem lehet tenni ellene.

Addig járj vele amíg ki nem lyukad esetleg kenegesd ezzel azzal, bár túl sok jelentősége nincs szerintem...    5700Ft egy új hátsó dob.

Előzmény: ms1964 (15598)
zozo38 Creative Commons License 2011.03.05 0 0 15600

4000

Előzmény: 66tomi66 (15599)
66tomi66 Creative Commons License 2011.03.05 0 0 15599

haliho!Olyan ügyes voltam,hogy megtörtem a hátsó lökhárítómat.Beszéltem a müanyagossal,de olyan árat mondott festéssel eggyütt,hogy az durva!!Mennyi volna egy másik lökös bontoból?Hál istennek az én felim szürke abbol meg elég sok van.....!köszi

ms1964 Creative Commons License 2011.03.05 0 0 15598

Ma, kihasználva a jó időt, alánéztem a Felinek. A hátsó dobom a peremezésnél teljes hosszában tiszta rozsda. Egy csavarhúzóval letoltam a javát, aztán bekentem RO55-tel. Még nem lukadt még ki, de aggódom. Szerintem itt a festés már nem segít. Van valakinek valami ötlete, hogyan lehet az életét meghosszabbítani?

zozo38 Creative Commons License 2011.03.05 0 0 15597

20ba adok komplett elejét,igaz a régebbié vannekem!

Előzmény: felicia99 (15583)
acelwolf Creative Commons License 2011.03.05 0 0 15596

Szia

 

 Igazad van. Ezt benéztem váljon mentségemre éjszakás voltam és még nem aludtam:S

Előzmény: stemplis (15594)
stemplis Creative Commons License 2011.03.05 0 0 15595

A 6 liter az jó szerintem, főleg ilyenkor télen:) Az enyém 97' MPi , kombi. Nekem is kb. ennyi jön ki,  sőt inkább egy picivel alatta mint felette viszont én többnyire főúton megyek. Nekem a nyári gumi is 175/70 R13.

Előzmény: acelwolf (15591)
stemplis Creative Commons License 2011.03.05 0 0 15594

Ti aztán jól elbeszélgettek! Három év után válaszoltál neki... :DD

 

 lackompi Vissza a topikba2008-06-08 13:49:27 (#1530) 

 

Előzmény: acelwolf (15593)
acelwolf Creative Commons License 2011.03.05 0 0 15593

Szia!

 

 Enyémbe AGIP Formula LL 10W40-t raktam.

 

Acelwolf

Előzmény: lackompi (1530)
Viktorboy Creative Commons License 2011.03.05 0 0 15592

Helló!

 

Ha már adalék akkor én nemsoára fogok tankolni, a mostani tankba került plus20 nevű, adalék, már most látom hogy töbet ment el, azt írta hogy a második tankolás után éri el a teljes hatását, majd írok.

 

Üdv Viktor

Előzmény: acelwolf (15587)
acelwolf Creative Commons License 2011.03.05 0 0 15591

Szia!

 

 Igazad van bocsánat. Az áldozat egy Skoda Felicia Magic 1,3 MPI 1999 évjárat és 35-36l szoktam tankolni bele. Mikor kigyullad a szintjelző akkor irány a kút.

 Ezen adatok alapján kb 6l/100 vegyesben.

 

 De várom a jobb időt és kerül vissza a nyári gumi ami 165/70 R13-as mert azokkal adalék nélkül ment el 600Km. Az lesz a mérvadó.

 

 Remélem felmelegszik az idő mert váltóban olajat szeretnék cserélni:D

 

Acelwolf

Előzmény: stemplis (15590)
stemplis Creative Commons License 2011.03.05 0 0 15590

És mennyi így az átlagfogyasztás? Azt nem írtad le, hogy hány litert tankoltál bele. Már csak azért kérdezem, mert én is használok adalékot (Metabond)  és nekem is ilyen méretűek a gumik rajta.

Előzmény: acelwolf (15587)
Adm Creative Commons License 2011.03.05 0 0 15589

Nekem az első lökhárítóért, a motorháztetőért, zárhidért és a hűtőért bazi soknak tűnik a 105ezer...

 

Vatera?

Előzmény: felicia99 (15583)
stemplis Creative Commons License 2011.03.05 0 0 15588

A szervizkönyvben  főleg az elvégzett munkák vannak beikszelve, bár van benne egy két megjegyzés is. Pl. fékjavítás 195 ezernél.. Meg az is kiderült az olajcsere matricákból, hogy 258ezernél Mobil Synt 5W-40-es olajat tettek bele. 

A javítási listát nem kértem ki, mert már 9 éves volt amikor vettem (még ha 2-3 éves lett volna) . 

Azóta meg nem is volt rá ok, hogy oda vigyem. Lehet, hogy szégyen, de az elmúlt 5 évben még csak hibakódkiolvasáson sem volt.

 

De majd megérdeklődöm, hogy meg van-e még és ha igen, akkor "mennyiért" adják ki.

 

Előzmény: Pityuuuu (15586)
acelwolf Creative Commons License 2011.03.05 0 0 15587

Sziasztok!

 

 Kb 2 hónapja tesztelem a Spuri nevezetű adalékot.

 

Észrevételek:

-egyenletesebb motorjárás /bár ez lehet azért mert most figyelem/

-hidegben könnyebb indítás

-fogyasztás vegyesben előtte 530-540 km-t tudtam megtenni a 175/70 R13 gumikkal első tank után 550-560 a második tankkal már 600km mentem el.

 

acelwolf

Pityuuuu Creative Commons License 2011.03.05 0 0 15586

Ha végig márkakereskedőnél volt szervizelve, akkor a szervizkönyvbe bele kellene legyen írva az elvégzett javítások. Ilyesmi nem szerepel benne? Sőt akár a szerviztől is ki lehet kérni, hogy miket végeztek rajta.

Előzmény: stemplis (15584)
ms1964 Creative Commons License 2011.03.05 0 0 15585

Ezt hívják gazdasági totalkárnak.

A lámpák műanyag alkatrésze ragasztható - az enyém is ilyen. Én megpróbálnám a bontóban eladni, az ott kapott összeghez hozzátenni azt, amit a javításra úgyis ki kellene fizetni, és keresni egy alkalmi vételt.  (Csak ne feledd el a hatósági díjakat sem, amit egy adás-vételnél lehúznak rólunk.)

Előzmény: felicia99 (15583)
stemplis Creative Commons License 2011.03.04 0 0 15584

Hogy őszinte legyek, nem tudom...  céges autó volt, 320ezerrel vettem. Amíg hozzám nem került végig a márkakereskedőnél szervizelték.  Én azóta a motorhoz nem nyúltam,csak olajat cseréltem benne + szelephézagállítás... bár a múlt nyáron a vezérműlánc cseréje is megtörtént.

Két hete mértük a kompressziót: a mérő szerint 11-12 bar között voltak. Háát reménykedem, hogy már kapot valami nagyobb felújítást, és nekem nem kell rá majd költeni;)

Előzmény: gyvelholm (15581)
felicia99 Creative Commons License 2011.03.04 0 0 15583

Sziasztok! A '99-es szürke Skoda Feliciám találkozott egy fával :-((( Az első lökhárító, a motorháztető, a merevítő és a hűtő kuka. A lámpák nem sérültek, de a keret széttört, ezért azokat is cserélni kell.)

A szerelés annyiba kerülne, mint maga a kocsi...vagy legalábbis majdnem. (alkatrészek: 105ezer, fényezés: 50ezer, munkadíj: 60ezer)

Nem tud nekem valaki segíteni, hogy hogyan tudnám ezt csökkenteni valahogy? Nem találok bontóban szürke alaktrészeket.. mert akkor legalább a fényezést megúsznám. Vagy egy olyan lakatos kéne, aki olcsóbban dolgozik... (bár, aki megnézte, korrekt fickó, szerintem nem mondott sokat, pláne budapesti viszonylatban)

..de gondoltam már arra is, hogy venni kéne egy másik kasznit, és átpakolni róla mindent.

Aki tudna nekem segíteni, hogy mihez kezdjek most, kérem írjon! (Bármilyen ötlet jól jön)

 

 

köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

vagy ide, vagy email:

skodafelicia99@gmail.com

Pityuuuu Creative Commons License 2011.03.04 0 0 15582

De a szabad energiákat is használd fel mellé :D:D

 

Az a 395 ezer már szép teljesítmény :) Gratula hozzá. Szerintem az enyémben sosem lesz annyi.

Előzmény: stemplis (15580)
gyvelholm Creative Commons License 2011.03.04 0 0 15581

...és a motorod még "bontatlan"? Mármint henger, hüvely, főtengely.

Előzmény: stemplis (15580)
stemplis Creative Commons License 2011.03.04 0 0 15580

Én sem laboratóriumi teszt eredményekre vagyok kíváncsi, csak egy sima "mezei" átlagfogyasztásra. De úgy látom ez csak akkor fog kiderülni, ha az enyémbe is beépítek egy vízbontót:S

A más témához:

Nekem kedden fordult kerek 395 ezerrre...;)

 

Előzmény: Pityuuuu (15570)
Abczola Creative Commons License 2011.03.04 0 0 15579

Köszönöm a választ! ezekszerint a hőgombával lehet valami

Előzmény: gyvelholm (15578)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!