Különös emlékeket ébreszt ujjá bennem ez a kombáj-UE-28 együttes.1969-ben Zamárdiban a Magyar Tenger Tsz-ben egy ilyen kisDutrával hordtam a magot én is a kombájnoktól,akkor még csak régi gazdasági épületegyüttesekből álló Szántódpusztára.Úgy emlékszem Oláh Ferenc volt a Tszelnök.Egy Danuviája volt és azzal járta a határt.(Nem úgy mint most,hogy terepjáró,netán helikopter.)Köszönöm barátom!
Oké,még egy kérdés,hogy ezek a felnik amik vannak a tiéden,meg az enyémen is (nemtom láttad-e) ezek gyárilag is voltak (a 9*20-as gumik,a "Csepel mintás")? Asszem az eredeti felnin meg a 8,25-ösök voltak!
Laci úgy gondoltam megjelöllek,majd eldöntöd elfogadod-e? Csak veled kivételezek,mert amúgy paranoiás vagyok már erre,meg nem szoktam használni a "wiw"-et!! (Kép az nincs) :-)
Hát ha nem nagy kérés esetleg a nagyok belsejéről szeretnék egy-két képet! Mivel még a belsejét sem láttam se a bunkerfülkés nagy Dutrának,sem az 1000-ének! :-(
Köszi szépen,elmennék szívesen,de messze vagy! Biztos beugrik,de a "wiw"-es klubod amit te kreáltál megjelöltél valamikor a tavasszal! Akkor Z... bötűs településen voltam beállítva most meg Sz...,még van egy "1000 ismerősöm" is,bár nemtudom,hogy állnak mert csak ritkán lépek be!
Nemegészen,mert a kéthengereseket kezdék el legelőször gyártani 57 körültől! Utána jöttek a 4 hengeres D4K-k,majd 63-től a 6 hengeresek! De böhöm nagy gépek voltak az biztos,bár nekem nem volt még sajnos lehetőségem kipróbálni!