Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Comcééd, megszülettek a fotók a 480 háccsólámpionról :) Találtam a két kicsi háccsót is :)Teljesen ép mindegyik, nincs semmi sérülés rajtuk. A szilenteket nem fotózom mert újak, láttál már új cuccot :)
ezen a hideg időn gondolkoztam. a benzinessel téli hidegben mindig elindulok egyből kis gázzal, nagy fagyban váltóval téli fokozatban (3. fokozat), 1500-ös fordulat, és így tartom fel a kisutcákban pár percig a többieket... így mielőbb üzemmeleg lesz a motor.
viszont kérdés, hogy a 9 éves dízelemnek is ez a módszer a jó, vagy jobbat tennék mondjuk 2 perces alapjáraton járatással az elindulás előtt.
Napra okénak néz ki, az időpont nekem korai, de csak miattam ne módosítsátok, jó esetben 7-f8 között érek oda. Oszt' nem kienni előlem az összes húst, mire odaérek! :-)
De én nem akarom simára átalakítani, csak simán a nivomatos gátlókat venni, azért vettem ezt is, mert a leírásában mindenhol az volt, hogy szintszabályzóshoz.... Csak nem tudom, hogy tényleg a gyárilag nivomatoshoz van, vagy a simához?