Azé' ölég nagy köcsögség a Golf PLUS-szal összehasonlítani. Miért nem a sima Golffal vetették össze? Ja, hogy akkor nem biztos, hogy nyert volna a germán? :-)
Lehet, nem egyformán néztük. Ami engem érdekel az a klíma+ABS. Emellet a KIA 1.4-es motorjával elérhető utazósebességet sok más márka csak 1.6-os motorral tudja hozni. Gondolok itt elrettentő példaként az 1.4-es 80 lovas focusra. Egyébként a lacsi 1.4-es star listaáron 3 029 000Ft, az 1.4-es Elite 3 594 000, az 1.6-os Elite pedig 3 794 000 A ceed pedig 3milla (LX base 1.4-es), 3.4milla (LX 1.4-es), az 1.6-os 4.1milla, de csak EX felszereltségben van, az is dob az áron. Ez durván összenézve a lacsinál már Platinum felszereltség, szintén 4milla fölötti áron. De igazad van, mindenki annyiért és olyan kocsit gurít ki a kereskedésből, amilyet ki tud alkudni magának.
Csá vlevi! most a chevy akcióban majdnem ugyanannyi amennyiért én vettem....az 1,6 ceed 4,086mill. a honlapon legalábbis.Hát azért ez nem egy-ár.Persze alku kérdése+kereskedőé.Csakhát a ceed nagyon uj modell most még tartja a listaárat...
Szevasz Tettestárs! hát szóval igen,mindenhol vannak akciók,és mindenképp érdemes várni legalább fél évet vagy többet is...Az enyém 2 éves modell volt mikor megvettem,ráadásul a 2004-eshez képest sok mindent javítottak ill. megváltoztattak rajta-a javára. Szerintem ha 3,5mill körül megkapod az 1,6-ost az már jó vétel a többihez képest..mert amúgy simán a golfok,hondák minőségét hozza(bár a fene tudja,sokak szerint nincs jobb a koreai autóknál :)))
Köszi a választ.Ha nincs és nem is lesz 1.6 CRDi TX szereltséggel az sem gond.A kocsi akkor is jó lesz EX szereltséggel+néhány opciós csomag.Igaz,még várnom kell egy ideig a vásárlással.Addig legalább jól kiforrja magát minden.Vasárnap az Autómániában is tesztelik.Kíváncsi leszek a véleményükre.
No ja, megerősítem, ahol mi voltunk nyíltnapozni, ott is az első nap délelőttjén eladtak 3-at, és akkor még az idő is xar volt, hogy túl sok vevő legyen... szerintem azért lesz jópár Cee'd az utakon, de az is igaz, hogy az első heppes felfutásból nem szabad messzemenő következtetéseket levonni... :)
A belső antennás GPS-ek döntő többsége jeletős jelveszteséget szenved ezek miatt, a régebbi/olcsóbb típusok meg teljesen "vakok" lesznek... :( Nálam Egy mezei Acer N35PDA + IGO van, az alapból tök jó, másra nem is használom, de hiába van neki egy elég jó 12 holdas vevője, az is nehezen lát ki sajna az ilyenen... :( Ezért viszont nem vennék külső antennás kütyüt, mert amúgy nagyon megfelel arra, amire én használom, és sokkal intelligensebb, mint a gyári navik... :)
Abból kiindulva, hogy ahol én kipróbáltam kedden még minden színből volt választási lehetőségem, két nappal később amikor bementem rendelni már nem volt fekete ezért gyártásból kellett rendelnem májusi határidőre, ekkor még volt raktáron két szinben. Aztán elkezdtt a nejem győzködni, hogy ne várjak a feketére jó lesz más szín is. Bementem szombaton és kiderült, hogy már abban a két színben sincs. Az értékesítő szerint a héten 12 Ceede-et adtak el. Ha ez egy vidéki kereskedésben ennyi akkor mondjuk 30-35 ( nem tom mennyi van) kereskedésre számolva legakább 300-400 darab. A bevezetéskor elmondott és itt a fórumon is szereplő számok szerint a KIA 1200-1500 darabot akar magyarországon eladni 2007 ben. Ha ez így van akkor aligha számíthatunk akcióra vagy árcsökkentésre. Ezt bizonyítja az is, hogy amikor megrendeltem már 28 ezerrel drágább ár került az szerződésre a február 5 től emelkedő regadó miatt. Ott előttem hívta fel a kereskedés tulaja a KIA Motors Hungary-t, hogy mi lesz a regadó emeléssel. A válasz az volt, hogy az alap (2999000 marketing árat ) kivéve a KIA nem nyeli be a regadó emelést, a Base kivételével minden modell ára emelkedik a regadó emelés mértékével.
A Mazda 3-hoz hasonlítgatom most a ceed-et. Most akciósan ebből is van 3.7 körül, 1.4-es motorral, klímásan. Igaz akció nélkül az 4.2 lenne. És megintcsak oda jutok, hogy ebből is az 1.6-os kellene, hogy motorikusan az 1.4-es ceed szintjén legyen.
Ja azt el is felejtettem írni, hogy több hozzászóló is írta, kapásból le tudtak alkudni már most 300000 ft-ot a vételárból! Úgyhogy nem érdemes szégyenlősködni, lám a lehetőség adott!
Hello Secretknight! Én is azok táborába tartozom, akik szerint lesz még olcsóbb is a Cee'd!Biztosan akciózzák majd a klímát is, stb, stb...Ebben a fórumban is kifejtették páran, hogy lehet,hogy a kia kicsit fölé lőtt az árral! Szerintem ez relatív. Ha a saját pénztárcámat nézem akkor egy kicsit igen! Ha a gyártó nagyszabású terveit nézem akkor egy kicsit igen! Ha a márka presztizsét akkor igen! És a felsorolás még nem teljes! De ha az autó minőségét, felszereltségét, stb. nézem akkor viszont talán annyira nem! Valaki írta itt jóval korábban, hogy talán 2,5 milla lenne jó ár! Ez eléggé irracionális vélemény volt. Azért azt,hogy finomodnak a dolgok némileg jelzi a következő tapasztalat! A nyílt napon a kereskedőtől rákérdeztem a felszereltség variálási lehetőségére. Azt mondta, hogy előző napon voltak pesten tájékoztatón, és a koreai képviselő elmondta, hogy nincs ilyen lehetőség, az autó van annyira jó, hogy eladja önmagát.Ehez képest a következő héten kijöttek a csomagok! Ezért várok én 1-3 hónapot. Azután lehet,hogy elszámítom magam:-( Üdv.
Az nem rossz ár. Listaáron most ez a lacetti ( http://tervezze-meg-sajat-autojat.chevroleteurope.com/cc/FController?action=ShowLevel1&trim=36055 ) szerint számolva 3.5M felett van. Viszont eszerint csak a listaárakat nézve nem drágább a ceed a lacsinál.
Hát igen! Nem egyszerű a dolog! Persze ha lenne több 10 millám akkor nem lenne dilemmám! :-) De sajnos nem ez a helyzet igy marad a számolgatás. Nem értem egyébként,hogy az 1,6-os benzinest miért nem forgalmazzák LX felszereltségben! Az 1,6 dieselt, és 1,4 benzinest próbáltam! A diesel frenetikus, de az 1,4-től egy kicsit tartok, mivel a kaszni is elég súlyos, nyáron megpakolva, +klíma lehet, hogy kicsit kevés lenne!
Kis hazánk útjait figyelembe véve maradj a 15"-os acélfelninél. Az elérhető árú alufelnik amellett, hogy nem néznek ki rosszul, nehezebbek mint az acélfelnik.
De itt van egy lista, amiből lehet csemegézni. Persze azt nem tudom ellenőrizni, hogy az ezen az oldalon lévő méretek valóban jók-e? www.alufelni.info
Szia vlevi! most csak azért szólok hozzá mert nekem Lacettim van 5 ajtós 1,6elite. Szóval,a 1,6 valóban kevesebbet fogyaszt mint az 1,4...azt nemtom miért,lehet mert a kisebb mocikat mostanság annyira próbálják gyárilag tuningolni.Én a nagyobb nyomaték kisebb fogyasztás...és az ára miatt vettem ezt.+ nagyon-nagyon lehetett alkudni a chevynél.Szinte hátsómat nyalták hogy megvegyem ,meg adtak hozzá amit kértem s kaptam...Április közepén hoztam el hitelre,flottakedvezmény egyebek,így volt +alufelni,riasztó,kis kiegészítőkkel 3,08 mill.Nem rossz ,ugye? A fogyasztásom most állt be úgy 7l/100km-re.Eddig semmi baja nem volt kopp-kopp. A Ceed rohadtul tetszik nekem is,és az első hírek alapján azt gondoltam miért nem vártam még,most azt vennék.De...mikor megláttam az árát,hát...Inkább nem kell az usb,mp3,+2légzsák,megtalán picivel kevesebbet is fogyaszt,esetleg jobban gyorsul...de legalább 1 millával drágább.Nekem ezt az árkülönbséget soha nem hozta volna be.Prószáltam anno a riót majdnem azt vettem csak hát jóval kisebb a lacettinél. Hozzá teszem a rió is nagyon bejött szuper kis autó,szerintem. Hát ennyi,a ceed elment a minőségi autó kategóriába sajnos árban is...szerintem.
Egyetértek, ez a jellegtelenség erősen szubjektív, még csak hasonló hátsó lámpákat sem láttam, és az jön be a legjobban... :)
Az eleje is kifejezetten tetszik, bár abban tényleg nem fedezek fel hű de nagy extravaganciát...
párom hátra beülve azt mondta, a legjobb benne a hajóablak (gondolt itt a ki shátsó háromszögre), bár szerintem az kerek, de végülis a lényeg, hogy tetszik neki... :)
Szerintem ide nem fogják hozni a 90 pacis dieselt...
Az is dilemma lehet esetedben, hogy az 1.6benzin csak EX-ben van, míg az 1.6diesel van LX-ben is, esetleg felcsomagozva se rossz vétel, bár pont tegnap számoltam ki a következőket:
Ami az EX-től van csak:
Biztonság: ESP Aktív fejtámlák alacsony ablakmosó-jelző kpzár+riasztó
különbség: 579.000.- és tegyük hozzá, hogy a csomizott LX-be bekerül az első ablak-fűtés (ez engem azért nem izgat, mert a PDA-m GPS antennája nem látna ki tőle...)
Mindezek fényében nekem megéri a difit az EX, szóval a rendelésem kapcsán nem tet elkeseredetté a most kiderült csomag-dolog...
Ha az EX-hez kínált 100e-s elektromos csomagból ki lehetne szedni az első ablakfűtést, akkor abban gondolkodnék... :)
Helló minden Fórumozónak! Ez a Cee'd jól megbolygatta az állóvizet mostanában, én is már több mint két hónapja lógók a témán!Amit lehetett találni elolvastam, az írásra azonban még csak most szántam rá magam. Úgy tűnik fanyalgók ebben a témában is vannak,de hol nincsenek!? Pláne a vezes.hu fórumán találkoztam érdekes véleményekkel, az itteniek úgy tűnik tárgyilagosabbak. De ez végül is nem gond szólásszabadság van. Engem mindenesetre meggyőzőtt az autó voltam a nyílt napon is, ki is próbáltam, és nagyon tetszett. Ez a csomag dolog meg csak erősített a dolgon, igaz még dilemmázom, hogy diesel vagy benzin 1,6. Most adtam el az előző autómat úgyhogy szabad a pálya, de még kivárok egy kicsit, hátha lesz még pár pozitív változás! Van pár jól informált kolléga a topicban! Valaki a szervízköltségekről nem tud valamit? Meg esetleg motor variációkat nem terveznek-e? /Gondolok ilyenre pl.: 1,6 LX felsz., 90 lovas diesel/
A Punto inkább valahol félúton van méretben a Swift és a Ceed között. 2510mm tengelytáv nem sok hátsó helyet engedélyez. Swift - 2380 mm Grande Punto - 2510mm Ceed - 2650mm Csomagtartó hasonlóan 213-275-340 liter. Szóval nem igazán olcsóbb, mert kisebb is. És szerintem nem is olyan jellegtelen autó. Kifejezetten tetszik.
Üdv mindenkinek!Nekem is jó verdának tűnik a cee'd,olvasok is róla ahol csak tudok.Ez a fórum a legjobb fórrás ez tuti.Igazából olyan oldalt nem találtam még ahol pontosan le van írva az opciós lista,illetve láttam itt olyan hozzászólót is aki 1.6 CRDi-hez TX felszereltséget is írt.Van ilyen?Én árlistában csak LX és EX árakat láttam.Ha van TX akkor mennyi az ára?Előre is köszönöm a válaszokat.