Nem vagyok 150 kiló(78kg ha érdekel), és se gnómos testartású ennyire nem kell gúnyolódni, --ez sajnos TITEKET minősit, és még EZEK véleményére kellene halgatni.
Ugyan már, nyugi, csak nem értem miért nem irjátok meg a negativumokat, a vásárlókat az is érdekli, mert ugyebár minden kereskedő azt szeretné nekünk beadni hogy tökéletes autót ad el. Érdekes ha ismeritek a kia dolgozókat, tulajokat, már értem miért hallotam, hogy itt a kia érdekeltségek szoktak hozzászólni, :)) Na minden jót, és akkor ÜZENEM, a VÁSÁRLÓKNAK HOGY NE DŐLJENEK BE!!!
Na ez így most kicsit morbid volt, de a lényeg érthető, amire céloztál... :)
Szerintem ahhoz, hogy valakinek ne legyen kényelmesen belőhető a Cee'd, valaminek nagyon nem szabad stimmelnie az illetőnél, leginkább értelmi problémákra utal... főleg azon kijelentés után, hogy átülve a rióba, azt tágasabbnak találta... nem bántom én a riót, mert faxa kis autó egy kategóriával alább, de én is ültem benne korábban, és nem volt tágasabb...
Ugyan KiberLovaq!!! Nem illik az új hozzászólót ilyen udvariatlan hangnemben megszólítani! Senki nem tehet róla, hogy 178cm-hez 150 kilogram súly társul! És igenis van abban a koppitás dologban valami!Engem is zavart egy-két dolog, csak nem jöttem rá,hogy mi az! De mostmár tudom!!!!!!! A cee'd-ben is egy kormány és két ülés van elöl, a corollában is! Négy kerék mindkettőnél, az eleje van elöl, a hátulja meg hátul! Mondjuk a csomagtartót nem tudták lekoppintani mert a cee'd 340L a corolla 279L! Szóval rájöttem mocskok ezek a koreaiak :-)))))))))))))))))))))))
Gnóm testalkathoz: az egyik Kia kereskedés tulaja mozgássérült és a végtagjai egészen máshogy állnak, mint a "normális" embereken. Cee'd-del jár. Neki megfelel. No comment.
az az érdekes, hogy átültem a rióba az valamivel tágasabb volt. :) és az legalább egyedibb nem huz annyira a corolához, én szerintem a rio jobban megéri, és olcsóbb is . -ne is beszélve hogy a ceed csomagtartója elég kicsi, mind magyaráztak nekem, hogy praktikus mert alatta vannak 1-2 cm magas rekeszek, mondom mire? lehet nekik jó de nekem fölösleges.
1. Az olajcsere megoldódott. Ma felhívtam az Autó Óbudát, ahol a kocsit vettük és közölték, hogy csak olaj+szűrő munkadíj nélkül 37 ezer ft!!!! Megkérdeztem honnan van az olaj a Marsról? Nem, nem ez a Castról TX akármi aminek litere (náluk) 5900 Ft! Mondtam köcci inkább nem kérem. Aztán felhívtam a Kia Lurdyt, ahol ugyan ez OMV full syntetikus 10W40-es, szűrővel munkadíj elengedéssel 23 ezer Ft. Kérdeztem hogy jó e ez a viszkozitás, mire azt mondták, hogy 5W 30-as olajat ők csak a részecskeszűrős dieselekbe tesznek! Egyébként azt mondta a szervízfőnök mikor rákérdeztem, hogy ő biztosan nem engedné meg a saját kocsijából 1000 km-nél kifolyatni a méregdrága gyári olajat, de ha nagyon ragaszkodom hozzá, akkor inkább olyan 5-6 ezer km környékén tegyem meg ezt. Így nem lesz csere, most legalábbis!Amúgy se nagyon volt rá "kedvem".
2. Felhívtak ma szintén a kereskedésből és kérték hogy vigyem be az autót mert,
ki akarják cserélni az ablakmosó tartály műanyag kupakját ami állításuk szerint zörög(het)!!!!!
Magyarul visszahívták az autót!!
Ez számomra azt bizonyítja, hogy a Ceedre tényleg nagyon figyel a gyár! Holnap megyek is.
Európával kapcsolatban igazad van a többi meg ízlés dolga.Én csak arra szerettem volna utalni,hogy néha okozhat meglepetéseket a piac alakulása és a régi nagyok sem pihenhetnek nyugodtan.
Enni pénzért ennyi extra szerintem jutányos.Néhány autós oldal konfigurátorával állítottam már össze nekem tetszö extrákkal verdát.Hááááát...,volt döbbenet.Olyan áron van némely opciós ketyere,hogy az már rablás.Itt ez a Kia-nál úgy néz ki nem így van.Remélem ez marad is így.
Pl. Kia Pregioban van az általam favorizát rendszer: ha öv nélkül indítasz, akkor világít, pár másodpercig bimbammol is, majd bekussol (lámpa továbbra is világít).
Azért ne keverd össze az amerikai piacot az Európaival, mert Európában a ford nyereséges sőt az elsők között van a résedése. Ma voltam egy ceed-et próbálni nem tudom mitól vagytok oda, elég gagyi kocsi, 178 centi vagyok és kényelmetlen volt a számomra, peddig egy 4,5 millás ceedbe ültem... -az ülései kemények, és szükösek a helyek elég zárt érzésem volt, és persze érződik a koppintás, acorolláról ez volt az első benyomás, ha lenne 4 millám bisztos nem ezt vennék.-természetesen attól még jó kocsi lehet.
Sajnos még sok emberben él az a hibás gondolat,hogy a jó auto csak német lehet.Vannak persze jók és nagyon jók,de észre kellene venni sokaknak,hogy itt van már a régen lenézett konkurencia is.Ha pedig a statisztikákat is meg nézzük akkor látható,hogy az élen vannak.Amerikában sem az amerikai verda a nyerő.A Ford most csúszott le a negyedik helyre és a Toyota taszította le a dobogóról.Pedig ott sokan még ma is szétt verik a japán autokat.
LX + a két csomag azaz +170 ezerért az alábbiakat kapod:
Emelhető magasságú vezetőülés Deréktámasz az első üléseken Aktív fejtámlák az első üléseken Kivilágított hamutartó, Szivargyújtó Két rekeszes középkonzol fedéllel Elektromos fűtött tükör, Színrefújt tükörburkolat,Aszférikus vezetőoldali tükör 2 db magas sugárzó hangszóró Háromfokozatú ülésfűtés az első üléseken Szélvédő jégmentesítő fűtőszál Elektromos hátsóablak Ködlámpa
Még arra leszek kíváncsi, hogy a testvérmodell (Hyundai FD kódnéven emlegetik, talán Arjens lesz a neve) mennyibe fog kerülni. De az valszeg drágább lesz.
A Swift úgy működik, hogy indítás után kigyullad egy lámpa és folyamatosan világít. Majd 18 km/h fölé gyorsítva rázendít a sípolás is. Ez kb. 2 percig tart, utána elhallgat, akkor is, ha nem kapcsolom be az övet (lámpa tovább világít). Ha közben 18 alá lassítok/megállok, akkor sem marad abba a sípolás.
Ha bekapcsolom, akkor elhallgat.
Ha indítás előtt bekapcsolom, akkor nem sípol és nem is világít.
Amúgy mindig bekapcsolom, szóval nem zavar. De mégis jobb lenne, ha nem 2 percig visítana, hanem csak 5-10 másodpercig. Aki elfelejtette bekapcsolni, ebből rájönne, hogy mi van.
Igazából (pont ezért) az összes autót vásárolni szándékozó örülhet, mert a többi márka is lépni kényszerül az alsó-középkategóriás modellje tekintetében. Árban és/vagy felszereltségben kénytelenek lesznek többet nyújtani.
Ma kaptam egy listát ami szerint lesz minden motorral TX szereltség,hat új külső szín,részecskeszűrő 1.6 CRDi-hez,keréknyomás mérő rendszer.Alakul ez szépen lassan.Kíváncsian várom,hogy mi lesz pár hónap esetleg egy év múlva.Nekem még úgy is várnom kell a vásárlással.Nagyon ütős gép lesz ebböl a cee'd-ből.Lesz mitől tartania a többi márkának.Dolgozhatnak a marketingesek ezerrel.
Szia! Ezen a címen tudsz olvasni róla OFF Bravo http://totalcar.hu/tesztek/bravo2bem!2, de szerintem drágább mint a Ceed és minőségben a Ceed már európai és én azt mondom döntsön mindenki a saját tapasztalatai alapján. (ki kell próbálni!!) Lehet a Ceed már nem tünik olcsónak első látásra de ha körülnézel szerintem még mindig versenyképes, főleg az új extra csomagokkal. Amúgy az 1.4-es alapára a Bravónak 14.900 euro ami 3,779,086.50 HUF és ez az alap (779096,5~780000 a különbség a két alapmodell között), a következő a klímás változat 15.900=4,031,401.86 HUF, és most idézek "Aztán jönnének az érdekesebb Bravók, a bőrkormányos, oldallégzsákos, ESP-s, kanyarba világító ködlámpás Dinamic 16-os alufelnikkel, 17 400 eurótól=4,4millió...... ON Ezek tükrében szerintem elgondolkodtató. Tudom ezek még nem konkrét árak, de mint minden új autóból a Ceed-ből is lehet (és olvastam olyat aki tudott is) lehet alkudni. Kipróbáltam én is, tetszik nagyon de mivel 6hónapos autóm van szért én nem fogom lecserélni (nem engedhetem meg magamnak :-( ), de ha most vásárolnék új autót akkor biztos befutó lenne a Ceed!!! Azt mondom mindenkinek nézzen körül, próbáljon ki minél több autót és döntsön a tapasztalata alapján, de a Ceed elég, SŐT nagy vetélytársa lett, és remélem lesz az európai és japán márkáknak.