Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.11.07 0 0 120
De,hogy maradjunk is a topiknál szerinted a b.kombájnos linkemen az első gépet elbírná a 28-as?
Előzmény: dutráslaci (118)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.07 0 0 119
Olvastam,és helyesen tetted! Különben ezt a "fórumot" említettem a múltkor,sokat írogattam bele régebben,persze nem ezen a nick névvel: Már befeztem az ottani páyafutásomat sokkal okosabb nem lettem semmilyen téren (nem csak a Dutráról)!
Előzmény: dutráslaci (118)
dutráslaci Creative Commons License 2008.11.07 0 0 118
Azért válaszoltam nekik!
Előzmény: Törölt nick (117)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.07 0 0 117
Dutrások találtam egy kis ide való témát egy ún. "Agrárfórumon",szerintetek? (Reagálni oda fölösleges rá,csak gondoltam idehozom nektek)

Ez az....
pléhúsz Creative Commons License 2008.11.06 0 0 116
                     DUTRA TRAKTOR TALÁLKOZÓ

 

                              2008. NOV. 30. VASÁRNAP

 

                                  SZIGETHALOM HUNYADI ÚT 8.

 

                         gergicsantal@invitel.hu         30/3214031

dutrancs Creative Commons License 2008.11.04 0 0 115
HŰŰŰŰ,de igazat beszéltek.
Előzmény: bobekTLF (114)
bobekTLF Creative Commons License 2008.11.04 0 0 114

Hát persze hogy jó, különben nem csinálnánk :)

Szétszedés közben meg mindig gyakran emlegetem az édesanyját az ismeretlennek aki "*"*"javította"*"*" annó. Az alkatrészek meg a gépek java mind ilyenek miatt kuka!

Előzmény: dutráslaci (113)
dutráslaci Creative Commons License 2008.11.04 0 0 113
Nagy bosszúságot okaznak ezek a fusi javítások mi? Azér akár mennyire is bosszantó **rva jó dolog felújítani egy gépet!! Legalábbis szerintem!
Előzmény: bobekTLF (110)
hotib Creative Commons License 2008.11.04 0 0 112
Pityú a rajzot nézve szerintem aszimerimg futógyürű hossza megegyezik, a csapágyházban a csapágy homlok felfekvése és a szimering első homlok fekfekvése közti távolsággal.Vagyis szimering vastagság plusz kb 2 mm rés ami a szimering és a csarágy között van.És ha a krimát nem lehet meghúzni akkor kell vastagabb alátét a karima  alá.   15 mm körüli ahogy Dutrancs mester irta.
Előzmény: bobekTLF (111)
bobekTLF Creative Commons License 2008.11.03 0 0 111

Amikor szedtem szét már az gyanús volt, hogy mindenféle alátét, meg ez-az volt az anya alá a tengelyre téve, hogy meg tudják húzni   :))

Amúgy tényleg jól mondod, kis eltéréssel egy szintben kellene hogy legyen a tengely bordázat vége, meg a kapcsolótárcsa belső pereme.

Előzmény: bobekTLF (110)
bobekTLF Creative Commons License 2008.11.03 0 0 110

Frankó ez a rajz köszi! Én is olyan szimmering vastagságra saccoltam. Lényegében ennek a legnagyobb szerepe, hogy pont annyira huzatom csak be a tengelyt, hogy a másik vége pontosan üljön a lendkerékben lévő beálló golyóscsapágyban. Meg persze ezen fut a szimi. Ha nagyobbat forgatok, akkor felüt a csapágyon, ha picit, akkor meg nem ér bele eléggé. Egy trabant blokknál nem is lenne gond hogy felrakom, megnézem, leveszem, alakítok, megint felteszem......   :))  Na valamikor annak idején ezt szépen kispórolták egy javításnál, és kb 2 mili volt csak benne a csapágyban. Szarrá is rágta a tengelyem végét, meg a bordázatot. A külső belső átmérő az egyértelmű.

Azért köszi, ha tudok valami fixet, mindenképpen szólok majd

Előzmény: dutrancs (107)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.03 0 0 109
Itt van egybe az egész!
Előzmény: dutrancs (107)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.03 0 0 108
Bocs az észre nem vett hibákért,az írásban.
Előzmény: dutrancs (107)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.03 0 0 107
A rajz az itt van! De a méret az nincs meg.Spekuláltam rajta,nézegettem és arra a követ keztetésre jutottam,hogy a külső átmérő az 45 mm-nek kell,hogy legyen.A belsőnek  pedig 35mm-nek a szélességet pedig próbálj meg egy 15 mm-eset esztergáltatni.Abból ugyanis még le lehet szedni 1 mm-t ha tévedtem volna.A lényeget én rajz útján ott látom,hogy amikor a peremes agyat a koronás anyával meghúzod még maradjon pár mmm a bordástengely vége és az agy azo része között ahová a koronásanya alatt levő alátét fölfekszik.( ugyanis a szimering  mérete ami fut rajta az 45X62x12 ,a csapágy belső átmérője pedig az 1307-esnek  35mm.)Azt mondom próbáld meg és majd tudasd légyszike mire mentél.
Előzmény: bobekTLF (94)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.02 0 0 106
Amennyiben a hidraulikán múlna akkor az nem lehetne akadály mert kiiktatnád a saját vezérlőtömböt és feltenné egy kéttolattyús T-25-ét vagy egy háromasat (pl:MTZ-jét).
Előzmény: Törölt nick (104)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.02 0 0 105
Úgy döntöttem,csak szólok.Tudnátok-e abban segíteni,hogy honnan tudnék TO-6A tip.Orosz homlokrakodóhoz alkatrészkatalógust szerezni(venni)???
Előzmény: bobekTLF (94)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.01 0 0 104
Köszi,de nem hinném,hogy működne a dolog,elhúzni biztos elhúzná,a hajtása az már neccesebb,de a legnagyobb baj az,hogy mivel nem tudom egyszerre használni a két hidraulikát! Sajnos,pedig a gázolaj takarékosság meg a lassú mászósebesség miatt az UE-28-assal szerettem volna ilyet húzni (persze meg is kéne venni ha lenne miből) :-)
Előzmény: dutrancs (103)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.01 0 0 103
Nézegesd-mérlegelj!
Előzmény: Törölt nick (81)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.01 0 0 102
Egy kis 4400-as nosztalgia.
dutráslaci Creative Commons License 2008.11.01 0 0 101
Igazából nem tudok válaszolni,mert most dolgoztam vele elösször.Szerintem jó kis gép.De hát egyeltalán,lehet egy Dutra rossz?
Előzmény: pléhúsz (85)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.01 0 0 100
A kb méreteit -külső-beléső átm. azt írd meg hátha így ráakadok előbb valamire és kitudódna a szélesség.Az én alk. kat.-ba úgy szerepel mint :UE 12 B 14.
Előzmény: bobekTLF (94)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.01 0 0 99
Ezt bekötettem mert se eleje se vége nem volt,mint anyagismeret.Azután 5év múlva tudtam meg ,hogy ez volt az eredeti címe.A belső oldalakon pedig nem találtam meg a címre való utalást.Véletlennek köszönhetem,hogy megtudtam.
dutrancs Creative Commons License 2008.11.01 0 0 98
Van itt egy másik ill.több is amit utolsó pill.-ba mentettem meg.Kitéptek belőle lapokat,mint itt is látszik.-ha látszik.
Előzmény: hotib (95)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.01 0 0 97
Emlékszem rá,de már régebben is azt tanácsoltam,hogy akinek van szétszedett gépe az tudná megmérni,de az is lehet,hogy ki kellene mérni a a szélességét.
Előzmény: bobekTLF (94)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.01 0 0 96
Egy saláta maradékom van belőle a Tsz szemétdombján találtam valamikor. Azért ezekkel huzakodtam elő mert ezek maradtak meg.Nem volt szívem otthagyni.Valami gyártási vagy felújítási lehetett.
Előzmény: hotib (95)
hotib Creative Commons License 2008.11.01 0 0 95
A könyv cimét kérdeztem , mert a javitási dok. nincsenek alkatrész rajzok.
Előzmény: dutrancs (88)
bobekTLF Creative Commons License 2008.11.01 0 0 94

Húú köszi!!! Nagy király vagy Dutrancs mester!!!

De ha itt tartunk, szóljon ám ha mi is segíthetünk valamiben! "már ha tudunk"

Egy biztos hogy én szólok mint most is :)

Erről nincs véletlenül valami rajz méretekkel? Konkrétan a pirossal karikázott szélessége érdekel már egy ideje...

 

Előzmény: dutrancs (92)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.01 0 0 93
Meg van a harmadik is.
dutrancs Creative Commons License 2008.11.01 0 0 92
Szóljatok,ha kell valami-amiben tudok abba segítek.Nekem is jól jött a szobi 79 kisbarátunk segítsége.Ő meg nekem küldött anyagot.
Előzmény: bobekTLF (90)
bobekTLF Creative Commons License 2008.11.01 0 0 91

Szerintem ez nem az, talán egyszerűen csak az első újabb burkolatos kisDutrák egyike. "vagy éppen az első"

Ha ott a dutra-rábán megnézed az ue-28 gyári prospektust, az aratós kép ugyanaz amit feltettem ide is. Ugyanez a kabinnélküli 4400-nál is.

Ezek a képek sztem 67 körül készültek, akkor próbálgatták talán a 4400-at meg az újabb burkolatot a kisdutrára.

Előzmény: Törölt nick (84)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!