Olyan jelenség van ,hogy miután kiveszem a gyújtáskulcsot,még pár mp-ig szól a rádió(cd,épp ami)És mielőtt elhallgatna,felhangosodik nagyon,és egy éles hang is hallható.Mintha sípolna 1-et. A kormányról,és a gombról sem tudom elnémítani. Esetleg valami tipp??
2005évjáratú,5-ös.Ha esetleg tudnátok segíteni.Köszi előre is.Sziasztok
Igen, beletartozik az FM páros sáv, az AM ECE hozzápasszintása, TP REG és társai, az Accept képernyő kikapcsolása ha igény van rá, stb...
A te JBE-d is tudja a rolót, csak a végfok/relé hiányzik belőle. Nem tudunk tovább futni :) De összehasonlíthatod. Karter inkáb az első E60 évjáratoknál volt probléma, de nem kizárt újabb kocsinál sem. meg kell majd nézni ha megjön. Wandler nem jellemző friss kocsinál. 2006 körül módosítottak.
Azon kívül két dolog az autó mozgási energiájának elnyelése és az utasok testrészeinek mozgási energiájának elnyelése
Az öv feladata, hogy ki se alakuljon semmiféle mozgás amit lassítani kell, hanem bele legyél szíjazva az ülésbe, és együtt lassulj a karosszériával. Sajnálom, ennél világosabban nem tudom megfogalmazni.
Az ECE teljeskörűbe beletartoznak a rádió páros sávjai is?
Lesz egy JBE-m, ami tudja a rolót, viszont az a kocsi is rolós tehát örökre nem vehetem ki belőle. Ha szétkapom, és hardwareilag ugyanaz, akkor érdemes még futnunk egy kört, vagy mindenképp csere?
Jön most egy másik 335i-m, viszont az automata. Erősen gondolkodom, hogy inkább azt tartom meg, bár abban nincs navi de legalább aktív kormányos. A váltónál a karter nyűgök, wandler problémák melyik évjáratot érintik? Van ugye egy navi szettem tarcsiba (kijező+rechner+controller), mi pénz lehet hozzá a kábelek, antenna és a beszerelés? A műszerfalpárnát megszerzem hozzá...
Bocsi, ha sok a kérdés.:)
Ui.: Erre tudnátok egy extralistát adni? EU85556 Azaz nem is kéne az egész, csak ami a futóművel kapcsolatos, mert alkatrészeket kéne hozzá adnom... THX
szerintem Rumcice csak arra gondolt, hogy az öv valamennyit tompít egy ütközéskori hirtelen lassuláson ahhoz képest, amikor fémes kapcsolattal van összekötve a gyerekülés a karosszériával (isofix). Persze ez utasvédelem szempontjából lehet káros is, valamint az újabb típusokon hátul is van pirotechnikai övfeszítő, de pl. egy E39 esetében hátul nincs. Azon kívül két dolog az autó mozgási energiájának elnyelése és az utasok testrészeinek mozgási energiájának elnyelése, ami ugyan összefügg, de a testrészek energiájának elnyelését mégis plusz berendezések segítik a kritikus lassulások kivédésére. A biztonsági öv kialakításából adódóan is képes bizonyos nyúlásra, ezzel is fokozatossá téve a testre ható gyorsulás felfutását.
Az eddigi újdonságok mellett ( villogó féklámpa, TV-DVD free CCC illetve CIC fejegységeken, Klímapult LED aktiválás, USA verzió ECE verzióra történő teljeskörű átalakítása, és még sok sok apróság, ami itt nem felsorolható ) aktiváltam ma egy új kis dolgot a műszerfalon:
A bordcomputer 3 funkciójának kibővítése által a pillanatnyi sebbesség digitálisan leolvasható. Két féle módon tudom aktiválni, vagy az effektív sebességet mutatja ( valós járműsebesség ) vagy a mutató által mutatott értéket. A menü elérése a bajuszkapcsoló BC gomjának nyomkodásával lehetséges. Eddigi széria funkciók:
- Hatótávolság km
- Átlagsebesség
- Átlagfogyasztás
Ez a három funkció bővül ki egy negyedikkel a gomb következő megnyomásakor. ( teljesen azonos a funkció, mint az M3, M5, M6 modelleknél )
Az említett forumtársnak azt hiszem már facelift-es az autója ha jól tudom abban más ULF (BT modul) van ami több újabb típusú telefonnal tud kommunikálni
(lehet hogy nem jól írtam körül az alkatrészt, de majd a hozzáértők kijavítanak)
Én már azon is túl vagyok, hogy a BMW szoftware-t frissítessem. Állítólag 2009-es. (ezt hogy tudnám leellenőrizni?). Ennek ellenére minden maradt a régi: ledob és a névjegylistát nem szinkronizálja....
Nálam is kivétel nélkül folytatódik a telefonbeszélgetés, amikor a BT kapcsolat megszűnik.
Sokan írtátok, hogy lecseréltétek egy régebbi/elavult készülékre a jól bevált új telcsiteket. Hát én erre nem lennék képes. Minden képességét maximálisan kihasználom az N96-nak (kivéve navi). Szóval nekem megoldás kell. Korábban írta az egyik forum társ, hogy E71-gyel minden oké. Megpróbálok egy ilyet kipróbálni és jelentkezem.
Egy darabig én sem vettem észre annak idején, aztán egyszercsak elővettem hogy felhívom akivel beszéltem, és láttam hogy megy a percszámláló. Ekkor ha átveszed vissza a hangot, lehet tovább beszélni. Ha ez a szimptómád, az tuti szoftver.
Nem, bedől az egesz... (elojon a BT parositos ablak) Legalabbis ugy emlekszem, sokat telefonalok es nem nyulkalok a konyoklobe kozben:) Regen pannonos, most pedig vodas lettem de mindegyiknel megvolt...
Erdekes az hogy ha jol emlekszem amikor kezzel ujra osszebaratkoztatom akkor mindtha a terero is eltunne, de nem kapcsol ki, de ha a terero eltunik miert szunik meg a BT?
Jani szerint a 2008-as software megoldja a problemat, en egy ev alatt lassan a negyedik telefont hasznalom...:( De tobbet mar nem tokolok Nokiaval... Sziasztok: Marci
Csak egy megjegyzés a telefon témához: nekem Nokia 6300 van, sajnos az E50-et kellett lecserélnem az autó vásárlásakor, ami akkor nem esett jól. Ezt már több mint egy éve használom, és még egyszer sem dobta el a vonalat (kivéve ha a térerő elszállt), soha nem volt semmilyen kommunikációs gond az autó és a telefon között. Én csak ajánlom mindenkinek.
Az autó övével rögzített gyerekülésnél az öv mint plusz energiaelnyelő működik.
Hülyeség. Az ütközési energia elnyelése a karosszériaelemek feladata. Az övfeszítô arról gondoskodik, hogy ne léphessen fel az emberi test és a jármû sebességkülönbségébôl adódó gyorsulás plusz az azt követô szükségszerû lassulásból adódó trauma, hanem a test minél jobban rögzítve legyen az ülésben, és lehetôleg a karosszériával együtt lassuljon már a becsapódás pillanatától (meg persze hogy ne repüljön ki az illetô). A légzsák meg azokra az esetekre van, hogy meggátolja a test érintkezését a beltérrel abban az esetben, ahol az öv már nem tart (pl oldalt) vagy ahol az öv túlfeszítése aránytalanul nagy sérüléssel járna. Semmiféle öv soha nem fogja úgy tartani a gyerekülést, mint egy, a karosszériára rögzülô fémpánt. Arról nem beszélve, hogy az övgeometria alapvetôen felnôttekre lett szabva, nem gyerekülésekre.
Az autó övével rögzített gyerekülésnél az öv mint plusz energiaelnyelő működik.
Hülyeség. Az ütközési energia elnyelése a karosszériaelemek feladata. Az övfeszítô arról gondoskodik, hogy ne léphessen fel az emberi test és a jármû sebességkülönbségébôl adódó gyorsulás plusz az azt követô szükségszerû lassulásból adódó trauma, hanem a test minél jobban rögzítve legyen az ülésben, és lehetôleg a karosszériával együtt lassuljon már a becsapódás pillanatától (meg persze hogy ne repüljön ki az illetô). A légzsák meg azokra az esetekre van, hogy meggátolja a test érintkezését a beltérrel abban az esetben, ahol az öv már nem tart (pl oldalt) vagy ahol az öv túlfeszítése aránytalanul nagy sérüléssel járna. Semmiféle öv soha nem fogja úgy tartani a gyerekülést, mint egy, a karosszériára rögzülô fémpánt. Arról nem beszélve, hogy az övgeometria alapvetôen felnôttekre lett szabva, nem gyerekülésekre.