Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bobekTLF Creative Commons License 2008.11.10 0 0 151

Múlt héten nekiálltam, köszörültem magamnak egy kést, és ez lett belőle:

 

 

Még nincs teljesen készen, teszek bele szivacsot, leperemezem, szellőzőfurat, meg talán egy kis láncszerűség az aljába elveszés ellen!

Lesz több is, ha valakinek kell keressen mailon, szívesen el is postázom!

dutráslaci Creative Commons License 2008.11.09 0 0 150
D4K-A (65 ös durcás)
Előzmény: dutrancs (135)
bobekTLF Creative Commons License 2008.11.09 0 0 149

A kisultráé ilyen! Ilyen pedálnak kellene rajta lennie!

Ahogy nézem igencsak sok közös van az 50-esével...

 

Előzmény: dutrancs (147)
Gyufa 1973 Creative Commons License 2008.11.09 0 0 148
Hát az enyémen nincs ilyen.
Előzmény: dutrancs (147)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.09 0 0 147
Kellene lennie valami hasonló szerkezetnek a gépeden,ha ilyen lenne.(Plussz kuplungpedál,stb...).
Előzmény: Gyufa 1973 (145)
bobekTLF Creative Commons License 2008.11.09 0 0 146

Vigyázz! A kikapcsolás és a függetlenítés között nagy különbség van!

Mint az ábra mutatja, a kikapcsoló szerkezet is már "extra" volt!

Olvasd el a cím alatti sort is...

Előzmény: Gyufa 1973 (142)
Gyufa 1973 Creative Commons License 2008.11.09 0 0 145
De igen, hátul a difizár mellett. Akkor az gondolom csak egy sima kapcsoló, amit nem lehet terhelés alatt kapcsolni. Igazság szerint még soha nem használtam.
Előzmény: dutrancs (144)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.09 0 0 144
Nem mindegy, hogy hol-mivel kapcsolod.A tiedet biztos hátul kapcsolod ki ,nem??
Előzmény: Gyufa 1973 (142)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.09 0 0 143

Kedves Freiza!!

 

Induláskor kicsit pesszimista voltál.Látod azért kialakul ez a topik is.

Gyufa 1973 Creative Commons License 2008.11.09 0 0 142
Az enyémen ki lehet kapcsolni a TLT-t, akkor az ilyen?
Előzmény: bobekTLF (139)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.09 0 0 141
Ez meg egy megint másfajta kivitelezés.
Előzmény: bobekTLF (139)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.09 0 0 140
Darabokban.
Előzmény: bobekTLF (139)
bobekTLF Creative Commons License 2008.11.09 0 0 139

Hát ez elég szarul látszik! Felülről a harmadik:

"Független erőleadótengely kapcsolója............többtárcsás, olajban futó"

 

Cím:

 

A külön megrendelhető és felszerelhető segédberendezések.

(Az alaptípushoz csak ki nem kapcsolható erőleadótengely tartozik)

Előzmény: bobekTLF (138)
bobekTLF Creative Commons License 2008.11.09 0 0 138
Előzmény: bobekTLF (137)
bobekTLF Creative Commons License 2008.11.09 0 0 137

Akkor egy véleményen vagyunk :)

 

Előzmény: dutrancs (134)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.09 0 0 136
És ezekhez mit szóltok?
dutrancs Creative Commons License 2008.11.09 0 0 135
Ezt ismeritek??
dutrancs Creative Commons License 2008.11.09 0 0 134
Külön megrendelés esetén építették be.(De ez csak az én véleményem).
Előzmény: bobekTLF (133)
bobekTLF Creative Commons License 2008.11.09 0 0 133

Hogyne láttál volna, a nyáron Keszthelyen a múzeum gépe kiskuplungos :)

Amúgy a 4400-asé miben különbözhet??? Azokban mindegyikben benne volt?

Előzmény: dutráslaci (127)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.08 0 0 132
Itt pedig a (kiskuplung) ill. az előtéttengelyre szerelt független erőleadótengely melléktengelykapcsoló.
dutrancs Creative Commons License 2008.11.08 0 0 131
Itt nyomon követhető a kisDurcás hidr.viszacsatolása.
Előzmény: dutráslaci (127)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.08 0 0 130
Itt meg a nagytestvér.
Előzmény: dutráslaci (128)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.08 0 0 129
Persze egy idegen tömbbel nincs meg a viszacsatolás.Tehát ahhoz elméletileg kellene egy viszacsatoló rudazat.Meg kellene vizsgálni annak a lehetőségét ,hogy hogyan lehetne megtartani a vonópad vezérlőnek a saját vetértömböt ,csak a kihelyezésre szánt munkahengernek idegent feltenni.A szivattyú nyomócsonkja után betenni egy T elágazót és egyik vezérlőtömbbe az áteresztő szelepet hatástalanítani,hogy mindkét vezéztömbnek szót fogadjon.Valamiféle távvezérlése az egyik megmaradó áteresztő szelepnek.Hasonlóan mint az MTZ-éken van a két vezerlő tömb egy szivattyús esete.Persze ebbe bele kellene esni alaposabban.
Előzmény: dutráslaci (127)
dutráslaci Creative Commons License 2008.11.08 0 0 128
Előzmény: Törölt nick (125)
dutráslaci Creative Commons License 2008.11.08 0 0 127
Az 50-esnek hasonló a hydraulikája mint a nagyoknak,vagyis 2 tömb van rajta.Egyik a függesztőnek,másik a kihelyezett-nek.Mivel ezek sorba vannak kötve,mindíg mindegyik üzemkész,de valójában egyszerre csak egy funkció működik rendessen.Magyarul egyszerre csak egy "bottal" érdemes gépészkedni,de azt ahogy nullába tetted,rögtön nyulhatsz a másikhoz.A kisdutránál gyárilag egy utváltó van és azzal kell kiválasztani hogy hogy a függesztőt,vagy a kihelyezettet akarod használni.Dutrancs mester jó tippet adott neked,hogy kell mégegy tömb és akkor ok. a buli,csak azt nem szabad elfeledni hogy ha MTZ tömböt teszel fel,és arról megy a függesztő,akkor nincs végállás szabályozás,és ha túlemeled kitöri a ház hátulját.Az az igazság hogy még én sem láttam kiskuplungos 28-ast,csak abbol gondoltam létezését,hogy az enyémen az előtétházban begvan a helye,de le van dugózva.
Előzmény: Törölt nick (124)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.08 0 0 126
De,hogy visszazökkentsem a topikot teljesen itt egy 3011-es fülkés UE-28!

Apró
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.08 0 0 125
Az 50-es Dutrának tudod a két hidraulikáját használni egyszerre? Mennyivel külömb a 28-astól,annyit tudok róla,hogy a váltójuk szinte azonos a 2-nek!
Előzmény: dutráslaci (123)
dutráslaci Creative Commons License 2008.11.08 0 0 123
Szerintem egy jó kondiban lévő UE-28-as elviszi,főleg ha van benne kiskuplung,és nem egyszerre kell indítani a kardánt,meg a sebességvéltót.
Előzmény: Törölt nick (122)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.07 0 0 122
Az első gép!

Íme újra....
Előzmény: dutráslaci (121)
dutráslaci Creative Commons License 2008.11.07 0 0 121
Hol találom ezt a linket?
Előzmény: Törölt nick (120)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!