De igen, hátul a difizár mellett. Akkor az gondolom csak egy sima kapcsoló, amit nem lehet terhelés alatt kapcsolni. Igazság szerint még soha nem használtam.
Persze egy idegen tömbbel nincs meg a viszacsatolás.Tehát ahhoz elméletileg kellene egy viszacsatoló rudazat.Meg kellene vizsgálni annak a lehetőségét ,hogy hogyan lehetne megtartani a vonópad vezérlőnek a saját vetértömböt ,csak a kihelyezésre szánt munkahengernek idegent feltenni.A szivattyú nyomócsonkja után betenni egy T elágazót és egyik vezérlőtömbbe az áteresztő szelepet hatástalanítani,hogy mindkét vezéztömbnek szót fogadjon.Valamiféle távvezérlése az egyik megmaradó áteresztő szelepnek.Hasonlóan mint az MTZ-éken van a két vezerlő tömb egy szivattyús esete.Persze ebbe bele kellene esni alaposabban.
Az 50-esnek hasonló a hydraulikája mint a nagyoknak,vagyis 2 tömb van rajta.Egyik a függesztőnek,másik a kihelyezett-nek.Mivel ezek sorba vannak kötve,mindíg mindegyik üzemkész,de valójában egyszerre csak egy funkció működik rendessen.Magyarul egyszerre csak egy "bottal" érdemes gépészkedni,de azt ahogy nullába tetted,rögtön nyulhatsz a másikhoz.A kisdutránál gyárilag egy utváltó van és azzal kell kiválasztani hogy hogy a függesztőt,vagy a kihelyezettet akarod használni.Dutrancs mester jó tippet adott neked,hogy kell mégegy tömb és akkor ok. a buli,csak azt nem szabad elfeledni hogy ha MTZ tömböt teszel fel,és arról megy a függesztő,akkor nincs végállás szabályozás,és ha túlemeled kitöri a ház hátulját.Az az igazság hogy még én sem láttam kiskuplungos 28-ast,csak abbol gondoltam létezését,hogy az enyémen az előtétházban begvan a helye,de le van dugózva.