Új jelentkező vagyok.Én is elmennék a találkozóra,hátha valaki meg tudná mondani miért zabál az autóm 6L/100-on pedig minden nap megyek vele 7 km-t.Egyébként én is imádom a gépem.
Nyugodtan megkérdezheted még később is:) Csak előfordult már, hogy a kérdező megsértődött, mert senki nem válaszolt neki... De ez általában azért van, mert nem tudtunk rá választ adni.
Általában vissza szoktuk olvasni az utolsó belépésünkig, nehogy lemaradjunk valamiröl (legalábbis én visszaszoktam:)
Attól tartok, hogy a rövidtávú - hideg motorral megtett - autózás miatt eszik nnyit. Télen ez lehet a normális. Én garázsból indulok, 2-3km-es utakat megyünk naponta oda s vissza. 10 lit/100 km a fogyasztás, u.a, az autóm, mint a tiéd. Nyáron jobb lesz, vagy ha kimégy az országútra, Te is le tudod vinni 6-ra.
Próbálkozom ezzel a "+20%" nevű löttyel, talán jelent valamit. Vannak hasonlók (olvass vissza) de egyik sincs ingyen.
Még sosem vettem részt autós találkozón. Mit kell vinni ilyen alkalomra ? Mondjuk pót gumit füstöléshez,meg ilyesmit? :-)
Komolyra fordítva a szót,ha nem lesz égszakadás és meg tudom győzni a parancsnokot, én is megyek.
Más. Emelő és kerékkulcs nélkül kaptam meg a Felimet a Jézuskától. Van valakinek jutányos áron esetleg ?
Ne kelljen soha az út szélén de elférne a csomagtartóban,hátha mégis kell.
Más. Az én kicsikém is megeszi a 8-9lityit, pedig nem nehéz a lábam és kb: 10-30 Km-eket megyek vele egyhuzamban.
Kipufogót már kellett cserélnem benne,a katalizátortól végig. De a katalizátornál valamilyen oknál fogva a perem le volt vágva
és hegszteni kellett a csövet,csavarozás helyett. Lehet ennek köze a magas fogyasztáshoz? Egyszer már lett keresve rajta hibakód de nem mutatott semmit a számítógép,csinált egy alapbeállítást is. Megbízható szerelő rakta rá a szmátógépet,de még a vétel után nem sokkal,tehát még akkor nem tudtam mennyit is eszik,ezért nem tudtam kikérni a véleményét.
Ja a Felim LX 2000-es 1,3 Mpi 40Kw.
Van egy cimborám,dettó ugyanez a gép,csak egy évvel öregebb,övé kijön 6-ból. Mi lehet az ok? Ilyen benzináraknál nagyn nem mindegy mennyiből jön ki az út! Minden építő ötletet szívesen fogadok!
Természetes hogy segítünk, ha tudunk. Hálából feltehetnél egy képet, nem baj, ha a kocsi is rajta van. Pár hete nagy sikere volt Martinának, felpezsdítette itten az életet.
Elvileg csak kiveszed a régi műszerfalat és beteszed a másikat, km órát könnyű kicserélni az állás miatt. de csak ELVILEG van így,mert én is ki akartam cserélni, de nem mükszik a fordulatszámmérő!
Valaki megtudná nekem mondani biztosra, hogy az mpi feliciáknál amikor az 1es 4es henger felső holtpontban van, akkor a lendkeréken lévő bemarások közül pontosan melyik van a legközelebb a feső holtpont jeladóhoz az amelyiknél van kis fog is vagy ahol nincs kis fog csak nagy szünet? (fabia főtengelyre szeretném felrakni az mpi rendszert és nem mindegy hogy fúrom át a lendkereket!)
Van valakinek tapasztaltata autoLift márkájú elektromos ablakemelővel? mert most beruháztam 1-re (itt hirdette egy ember a fórumon egész reális áron)
A lényeg hogy a gyárinak a motorjára a csatlakozás 10 lábas csatlakozóval történik (ha jól néztem) ezen pedig mindössze két vezeték van! Nos a kérdésem a következő, hogyan lehet ezt a hibát orvosolni és mit kell még esetleg venni a szerkezet mellé, hogy használni tudjam!
Ahogy olvasgattam a netet, ha 0V közelében vagyok, akkor szegény a keverék, ha 1 V, akkor dús. Ezt egy egyszerű multiméterrel is ki tudom mérni.Ha állandóan 1V körül van, akkor biztos rossz. Jól gondolom?