A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Nem rossz! Kiváncsivá tett a stílus, rákerestem a fickónál, van őszi verzió is, az nekem hangulatosabb.
Hovatovább megfogalmazodott bennem, hogy nyilván a Nordkapp motorral szinte alap, de a svéd, vagy finn erdők alsóbbrendű útjai (akár a nem szilárd burkolatuak) legalább annyira vonzóak.
Véletlenül nincs köztünk olyan, aki plexik vágásával, kivágásával foglalkozik? Kreálnék térelválasztót a Givi dobozomba - a felét alapjáraton üresen hagynám a bukónak, de lenne harmadolós opció is.
Akkor módosítom a történetet: ahogy szedtem a cefrének való málnát, bele kellett kóstolnom, hogy kellően érett-e, de nem gondoltam volna, hogy egy ízfokozó is belekerült :))
Még nem mentem sokat a Dohc-vel, de nyomatékosabbnak tűnik alul, és sokan a hangja miatt sztárolják, ami nekem már sok. Az 1250 gs ilyen kiegyensúlyozott motor, de az 2x annyiba kerül, és még hangos is az első kerék felől. Ezen a motoron csend van, mert tettem rá egy r kiput, egyébként nincs hiányérzetem a vizes után, és egy nagy szó.
Az mondjuk furcsa, hogy szinte leállásig ürítettem a nagy tankot, és csak 28 l-t sikerült utána tankolnom, pedig 33 l-es. 5 l hova tűnt, vagy azt nem tudja felszívni?
Jóapám meg gyerekkorában a szőlőszemmel együtt véletlenül szétharapott egy kövér poloskát. Biztos maradandó élmény volt, mert 60 év után is emlegeti :-)
Én résnyire nyitott plexinél kaptam ásítás közben torokra egy darazsat, amit "visszaküldtem", de kiköpéskor megcsípte a számat. Úgy néztem ki utána, mint a donald kacsa. Geronazzo Mária kutyafüle... :-)
Finom lehetett :-) Nekem egy poloska durrant bele a szellőzőrácsba tavaly előtt ősszel, hogy még a nedveit is éreztem az arcomra fröccsenni. Jó sokáig kitartott a szaga.
Amúgy nekem van olyan sisakom, amiben a megvétele utáni első 5 kilométeren úgy becsapódott valami nagy büdös bogár, hogy be is szakította az alsó szellőzőrácsot. Plusz olyan büdös volt, hogy a barátnőm sisakjában mentem haza, ami a dobozban volt. De ennek ellenére kipróbálhattam, mielőtt megvettem (a miskolci Shoxban).
Bocsánat, azt hittem elment a válasz, de telefonon biztosan félrenyomtam, szóval első kérdésedre válaszolva: Igen, pont ilyenem van nekem is, igaz az enyém a gyártás vége felőli szakaszból, de néhány apróságot leszámítva ua. a két motor!
Második kérdésed már megválaszolta R100 kolléga, én sem írtam volna mást, Köszönöm!
Euromotorral nekem sincsenek rossz tapasztalataim, normálisak, türelmesek, és ha vásárolsz, később kedvezményeket is adnak; a Schuberth E1-re vagy 40e kedvezményt adtak; ők rékérdeztek rá, hogy vásároltam-e már náluk, mert akkor adnak kedvezményt. Csak felsoroltam miket, mennyiért vásároltam náluk korábban (nem kértek róla semmi igazolást...).
Az más tészta, hogy egyes termékekkel van-e gond később - nekem volt a sena 10R akksijával,és a Sch E1-el is, de mikor visszamentem, soha nem akadékoskodtak. Egy fiaskó volt; a sisak gallérról elkezdett lejönni a fényvisszaverő felület, szó nélkül cserélték, de sikerült egy mérettel nagyobbat beerőszakolniuk. Mikor rájöttem, és visszamentem, elnézést kértek és betettek egy mérethelyes darabot.
Viszont a TCX InfinityGTX csízma az első papucsom, ami valóban, és immár több alkalommal bizonyítottan kint tartja a vizet tartós esőben is - ezt is itt vettem.