Kicsit uncsi már ez a sok MLM tréning szagú duma. Ha el akarsz adni vmit, miért nem fizetsz a reklámért? Miért kell itt mindenkit vezetni?
Elöljáróban: nem próbáltam a bigyót, meg nem is fogom. Mint ahogy nem vált be az elmúlt 30 évben az összes ehez hasonló izé, valszeg ez sem műkxik. Előítélet? Az! (ja, hogy neked nincs ilyen hosszú tapasztalatod? - nekem van:)
Talán hibahatáron belüli eredményeket kimutathatsz, de nem ilyen tizenszázalékokat... aki kicsit ért a fizikához, az ezt nem eszi meg. Ha ez az izé tényleg ennyire jó volna, már rég egy olajcég széfjében pihenne a szabadalom... (és valszeg nem is tudnánk róla). Az, hogy nem ott van, bizonyitja az értékét.
A pizsód: "tuti szoftver" meg "mágnes"... aha. Még néhány eszközt be kellene vetni, és akkor már nem is kellene bele benya :DDDD Viszont "menne mint állat"
Bocs, nem akartam senkit sem megbántani, csak rosszul vagyok az MLM-től.
Az enyém is rángat. Előre felé. :-) Nem lehet, hogy rosszul adagolta? A Suzuki fél tabletta / tank. Elfogulatlanul kell mondjam, nekem jobban megy a Wagon.
Az üzemanyag megtakarítást sztárolom, ez nem kell hogy a tablettára vonatkozzon, lehet az akármi, ha működik. Anno a PSA 2.0i Peu 307 motor kapott egy új tuti gyári motorszoftvert (158 ló) légszűrő betétet, és egy mágnesgyűrűt a benzincsőre, ami szintén nem működik. :-) Átlagfogyi vegyesen 7.6 l volt állandó automata klímával, tempós vezetéssel. Egyszer tudtam életében 9 litert kitaposni belőle 4 személlyel állatul száguldozva 500km-t. A csajom 1.1-es Peu 206-osa evett 7 litert, akárhogy vezettük. Szegénykém a fél fizetését beletankolta. Kicsi a motor benne. Azzal nem lehetett mit csinálni, kicsi a motor benne.
Ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy "egy ottani környezetvédelmi szervezet"-nél azért jóval komolyabb szervezet az EPA. Az EPA jogosult - és köteles - környezetvédelmi határértékeket megállapítani. Ez a szervezet volt jogosult pl. megalkotni azokat a szabályokat, amelyek mindeddig szinte lehetetlenné tették a dízel személyautók használatát az USA-ban, mert azokat túlságosan ártalmasnak találta az emberi egészségre.
"Alacsony fogyasztás" a fórum neve. Lehetne inkább a "mit hogy nem lehet" címet is adni.
Mindíg vannak a sajtóban ellen vélemények, rémhírek, hiszen senkinek nem érdeke, hogy az autód kevesebbet fogyasszon. Csak az egyénnek, mindenki más ellene van, úgy látom, néha még önmaga is. Az újságot pedig ott is rémhírekkel lehet eladni, mint itthon a blikket.
Itt egy lehetőség, ki lehet próbálni, ha működik, akkor az egyén profitálhat belőle. Valahol szerezd be, ha akarod, én nem azért írok, hogy bárki is tőlem, rendeljen.
100 km teszt pedig éppen arra elég, hgy az ADAC azt a negatív cikket írja le, amit neki kell. Gondolod, reklámiozni fog egy ilyen akármit, ha arra nem volt hajlandó, hogy rendeltetésszerűen használja? Támogatja érte valaki, hogy egy németo-ban az autók egy része kevesebbet tankoljon? Ugyan már..
persze, mi más lenne? a piramisos terjesztés önmagában riasztó kellene legyen
az amerika ABC News TV csatorna felkérésére az ottani autóklub tesztelte, és csak hibahatárnyi eltérés lett az eredmény nem meglepő: egy ottani környezetvédelmi szervezet évtizedek óta próbál ilyen csodaszereket, és még egy olyat sem talált ami tényleg működött volna...
Van adat. Fél MPG tabletta a tankban, az 250Ft. 1.3i 77 le. Wagon R+.
546,1 kilóméter, 36.77liter, átlaga:6,7. 50% város, és autópálya, 120-130-al. 50% országút, állandóan gyorshajtva.
Nem túlzás, megy a vas, lehet vele előzni, gyorsul, nyomatékos. Kipróbáltam, megy 40-el 5. fokozatban. Ahol eddig 3. ban ment fel, most 4. fokozatban simán felmegy a hegyen.
Eddig ebben az esetben 7.5 körül volt az átlagfogyasztása.
Nekem most a 4. tankolás fogy. Egyszer kevesebbet fogyasztott, aztán "kitapostam" belőle a többlet teljesítményt. Nem akarok a tabletta védelmre szállni, de nekem működik. ( attól függetlenül, hogy beléptem a hálózatba) Most normálisan autózva várhatóan megint kevesebbet fog fogyasztani. Kezdet óta harapósabb, csendesebb, nyomatékosabb a motor. ( Wagon R+ 1.3) Ha ez a tank benzin elfogyott, akkor lesz ismét adat. Eddig többnyire vadultam vele. Autópályán 160-at is megy ez a "telefonfülke" :-) A haverom mondta, nehogy TOI wc mellé parkoljak, mert bele vizelnek :-)
Kipróbáltam és nem tapasztaltam alacsonyabb fogyasztást, pedig fogyasztási naplót vezetek. Az alapjárat úgy leesett, hogy már egyáltalán nem örültem a tablettának, de győzködtem magam, hogy majd biztosan megtérül a fogyasztáson. 10 tablettából hetet elhasználtam -nálam gyorsan pörög a km-óra-, majd visszatértem a tabletta-mentes üzemanyagra. Azóta boldogan élek! :-)
Sajnálom, ha megbántottam a viszonteladókat, de ez is egy tapasztalat, ilyennek is kell lenni.
A tisztítóadalékok lényege pont ez:Feloldja, eltávolítja az üzemanyagtankban lévõ koszos kiválásokat, leülepedéseket, a kondenzvizet. Öregebb sokat futott autóknál,jellemzően hamar bekövetkező üzemanyagszűrőduguláshoz vezet,csak ezt sokan elfelejtik! A nyáron cseréletem saját gépen üa.szűrőt(kb 30e km ment)kíváncsiságból szétkaptam,és 1g koszt nem találtam benne,pedig lassan 2éve adalékolt üa-al járok.
"A benyában lévőpiszok/dzsuva lassan de biztosan ülepszik az aljára"
-Ha kannából tankol vki akkor ez gyakran előfordulhat,ha kútnál nem valószínű,hogy kilónyi kosz lenne a tankba,de biztos vannak kivételek. Nem véletlen van ülepítő és szűrő(k) az üzemanyag rendszerben. Jól +tervezett szűrőrendszernél szórhatsz egy /kiló homokot is a tankba abból egy mg sem jut el az injektorig.
az autóba ugye tankolsz, kiautózod, rátankolsz, kiautózod... kopp száraz sosem lesz a tank... A benyában lévőpiszok/dzsuva lassan de biztosan ülepszik az aljára. Ebbe bármit bedobsz, bekeversz,beimádkozol ezzel több mint valószínű, hogy azt éred el, hogy a szivattyú felhúzza a retket is mert belekevered/beleoldod a tisztább benyába. Ezzel az üzemanyaggal való hosszabb autókázás után megnézheted az injektor szórásképét...
én nem mondom, hogy ne tegyen bele senki, meghogy a blokk totálisan megsemmisül, de a motort és az üzemanyagellátó rendszert nem ilyen mekkelésre tervezték az tuti. én inkább maradok a 2000-nél elváltásnál, és a kereszteződés előtti gangban való gurulásnál.
de megint megkérdezem: miért MLM-ben van terjesztve egy ekkora csodaszer?
"Jó itt vitatkozni,okoskodni, magyarázkodni, de igazából az érdeklődőktől azt lérdezem: Kipróbálod, vagy raboljuk egymás energiáját: kérdezel , válaszolok."
Nem, köszi. Velem tényleg csak az idődet pazarolnád. Én csak benzint használok.
én csak annyit kérdeznék, hogy miért MLM rendszerben van terjesztve a cucc, hamár annyira jó? Kicsit Amway-Oriflame stb... érzésem van.
Bár meggyőznöd nem kell, nekem a gépész öcsém /aki egyébként óriási autóbuzi/ egyszer elmagyarázta, miért is nem érdemes semmi idegen anyagot a tankba öntögetni, pláne öregebb autóknál...
Ez nem üzemanyag adalék! Ha beledobsz egy vasszeget a tankba, akkor az is adalék, és adózik? :-) Az MPG-TABS az egy égés katalizátor! Lényeges külömbség,de ez ne legyen m,ár vita tárgya, utána jártak már a dolognak. Ami az EU-ben forgalmazható, az itthon is, hiszen tagok vagyunk, ez az előnye a dolognak, szavaztuk meg, léptünk be. Jó itt vitatkozni,okoskodni, magyarázkodni, de igazából az érdeklődőktől azt lérdezem: Kipróbálod, vagy raboljuk egymás energiáját: kérdezel , válaszolok. Érdekel egy jó lehetőség is egyben?
Eddig csak az én kocsim megy jobban, fogyaszt kevesebbet, és csak kb 5-öd annyira szennyezi a környezetünket az üzemanyag égetéssel. Tehetnél te is a környezetért, hisz közös érdekünk, és meg is térül anyagilag NEKED! Ha forgalmazol is meg van fizetve, karrier lehetőség is van benne. Kell ennél jobb lehetőség? Persze ha felismered. Szerintem jobb lenne személyesen megbeszélni, én nem akarok senkit győzködni.
A 2006. január 1-jétől hatályos módosítás szerint az üzemanyag-adalék és a biodízel, kiszereléstől függetlenül megfigyelt termék, s így az importálásnak minden esetben feltétele a jövedéki engedély. Az importált üzemanyag-adalék és biodízel után fizetendő jövedéki adó mértékét a vámhatóság az importáláskor határozattal állapítja meg, tehát belföldre harmadik országból e termékek csak adózott formában kerülhetnek.