A gyári alufelni kerékanyái szerintem jók hozzá, ugyanis a félpótkerék acél és ugyanazzal fogatod fel ugyebár. Csak hülyén néz ki. Szerintem kerékcsavart kapsz bontóban gombokért. De jó hogy mondod, el ne felejtsem letiltani ha lecserélem. Bár úgyis sípol, meg pirosodik minden mint állat.
Nyálra még nem gondoltam, de érdekes felvetés! Majd kipróbálom. A tank viszont majdnem fullon van. És nem, nem tankoltak bele benzint gázolaj helyett... :)
Helló! Nos annyit már tudni, hogy a komputer nem engedi be az üzemanyagot. Van valakinek tippje, hogy miért nem? Szűrők nemrég ( 1 hónapja ) lettek cserélve és a tank is most lett takarítva.
Szerintem a padkai átkelés során ellöttyent az olaj, és levegőt szívott a szivattyú, amit szét is nyomott mindenhova. A légbuborékok miatt nem működött rendesen az a sok hidraulikus kütyü. Aztán kidolgozta a levegőt és helyreállt a cucc. Szerintem nincs elég olaj benne.
Helló, automata váltós guruk figyelmét szeretném kérni: "végre" eljött a pillanat amire nem vártam: gond volt az autómmal. (2.7 Hdi aut.) Egy padkán átkelés után lefulladt, vagyis inkább leböffent a gép. Újraindítás után volt hátrament és előremenet is, de csak az M1 ment. Még kétszer újraindítottam de semmi. Aztán járó motornál telefonálás, majd elindulás -kínomban- a város felé és újra működik, megvan minden előremeneti fokozat is.
Ez akkor most mi lehetett vajon?
Most járok 100.000nél, mikor kell ebben olajat cserélni? Már ha kell egyáltalán...
Otthon bele lett téve egy másik akksi. Azzal is teker de nem indul. A motorhiba jelzés ugyanúgy megmaradt. Elvileg már a szervizben van. Nemtom mi lehet. Én kint vagyok németben, úgyhogy csak így látatlanban írok mindent.
Hogy hívják azt a műszert, ami a kocsi dőlésszögét mutatja? Terepjárókban van ilyen, olyan mint egy kis műhorizont. Kerestem műhorizont, terepműszer címszó alatt, de nem hiszem, hogy nem lehet ilyet kapni. Hogy a rákban keressem? (Ha meg angolul is tudnám, az még jobb lenne...)
Köszi a hozzászólásokat! Most ( is ) tréler lett a vége. Bár a neten a 407 kezelési útmutatója azt írja, hogy lehet vontatni de ne töltsünk a váltóba többlet olajat, max 50-nel, és N-ben legyen a váltó. Nademiténtudjam.... Lényeg, hogy autó otthon, holnap megy a dokihoz. Még jó, hogy most ment el rá egy vagon pénz... Egyébként az történt, hogy menet közben ledadogott, majd leállt. Majd mintha kevés lenne az áram, halvány belső-külső világítás, indításnál minden el is tűnt és az önindító is csak 1-2 katt és annyi. Másik akksiról próbálták indítani, úgy már tekert de nem indult. Ja és világít a motorhiba jelzés természetesen. Arra gondoltam még, hogy hogyan lehetne minél látványosabban felgyújtani és úgy, hogy sokáig égjen az élvezet kedvéért? Ötlet? Videót is csinálnék! :P Na jó, megyek leengedem az agyvérzést aztán eszek valamit... Szevasztok! :)