Az fsw/psw egy dolog, ideig óráig talán még elég is, de az új szériák már rég nem ezzel működnek ( ESYS ), az adatbázis formátum is teljesen más. A másik, hogy egyik program sem ér semmit az aktuális kód és flash adatbázis nélkül. A progman utolsó v32-es lemeze lassan egy éves, már semmire sem jó.
Sziasztok, Kicsit visszatérnék egy korábbi kérdéshez. Az én autómban adaptív xenon van, mégsem úgy működik mint egy bixenon. Akkor most hogy is van ez? Mert nekem refinél csak a halogén kapcsol be, és nem látom, hogy a xenon bármit változna/mozogna. E60 2005.11 Üdv: Laci
Urak, 2005ös 530i (M52B30?), vállalható 3-400k km között? Azon túl vagyunk hogy állapot, meg előző gazda függő, a kérdést inkább olyan irányban szeretném feltenni, hogy ezek az újabb 5erek ennyi km után motorikusan hogy bírják? No persze gondolom az "X aktás" parajelenségeket előre megmondani csak a Gyúrcsók úr tudja, lehet hogy abba lehet felesleges is lenne belemenni.
Köszi az infót! De egy 33.000-t futott autóban mi az esélye, hogy mindkét cső tömítése rossz? Valamint, ha a tömítést kicserélik, és nem fog szivárogni, akkor ott fog a csőben gyűlni-gyűlni ez az olajsár? Lassan megtelik...
Ezt a kipufogógáz visszavezetést nem lehet kiiktatni? (más márkánál le lehetett dugózni az EGR szelepet.) Jó ez a környezetvédelem, de megrohadhatnának sorba. Ifa, Ikarusz mehet, de a modern autók nem. A motor, aminek tiszta levegő kellene, kap olajos kipufogógázt..
Tudomásom szerint az olajpára normális jelenség, a mértéke már más tészta.
A kartergáz van visszavezetve a légszűrő házban a szűrő után, tehát ezt szívja a turbód is. A kartergáz szűrő/lecsapatónak lenne a feladata az olaj leválasztása. Nomost ezt nem tudja megtenni tökéletesen, avagy már el is van koszolódva. Ezt illik is cserélni, ill. a mostaniakon már talán mosható ez a "szűrő".
Erre a finom olaj filmre rakódik ki a korom, por... de ez csak kívül lehetséges ill. ahol kiszivárog az olaj. Az EGR után szokott "sarasodni" mert ott a visszavezetett füst amibe korom van, rakódik le az olajban.
:-) Igen elég tág fogalom, de abból kijön. Bár nem tudom más áron dolgozik-e a debreceni szalon. én az összegeket pontosan a számláról írtam le. Érdekes, hogy jött ki a folyadék ilyen kerek összegre, hogy 3.509 :-)))
Ha valamit megtudsz a turbócső olajsaráról, egyeztetünk itt? Én is utánajárok.
de ha Maszi egy szót írna róla, azt nagyon megköszönnénk, ugye? :-)
Ok a neten már néztem is a lámpákat! És a programozás díja? (nagyon tetszik ez a lámpa...)csak régebben mikor érdeklődtem Nálad akkor még komplett mind a 4 db-ot kellet volna cserélni és akkor le tettem róla..
34.000 van az autómban. (én így csinálom: 5.000, 20.000, 35.000 km)
csak tudod azt nem értem, hogy kerül olaj a turbócsőbe. Most oké kicserélik a tömítést, de ezzel nem oldjuk meg, csak a szivárgást. SŐT! Most hogy nem tud kiszivárogni, hol fog összegyűlni? Én kajak nem értem. Ez olyan, mintha becsomagolnám a szart.
Laikusként úgy érzem, hogy nem az a baj, hogy ott szivárog, hanem maga az, hogy hogy kerül oda olaj?? Ha jó a tömítés, akkor nem szivárog, de akkor mi lesz a lecsapódott olaj sorsa? ott fog állni a csőben?? Esküszöm nem értem.