Amúgy igen láttam a gépet, csak 1 van, és áll pár éve! Dec közepén készülök talpraállítani, szeretném ha újra dolgozhatna. Persze ez nem csak tőlem függ...
Van esetleg "keresztapádról" valami dokumentációd???
Teneked mindenről van képed meg dokumentációd.Nincs véletlenül kb 1976 kiadású Unimogról olyirányú információd,hogy a fülkébenlevő 6db kar melyik mire szolgál?Tőlem is úgy kérdezik.
Szerintem is ua.-ról a lámpa alkatrészről(búráról) van szó.A porvédő is nagyon passzol,mint kutya szájába a tojás.De gondolom nem ilyen állásban építed be?!
"most töltöm 2. hetem új munkahelyemen, végre kicsit talajközelibb helyen, a Zala megyei MGSZH Növény és Talajvédelmi Igazgatóságán"
Üdvözöllek a cégnél :-) Gyűjtögessél csak szorgalmasan, és várjuk a képeket. Róluk is biztosan találsz fotókat, sőt a "keresztapámat" még meg is találod valamelyik alumínium garázsban, ha jól sejtem :-)
Hasonlítsd össze a képpel amit felraktál CsA forumra, ugyanaz, ott a két csücskén a befelé kerekített letörés, meg a másik szélén a perem közepén a keret rögzítő csavarjának helye. A lámpabúra már biztos hogy nem lesz gond, holnap le is érdeklődöm, személyesen ismerem a gyártót! Izzófoglalatnak bármit bele lehet rakni, a külsejéhez meg csak minta kell. Ha préselni, vagy lézerrel vágni kell csak szólj, szívesen segítek benne!!!
Köszi Laci! Hát sajna amit most "reszelgettem" egyeltalán nem hasonlít! Úgyhogy én most ilyet keresek, ha lenne valakinél elfekvőben!
Amúgy raktam félre egy 130-as üveget, keretet, meg tököt, ha arra járok bedobom neked! Ja meg készítettem fényképet az utángyártott piros lámpabúráról. Igaz nem beszéltem az emberrel, de majdnem biztos hogy megy a sárga is!
Ja meg egy kép az ráfutófék gumiharmonikáról! Nagyon tuti, mintha erre tervezték volna. 500 forintért ??!!!!
Küldöm a gázolajcsap képeket: Ezt nem volt nehéz megtalálni,mert ez rajt van a gépen,nem úgy mint a lámpatartó,ami azóta sam került elő.A lámpa válaszodat néztem,de az én csepelemen nem ilyen a lámpaüveg.,meg a hátsólámpa lenne a fontos.Kaptam ígéretet mintára.
Ja részben vagyok csak belemerülve, készülnek a lámpatartók, meg üa.csapot szerkesztek, valami hasonlót a gyárihoz. Tényleg utóbbihoz nincs közeli képe valakinek?
Vettem gumiharmonikát a kardántengelyhez, a ráfutófékes utánfutókhoz kapható gumi porvédő minden paraméterében I. osztályú, és csak 500 forint! :)
Laci!!!
Írtam a lámpaügyre Csepeles forumba, nézted???
Amúgy elfoglaltságom oka, hogy most töltöm 2. hetem új munkahelyemen, végre kicsit talajközelibb helyen, a Zala megyei MGSZH Növény és Talajvédelmi Igazgatóságán! Már gyűjtöm a régi prospektusokat, meg könyveket kupacba :))
Nekem ez a prospektus megvan eredetiben, meg még kis dutra meg d4kb-ről is, mindben ez a két szinű hátsó lámpa van. Egyértelműen az index van belül. Majd vasárnap megmutatom, ha lesz kinek.
Köszi szépen a képet.Még mindig lámpa!-az viszont logikus,hogyha így a helyes mert tkp-en a két szélső helyzetjező az mint egy szélességjelzőként is szuperált.Így jobban betöltötte ezt a szerepét.
Zöldnek zöld csak a lámpa nem olyan amilyen Lacinak kellene.Azért írtam én mert azt gondoltam,hogy a piros(vörös) színbe pompázók exportra mentek és hátha csak azokon volt így a lámpa.Arra gondoltam hátha a hazai zöldeken máshogy volt felszerelve.Nem tudom már nem emlékszem, hogy a valóságba hogy voltak felszerelve ezek a tipusok.Lehet,hogy a fényképen sincs jól felrakva?Elméletileg rendszám is kellett volna rá és az etalon gépen az se volt.
Keresgettem én is a zöldet,de nem igen találtam olyat,amin 1értelműen látszik.Ennél csak az nagyobb gond,hogy honnét lesz ilyen hátsó lámpa?Kapásból kellene 3 pár,mert gondolom a D4K-A n és a D4K-B n is ilyen volt.
Néztem én is prospektusokat és valóban belül van az index.Lehet,hogy a KRESZ abba az időbe így írta?(Most meg egy régi KRESZ-könyv kellene).Micsoda gondok!!!!