Sziasztok.Eladom a 2004 es e60 mat.Sajna nincs hozzá szervizköny szerintetek nagy gáz??.Amikor vettem 2 éve nem érdekelt mert a szervizbe lekérdeztem mikor volt szervizbe.Van akinek ez a második kérdése.
Szia.A váltó olaj cseréről megolszanak a vélemények.Elvileg nem kell senki nem írja elő a cserét.De lehet és működik nem volt még probléma sohasem belőle.
Ha ilyesmire van igényed akkor megoldható a dolog,kell a karter ami maga a szűrőház is ill az olaj ami BMW specifikus.Üdv.Steeef.
Szia! Hogy érted, hogy térképet nem tud megjeleníteni? Nekem gyönyörűen működik. És teljesen egyértelmű, használható a 2D-s térkép. Sőt! nekem jobban használható mint a Garminom 3D-ben :-)
Olvastam minden felet az automata valto olajanak es olaj szurojenek cserejerol.... Mi most az allaspont? Az auto 2006.07 530D. 140.000km van benne es szerintem a valto olajat/szurot meg nem csereltek.
Szivem szerint 100.000km vagy 3 evente cserelnem oszt jovan. Jol gondolom?
Ezek szerint ha nem 3D a térképed akkor gondolom Bussiness kis navigációs rendszerrel van szerelve az autód.Magyar térkép elérhető pár hónapja jól működő szoftverrel,2D térképet nem nem tud megjeleníteni sajnos.
Ha gyári dvd-t szeretnél akkor a 07/02 utánni europa térképed updatelik 48 ezer körül ha ilyened nincs akkor közel 80 ezer a DVD gyáriban.Üdv.
Szia.Mi sok autót programoztunk 35.0val mivel muszáj volt.Napokig használtuk F01,X6,E60-nál egyetlen hiba volt egy E87nél nem tudta lekódolni a Radio BO részét így nem működött a PDC sajnos.Aztán megjött a 35.1 és első F01 megfeküdt.
ZGM modulnál átjáró részét tette tönkre.
Előtte nem volt baj az F01el semmi hiába voltak erre hivatkozások PUMÁN.
Szia.Nem tudom mit értesz az intercooler nyomásszabályzó szelepén ugyanis ilyen nincs beépítve. Nem is nagyon van olyan egység amely kárt okozna a motorban.
A kezdetleges szívósor hibák voltak de ez Nálad meg lett oldva ezek szerint.
Tudom, hogy az esyses autók teljesen mások, de ez nem igazán érdekel, mivel nem hiszem, hogy 2 éven belül programoznom kellene egy ilyet, és ICOM-om sincs enélkül meg elég nehéz lenne az ethernetes programozás. V34.2-nekem nem volt, csak a 34.0, és mint írtad, nem lesz v35.1-em se, csak 36-om, ha nem lesz ismét hibás.
Eddig még nem volt probléma az egy verzión belüli standon levő autók kódolásával, ha mégis lett volna,a kfp visszateszi a CAS-t az előzőre :-)
Nagyon régóta olvasom a fórumot, tulajdonképpen a kezdetek óta.
Sokat tanultam tőletek, főleg a hasznos építő jellegű hozzászólásaitokból.
Nekem van egy 2004-es évjáratú 530D Individuel BMW-m amit nagyon szeretek.
Az autó már kb 2,5 éve van nálam. Lelkiismeretesen viszem a szervizbe amikor szükséges. Régóta a POLLTOM-hoz (Budapest) járok az autóval.
Olyan információt kaptam a mai nap során, hogy ennél a szériánál problémát okozhat az úgy nevezett "Interculer nyomásszabályozó egység". Amennyiben ez tönkre megy akkor a motornak annyi! Tavaly én teljes szívósort cseréltettem az autón hasonló indokok miatt. Az volna a kérdésem a nálam jobban informált szakemberekhez, hogy ez valóban igaz, és hogy akkor egy időzített bombában ülök? Inkább rögtön viszem a szervizbe, mint hogy az autónak valami komoly baja legyen.
Nekem hibátlanul müködik a "buherált" verzió is, ugyanaz a fájlrendszer mindkét rendszer esetén. A hibás V35-ről én is tudok, magam is olvasom a PUMA-t, így jelenleg még ISTA/P 34-el programozok, addig, amíg nem jön a megbízható V35 update. 1 hónap késés nem olyan sok, mint a progman esetében az 1 év.
Nem, én nem így dolgozom. A lemezes átbuherálás nem igazán működik, mert az összes minor verzió online jön kizárólag. Csak egy pédánál maradva: A V35.0-t tilos használni (hibás), kizárólag a 35.1, 35.2, 35.3 használható.