e-mailre elég ritkán szoktak reagálni a márkakereskedések. Inkább azt szeretik, ha felhivják őket telefonon, hogy a "fáradjon be hozzánk majd megbeszéljük" dumával becsábítsák az embert a szalonba.
Személyesen még nem voltam náluk, de kb. másfél hete küldtem nekik egy email-t. Ajánlatot, és tájékoztatást kértem tőlük a cee'd-re vonatkozóan. Azóta felém se kukkantanak! Se egy válasz, se egy telefon, szóval nem egy ügyfélközpontú magatartás! Nekem nem igazán jöttek be, de attól még lehet,hogy másnak igen!(Ha esetleg mégis méltóztatnak tájékoztatni beszámolok róla!)
Ja, a lényeg lemaradt, bocsi: tehát 2* is kérdeztem és nem tudták. 1 azt böffebtette, hogy csak az olaj 20000.
Amúgy mostani autóm full fapad, ingyen távkpzár+szőnyeg+4hangsz RDS rádió, ez visz.jólszól, kp zár alap de jó távirányítóból kimozdul az elem ha leesik, amúgy jó.
Legalább már látni, hogy egy csomó mindent lehet hozzá rendelni, igaz a más márkáknál is szokásos horror árakon. A legjobban a lökhárító sarkait védő 4 db gumicsik készlet 19e-es (és most akciós!) és az ajtóvédő csikok 24e Ft-os (akciós, különben 27e...) árától hidaltam le. Na nem baj, majd a riderauto a Ceed-hez is csinál utángyártottat töredékáron mint az összes többi KIA-hoz: http://www.riderauto.hu/?page=talalatok&fac=5
Az Auto-don kft-nél járt már valaki? az oldaluk igen csábító ajánlatról ir (7 év futamidőnél 7 év ingyen cascó,7 év ingyen szerviz, 1 ingyen extra,7% extra kedvezmény) kiváncsi lennék mi benne a szivatás. a 7 év cascó már önmagában elég durva, mert havi 8-9e-be biztos kerülne külön biztosítónál megkötni és a 7 kötelező szerviz se kis összeg.
Én még új vagyok a fórumon, de már elolvastam a régi hozzászólásokat.
Valaki aki már 1.4 LX tulaj írhatna valamit a tapasztalatairól a fogyasztással kapcsolatban.
a www.autodon.hu-n van egy EURONCAP eredmény felrakva a cee'd lapján. Valaki tud valami bővebbet erről, mert én hiába kerestem adatokat ezzel kapcsolatban.
Szép lassan csak kialakulnak itt a dolgok ugye!? Ha kíváncsiak vagytok pár kiegészítő cuccra a www.fredibeni.hu oldalon a webáruházban szépen kategorizálva van,lehet szemezgetni! Nem biztos, hogy a legolcsóbb, de ez is egy támpont!
Szóval akkor egyre inkább kezd kiderülni, hogy nem csak felszereltségi változatokban, nem csak csomagokban gondolkodhatunk, hanem a korábban említett napfénytető és egyebek mellett számos más tételt is rendelhetünk egyenként, lásd középkonzol szín. Jó lenne most már tudni egy pontos listát, hogy ne csak a kereskedésekben kerüljön képbe az ember, s kelljen spontán eldönteni, hogy akkor mi is kell, mi nem kell...
Most jöttem a márkakereskedőtöl akitöl az 1.4 LX-t rendeltem (KIA M6) Ő azt mondta, hogy eddig minden LX könyöklővel jött kivéve a teszt autó, mert az még 2006-ban jött. Mondta, hogy biztos a miénkben is lesz könyöklő ha nem akkor rak bele mert annak benne kell lenni. Egyébként Ő szalonvezető.
Találtam a szinrefújt középkonzolt mint az EX-ben. 5000+áfa. Megéri.
A kulcs viszont sima sajna. :((
Megkérdeztem náluk a benzinesbe 2200/l az olaj. Azt mondta a Cee'd-nek nem kell nullrevizió, de Ő javasolja 2-3 ezer km-nél 1 olajcserét. Ára: 18000 pénz.
Ma betértem a nagykanizsai KIA kereskedésbe, gondoltam kicsit megnézem közelebbről a Cee'd-et. Hát 10 perc téblábolás alatt nem sikerült senkinek sem megkérdeznie tőlem, hogy mit is szeretnék. Én meg naívan még kicsit reménykedtem, hogy az udvaron álló tesztautók egyikét is elvisszük egy körre. No majd elmegyek az egerszegibe (Zalaegerszegen dolgozom) ott tudom, hogy készségesek. Kanizsai kereskedésnek egy rossz pont felírva.
Szerintem az hogy 10 évesnél idősebb kocsikat nem számítanak be nem csak a KIA-ra jellemző: én 3 éve vetten újonnan az offtopic kocsimat és az előző kocsimat szintén nem számolták bele. Meg is mondták hogy azért mert 10 évnél idősebb.
Az LX-ben nincs se USB, se távirányító. Tesztvezettem egy ilyet, tehát biztosan tudom. A már LX tulajok pedig majd megerősítik. Távirányítót a szervíz biztos bele tudja rakni, az USB-t pedig remélem csak a csatlakozót spórolták ki, maga a rádió ugyanaz. Gondolom a műszerfalat megbontva a rádió hátulján ott az USB, csak egy drótot kell mondjuk a kesztyűtartóba bevezetni.
ET51 :o) Akkor nagyot lehet terpeszteni rajta egy átlagos felnivel, csak aztán ésszel, hogy ne terhelje az ember agyon a futóművet... :) Ezek már biza hasznos adatok, köszönöm... :)
Most már csak a központi furat mérete lehet még érdekes kérdés, meg aki gyakran akar felnit hengerelni a magyar utak mellett, annak a 17"-os... :)
amit 240e-nél adtam el, az 1991-es még japán gyártású volt, a mostani pedig egy 98-as esztergomi. (igaz, az 1,6-osokban lényegesen töb az eredeti japán alkatrész, kevesen tudják, hogy elektronika, fék, futómű stb egész más mint az 1,3-asé. Ezért is vettem többek közt 1,6-ost)
DiabloCorsa kicsit kisegített, 10 féle felni kapható az alábbi oldalon a Ceed-re.
"A felni méretek már meg vannak, de a kapott adatbázisban nem volt hozzá gumi méret, ezért oldalamon még nem találod ezt a típust. A felnire kattintva megtekintheted annak méretét."
hmmm, kicsit máshoz vagyok szokva. A mostani swiftembe 130e km van, eddig összesen egy kipuf hegesztésem volt. Szal meghibásodás eddig 0. Az előző swiftemet 240e km-nél adtam el, annak egy kipufdobcseréje, és két lenéscsillapítócseréje volt. Szal csak mosolyogni szoktam a népítéletes írásokon is, mikor valaki örül, hogy az 50-60-80e km-t futott kocsijának alig volt hibája. Nekem ne alig legyen, hanem min 200e-ig semmi!
Apropó, autóbeszámítás. Kinek milyen tapasztalata van? Kiáék tényleg nem foglalkoznak 10 évesnél régebbi autókkal??
Deras71: a szerződésben, v. annak mellékletében nem szerepel az LX típus felszereltségénk tételes listája? Én "bemondásra" nem írnék alá semmit... Vagy pedig nem voltál kellően alapos, hiszen mindenhol szerepel, hogy az LX-hez nem adnak távírányítást. Amikor a kereskedő azt válaszolta neked, amit, én szembesítettem volna ezzel a ténnyel..:) De persze ettől függetlenül is van értelme utólag rákérdezni - ha távirányítású kulcsot nem is, egy könyöklőt kierőszakolhatsz (lásd mazsola esetét:).
Nem a Váci út 35. szám alatti szalonban áll?:) Szombaton arra jártam és gondoltam megállok - sajna már zárva voltak, de láttam egy szép bézs 1.4-LX-et:).
mrcaptain: emlékeim szerint az LX-ben is van USB port!
Gabor1970: éppenhogy a diesel motorokoat mondják hosszabb élettartamúnak, bár sztem most már nem nagyon van különbség. Egy mai autó sztem gond nélkül elmegy 2-3-400 ezer km-t legyen az benzines, v. diesel. Az én 12 éves, benzines Astrámban 150 ezer km van és eddig egyetlen egyszer(!), 7 évesen hagyott úton (AC pumpa csere), ezt leszámítva a kötelező, majd évenkénti szervízeken kívül mindössze egyszer kellett fizetnem komolyabb összeget, egy vezérműtengely cseréért 130 ezer km-nél.
Hát sajna ez van. :(( Azért holnap bemegyek szalonba és rákérdezek, kíváncsi vagyok mit mondanak mert amikor rendeltem direkt megkérdeztem ilyen a sima LX?