Keresés

Részletes keresés

tt-modell Creative Commons License 2007.05.21 0 0 3000

Sziasztok!

Van egy Tillig megrendelésem folyamatban!

Akit érdekelnek az alábbi szettek kérem jelezzék felém!

Tillig 01379 (1. kép) 14000 Ft

Tillig 01459 (2. kép) 16500 Ft

Tillig 01461 (3. kép) 16500 Ft

Tillig 01370 (4. kép) 12500 Ft

Tillig 500398 CSD , 3 részes szett 21000 Ft

Tillig 01465 (5. kép) V200 szett (kék) 41000 Ft

Tillig BR 218 dieselmozdony Ep IV, 20000 Ft (01410 szettböl)

Hozzávalo 2 db M (Tillig 13677) vagon 11000 Ft

Tillig BR 110 DR, más pályaszám! (01416 szettböl)

Hozzávalo Reko vagonok 12000 Ft

Érdeklődni : ttmodell@freemail.hu ! vagy a 06306489159 telefonszámon!

Sziasztok

Péter

 

 

 

 

Uplink Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2999

Ugyanolyan gondjaid lesznek, mint a többi sinnel.

Én nem tenném be.

Előzmény: MaTT377 (2998)
MaTT377 Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2998
Éscsak kicsit vagy nagyon nem javasolt ez a megoldás? mert ha csak kicsit akkor nekem még elmegy:)
Előzmény: MaTT377 (2993)
codename Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2997
Már megint "félregépeltem" valamit (mindenkitől bocsi).Na az előző "olvashatatlan" levelemben azt irtam hogy ki tudna jó áron, működő bttb váltót eladni?Kézi váltó is szóba jöhet...
Előzmény: codename (2985)
Uplink Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2996

Megsasolom őket otthon...

A legtöbb működőképes, csak poros illetve szilikonos alul.

Képet rakok fel, de csak holnap ...

Előzmény: gmarc (2995)
gmarc Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2995
Ha használhatók még a váltóid, és esetleg eladnád őket (vagy közülük párat), esetleg képet is tudnál róluk küldeni, akkor nagyon köszönném ha írnál:-)
Előzmény: Uplink (2994)
Uplink Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2994

Nekem is van kb 30 db leszerelt váltóm. régi még még régibb.

Tudom, hogy ez nem vigasztal, de az enyémek 1 dobozban porosodnak... Felhasználni már biztos nem fogom őket. eljárt felettük az idő.

 

Elvileg megoldható lenne a régi váltó + betét sín, csak megbízhatósági okokból ez sem javallott...

Plusz esztétikailag sem egy nagy látvány, hogy a váltó U profilos majd a többi sín pedig I profilos.

most mondjam azt, hogy ezt buktad? :o

 

Előzmény: MaTT377 (2992)
MaTT377 Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2993
És ha csak a váltók lennének BTTB-sek, és a többi i profilos? megoldható átmenősínnel.
MaTT377 Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2992
És akkor micsináljak a 20 db BTTB-s telejsen új váltókkal, még a zzeomikban vettem.
Még úgyis gáz ha a digit cask addig hat ki hogy a mozdonyok sebességét és a mozgás irányát külön tudjam változtatni. Váltók és jelzők analóg módon leszenk irányítva.
Előzmény: Uplink (2990)
Uplink Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2991

bocs a sok elütésért, de kutya meleg van és nem írok koncentrálni

:(

Előzmény: Uplink (2990)
Uplink Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2990

Sín ügyben annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy én anno a rejtett pályaszakaszokat "alig használt" kapalos sinekből készítettem el, majd többszöri szentségelés után döntöttem úgy, hogy felszedem és I profilosból rakom ki... Ekkor sem tanultam még meg az ár vs minőség leckéjét, ezért Mákos I profilos flexi sineket raktam le több helyen... Szerencsére a rejtett szakaszon Tilliget...

A Mákost most tervezem kidobni, kicserélni egy helyen és legnagyobb szívfájdalmamra majd talán jövőr a FőPu-n...

 

A régi kalapos sint nem tudod forrasztani, nem lehet normálisan szakaszolni, iszonyú merev a sinszerkezet, stb. Ezek voltak a jó oldalai... :)))

 

A Mákost már 1 fokkal jobb, de ott a sinradir előbb-utóbb leviszi felső réteget és ohatatlanul eloxidál a felület...

 

Szóval ha digit, akkor nincs mese, Tillig TT flexit neki ezerrel...vágható, forrasztható, festhető, radirozható.. és ez nem a reklám helye volt :))

 

 Ez van

Előzmény: ho (2989)
ho Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2989

Én még nem foglalkoztam digitális üzemmel, csak olvasgatok róla, de már több helyen is láttam leírva, hogy a kalapsínt nem javasolják erre a célra.

Egyébként a sínradírral meg tudod tisztítani szépen a sineket, bár lehet a megvilágítás (vaku) miatt nem tűnnek csak túl kopottnak ezek a sinek. Ha nagyon kopottak, akkor nem igazán van rá gyógyír sajnos. Ideig-óráig még használható krómtisztító pasztázás után, esetleg polírozás után - de ez már a vég kezdete...

Előzmény: MaTT377 (2987)
MaTT377 Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2987
Ezeket a síneket letudnám úgy csiszolni azzala sínradírral hogy szép legyen és tökéletesen müködjön dgit üzemben?
ho Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2986

Szia,

Nekem van némi eladó BTTB gyártmány újszerű TT sinem. Talán még soha nem voltak használva. 

 

vasuTTmodell.fw.hu

 

Ottó

Előzmény: MaTT377 (2983)
codename Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2985
Matt barátunkhoz hasonlóan és bttb váltókat keresek jó állapotban olcsón...nincs valakinek ilyen??
MaTT377 Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2984
Megkaptam és köszönöm a választ!
Előzmény: Törölt nick (2980)
MaTT377 Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2983
Gondolkodtam a kicsrélésén ha lééghet a kapcsolósíntöl.
Nemtudjátok hogy lehet e még valahol használható BTTB.s sínt kapni? Esetleg valamelyikkötök nem árul?
Előzmény: Törölt nick (2978)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2981
csÍÍÍÍÍkOs:-)
Meg.
Előzmény: Törölt nick (2980)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2978
A felszíni BTTB állítóművet "szereli át, vagy le".
Előzmény: Törölt nick (2977)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2976
Van, csak nem tudom most a cikszámát.
Előzmény: Törölt nick (2974)
teaház Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2975

Üdv!

Volt!!

Ha jobban körbe nézek a láda fiában talán van 5  -10 darabom eladó

Előzmény: Törölt nick (2974)
hamel Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2973
Szia Csíkos! A 119 nekem is nagy kihívás volt, de megcsináltam két forgóváz hajtásra.. A hangja rettenetes. Mi a fenétől van ilyen visító hangja?
Előzmény: Törölt nick (2966)
jakoa Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2972
Szerintem a Scíkos mesterrel is üzletehatsz, ha már úgyis elmász hozzá. Igazából, amit én kértem az maradék volt. 35mmx1200mm-es csíkokat kaptam, ez valószínűleg változhat.
Előzmény: Törölt nick (2953)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.20 0 0 2971
Itt megtekintheti, aki kíváncsi rá, hogy mennyiben újabb:

http://as.rumia.edu.pl/tt/kat/katalogi.asp?kat=2007
Előzmény: Bill Nagith (2970)
Bill Nagith Creative Commons License 2007.05.20 0 0 2970
Megjelent a 2007/2008-as Tillig főkatalógus;én a Modellkit-nél már vettem egyet.
Előzmény: Törölt nick (2959)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.20 0 0 2969

:-))))

Szóval azt a fotót láttam már sok helyen, ami azt a szépen egyengetett oldallemzű gépet mutatja.

A többi teljesen tiszta.

 

Nekem a jó öreg és egyetlen BTTB-s 119-es van, természetesen az összes általad is felsorolt hibával.

A hajtási hibák mellett nagyon problematikus a világítás megoldása. Az egymás előtt-mögött tekergő plexi-prizmák és a fixen szerelt vörös LED egyszerűen szerelhetetlenné teszik a modellt. Legalább is szerintem.

Gondolom az új, homloklámpás kivitelnél már mindenhol a LED technika győzedelmeskedik.

 

Érdekes, hogy a hasonlóan takarékos hajtásra épített BR250 nálam tökéletes üzemet lát el.

Előzmény: Törölt nick (2966)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.20 0 0 2968
Szia Gábor!

Amint itt van a most futó Tillig szállítmány, indítom a szervíz anyagot! Nem akarok keveredést, "menjünk csak szépen sorba, mint az aknamezőn!":-)

csíkos
Előzmény: Gábor 70 (2967)
Gábor 70 Creative Commons License 2007.05.20 0 0 2967
Sziasztok!
FanTTomas! ha nem érdekelne a csere, a két gépet amit megírtam megvenném.

más
CsíkosháTTú! Ha meg tudsz valamit az alkatrészekről, üzenetet e-mail cimemre is küldheted.
Köszi szépen !
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.20 0 0 2966
Melyik 119-ről? Mert idén lesz egy teljesen új formájú, ahol a 3. lámpa fennt van középen. Az eddigi Tillig 119-es verziók a régi BTTB fejlesztésű modellt vették alapul, akkor azt a változatot csinálták meg, aminek a szélvédők alatt, középen van a harmadik fényszóró.
Tillig jelenleg is futó BR119-esek:
- 02551: DR IV. korszak, pályaszám 119 125-3
- 02555: DR IV, korszak, pályaszám 119 179-0 (kifutó modell)
- 02556: DB AG V. korszak, pályaszám 219 137-7
- 02557: DB AG V. korszak, pályaszám 229 181-3 (pályaépítő mozdony)

Az idei újdonságuk pedig a
- 02780: DR IV. korszak, pályaszámot még nem lehet biztosan tudni, de a cikkszámból is lehet látni, hogy teljesen új modell. Ha a Tillig honlapján rákeresel a cikkszámokra, akkor rögtön feltűnik, hogy miről is írok!:-) Egyébként nem a fotó "gyűrött", ennyire tudtak a románok a Kárpátok Géniuszának, és nejének vezetése alatt komoly lakatos munkát végezni.:-)

Még pár szó a TT-s 119-esekről, ha nem tartom fel a többieket!
Kezdetben vala a BTTB egyik utolsó fejlesztése, az egy forgóváz hajtásos modell. Mérsékelten sikerült egy darab:-( Jellemző rá, hogy nem is maradt gyártásban, még alkatrész sincs hozzá semmilyen. Pedig a Tillig gyárt még Zeuke tervezésű modelleket: BR81, BR92, V36, úyg ltszik ezek valahogy működnek:-) 1996-tól a Tillig egy teljsen új, hajtsában, kivitelezésében alapvetően más BR119-cel jelent meg, köze sincs a korábbi BTTB-hez. Mindkét forgóváz hajtott, stb, stb. A most futó Tillig 119-cek ezen alapulnak, de hajtásuk teljesen más, a háom közül ez a legjobb.
Előzmény: Törölt nick (2964)
BlackC Creative Commons License 2007.05.20 0 0 2965

pontosan, viszont a cserélt fájl al nem megy a 3D, tehát vissza kell cserélni ahhoz

Előzmény: MaTT377 (2957)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!