Keresés

Részletes keresés

arniy Creative Commons License 2008.02.09 0 0 89

Feszter.

Na milyenek a benyomások, ma szuper idoo volt, kipróbaltad az YBR-t. Én melóztam itthon, de holnap ha sikerul, megyek egyet. Hasonlóan jó idoot ígérnek.

Freeman18 Creative Commons License 2008.02.09 0 0 88
Képet képet képet :D
Előzmény: Fester (81)
Freeman18 Creative Commons License 2008.02.08 0 0 87
Hát ismerőssen hangzik :D
Nekem az a jó, hogy nem nagyon tudok válogatni és ezért kicsi az esélye annak,hogy bele szeretek egy másik motorba.
Mivel a kezdő motoros vagyok maximum 250 ccm az amit be merek vállalni .
És hát ebben a kategóriában a CBF és az YBR a nagy versenytárs 1 hétig lógtam a neten és hasonlítgattam a kettőt, nálam az ybr a hét végére már annyira meg tetszett, hogy ha lehetne újonnan már akkor sem választanám a CBF-et.
Különben a hang nálam nagyon számít ezért választottam a 250 esket "alább"(:D) nem megyek.
Előzmény: Fester (85)
Fester Creative Commons License 2008.02.08 0 0 86
Nekem nagyon tetszik, nem túl zajos (én nem bírom a hangos dobokat), de nem is halk. Olyan pont jó. A hangszin meg nagyon kellemesen brummogós.
Előzmény: Freeman18 (84)
Fester Creative Commons License 2008.02.08 0 0 85

Én minden egyes kiválasztásnál halálosan biztos voltam benne, hogy azt választom.

Édesapámnak Rigája volt utána egy Jawa musztáng. mindkettő 50 cm3. Sokáig nem is értettem minek vesznek az emberek nagyobb motort, hiszen 50 cm3-vel is el lehet menni mindnhová.

Ekkor tetszett meg az YBR125. Utána regisztráltam a Motorosok.hu-ra, de csak azért, mert a barátaim, akik le akartak beszélni a motorvásárlásról a Bukta topicot mutogatták. Végigolvastam és megtetszett ott a társaság, össze is ismerkedtem pár sráccal. De persze ott szinte mindenki nagymotorral jár és folyton azt olvastam, ilyen korban (ahol már benőtt az ember feje lágya) 600 alatt nem érdemes kezdeni.

Így jött először a GS500, mert kiforrott volt és rengeteg használt volt belőle, aztán meg az FZ6. A szépsége miatt. Ez a típus nagyon sokáig vezette a szerencsés nyertes listát fej-fej mellett a GSR600-al ami akkortájt volt új modell, egészen addig, amig ki nem derült magyarországon nem forgalmazzák az FZ6-ból a  kisebb lóerejűt ABS-el, pedig akkor már csak ABS-est akartam. Ahogy elmúlt az FZ6 nimbusza úgy hunyt ki a GSR600-é is.  Ezért az utolsó hónapokban befutott a CBF600. Szerelem az első látásra, pedig karburátoros, kézi szivatóval, hát nem egy mai technika, de sajnos már csak egy piros volt. Már éppen fizettem volna, amikor megláttam a kereskedésben egy 1 éves gyönyörű fekete CBF600S elég jó áron. Azonnal dobtam a csupaszt és már próbálgatni kezdtem a fejidomosat.

Ez tavaj év végén volt, már lehetett olvasni a 2008-as CBF600s-ről. Kombinált fékek, megújjított ABS, új blokk, injektor és még jó néhány ujdonság. Ezek után azt mondtam télen úgysem motorozok, megvárom amíg tavasszal kijön az új és az lesz a befutó.

De ahogy közeledett a vásárlás ideje és persze egyre távolodtam az utolsó motorozásom időpontjától, annál jobban éreztem, hogy ez még nem nekem való.

A pont ott került rá az i-re, amikor elmentem a Honda Dream-be és a srácok annyira kedvesek és segítőkészek voltak, hogy még az emelvényről is levették a gépet és kivitték a szabadba, hogy ráüljek és beindíthassam. Már majdnem azt mondtam gyerünk azzal a papírokkal, de annyira nem éreztem jól magam rajta, hogy örültem, hogy leszállhattam. Kértem még egy kis gondolkodási időt. Ahogy kijöttem a szalonból és mentem a kocsihoz a parkolóba már tudtam kisebbet veszek, ráérek 1-2 szezon után nagyobbra váltani, ha már jobban megy a motorozás.

A CBF500 csak egy-két napig tartó kósza ötlet volt hasonló méretei miatt.

Mivel a CBF-ek annyira megtetszettek és megtetszett a CBF-egyesületben lassacskán alakuló társaság (amelynek bár YBR-em van szeretnék én is a tagja lenni) , hogy innem egyenes út volt a CBF250.

Igen ám, de CBF250-et már újjonnan már nem lehetett kapni és én mivel a CBF600S-re gyüjtögettem, ezáltal egy csomó pénzt megspóroltam, ezért csak újjat akartam venni.

És akkor leltem rá az YBR250-re. Ami ugye a CBF250-hez képest újszülött, újjabb technikával és nekem egy kicsit szebb is. 2 nap gondolkozás és már le is előlegeztem.

No, ez volt az én kis válogatós történetem.  Ami érdekes, hogy valóban minden esetben meg voltam győződve a biztos befutóról, de mégis csak a kilencediket vettem meg. 

Előzmény: Freeman18 (83)
Freeman18 Creative Commons License 2008.02.08 0 0 84
Milyen a moci hangja?
Már rég meg akartam kérdezni csak mindig el felejtettem.
Előzmény: Fester (81)
Freeman18 Creative Commons License 2008.02.08 0 0 83
Semmi baj. :D
Múltkor én is nézegettem az ybr 125-ös topicot láttam hogy 2005 be is fórumoztál már :D
Különben én is régóta akarok már mocit.
Nekem az első gondolatom egy Simson volt( :D ) utána Aprilia Pegaso majd amikor rá jöttem,hogy nemsokára normális pénzt fogok keresni akkor jött az YBR 250 de ez most nagyon biztosnak tűnik, ha ötösöm lenne a lottón akkor is vennék 1et (vagy kettőt :D).
Előzmény: Fester (82)
Fester Creative Commons License 2008.02.08 0 0 82

Csak gonoszkodtam, bocsi.

 

Pontosan meg tudlak érteni most néztem vissza az YBR125-ös topicot, 2005. júliusától tervezem, hogy veszek valamilyen motort. Érdekes az evolúció az első gondolat YBR125; utána GS500; GSR600; FZ6; CBF600; CBF600S; CBF500; CBF250 és a vége YBR250. Majdnem vissza az elejére. 

Előzmény: Freeman18 (79)
Fester Creative Commons License 2008.02.08 0 0 81

Még nem. :(

Dolgoztam egész idáig, most meg elmegyek veszek egy jó gatyát, aztán irány a kölykökért az oviba, bölcsibe, mire hazaérek már sötétedik. Talán holnap lesz belőle valami, de ha már kiállok a garázsból, akkor biztos megyek vele egy pár kört.  

Előzmény: Freeman18 (80)
Freeman18 Creative Commons License 2008.02.08 0 0 80
Ma szép idő volt.
Ugye csináltál képeket? :)
Előzmény: Fester (68)
Freeman18 Creative Commons License 2008.02.08 0 0 79
Hidd el én is szívesebben nézegetném a ház előtt mint a katalógusban, de hát mit csináljak? :)
Előzmény: Fester (72)
Fester Creative Commons License 2008.02.08 0 0 78

CBF 250 nálunk már nem kapható, de szerintem nálatok sem, mert a karburátor miatt nem teljesíti az euro mittudomén hányas szabványt. Sőt nálunk már novemberben sem volt.

A CBF500 ABS verzióját néztem az 1.498.000 HUF ami 8,1-es vételi árfolyamon 184.938 SSK. Nem tudom, hogy Te az ABS-es verziót nézted, de én csak azt találtam. Erre az árra nálunk rájön még kb 40-60.000 HUF üzembehelyezési díj, de egy ekkora motornál általában kb 50-100.000 HUF értékben választhatsz ajándékot, bukót, kesztyűt, kabátot, stb...

 

Előzmény: arniy (77)
arniy Creative Commons License 2008.02.07 0 0 77

Most megnéztem a       Honda CBF250    115000 Sk,     a    CBF500 179000 Sk,    ezek is naked bike - ok.

Akkor tulajdonképpen most annyi mint nálunk.

Előzmény: Fester (76)
Fester Creative Commons License 2008.02.07 0 0 76

Most néztem meg, nálunk 8.1 Ft-ért adnak 1 SKK.

Nekem kompletten, rendszámmal, forgalomba helyezve, regisztrációs adóval került 1.050.000 Ft-ba. Azért 129.629,6 SKK-tudtam volna venni. 7.629 SKK a különbség ez nem kevés, de nem is annyira sok, de ha azt nézem, hogy Te tavaly vetted, amikor nálunk (2007.08.01 1SKK=8,36HUF) ha átszámolom 149.129 SKK ba került, akkor a különbség 27.129 SKK, ami azért nem kevés pénz. 

Előzmény: arniy (74)
Fester Creative Commons License 2008.02.07 0 0 75

Nem tudom elhinni. Nálunk minden drágább még az osztrákoknál is.

Az eredeti ár (kapaszkodj meg) 1.230.000 forint (ha jó a 7,3-as átváltás 168.493 szlovák korona) ebből akciózták le 1.050.000-ra (143.835 szkorona).

Előzmény: arniy (74)
arniy Creative Commons License 2008.02.07 0 0 74
122000 szlovák korona volt. forintban most  kb   x 7,3. És neked mennyibe kerult?
Előzmény: Fester (73)
Fester Creative Commons License 2008.02.07 0 0 73

Én nem panaszkodhatok, ahogy kifizettem a végét egy hét múlva el is hoztam. Mindent kaptam hozzá magyar nyelven, ingyenes assistance, teljes bemutató, még a srác ki is állt nekem a mélygarázsból, mert látta milyen bizonytalan vagyok azon a meredek kanyargós feljárón.

Én nagyon elégedett voltam velük. Mondta 300 km körül guruljak arra és kicsit ráfeszítenek a láncra díjtalanul,  amúgy meg 1000-nél találkozunk.

Engem is körbeugráltak. Nálatok mennyibe került a gép?

Arra gondoltam, amikor 300-nál arra járok, átállíttatom a rugót 3-ról 2-re.  

Előzmény: arniy (71)
Fester Creative Commons License 2008.02.07 0 0 72

Jó az a katalógus én is néztem eleget, de itt a házelőtt valahogy jobban néz ki.:)

Bocsesz, ezt nem hagyhattam ki. :)))))

 

Előzmény: Freeman18 (70)
arniy Creative Commons License 2008.02.07 0 0 71

En 94 kilo vagyok, hagytam az eredeti beallitast, ami a 3 dik fokozat az 5 bool.

A kezikonyv leirasa tenyleg gyatra, celszerszam nincs hozza, igy nem kinlodtam vele.

 

Itt nalunk a kezikonyv megszerzese kulon tortenet volt. sajnos az importor  csehorszagi, igy a szlovakok csak rajta keresztul aruljak a yamahakat, ami nem a legjobb megoldas. A motorral kaptam portugal kezikonyvet meg igeretet hogy majd lesz szlovak vagy cseh. Itthon letoltottem a yamahatol az angolt amit mar megertettem, es ket het mulva megkaptam a szlovakot papirbool.

 

Ezek miatt  a dolgok miatt, meg hogy a motor is kesett ket hettet az igerethez kepest, nem voltam megelegedve a szolgaltatasokkal. Ha tudom nem biztos hogy a yamahat valasztom.  Annal is inkabb mert a munkatarsam is abban  az idooben vett suzuki bandit ot, es elmondta hogy hogy korbeugraltak.

 

Abban az idooben mikor vettem rajtam kivul meg harman vettek ybr250, de az utakon meg egyet sem lattam miota figyelem ooket.

Előzmény: Fester (69)
Freeman18 Creative Commons License 2008.02.07 0 0 70
Most rendeltem gordiniból egy katalógust a gépezetről kíváncsi leszek hogy milyen :)
Fester Creative Commons License 2008.02.07 0 0 69

Arniy,

 

te milyen leírást kaptál a géphez? Az enyém nagyon semmi. Szerettem volna részletesen olvasni a hátsó rugóelőfeszítésről (mert az én 76 kilómhoz szerintem kemény), de összesen ha 3 mondatot írtak róla, abból meg aztán nem lettem okosabb.

Fester Creative Commons License 2008.02.07 0 0 68

Még nem volt időm rendesen beállítani és lefotózni, béna képpel meg nem akarok csúfoskodni.

No, pont erről a típusú kukkerről beszéltem! :) Jól néz ki, divatos, de motorhoz kényelmetlen. Nem kifejezetten a párásodás miatt, hanem, nem elég, hogy a lencse széles még a szár is tovább nyúlik oldalra. A maszk nyílását széthúzza ezáltal alacsonyabb lesz, és a bukó sem szereti pont a szélessége miatt.

A kontaklencse nekem nem pálya, volt nem egyszer, de csak nem tudtam megszokni. Mindíg akkor csúszott félre amikor vezetés közben valami action volt.

Előzmény: Freeman18 (67)
Freeman18 Creative Commons License 2008.02.07 0 0 67
Jöhetnének a képek :D
Nekem ilyen szemcsim van ez is rossz? http://www.allureaid.com/Images/GA297.JPG
De különben majd ha nagyon párásodik akkor veszek 1 kontaktlencsét és megvan oldva :)
Előzmény: Fester (65)
Fester Creative Commons License 2008.02.07 0 0 66

Köszönöm!

 

Tényleg közel! Velky Meder a gugli szerint 111km Biatorbágytól. Közben meg egy csomó szép város kezdetnek, Győr, Komárno, Esztergom, Nové Zámky, stb...

Vagy nyáron találkozunk Zirc-en és együtt lemegyünk Balatonfüredre csobbanni egyett.

Előzmény: arniy (64)
Fester Creative Commons License 2008.02.07 0 0 65

Köszönöm!

 

Akkor éppen felszívtam magam egy kis pénzzel és teljesen be voltam zsongva a motorozástól ezért mindenből márkásat vettem. Hasonló minőséget harmadáron is kaphatsz, ha nem száll el az eszed, mint nekem. :)

Bár bukóra talán nem, de a többire igaz az állításom.

 

Ha a mostani divat szerinti alacsony, széles lencséjű kukkerod van (mint nekem), akkor az jó kis szívás, mind a maszk, mind a  bukó szempontjából. Én valszeg csináltatok egy olcsó kerekebb szemüveget a motorozáshoz.

Előzmény: Freeman18 (63)
arniy Creative Commons License 2008.02.06 0 0 64

Hello.

Még egyszer gratulálok a motorhoz, sok balesetmentes kilométert kívánok.

Én Nagymegyer (szlovákul Velký Meder) kozeleben lakom egy faluban, ami Gyortol kb. 15 km-re van, a Gyort Nagymegyerrel osszekoto foút mellett. Tehát viszonylag kozel van hozzátok. 

Előzmény: Fester (61)
Freeman18 Creative Commons License 2008.02.06 0 0 63
Akkor Gratulálok a gépezethez :)
Huh 240 k Forint ruhára az elég dúrva :D
Jah és különben én is szemüveges vagyok .
Előzmény: Fester (60)
Fester Creative Commons License 2008.02.06 0 0 62

Szétmennek az izületeid még nyáron is, ha nem öltözöl be. Én még nyáron, amikor kezdtem a forgalmat, akkor is vesevédőben mentem, mondjuk nekem érzékeny a derekam. A kesztű szerintem szintén fontos, különben 5 év múlva annyira sem fogsz tudni megfogni egy tollat, hogy a nevedet aláírd.

Már nem nagyon emlékszem az árakra, de a bukó, kabát, csizma, kesztyű olyan 240eFt körül volt. Vettem még egy vesevédőt, alsó ruhákat, egy tuti hátizsákot, és egy zselés protektoros térdmelegítőt, amit nem nagyon fogok hordani, mert vágja a térdhajlatomat. Ez még kb 40eFt volt. És most valszeg veszek egy nadrágot, de azt még nem tudom mennyiért.

Előzmény: Freeman18 (58)
Fester Creative Commons License 2008.02.06 0 0 61
Ha előre megbeszéljük, 1 napos túrára, jó időben bárhova szívesen megyek. Melyik városban laksz, csak, hogy be tudjam lőni a távolságot.
Előzmény: arniy (57)
Fester Creative Commons License 2008.02.06 0 0 60

Már itthon van a gépezet!!!!

0-t mutatott az óra, most 34 van benne.

7 fok volt, tiszta pára minden, és az utolsó 8 kilométeren elkapott az eső. Szétfagyott a lábam, pedig egy tök jó thermo alsó volt a farmer alatt. Úgyhogy vagy veszek egy jó gatyát, vagy 15 fok alatt nem ülök motorra.

A többi cuccom király volt, még a nyári kesztyűben sem fázott a kezem, pedig a biztonság kedvéért vittem magammal egy sima bélelt bőrkesztyűt is. A sisakban szuper a páravédő betét, de mivel szemüveges vagyok, ha ráleheltem a maszkra a szemüvegem azért bepárásodott. 

Az első 5 km tiszta para, a többi már a megszokott jó érzés volt, pedig a Thököly úton is mentem és a kockakő szétrázta mindenemet. Szerintem egy kicsit kemény a rugózása.

A fékek jók, 5000 ford-nál és 80 km/h-nál nem mentem többet. A váltó szereti ha menet közben kapcsolgat vissza az ember (ahogy kell) és nehezen viseli, ha álló helyzetben 5-ből kapcsolsz vissza 0-ig. Ja és 3 x lefulladtam, szokni kell még. :)

Holnap dobok fel képeket. 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!