Érdemes lenne egyszer nekem is ellátogatni ide? Hát azt már látom,hogy volna néznivaló! :-) Viszont kár,hogy ezeket a Dutrákat kint tárolják a "csillaggarázsban"! (Vagyis azt a 4-5 típust,gépet amit kint látok)
Egy kicsit segítek ráhangolódni a gödöllői túrára az év elején ott készített Dutrás (ill. Csepeles) képeimmel. Egyébként valóban kell az öt óra, hogy láthassa az ember, hogy mit is akar majd alaposabban megnézni a következő alkalommal :-))
Köszönöm László, hogy 21 óra után kimentél a fényképért.
Ilyesmi nekem is van, piros az is, és tényleg a fekete adta meg magát , de ettől meg azért tartok, mert a szilikongumi tudtommal nem bírja az olajat.
Azt szeretném most, hogy olajálló (esetleg saválló) gumiból készült csöveket veszek - megfelelő belmérettel és falvastagsággal - és valami fatengelyre húzva esztergán leszúratok belőle egy csomót.
A bolti gyűrű méretét fogom akkor alapul venni - köszönöm a jószándékot
Hódmezővásárhelyen a Hódvulkán KFT. gyárt gumigyűrűt. Nekem a nagydutrába 3 éve van,és semmi gondom vele,száraz a motor.Neten megtalálni a telefonszámukat,és postán elküldik.
Ami a gumigyűrűket illeti.Van -lehet kapni-de az egy fabatkát sem ér.Már sokszor megírtuk itt a fórumon( csak éppen a gyártó és a forgalmazó nem tudja vagy nem akar róla tudomást szerezni.)Aki egyszer már csalódott benne az nemhiszem,hogy újra vesz belőle.Van egy frissnek mondható ismeretségem-egy budaőrsi úriember nagyon jó forrásra akadt-szerinte nagyon bevállt.Most gondba vagyok mert nem kérdeztem meg tőle,hogy nagydobra verhetem-e kilétét nem tudom,hogy eladásra-továbbértékesítésre is gyártat-e vagy csak magának rendel.Holnap megkérdezem,ma már nem akarom zavarni.Üdvözlettel.
Maguk biztos tudják fejből a Csepel hengerfej gumigyűrűk méreteit.
Van külön hengerfejem, de arról a gyűrűknek csak a belső átmérőjét tudom levenni, viszont a blokkba süllyesztéssel kialakított másik méretet csak szétszedéskor lehet megmérni. Na én inkább segélyt kérek, nem szeretném úgy hagyni hengerfejetlenül a Csepelinkót, amíg megcsináltatom a gyűrűket.
Tudom, hogy lehet venni is, de már kétszer ért csalódás - most jó anyagot akarok odafaragtatni, aztán elfelejteni..
A budaörsi részre én is beszállhatok? A többi program egy (fél) évre elosztva is jó lenne. Jó kis maraton, csak jelenleg nekem nem fér bele. Gratula annak aki ezt lelátogatja egy nap alatt).
(ötlet még máskorra: Budakeszi Csanádi Tibor csanadi.hu)
A helyszínek rendben vannak, fogadnak. 16.-án reggel 8-kor kezdünk Budaörsön Bisztriczkinél, csepel hegyek. Akiről tudok Sanyi, Dutrancs és én. Ha van még érdeklődő keressen és elmondom a címet. Utána Wamzer Pécel, ezután Gödöllő, ami állítólag vagy 5 óra terjedelmű. Utána következnél, Veresegyháza. Végül Gyöngyös Sanyinál, traktor és stabil motor tenger, de erre már nem hiszem hogy marad idő.
Ez a fotó s gödöllői, az egyik kinti Dutráról. Ezen nekem úgy tűnik, hogy az index van kívül, de jól meg van fakulva szó se róla, 100%-ra nem mondanám. Szerintetek? Ime ge ue-28-as lámpa, ami már egyértelműen az ellenkezője.
Először is szeretnék elnézést kérni a korai gyors távozás miatt de én a magyar-román határ mentéről autóztam föl Szigethalomra és a 300 km út hazafelé beletelik egy kis időbe az Esztergomban gyártott, nem a rakéta sebességéről híres autómmal, autópálya ide vagy oda. Ezért volt a korai indulás. Szeretném megköszönni mindenkinek az elismerő szavakat, amivel a Dutrák népszerűsítésével foglalkozó internetes munkámat méltatták. Nagyon jól esik.
2005 év közepe óta készítem. A siker töretlen és a látogatószám folyamatosan emelkedik. Szinte minden nap több százan látogatják az oldalt itthonról és a határainkon túlról egyaránt.
A kezdésben Anga András (www.nagyvasak.hu) segített sokat. Az indulás után a folytatásban, a számomra szakmailag és emberileg is nagyra becsült Nagy Vilmos segített, és segít a mai napig is. Az elmúl kb. másfél , két évben az oldal tartalmi bővítéséhez már rendkívül sokan, több tucat szakember, Dutra traktor tulajdonos és a márka iránt elhivatott fiatal és idősebb ember segítettek akik közül többen itt is szoktak tevékenyen közreműködni. (Pl. „szobi79, dutráslaci, bobekTLF, haflinger ” stb.) Ezúton is szeretném megköszönni a segítséget, és számítok rájuk a jövőben is.
Én nagyon jól éreztem magam a találkozón és csak köszönet illeti a szervezőt. Minden elismerésem érte. Ennek a találkozónak hála jó néhány emberrel akivel már rég szerettem volna találkozni most sikerült. Felszólalni a mikrofon mögött nem terveztem, nem igazán vagyok élőben a szavak embere, inkább csak így írásban. De ennek ellenére a Dutrás pohárra igényt tartok, megköszönöm előre is.
Végül a Gödöllői SZIE Gépfejlődés Történeti Múzeumról szeretnék írni, vagy inkább szeretném megmutatni minden kommentár nélkül mit fogtok ott látni. Év tizedek óta a szabad ég alatt pusztuló viharvert Dutra traktorok
Klasz az ötlet, ez egyetemet had intézem én !!! biztos a bejutás, a Hentz Károly ig. nagyon segítőkész úriember. A veresi bulinak ö volt a fövédnöke, !
Köszi Laci a tájékoztatást. (figyelmeztetett,hogy rossz helyen irtam a köszönetet a PLÉ-ÚR részére) Ide még most irok először. Üdvözlök mindenkit !! Nagyrészt azért ismerjük egymást. Itt is megköszönöm én is a szervezést a vendéglátást !! Aki ott volt az biztosan sok új információval távozott. Az ötéves kisfiam is birta az egész napot ez a legjobb fokmérő. Azt kérdezte mikor lesz legközelebb. A Gödöllői múzeum februárra tervez valami rendezvényt, nem tudom milyen jellegűt de még van idő addig. Ez természetesen nem zárja ki akár a decemberi Gödöllót. Sajnos még nem láttam én sem. Gyöngyöst nem olvastam az uticélok között, pedig onnan csak kb. 40km és itt is van néznivaló. Nekem vasárnap működés közbeni bemutatása volt a legjobb a gépeknek. Jó volt látni ahogy dolgoztak a DUTRÁK !!!
Örülök hogy jól sikerült a tali, kár hogy nem tudtam elmenni. Remélem a következőre majd sikerül már! Igaz hogy nem voltam ott, de így is köszönet Pléhusz-nak, hogy időt és fáradtságot nem sajnálva foglalkozik a dologgal! hajrá :))
Más:
Vettem egy adagolót "Dt-213-ra", alkalmi vétel volt. Motorpal-os, igaz már magyar elemekkel. Viszont érdekes fogasléchatároló volt rajt! Vagyis nem annyira érdekes, csak én még nem találkoztam ilyennel! Frankó egyébként, automatikusan visszahúzza a rugó fix állapotba...remélem látszik majd a képeken!
No akkor most min is lehetett ez??? Stabilnak szánt gépeken?
A táblát én is úgy kaptam fotón, csak letöröltem róla az adatokat. Világos én is jobban szeretem a kg-t használni. Ahogy utánanéztem az SI mértékegységek használata csak 1980-tól kötelező.
Szombat reggelig úgy volt hogy én is megyek, de az eső elrontott mindent. Amit szombaton akartunk megcsinálni vasárnap kellett (s nem lehetett már elhalasztani), és csak du. 2-re végeztünk. Nagyon sajnálom, hogy végül nem tudtam menni. A látogatás végett még hivom, amint szabin leszek, hogy mikor mehetnék el. (Holnap könyvtárazok ismét:), bár most csak könyvekért megyek.)