Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.12.06 0 0 302
Hát először lekapnám minden oldalról a Dutrákat,annyi biztos! :-)) Utána meg a többit,bár az az UE-28-as elbírna egy kis rozsdamarót,meg pár kiló festéket! ;-) Hátha egyszer fedett helyre berakják ezeket is,talán.... Hát ha lesz kedvem akkor lehet,hogy én is elmegyek szemeket mereszteni,de valami majálisféle jobban izgatna,főleg ha néhányat lehetne is pördülni a "szerszámokkal"! :-)
Előzmény: haflinger (301)
haflinger Creative Commons License 2008.12.06 0 0 301
Segítek megerősíteni az elhatározásodat :-) Felrakok pár képet a gyár régebbi gyártmányairól is. Szerencsére ezek mind tető alatt vannak.
Előzmény: Törölt nick (300)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.06 0 0 300
Érdemes lenne egyszer nekem is ellátogatni ide? Hát azt már látom,hogy volna néznivaló! :-) Viszont kár,hogy ezeket a Dutrákat kint tárolják a "csillaggarázsban"! (Vagyis azt a 4-5 típust,gépet amit kint látok)
Előzmény: haflinger (299)
haflinger Creative Commons License 2008.12.06 0 0 299
Egy kicsit segítek ráhangolódni a gödöllői túrára az év elején ott készített Dutrás (ill. Csepeles) képeimmel. Egyébként valóban kell az öt óra, hogy láthassa az ember, hogy mit is akar majd alaposabban megnézni a következő alkalommal :-))

Előzmény: pléhúsz (288)
endrebá Creative Commons License 2008.12.06 0 0 298

   Aha, szóval ez nem az a fajta. Köszönöm, hogy szóltál, nem vettem volna észre.

Akkor mégis veszek, és nem barkácsolok.

Előzmény: hotib (297)
hotib Creative Commons License 2008.12.06 0 0 297

A Nagytraktor KFT által forgalmazott piros az tényleg nem ér semmit.

A laci képén lévő piros az más tipúsú, mert a belső fele hüllámos ,régen is voltak ilyen forma fomitések. 

Előzmény: endrebá (295)
Mwin Creative Commons License 2008.12.06 0 0 296
Mélységes mély elnézést kérek, de heveny külföldi tartózkodásom, és az azt követő nem kevésbé heveny fáradtság nem tette lehetővé, hogy jelen legyek.
Előzmény: dutrancs (272)
endrebá Creative Commons License 2008.12.05 0 0 295

   Köszönöm László, hogy 21 óra után kimentél a fényképért.

Ilyesmi nekem is van, piros az is, és tényleg a fekete adta meg magát , de ettől meg azért tartok, mert a szilikongumi tudtommal nem bírja az olajat.

 Azt szeretném most, hogy olajálló (esetleg saválló) gumiból készült csöveket veszek - megfelelő belmérettel és falvastagsággal - és valami fatengelyre húzva esztergán leszúratok belőle egy csomót.

 A bolti gyűrű méretét fogom akkor alapul venni - köszönöm a jószándékot

Jóéjt

Előzmény: dutráslaci (294)
dutráslaci Creative Commons License 2008.12.05 0 0 294
Most csak ezért kimentem a műhelybe,hogy tudjak képet mutatni róla.
Előzmény: endrebá (291)
dutráslaci Creative Commons License 2008.12.05 0 0 293
Hódmezővásárhelyen a Hódvulkán KFT. gyárt gumigyűrűt. Nekem a nagydutrába 3 éve van,és semmi gondom vele,száraz a motor.Neten megtalálni a telefonszámukat,és postán elküldik.
Előzmény: endrebá (291)
dutrancs Creative Commons License 2008.12.05 0 0 292
Ami a gumigyűrűket illeti.Van -lehet kapni-de az egy fabatkát sem ér.Már sokszor megírtuk itt a fórumon( csak éppen a gyártó és a forgalmazó nem tudja vagy  nem akar róla tudomást szerezni.)Aki egyszer már csalódott benne az nemhiszem,hogy újra vesz belőle.Van egy frissnek mondható ismeretségem-egy budaőrsi úriember nagyon jó forrásra akadt-szerinte nagyon bevállt.Most gondba vagyok mert nem kérdeztem meg tőle,hogy nagydobra verhetem-e kilétét nem tudom,hogy eladásra-továbbértékesítésre is gyártat-e vagy csak magának rendel.Holnap megkérdezem,ma már nem akarom zavarni.Üdvözlettel.
Előzmény: endrebá (291)
endrebá Creative Commons License 2008.12.05 0 0 291

  Dutrancs úr, kis segítséget kérnék :

Maguk biztos tudják fejből a Csepel hengerfej gumigyűrűk méreteit.

Van külön hengerfejem, de arról a gyűrűknek csak a belső átmérőjét tudom levenni, viszont a blokkba süllyesztéssel kialakított másik méretet csak szétszedéskor lehet megmérni. Na én inkább segélyt kérek, nem szeretném úgy hagyni hengerfejetlenül a Csepelinkót, amíg megcsináltatom a gyűrűket.

Tudom, hogy lehet venni is, de már kétszer ért csalódás - most jó anyagot akarok odafaragtatni, aztán elfelejteni..

Köszönöm előre!

Előzmény: dutrancs (283)
M61021 Creative Commons License 2008.12.05 0 0 290

A budaörsi részre én is beszállhatok? A többi program egy (fél) évre elosztva is jó lenne. Jó kis maraton, csak jelenleg nekem nem fér bele. Gratula annak aki ezt lelátogatja egy nap alatt).

(ötlet még máskorra: Budakeszi Csanádi Tibor csanadi.hu)

Előzmény: pléhúsz (288)
pléhúsz Creative Commons License 2008.12.05 0 0 289
Okés, hogyan jut el hozzád? Mármint a pohár.
Előzmény: RS-250 (280)
pléhúsz Creative Commons License 2008.12.05 0 0 288

Kedves Zsolt!

A helyszínek rendben vannak, fogadnak. 16.-án reggel 8-kor kezdünk Budaörsön Bisztriczkinél, csepel hegyek. Akiről tudok Sanyi, Dutrancs és én. Ha van még érdeklődő keressen és elmondom a címet. Utána Wamzer Pécel, ezután Gödöllő, ami állítólag vagy 5 óra terjedelmű. Utána következnél, Veresegyháza. Végül Gyöngyös Sanyinál, traktor és stabil motor tenger, de erre már nem hiszem hogy marad idő.

Akkor izzíthatod az igázs-zgató urat a múzeumban.

15.-én este még körbehívogatok mindenkit.

Előzmény: Mr.omnibusz (287)
Mr.omnibusz Creative Commons License 2008.12.04 0 0 287

Nekem megfelel.

 

Ha töbieknek is jó, már intézem is !

 

Bodog mikulást

Előzmény: pléhúsz (279)
bobekTLF Creative Commons License 2008.12.04 0 0 286
Jéé tényleg! Lehet kipróbálom majd a trakin. Valamivel szimpatikusabbnak tűnik mind a húzós! Vélemény???
Előzmény: dutráslaci (285)
dutráslaci Creative Commons License 2008.12.04 0 0 285
Itt van akép is az eőbb nem akarta feltölteni.
Előzmény: bobekTLF (275)
szobi79 Creative Commons License 2008.12.04 0 0 284
Ez a fotó s gödöllői, az egyik kinti Dutráról. Ezen nekem úgy tűnik, hogy az index van kívül, de jól meg van fakulva szó se róla, 100%-ra nem mondanám. Szerintetek?
Ime ge ue-28-as lámpa, ami már egyértelműen az ellenkezője.
Előzmény: dutrancs (283)
dutrancs Creative Commons License 2008.12.04 0 0 283
Akkor most mi is van az ötödik képen???
Előzmény: szobi79 (281)
dutráslaci Creative Commons License 2008.12.04 0 0 282
Ilyen visszaugrós dúsító az E-516 os IFA motorjának Motorpál adagolóján van.
Előzmény: bobekTLF (275)
szobi79 Creative Commons License 2008.12.04 0 0 281
Még pár képpel én is tudok szolgálni, a többit tényleg személyesen kell megnézni.
UB-28, M-25, Dr-50, DT-413


Korábban volt szó az indexről, egy ilyen fotóm van róla.
Előzmény: RS-250 (280)
RS-250 Creative Commons License 2008.12.04 0 0 280
Először is szeretnék elnézést kérni a korai gyors távozás miatt de én a  magyar-román határ mentéről autóztam föl Szigethalomra és a 300 km út hazafelé beletelik egy kis időbe az Esztergomban gyártott, nem a rakéta sebességéről híres autómmal, autópálya ide vagy oda. Ezért volt a korai indulás.
Szeretném megköszönni mindenkinek az elismerő szavakat, amivel a Dutrák népszerűsítésével foglalkozó internetes munkámat méltatták. Nagyon jól esik.

2005 év közepe óta készítem. A siker töretlen és a látogatószám folyamatosan emelkedik. Szinte minden nap több százan látogatják az oldalt itthonról és a határainkon túlról egyaránt.

A kezdésben Anga András (www.nagyvasak.hu) segített sokat. Az indulás után a folytatásban, a számomra szakmailag és emberileg is nagyra becsült Nagy Vilmos segített, és segít a mai napig is. Az elmúl kb. másfél , két évben az oldal tartalmi bővítéséhez már rendkívül sokan, több tucat szakember, Dutra traktor tulajdonos és a márka iránt elhivatott fiatal és idősebb ember segítettek akik közül többen itt is szoktak tevékenyen közreműködni. (Pl. „szobi79, dutráslaci, bobekTLF, haflinger ” stb.)
Ezúton is szeretném megköszönni a segítséget, és számítok rájuk a jövőben is.

Én nagyon jól éreztem magam a találkozón és csak köszönet illeti a szervezőt. Minden elismerésem érte. Ennek a találkozónak hála jó néhány emberrel akivel már rég szerettem volna találkozni most sikerült. Felszólalni a mikrofon mögött nem terveztem, nem igazán vagyok élőben a szavak embere, inkább csak így írásban. De ennek ellenére a Dutrás pohárra igényt tartok, megköszönöm előre is.

Végül a Gödöllői SZIE Gépfejlődés Történeti Múzeumról szeretnék írni, vagy inkább szeretném megmutatni minden kommentár nélkül mit fogtok ott látni.
Év tizedek óta a szabad ég alatt pusztuló viharvert Dutra traktorok

 

pléhúsz Creative Commons License 2008.12.03 0 0 279
December 16. kedd?
Előzmény: Mr.omnibusz (278)
Mr.omnibusz Creative Commons License 2008.12.03 0 0 278

 

 Klasz az ötlet, ez egyetemet had intézem én !!! biztos a bejutás,  a Hentz Károly ig. nagyon segítőkész úriember. A veresi bulinak ö volt a fövédnöke, !

Előzmény: pléhúsz (266)
Levays Creative Commons License 2008.12.03 0 0 277

Köszi Laci a tájékoztatást. (figyelmeztetett,hogy rossz helyen irtam a köszönetet a PLÉ-ÚR részére)   Ide még most irok először. Üdvözlök mindenkit !! Nagyrészt azért ismerjük egymást. Itt is megköszönöm én is a szervezést a vendéglátást !! Aki ott volt az biztosan sok új információval távozott. Az ötéves kisfiam is birta az egész napot ez a legjobb fokmérő. Azt kérdezte mikor lesz legközelebb. A Gödöllői múzeum februárra tervez valami rendezvényt, nem tudom milyen jellegűt de még van idő addig. Ez természetesen nem zárja ki akár a decemberi Gödöllót. Sajnos még nem láttam én sem. Gyöngyöst nem olvastam az uticélok között, pedig onnan csak kb. 40km és itt is van néznivaló. Nekem vasárnap  működés közbeni bemutatása volt a legjobb a gépeknek. Jó volt látni ahogy dolgoztak a DUTRÁK !!!

Előzmény: dutráslaci (274)
bobekTLF Creative Commons License 2008.12.03 0 0 276
Jah meg közben még egy kérdés! Hogy is van ennek a beállítása? Mire kell figyelni, figyelembe venni???
bobekTLF Creative Commons License 2008.12.03 0 0 275

Örülök hogy jól sikerült a tali, kár hogy nem tudtam elmenni. Remélem a következőre majd sikerül már! Igaz hogy nem voltam ott, de így is köszönet Pléhusz-nak, hogy időt és fáradtságot nem sajnálva foglalkozik a dologgal!  hajrá :))

 

Más:

Vettem egy adagolót "Dt-213-ra", alkalmi vétel volt. Motorpal-os, igaz már magyar elemekkel. Viszont érdekes fogasléchatároló volt rajt! Vagyis nem annyira érdekes, csak én még nem találkoztam ilyennel! Frankó egyébként, automatikusan visszahúzza a rugó fix állapotba...remélem látszik majd a képeken!

No akkor most min is lehetett ez??? Stabilnak szánt gépeken?

A védőgyűrűn ZS4-994 felirat olvasható...

 

dutráslaci Creative Commons License 2008.12.03 0 0 274
RS 250 mentségére azt tudom mondani,hogy szerintem  Ő jött leg messzebbről! Remélem szerencsésenn hazaért!
szobi79 Creative Commons License 2008.12.03 0 0 273
A táblát én is úgy kaptam fotón, csak letöröltem róla az adatokat.
Világos én is jobban szeretem a kg-t használni.
Ahogy utánanéztem az SI mértékegységek használata csak 1980-tól kötelező.

Szombat reggelig úgy volt hogy én is megyek, de az eső elrontott mindent. Amit szombaton akartunk megcsinálni vasárnap kellett (s nem lehetett már elhalasztani), és csak du. 2-re végeztünk. Nagyon sajnálom, hogy végül nem tudtam menni.
A látogatás végett még hivom, amint szabin leszek, hogy mikor mehetnék el. (Holnap könyvtárazok ismét:), bár most csak könyvekért megyek.)
Előzmény: dutrancs (271)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!