Maga a BMW jó választás, bár én nem szeretnék beleszólni, vannak itt tőlem sokkal hozzáértőbbek, csak annyit megjegyeznék, hogy amikor én is "vadásztam" az autómra, rengeteget utánajárta, kérdezősködtem szerelőktől, szalonokban, és mindenki egybehangzóan, egymástól függetlenül annyit mondott, hogy: "csak ne a 4 hengeres dízelt" vegyem, mert azzal rengeteg a baj. Én azért vettem 525d-t mert egy nem feszített 3.000 ccm-s 6 hengeres autó. Nagyon jól tettem, és remélem Te is legalább ennyire elégedett leszel. Egyszerűen semmi nincs benne amit másabbul csinálnék, ami picit is idegesítene. nekem minden téren a tökéletes autó (pedig volt jó néhány nem rossz autóm előtte, de ha nem lesz nagy gubanc, maradok a márkánál) Sok sikert!
Szia.A kép elég kicsi ahhoz hogy pontosan látható legyen.Nincs amugy mérvadó hézag mivel ez függ a motorháztető zsanérok ill zárak beállítási pozíciójától ami lehet gyári elállítás is.A lökhárítónál a két lámpa közötti felső részen találsz egy kb 60cm gumi takaró kédert azt ha lepattintod alatta találsz kb 6db 30as torx nyílású csavart.Ott láthatod a tájoló lemezeken hogy mennyire van elállítva a lökhárító a gyári nyomaihoz képest.Illetve ajánlott a lámpatestek-karosszéria elemek közötti hézagok összehasonlítása jobb ill bal oldalon.Árulkodó lehet még a lámpák rögzítő füleinek kipattanása elmozdulása.Ezeket nézd át ha alapos akarsz lenni.Üdv Steeef.
Köszi! de ebből még nem értem, hogy akkor most az enyémben is alapból benne van a 2 fokozatú féklámpa? Olyan, mint amit videón belinkeltél? (így: 1. fokozat: féklámpa 2. fokozat: villog a ködlámpa ? )
Mindkét verzióban 3 izzó található a piros felületek alatt.
Míg az LCI előttinél mindhárom izzó világít helyzetjelző gyanánt ( csökkentett PWM-el ), addig az LCI-nél kizárólag a ködlámpa ég mint helyzetjelző, a nagy lámpafelületben csak a Cellis csövek világítanak ( LED ).
Az LCI előttinél a fék szerepét egy darab izzó látja el ( külső ), az LCI-nél dupla felület világít alapban. ( külső, középső ).
Értelem szerűen a kétfokozatú féklámpa is más megjelenési képpel bír a két típusnál. A régiek a középső izzót használják, az LCI a ködlámpát.
Az LCI rendelkezik külön 4 db pozíció leddel a lámpa oldalsó felületén is.
Az index az LCI-nél több darab kis leddel van megoldva, szemben a régi normál 21W-os izzójával.
A parkfény is különbözik, míg a réginél a a funkciót a féklámpa alacsony kitöltéssel látta el, az LCI-nél a LED Cellis csövek látják el.
Én nekünk az LCI mivel különbözik gyárilag a facelift előttiektől? Csak a dizájn? A szép ledes "pálmalevél" vagy ebben már benne van a 2 fokozató féklámpa is?
Ha már belevágnék egy átalakításba, mindenképp professional navit tennék.
Szerezned kell egy CCC fejegységet, egy 8,8 collos kijelzőt, egy LVDS kábelt, hivatalosan egy kontrollert is, de ez megoldható akár csere nélkül is. ( van rá hivatalos FA kiegészítő, hogy a low kontrollert kezelje ). Az összes bontottan beszerezhető.
GPS antenna is kell, ez is található bontottan is.