Keresés

Részletes keresés

nograd-Bp Creative Commons License 2006.01.13 0 0 450

A Hajdú Volánra utaltam, mert ott a vezérigazgató kényes arra, hogy csak tiszta buszok legyenek forgalomban!

Akkor mossák a buszt, amikor piszkos

Előzmény: gmondi (449)
gmondi Creative Commons License 2006.01.13 0 0 449

A Nógrádnál így működik? Mert ez minden volánnál más. A VB-nél Vácon automata mosó vam és ha a sofőrnek van kedve akkor átmegy rajta. Bár egy idő után tuti szólnak neki, ha koszos. Nyilván ezért van, hogy mindig egyszerre mosnak le sok, amúgy koszos buszt...

 

Vannak volánok, ahol a megtett kilométer függvényében kapnak lehetőséget a mosásra, tehát ha a sofőr úgy gondolja, akkor sem moshatja le sűrűbben.

Előzmény: nograd-Bp (448)
nograd-Bp Creative Commons License 2006.01.13 0 0 448
Csak valahol ez nem sofőrfüggő, mert a forgalmista beKÜLDI a kocsit a telepre mosatni, mert őt b..szák le, ha mocskos a busz
Előzmény: gmondi (447)
gmondi Creative Commons License 2006.01.13 0 0 447
Szerintem ez is sofőrfüggő. A GYB-895 nógrádmegyeri kocsi mindig szép tiszta szokott lenni, sőt ha jobban belegondolod az FPG-863-at sem nagyon láttam még koszosnak. Ha valaki foglalkozik vele az beviszi a mosóba, akinek pedig nem igénye az nem.
Előzmény: nograd-Bp (445)
gmondi Creative Commons License 2006.01.13 0 0 446

Azért kövezni nem kell :-) .

 

Balassagyarmat-Budapest vonal végülis nem olyan nagy távolság, szerint nincs 80 km, viszont elég sok megálló van, és kisebb településeken kell átmenni.

Előzmény: nograd-Bp (444)
nograd-Bp Creative Commons License 2006.01.13 0 0 445

"bezzeg a Nógrád Volán sokkal jobb kocsikat járat ezen a vonalon"

 

ohh, ha még takarítva is lennének, akkor milyen baba kocsikkal utazna a jónép! :)

 

Történet!

Egy haverom dolgozott a Hajdú Volánnál Debrecen távolságin, mint forg..tevő és a NV buszait onnan ismerték fel, hogy mindig "nyakig" dzsuvásak voltak! (télen-nyáron) Mert ugye ez arrafelé nem divat, eső után már küldik a kocsikat a déli sorra mosatni! A nógrádról, meg akkor tűnik el a sár, ha lepereg! :)

De a legszebb az volt, amikor éppen a vezérre vártunk, hogy felrakhassam a cuccom a buszra hazafelé jövet és észrevettük az iránytáblán a lekváros kenyér lenyomatot! :DDD A Hajdúnál meg félévente átmossák minimum a táblákat :)

Előzmény: gmondi (441)
nograd-Bp Creative Commons License 2006.01.13 0 0 444

Kedves gmondi!

 

Már meg is köveztem magamat!

 

Ha arra az "egymillió kilóméter pestig" járatra gondoltál, akkor teljesen egyetértek.

 

Előzmény: gmondi (436)
ujfigura Creative Commons License 2006.01.13 0 0 443
Mert?
Előzmény: Alkaa (442)
Alkaa Creative Commons License 2006.01.13 0 0 442
Kell az a büszkeség nektek, hogy jobbak a kocsijaitok, elhiheted. :-)
Előzmény: gmondi (441)
gmondi Creative Commons License 2006.01.13 0 0 441

Mondják is mindig az utasok, hogy a Volánbusz járatai beáznak, meg milyen öreg buszok járnak, bezzeg a Nógrád Volán sokkal jobb kocsikat járat ezen a vonalon, ami igaz is! A VB E95-ösei is elég leharcoltak errefelé.

 

Valamikor a nyáron utaztam a 861-el és nagyon szép állapotban volt, jól is ment. Végülis ha retarder van benne akkor akár valóban mehetne Pestre. A tarjáni E95-ösökkel mi lesz?

 

Ja, nem másodrészként jár, hanem szombat délután van egy pesti fordulójra, azon egyedül van, sőt néha még vasárnap is ez megy. Van hogy a romhányi kocsi megy, van hogy ez, de rendszert még nem fedeztem fel benne.

Előzmény: ujfigura (440)
ujfigura Creative Commons License 2006.01.13 0 0 440

Szerintem 256 már nem való Pestre. Kicsi, és az utasok szemében már elavult, hiába szeretjük mi.

 

E95 szerintem is a minimum lenne ezeken a járatokon, főleg, hogy a darabszám is meglenne hozzá (főleg, ha az M3-Pest vonal végképp magánkézbe kerülne)

 

FPG-861 vasárnaponta még jár másodrészként Pestre, én járatnám inkább, mint a 256-osokat, végülis csak légkondia nincs (ilyenkor télen meg pláne jó).

 

Retarder van benne (igaz utólagos beépítés)

Előzmény: gmondi (439)
gmondi Creative Commons License 2006.01.13 0 0 439

Nem tudom, hogy Nógrádmegyertől mondjuk Szécsényig mennyire teltházas a járat. Már én is gondolta rá, hogy nem lenne rossz dolog megszűntetni és mondjuk szécsényből vagy gyarmatről indítani. Abban persze biztos vagyok, hogy ha megszűnik lesz helyette más, mert azért termel rendesen :-) .

 

Nem lenne rossz Bgy-Bp járaton 256-os sem, néha szokott is jönni, de azért jó lenne ha a Nógrád hozná a színvonalat és legalább E95 menne. FPG-861 például szerinted felmenne pestre? Elég jó állapotban van, de az kvázi-parasztcity. Tényleg, retarder van benne?

 

Előzmény: ujfigura (437)
ujfigura Creative Commons License 2006.01.12 0 0 438

Egyikőtök a Balassagyarmat-Pest, másik az M3-Pestről.

 

Nem ugyanaz, még jellegében sem. Az egyik szinte teljesen helyközi, a másik távolsági.

Előzmény: nograd-Bp (435)
ujfigura Creative Commons License 2006.01.12 0 0 437

Összefoglalva:

 

a nógrádmegyeri járat nem marad változatlanul ez biztos, hogy átveszi Gyarmat, az is biztos, de egyáltalán nem garantált, hogy Nógrádmegyerből fog indulni, így az 1012-es vonal akár meg is szűnhet (nincs rinya, lesz más helyette)

 

a Regiok NEM kimondottan a 266-osok helyett használhatóak, szimpla helyközi kocsi, alkalmazható (és alkalmazzák is) kb 100 km-ig. Csomagterük nagyon kicsi (holott konstrukciója lehetővé tenné nagyobb csomagtér kialakítását is), ezért, és csak ezért nem tartom a legjobbnak a Balassagyarmat-Pestre, de nem is a legrosszabb, egy-két járatnál kibírható. De ha van elég 256 és E95-ös, akkor ugye minek is?

 

Buják-Pest: detto Gyarmat-Pestre vonatkozó mondandóm.

 

Nógrádmegyerből azért nem jár a 895-ös, mert szar.

gmondi Creative Commons License 2006.01.12 0 0 436

Arról a járatról beszélek, ami Gyarmaton keresztül megy. Azon elég rendesen van utascsere Gyarmaton, Rétságon, és még Vácon is. Ezt azért tudom ennyire, mert nap mint nap ezzel utazom. Egy Balassagyarmat-Budapest vonalon jó ha 20% végigutazza a teljes távot, de inkább kevesebb, ugyanis:

 

Délelőtt: Rétságig elég sok dolgozót hoz a gyárakba. Rétságról sokan csak vácig mennek iskolába, dolgozni stb. Délután pedig fordítva. A Vác-Bp részen ritkán van 30 emberél több a buszon, visszafelé irányban persze más a helyzet, akkor többen vannak.

Előzmény: nograd-Bp (435)
nograd-Bp Creative Commons License 2006.01.12 0 0 435

"Ha a Regio B12B alvázon van, akkor akár az is mehetne Pestre, mit gondoltok? Ez úgyis csak ilyen kvázi távolsági járat, de elég kevesen utazzák végig és szinte minden megállónál van elég rendesen utascsere. "

 

Egyébként te szoktál utazni Bp-Starján útvonalon???

 

Az, hogy 2-3 ember fel és ugyanennyi leszáll én nem nevezném, kimondottan nagy utascserének.

Azzal, hogy kevesen utazzák végig a távot, természetesen nem értek egyet, mert szerintem a megváltott jegyek 70%-a a teljes vonalra szól.

Akár nap közben is lehetne belőle IC járatot csinálni, hasonlóan a 20:30-kor Bp-ről hazatérő egyik busznál!

 

 

Előzmény: gmondi (431)
zolsz Creative Commons License 2006.01.12 0 0 434

Csomagtér mekkora?

 

Látod ezt nem tudom .

Előzmény: gmondi (433)
gmondi Creative Commons License 2006.01.12 0 0 433
Nem tudom milyen ülések vannak bennük, de a 12 literes motor azért elég meggyőző szerintem. Csomagtér mekkora? Mert azért Gyarmat-Bp vonalon ezt is szokták hasznáni rendesen.
Előzmény: zolsz (432)
zolsz Creative Commons License 2006.01.12 0 0 432

A Regiok nyugodtan járhatnának Bpestre , szerintem is . Buják-Bp-et is el tudnám képzelni vele , ha jutna errefelé is .

Ezeket a Regio-kat 266-osok helyébe szánják általában kimondott helyközi forgalomra , pedig 80-100km-ig szerintem minden gond nélkül bevethetőek.

Előzmény: gmondi (431)
gmondi Creative Commons License 2006.01.12 0 0 431

Tegnap a FIY-803 volt a nógrádmegyeri fordán. Már lassan az összes tarjáni E95 megfordul itt. Nem várható, hogy újra állando kocsi legyen rajta, akár gyarmati, akár tarjáni?

Ha a Regio B12B alvázon van, akkor akár az is mehetne Pestre, mit gondoltok? Ez úgyis csak ilyen kvázi távolsági járat, de elég kevesen utazzák végig és szinte minden megállónál van elég rendesen utascsere.

Fahya Creative Commons License 2006.01.12 0 0 430
2004.04.06 óta áll.
Előzmény: gmondi (428)
ujfigura Creative Commons License 2006.01.11 0 0 429
nem
Előzmény: nograd-Bp (427)
gmondi Creative Commons License 2006.01.11 0 0 428

Én úgy tudom, hogy már vagy 2 éve nem megy. Azt nem tudom, leselejtezték-e.

 

Tegnap láttam, hogy a JUX-018-as Localon a vezető melletti kisablak környékén és alatta igen csak jön le a festék. A fényszóró magasságában legalább egy tenyérnyi helyen levált a kék festés és a fehér alapozó látszik alatta... Vagy nagyon gagyi a az egész busz, vagy valami történt ezzel a busszal.

Előzmény: nograd-Bp (427)
nograd-Bp Creative Commons License 2006.01.11 0 0 427

Sziasztok otthoniak!

 

Nekem egy kérdésem lenne!

 

Berúgják még néha a 436-ost forgalomba? vagy működik egyátalán még a gép?

 

u.i.: olyan szépen bólogat(ott??) a csillagháznál Pálfalva felé ;)

RAN 19-77 Creative Commons License 2006.01.11 0 0 426

sziasztok

 

egy tegnapi kép Egerből

 

sajnos amikor ott voltam elég kevés volt a felhozatal

ujfigura Creative Commons License 2006.01.09 0 0 425
Közben észrevettem:) Válaszolok, egy kis türelmedet kérem.
Előzmény: VJancsi (424)
VJancsi Creative Commons License 2006.01.09 0 0 424
Oda ment.
Előzmény: ujfigura (423)
ujfigura Creative Commons License 2006.01.09 0 0 423

címem

ujfigura

@

freemail.hu

Előzmény: VJancsi (422)
VJancsi Creative Commons License 2006.01.09 0 0 422

Szerintem attól még lehet jó egy kocsi, hogy ronda.

Valami ilyesmit próbáltam én is írni.

 

Rég láttalak, már érdeklődni is akartam, mi a helyzet veled, úgy el vagy tűnve:)

Valóban, az utóbbi időben csökkent a netes aktivitásom, és Hajdú-Biharon kívül sem nagyon jártam, főleg nem feléd. Mail megy.

Előzmény: ujfigura (351)
Fahya Creative Commons License 2006.01.09 0 0 421

Nem baj. ;)

Ha igény van további időrendre, beírom, már kijegyzeteltem a mai szép napon a könyvet. :)

Olyankor taliga. :P

Egyébként most csak egy érdekességet közlök, azt hiszem, kicsit köze van a Te hsz-odhoz:

1968.12.15.-1969.01.15.

A 2.sz. AKÖV-nál (Autóbuszközlekedési Vállalat) rendkívüli forgalomellenőrző szolgálatot rendeltek el az autóbuszjáratok sorozatos kimaradása, illetve a jelentős késések miatt. 

Előzmény: ujfigura (420)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!