Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vm_motor Creative Commons License 2016.04.08 0 0 209

Szerintem ahol a CO-t cseréled ott van nitrogén, kölcsön kérsz egyet.

Van persze gép ami kiszedi a levegőből, olvastam róla, elvileg a gumisok használják.

Nem tágul mint a levegő. De ilyen gumist még nem láttam.

Előzmény: levvagen (207)
vm_motor Creative Commons License 2016.04.08 0 0 208

Ilyen gőzölős tisztítok kaphatók, vedd meg anyunak, örülni fog.

Persze igazán avval se mész sokra a hullámtőrő lemezek miatt.

A tank nagyon szét tud rohadni, nálam csere lett a vége.

Van ez az amerikai tank javító anyag, bele öntöd fel a beton keverőre és talán kész.

Most persze egyszerűsítettem. Mikor az enyém kezdett folyni akkor nézegettem, de mint írtam a végén cseréltem. Persze lehet most még érdemes lenne bele az a műgyanta, mert ez is nagyon mállik, állandóan eltömődik az előszűrő.

Az alja dupla és mikor ereszteni kezd, a belső lemez már szinte nincs.

Előzmény: levvagen (207)
levvagen Creative Commons License 2016.04.07 0 0 207

CO-om még lenne, de gőzöm sincs honnan szerezzek nitrogént, és fordítva :)

Előzmény: discov8 (204)
levvagen Creative Commons License 2016.04.07 0 0 206

A vízről  meg a CO-2-ról hallottam. de honnan tudom hogy tele van CO val?  bele engedek egy gyertyát?!  és mi van ha a sújtólég fújja el:)

Előzmény: discov8 (204)
levvagen Creative Commons License 2016.04.07 0 0 205

Pár évvel ezelőtt dobtam ki a Bosch Silver aksiaimat. hogy 8,9 vagy 10 évet bírtak, esetleg 11-et azt azért nem tudom mert nem találtam/lekopott rajtuk a  dátum. ennyi év alatt, bármi lehetett.  több autót lecseréltem,  de az aksi maradt. 66 , 72 esek voltak.

 Minden más aksi, független a  márkától 3-4 év után meghalt. ezek nem.  Nálam jól bírták.

Előzmény: vm_motor (202)
discov8 Creative Commons License 2016.04.07 0 0 204

Hivatalosan 1 napi gőzölés után hegeszthető. Mosópor, szárítás  kevés. Fel lehet tölteni vízzel vagy nitrogénnel, ha kicsi a luk.

Előzmény: levvagen (203)
levvagen Creative Commons License 2016.04.07 0 0 203

Ha kimosom mindenféle mosóporral, mosószerrel zsíroldó mosogatószerrel megmég kiis szárítom, akkor az úgy akár jó is  lehet !?

  Nem vettem még ki, csak tudom hogy folyik. A hosszú-é. Csak fel van írva a listára, hogy meg kell majd csinálni.  Hetek múlva kerül majd rá a sor, de addig is mosogatom, szárítgatom,  nem szeretnék megijedni amikor beleharap a flex. 

 

 

Előzmény: vm_motor (202)
vm_motor Creative Commons License 2016.04.07 0 0 202

Miután a benne lévő gőzök robbanhatnak (az esetleges üz. ag csak meg gyullad) be azt gondolom, hogy elég szellőztetni, pld. 1porszivó  vagy fűtés ventilátorral .

 

De nem elég forrasztani( ha pld. csak repedt)?

 

Más :  vettem (mert olcsó volt) egy Bosch akksit és csak 2 évig bírta. Előtte Bannerek voltak

az egyik 7 a másik 9 (!!!) évig volt használható. Most vettem egy Exide-t (mert olcsó volt ), kíváncsiságból.

0e most szerintem legjobb a Rocket a traktoron az van (1éves) és az állt egész télen, még tölteni se kellet rögtön indította a traktort.

Előzmény: levvagen (201)
levvagen Creative Commons License 2016.04.06 0 0 201

Kérdésem van az Úri Közönséghez:

 

Hogyan kell biztonságosan üzemanyagtankot hegeszteni?

vm_motor Creative Commons License 2016.03.21 0 0 200

Ha tudod az időpontot, bármikor. A közelben dolgozom haza tudok menni.

( Most ép egy Renault teherautót javítgatok, utána meg egy kerítést építek, ugyanott.)

Ja , a hétvégén elutazunk.

Előzmény: levvagen (199)
levvagen Creative Commons License 2016.03.20 0 0 199

A hét elején Tétényben leszünk, meglátogatlak majd valamelyik nap.  Neked mikor lenne alkalmas?

Előzmény: vm_motor (196)
vm_motor Creative Commons License 2016.03.20 0 0 198
vm_motor Creative Commons License 2016.03.20 0 0 197

Most nézem nem is egyformák, az egyik tán jó is neked, csak fordítva kell feltenni ( ? ).

Előzmény: vm_motor (196)
vm_motor Creative Commons License 2016.03.20 0 0 196

Hát csak 3-t találtam, többre emlékszem, majd még kotrok.

Persze mind egyforma, hogy ne lehessen használni.

A 4. Santana , abból is több volt. tükör tartós is.

Előzmény: vm_motor (195)
vm_motor Creative Commons License 2016.03.20 0 0 195

Rendben, tartogatom. ( Meddig is? ) Majd előszedem pontosan mi van meg.

Az persze a hátsó ajtó felső , ahogy írtad. Persze pluszként mindenkinek a kicsi kell a hátsó ajtón lévő pókerék miatt, vagy azért , hogy a hátsó ajtó oldalra nyíljon, pick-upnál mert úgy lehetett használni a fellépőt már ezt a fajtát. ( Ez különben elég szar pár év alatt átrozsdásodik )

Előzmény: levvagen (194)
levvagen Creative Commons License 2016.03.19 0 0 194

Azokra nagyon vigyázz, lehet hogy majd bótolunk!

Előzmény: vm_motor (192)
levvagen Creative Commons License 2016.03.19 0 0 193

Ez hátsóajtó felső zsanér, azt hiszem ugyan az minden Series modellnél talán még a Defi-é is

ilyen.

Előzmény: levvagen (191)
vm_motor Creative Commons License 2016.03.19 0 0 192

Nekem is van egy "csomó" S2-s ajtó zsanér és elcserélném S3-s-ra.

levvagen Creative Commons License 2016.03.18 0 0 191

Van egy felesleges hosszú ajtózsanérom:

                                                        

elcserélném rövidre!

levvagen Creative Commons License 2016.03.17 0 0 190

Nagyon nem nyúlnék hozzá, parabola, bukócsőés kész

Előzmény: vm_motor (189)
vm_motor Creative Commons License 2016.03.15 0 0 189

Én is így gondolom nem raknák be "parabolát" gyengének tűnik, ugyan ez okból nem vennék ki

rúgólapot se mert már így is több főlapot eltörtem. Szerencsére vettem Dávidtól jó párat, és

Kónya Laci is meg ajándékozott 2 hátsóval. De fogy.

 

Ezt a kovácsolást nem pártolom, semmi jót nem hallottam ilyesmiről.  Viszont egy kovács kellene

ehhez a féltengely ügyhöz. Itt vannak patkoló kovácsok, de "rendes"kovács kellene, aki 

kokszban izzítja a vasat. (Ezek a patkolók gázt használnak az nem annyira jó a vasnak, és

nekem is csak  az van.

 

Ez a felbakolás  nagyon jó,  az araboknál van a főnök a sofőr és a segédje. A segéd ha hosszabb

időre megállnak azonnal felemeli a kocsit, hogy a rúgó tehermentes legyen. Ott még II.

világháborús Büssing-ek , Mercedes-ek is járnak. (Én Kuwaitban (is) dolgoztam 2 évet ott    

láttam.) De az "új" csőrös Merci-vel ugyan így járnak el, biztos ismered a képet / képeket ahol is

iszonyúan megrakott ilyen Merci hasít a sivatagban és minden hol csomagok és arabok lógnak

rajta.

 

Hát nem tudom, off-road-on azért van , hogy az egész kocsi súlya egy rugóra esik......

Oda tán hosszú spirál kellene, gáz teló-val, V8, stb. Mint előrébb már tárgyaltuk nézd meg a

4X4-et építünk c. filmet.

Előzmény: levvagen (188)
levvagen Creative Commons License 2016.03.15 0 0 188

Pár évvel ezelőtt,  újra kovácsoltattam a laprúgóimat és ki is vetettem két lapot.

Érezhetően puhább lett a rugózás, de ma már tudom, hogy koránt sem annyival mint amikor beraktam a  PU szilenteket.

 A kivett lapok miatt viszont sokkal kevésbé terhelhető és gyorsabban is egyenesedik ki.

Ez egy kísérlet volt,  3 ezret megért rugónként. Nem jött be!

 Úgy veszem észre, hogy a parabolikussal is ez a kettő a probléma.

Ha majd lesz off-roadra egy rövid, ponyvásom azon majd az lesz és bakon fogom tárolni.

 

Előzmény: vm_motor (187)
vm_motor Creative Commons License 2016.03.15 0 0 187

Igen , ott kötelező felszerelni, de nem oda, vagyis ezt nem tudom, elég ha van oldalt ?

 

Most milyen rugó van alatta? Emlékszem az első rugód már nagyon legyengült.

Előzmény: levvagen (186)
levvagen Creative Commons License 2016.03.14 0 0 186

Lekopott, meguntam, nem volt rávaló stb.

Nem tudok  semmit az előéletéről! a plusz index tipikusan olasz?

Előzmény: vm_motor (185)
vm_motor Creative Commons License 2016.03.14 0 0 185

Hová lett a matrica és egy index lámpa van a kerék fölött?

Miért ott? Ez a kocsi is olaszból került ide ?

Előzmény: levvagen (184)
levvagen Creative Commons License 2016.03.13 0 0 184

Találtam rőzsehordós képet, persze hozzád képest ipari tanuló vagyok.

Előzmény: vm_motor (167)
levvagen Creative Commons License 2016.03.13 0 0 183

Az ügyes célszerszámod jó lesz hozzá, az átmérő ugyanaz!

Előzmény: vm_motor (182)
vm_motor Creative Commons License 2016.03.12 0 0 182

Igen az alvázba a hosszú kell de az az átmérő mint a többi, vagy sokkal vastagabb?

Én csináltam egy menetes szárból meg egy méretre esztergált alátétből kinyomót, meg azzal is préselem vissza.

Előzmény: levvagen (181)
levvagen Creative Commons License 2016.03.12 0 0 181

A csavarok jók,  nem kell cserélni  őket,  viszont egy marék nagy, lapos alátét elfogyott a hézagolásra, hogy szép párhuzamosan áljanak a kutyacsontok.

 Mindenhova a kis szilent megy, kivéve az alváz, oda 4 db hosszú.

Cserélni öket egyszerű.  Én inkább a régiek kiszedésével kinylódtam sokat, amire kifürészeltem öket.

Előzmény: vm_motor (179)
vm_motor Creative Commons License 2016.03.11 0 0 180

.......első rugó hátsó szintje az alvázban, így helyes a mondat, de majd kikeresem,a cikk szám alapján.

Levi rugót is cseréltél parabolára ?  Mondjuk én nem akarok.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!