pénteken a 04-85-tel voltam, nagyon kellemes gép volt, apróságoktól eltekintve hibátlanul teljesítette a napot. Kérdés hozzátok: a fülkében több kocsin látok egy kis dobozkát, "műszert", ami valamiféle nyomásérzékelő lehet, vagy micsoda, és össze-vissza írkál "mbar" (?) értékeket. Konkrétan a 04-85-ben is volt, igaz, nem működött. Mi ez a kis kütyü?
"Rettentő sajnálatos, hogy ilyen állapotok megengedhetőek. Ez már nem kifejezetten pénz kérdése, ami ennél a cégnél folyik. Állítom, hogy egy csomó dolog szándékosan van úgy alakítva, hogy még rosszabb helyzet teremtődjék..."
Ebben lehet vmi okosság... :/ Mégtöbb ok kell a kiszervezéshez ezért megy most keményebben a züllesztés.
Ezt kapja az összes garázs, mert ez a beszállító nyerte el a tendert. Ez a szép, új világ így épül fel. Egyébként meg lehet barátkozni a dologgal, mert a BPO-131 gyönyörű szép lett. De a színkód RAL 5003, tehát így stimmel a dolog, csak másként néz ki. Annyira nem nagy a különbség, mint amikor Debrecen a 00-27-est övvonaltól lefelé majdnem feketére fényezte! :)
"A sofőrök amúgy egyáltalán ismerik a seprűt és a parfist?"
Ismerik...
"...hogy egy nap egyszer normálisan felseperjen? Egy héten meg 1-szer normálisan felmosson?"
Nem a járművezető feladata a takarítás. Külső cég dolgozói végzik, a BKV ezért nekik fizet, végezzék el a munkájukat; naponta kötelező nekik kitakarítani az utasteret, nem csak kisepréssel, hanem felmosással is! Ha nem végzik el, és a BKV nem nekik, hanem a járművezetőnek fizet a takarításért, majd akkor elvárható lesz a sofőrtől, hogy takarítson...
Egyébként sok járművezető kitakarítja azt a koszt a kocsijából amit a "kedves" utasok okoztak bele...
A parfist én sem ismerem. :) Egyébként van aki takarítja a buszát, és ez többnyire meg is látszik, bár van olyan időjárás, amikor fél kör után már nem..
:) Eltévedt vándor nem vágja a szitut... Én ismerem a 'parfist'. Arra ülök, ha lerobbant alattam a busz. Ha jó felére pattanok, még akár 'örülök' is... XD
Rettentő sajnálatos, hogy ilyen állapotok megengedhetőek. Ez már nem kifejezetten pénz kérdése, ami ennél a cégnél folyik. Állítom, hogy egy csomó dolog szándékosan van úgy alakítva, hogy még rosszabb helyzet teremtődjék...
Amúgy megint csak arra tudok gondolni, hogy selejtezésnél a rengeteg kidobált - még felhasználható - alkatrészeket miért kellett elherdálni? :/
Tovább folytatva a sort, 15-46 "új" motorján mintegy 1500 km után cserélni kellett pár magasnyomású csövet, mert ahol a rezgéscsillapító összefogja őket, kissé el voltak korrodálva, és úgy folytak mint a teaszűrő. :/
Atyaég.. Úgy látom, az igénytelenségnek nincs határa a BKV-nál. És ez nem is csak pénzkérdés. GOndolom az a rozsdásodás nem egyszerre jelent meg, felületi rozsdának néz ki, Cif lehozza..
De elmondható ez a takarításról is.. A sofőrök amúgy egyáltalán ismerik a seprűt és a parfist? :) Tudják hogy néz ki? Vagy nem adja ki a forda hogy egy nap egyszer normálisan felseperjen? Egy héten meg 1-szer normálisan felmosson?