Szia.Én már voltam egy nem egy két sráccal autót venni.Emléxem egszer egy makulátlan autóhoz indultunk végül nem vettük meg mert találtunk jópár hibát.
Szoruló önindító (persze volt rá magyarázat akksi merülve van...)
1 injektor hibás volt (tulaj nem tudta ezt elhinni mert akkor jelezné a computer???)
felszereltsége is elég gyatra volt,csak ment a vakítás beigi belső ilyenek......
Fékek-féktárcsák oda voltak.
Szóval ha olyannal mész aki ismeri ezeket az autókat akkor sokat megspórolhatsz a későbbiekben,üdv Steeef.
Szia.Ezek szernt valóban rosszul szerelték vissza a szívósort.
Azért ez már komolyabb művelet anál,hogy ne kelljen elvégezni egy záró diagnosztikát műszeresen,ez ezek szerint nem történt meg.
Amire tippelek én is mint Gugu_m vagy az AGR vákuumcsöve maradt le vagy pedig a szívósor flap állító csatlakozója.Az olajfogyasztás több okból lehet át kellene nézni pár dolgot (kartergáz,turbó folyás,csövek állaga) üdv Steeef.
Nekem miskolcon nézték át a kocsit, de nem volt túl hasznos, inkább itt a forumről valamelyik társaságot ajánlanám, elég alaposak, persze ha az eladó belemegy a dologba :D
Fillérbaszó népszokás, hogy egyesével cseréltetnek mindent, aztán a szervizköltség többszörösét fizetik ki, mert minden egyes alkalommal szét kell kapni. Aki sokat markol, keveset fog.
Bizony, a navin is megéreznéd, az X3ban az E46 navija van, ahol még a csomagtartóban volt a vezérlô. Az X3 vásárlóközönségét viszont a jelek szerint ez hidegen hagyja, különben nem venné senki. Mondjuk abba én sem kérnék több ezer euróért komplett infotainment rendszert, valahogy nem passzol oda. De a jelenlegi Professionalt sem, hanem bevágnék egy nyilas Business navit hogy ne tévedjek el, bôven elég az oda.
Ezek alapján inkább gondolnék arra hogy a szereléskor, amikor a szivósort kivették, vmit rosszul raktak vissza. AGR, vákuum csövek, egy egy csatlakozó, ilyesmi.
Hogy miért csak 3-at cseréltek... ilyenkor szokás az összeset, hamár szét van szedve az autó.
Az SMG váltókról nem olvastam jókat itt a fórumon. Hogyan lehet felismerni, honnan tudom, hogy a kiszemeltben olyan van-e? (bocs, gondolom, hót hüle a kérdés..O )
Szia.Az hogy olajos volt az izzítógyertya még nem jelent semmit mivel az nem működött így nem égett le róla korom,gázolaj,olaj rendesen.De ami most történt az aggasztó sztem.Főleg hogy rángatott majd letiltott.Egyenletesen jár a motor alapjáraton??Füstöl az autó? Üdv.
lehet igazad van, hóban még nem vezettem sem 5-el, sem x3-al:) Nem azt mondtam, hogy gyenge (ilyen motorral nem is lehet az), csak, hogy mi jön le elsőnek. Én, bevallom őszintén, először kiröhögtem az x3-at, de miután vittek egy körre, megváltozott a véleményem. Mondjuk, x5-öt meg nem vennék. Túl m-es.
Azért a miénkben van 286 ló. Annyira nem nőies :-)))) És érdemes a youtube-on megnézni néhány videóját mire képes terepen!
de az ilyen szhar magyar utakra ilyen kell. nekem az 5-ös M-paketes, defekttűrő gumikkal, mint a szekér olyan. A patkához nem tudsz odaállni, meg télen a hóba csak tolod az elejével. Az X3 akkor ébred, amikor az 5-ös már elhalt.
Hát, én, mint abszolút hozzá nem értő, úgy látom, hogy az x3 nagyjából olyan, mint az audi q5. Se nem telepjáró, se nem egyterű, nem is túl nagy, de kicsi sem- olyan semmilyen. Nekem kicsit nőies az autó, de láttam már szép, férfiassá varázsoltat is.
Pedig jó autó, az egyik barátom húgának ilyen van, nekem bejön, de csak belülről, meg érzésre.
Értem. Én a hátteret, a műszaki tartalmat nem ismertem, csak azt amit nyújt/kínál. Az teljesen jó. Talán nem is baj, hogy egyszerű, nincs túl elektonizálva, talán ezért ilyen megbízható. Bár az elavultságot apróságokban érzem benne. pl a radar elől-hátul hihetetlen primitív, azzal a borzasztó repedtfazék hangjával. Az ötös grafikája, működése hiányzik ebből. Minden más tökéletes az X3-ban. (mint mezei felhasználónak)
Nem vagyok lenézô, egy átlag X3 tulajnak nem a hifi a központi témája. A szalonban szerintem azért számít zabigyereknek, mert jelenleg ez a legelavultabb modell a palettán, az E46 mûszaki alapjaival (az utolsó BMW, amiben még van IBUS). Ez persze azt is jelenti egyben, hogy kiforrott.
Csak egy kérdés, ha lehet. A mostani hozzászólásodból is olyan lenézően említed az X3-mat. Ugyan ezt érzem sok BMW közeli embertől is. Szalonban is az "alja" kategóriának tartják. Olyan mostoha gyereknek tartják. De nem értem miért? 1- a legmegbízhatóbb autó lett az ADAC-nál 2- ez az sd motorral, szinte fegyver. Szemben ez a motor a nagy tesóknál már gyengus, ebben viszont nincs ellenfél. 6,4 sec 0-100-ra sportautós. Olyan autókat elverünk vele, hogy hihetetlen. 3- rettentő jó a kanyarsebessége, magas üléspozíció, nagyon jó útfekvés, tökéletes 4 kerék hajtás. Jó hely elől-hátul. Viszonylag jó fogyasztás.... Nem zörög, jó az összeszerelése, jók az anyagok.(megbízható osztrák összeszerelés, nem USA).. Én imádom.
Miért mostoha az X3?? Tényleg őszintén érdekelne a véleményed.
Jut eszembe pl a régi 2000-2007 mondeó ülésmagasság állítása a 4 milliós alapban is elektromos volt (már 10 éve). Opelnél kurblis, VW-nél pumpás.... Nézd meg egy BMW alap ülését, mint valami nem is tudom... ezt nem nézi a fejlesztőmérnök?? Nem hiszem, hogy ezt így kellene megoldani.
Kipróbáltunk vásárlás előtt sok BMW-t, különböző motorokkal. Ezt alaposan körbe jártuk. Megnéztük a színt, kárpitot, a felszereltséget... de azt, hogy hogy szól a hifi, abszolult nem néztük. Ki gondolná, hogy a 2. szintű hifi ilyen amilyen. Nem bántom, sőt imádjuk mindkét autónkat, csak megjegyeztem, mert erről volt szó.
Pl olyan apróságra is rámentünk, hogy az ülés alapból nem elektromos. A magasságát rettentő buta módon lehet állítani. Fel kell emelkedni az ülésből, miközben majd kitéped a kormányt, és így az ülés ugrik egy nagyot felfelé. Ha nincs benne teher akkor meg nem tudod lefelé. Szóval őrület. Ezért rendeltünk full elektromos ülést, ugye több százezres fölösleges kiadás egy alapból buta ülésállító rendszer miatt.
És az extrákról. Már nem emlékszem, de sok apróság volt, ami alapból nem felszereltség. Pedig ilyen autóban minimum lenne a xenon, a digitklíma, a tempomat, el. ülés, bőr kormány, jó hifi... már nem emlékszem, de először 3-mas kombira számolgattunk, és nevetséges dolgokért felárat kértek volna. No mindegy nem szidom, hisz a "gyerekem" :-)
A Business a BMW-nél kb. 20 éve az alacsonyabb kategóriát jelenti. Persze nem kötelező ezt tudni, csak gondoltam megjegyzem. Amúgy mielött megvetted az autót, te nem próbáltál ki egy hasonló felszereltségüt, zenéstül, mindenestül ? Vagy miért nem kérdezted meg a kedves eladótól, hogy milyen hifik vannak még, vgy mutasson egy business-t, hogyan szól. Business fejegység a legalapabb, az alap hifi professional rádióval már jobban szól....
Ne haragudj, de az hogy ennek nem jártál utána, ez nem a BMW hibája, ez kb. olyan mintha bemennék hozzád, kérnék egy drága utazást, ami csak attól drága, hogy messze van, de nem kérdeznék se az ellátásról, se reptéri transzferről, semmiről, majd rohadtul meglepődnék, hogy nem úgy menek a dolgok ahogy elvártam, nos ebben az esetben én voltam a hülye... Csak autónál, mivel kismillió választási lehetőség van, még nehezebb is.
És hogy mi nem széria, ami a golfban az, arra kiváncsi lennék...
Engem meg az szórakoztat, hogy a Comfort schliessen funkció 15 éve benne van a BMW-kbe, a lámpa autómatikus leállitása 12 éve, és ezeket sok prémium kategóriás autó a mai napig nem tudja, de a lámpa lekapcsolást pl.: a legujabb 2009 Toyota Prius se.
A Business a fapad, ez mindig is így volt. Az ok egyszerû: európában nincs tömeges kereslet a hifire, belekérik a fapadot és leszarják, pláne az X3nál. Mondanám, hogy dobj bele egy Professional fejet, de az nincs X3nál, csak komplett hifit lehet venni (meg a még szarabb Basic-et, amibôl még a CDC-vezérlés is ki lett gyomlálva).
Azt írod, hogy micsoda részleg fejleszti a hifit a BMW-nél. ezt nem vonom kétségbe, de mint laikus felhasználó azt mondom kidobott pénz a fejlesztőknek, hisz nincs egy zenész fülem, de nevetséges minőségű a business zene az autómban. Nem egy ember szólta már meg, hogy a golfjában jobban szól. Mondom, nem vagyok zenebohóc, de ez még nekem is feltűnt. (magát járatja le ezzel) Érdekes, hogy szalonban vettük, mi állítottuk össze az X3 sd-nket, és akkor ki gondolta volna hogy erre is költeni kellene. Gondoltuk, hogy 15 millió felett járunk, meg business a neve is, hát csak nem lehet vacak, arra nem költünk.
A BMW úgy magyarázza, hogy a legjobban konfigurálható autó. Ez így van. Ezer féle extra különböző párosítási lehetőségekkel. Nem 3 csomag mint a Lexusnál. De ezt úgy is meg lehet közelíteni, hogy alap mint egy gc suzuki. Egy sd x3-ba ami ugye a csúcs, olyan dolgok nem széria felszereltség, ami egy golfba 10 éve az.
Egyszerre vettük a 2 autónkat, így nem volt időnk rájönni, hogy ez a business hifi enyhén szólva is fejlesztést igényel. Ez az egy amiért haragszom az autómra és magamra. De legalább ne business hifi nevet adnának neki, hanem standard, vagy hasonló. Ebből érezné a júzer, hogy erre kicsit költeni kellene.
drágább, mintha ugyanilyen hangminőséget hoznál ki egy hifis által buherált rendszerből
Azt azért tegyük hozzá, hogy a hifisnek se EMV-csarnoka, se klímakamrája, így aztán fingja nincs róla, mit fog csinálni a rendszere egy izmosabb elektromágneses interferencia hatására, vagy harminc fokban mennyire megoldott a hûtése az adott beépítési pozícióban, vagy milyen hatással van az adott fogyasztó az autó tejles energiaháztartására nézve. Laborasztalon én is összerakom feleannyiból, ha mozgó jármûben is kell mûködnie üzemi körülmények között, az már egy pettyet drágább és bonyolultabb lesz :) Szóval az, hogy Móricka összetotózza a hifiárlistából feleannyiért, nem jelent semmit.
A BMWnél ezeket a rendszereket jó ideje térhez hangolják, jópár mérnök foglalkozik ezzel, nem csak úgy bedobálják a komponenseket aztán szoljon ahogy tud...
Így van, az equalizing profil hangrendszer- és karosszériafüggô (egy E61 hifi más profilt kap, mint egy E60 hifi, és ugye van karosszériánként a 4 rendszer).
Individual-t ebben az országban nem sok ember hallhatott, mert elég ritka, magam se hallottam, de állítólag fenomenális.
...viszont annál többen tudják, hogy mennyivel olcsóbban ki lehet hozni "ugyanazt" :D