Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nemethla Creative Commons License 2014.06.25 0 0 5808

Örülj neki, hogy hallottad a hangot. Az a biztonsági vízkeringető szivattyú, ami csak nagyon ritka esetben indul el, de megvédi a motort a túlmelegedő vízcsőtől. Alul, a hűtő alján van egy kis ( 50 ezer + Áfa ) keringető, ha a motor leáll, de a víz nagyon meleg, addig kergeti a hűtőben, amíg le nem hűl.

Előzmény: Hatospista (5806)
Bali820701 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 5807

Szia!

 

Én a Textar tárcsát,betétet javaslom.Nekem eddig ez vált be a legjobban!Fékhatás ennél volt nekem a legjobb.most Brembo van,az se rossz,de nekem a Textar a legbeváltabb.

Előzmény: Hatospista (5806)
Hatospista Creative Commons License 2014.06.25 0 0 5806

Üdv a fórumozóknak!T4 es Transporterem(2,5tdi 2002évj) megérett egy első fékbetét és tárcsa cseréhez.Tudna valamelyikőtök javasolni elfogadható ár-érték arányban valamilyen márkát?Láttam pl 5000 ért Delphi fékbetétet ,visszajelzős és Mikoda 24mm vastag hűtött sport tárcsát 15-ért.érdemes megvenni?? esetleg másmilyent?? Átlagos családi használatú az autó. Másik kérdésem:Hétvégén voltam a géppel egy kis hegyi túrán (Erdély) és egy hosszabb felfelé szerpentinezés után megállva a parkolóban észrevettem,hogy leállitva a gépet mintha valami ventillátor menne a műszerfal alatt .Lefele menet után kb10km után ismét megállva nem volt semmi hang,Következő szerpentinezés után felfelé menet ismét megállva és leállitva a kocsit ismét jött a hang .5perc állás után még mindig. Utána elindulva a lejtőn és kb 10km múlva ismét megállva,semmi hang.Szellőztető ventillátor kikapcsolva,vizhőfok normál.Tapasztalt már valaki ilyet illetve mi lehet ez?? csak arra tudok gondolni,hogy valami ventillátor bekapcsol,mert valami túlmelegszik...... Köszönöm a válaszokat!

crln Creative Commons License 2014.06.25 0 0 5805

Lóerő keresés...

Katalizátor...  OFF

EGR szelep OFF --> Nagyobb lesz a hengerfej hőterhelése !

Olajhűtő beépítés  ON

Adagoló csere...

Intercooler  ON

Töltésnyomás emelés ON

Turbo csere ON

 

Na 115 LE

 

Előzmény: volu-man (5801)
t4pistibá Creative Commons License 2014.06.25 0 0 5804
Előzmény: Törölt nick (5803)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.24 0 0 5803

Érdekes a de a képeket nem rakta föl a rendszer...

Természetesen sikerÜlt nem sikerölt :)

 

     

Előzmény: Törölt nick (5802)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.24 0 0 5802

Nos, sikerölt némi szenvedés után kiszerelni a hibásnak vélt alkatrészt. Miután rendesen ráláttam minden okésnak tűnt. utána jött a meglepi.  

 

    A hengerfejben lévő része simán elolvadt. Remélem, ha meg is főzték a motort akkor a gőz itt távozott mielőtt kárt tett volna a motorban. Amúgy pöccre indul és szépen jár a motor. Valahonnan kell egy újat rendeljek és le kell ellenőrizzem a termosztátot is.

 

volu-man Creative Commons License 2014.06.24 0 0 5801

Helló,

az érdekelne, hogy TDI vagy TD adagoló, ami eladó? Legutóbb TD-t írtál, előtte TDI-t.

 

Más: ha ráteszem a T4 1,9TD motorra a TDI vagy a Vento TD adagolóját, ami már össze van kötve a turbóval, mennyi a várható teljesítménytöbblet? A turbó megegyezik, vagy az is más?

Azért kérdezem, mert ugyan jó a kocsi, viszonylag kevés benne a km (<300e), így motort nem szívesen cserélnék, a fogyasztása is nagyon jó, annyi csak a baja, hogy ahogy nőnek a kölkök, egyre messzebb mennénk, és szeretném, ha 120-130 körül mehetnék vele. Tudom, nyelezve most is megy 140 fölött picivel, de nem akarom kitaposni a lelkét, (110 körül járok vele) így azt gondoltam, hogy picit kellene (max 10-15 LE) erősíteni rajta, illetve kicserélni a váltót egy kicsivel hosszabbra.

Véleményetek szerint van értelme, illetve megoldható ésszerű keretek között?

 

Előre is köszönöm a tanácsokat.

Előzmény: Paragliding Hungary (5799)
ekecselek Creative Commons License 2014.06.24 0 0 5800

Hú valami nem kerek! a porlasztók nem az adagolóhoz van belőve , hanem motor specifikus állandö ami füg a motr típusától vezérlésétől kompresszió viszonytól stb . az adagolót lövöd ehhez az egészhez , üzemanyag szállítás mennyisége és előtöltés . így lenne kerek . Az hogy csak rövid ideig kelebalál az jó jel , én valamelyik porlasztóra gyanakodnák , mégpedig nyomás nélkül megragad kb

Előzmény: Paragliding Hungary (5798)
Paragliding Hungary Creative Commons License 2014.06.23 0 0 5799

Eladó VW T4 1.9 TD mehanikus adagoló felújítva 30000 ft.-

Paragliding Hungary Creative Commons License 2014.06.23 0 0 5798

szia

kösz de nem igazán csinálja fél percnél tovább, akkor is csak gázadásra hagyogat ki kicsit...

most az van hogy az adagolóm felújított de a porlasztók nem ezzel hanem a másik adagolóhoz lett összelőve. amikor beraktuk ezt a felújítás után akkor a porlasztókhoz nem nyúltunk

nem lehet ez a bibi?

Előzmény: ekecselek (5789)
t4pistibá Creative Commons License 2014.06.23 0 0 5797

A minden sebessegben kicsit recseg alatt a váltáskor ertettem,es a zúgás olyan djfihangnak tünik mint valami terepes ifa.

Előzmény: t4pistibá (5796)
t4pistibá Creative Commons License 2014.06.23 0 0 5796

Sziasztok! T4 2.4d

Váltó gondjaim akadtak, hidegen türhető de városi döcögesben egyre hangossabb a valtom es szinte minden sebessegben kicsit recseg korábban is voltak hasonlo gondok de egy olajcseretől jobb lett,tavaly kapott új olajat eneos75w-90 est es valami xado csodaszert ,eddig egesz türhetö volt most viszont megint  egyre szarabb. Mit tanacsoltok ?

crln Creative Commons License 2014.06.23 0 0 5795

Tudom...

Régebben valaki adott is itt címet, aztán kaptam a vw fórumon is egy miskolci srácét..., de abban az évbe le is esett a futásteljesítménye a gépnek, 5-6éve... , most pedig kellen az erő lakókocsit húzni, mert jó áron nem tudom eladni.

Szóval marad a régi projekt... adagoló piszka

Előzmény: nemethla (5792)
bambi942 Creative Commons License 2014.06.23 0 0 5794

A kuplungház felől van ott még csavar!!!!kicsit trükkös hozzáférni de ott vannak a csavarok.

Előzmény: l.balage79 (5793)
l.balage79 Creative Commons License 2014.06.23 0 0 5793

Sziasztok,

 

A következőben kérném a segítségeteket:

T4 2,4D-m van, AJA motorkóddal, 1998.

 

Olajteknő megrepedt, a csavart valószínűleg túlhúztam.

 

A teknő kukás, a leszerelése érdekelne. Amit látok csavarokat, mind kicsavartam, de olyan, mintha a kuplungharang felőli részen még fogja valami, és a teknőt nem tudom leszerelni.

Még a keresztirányú két csavart is kiszedtem a tartóbak előtt.

Mi lehet még? mi fogja?

Valakinek ötlete?

 

előre is köszi

nemethla Creative Commons License 2014.06.23 0 0 5792

Köd össze, nekem is ilyen volt a gyári állapota, adagolós rendberakta, azóta már turbós a motor és húz rendesen. Addig alig érte el a 130-at, utána 140-150 is kijött szükség esetén, de a lényeg, hogy a normál menettulajdonságain jelentősen javít, ha az adagoló és a turbo össze van hangolva.

Előzmény: crln (5782)
ekecselek Creative Commons License 2014.06.23 0 0 5791

Belenéztem egy t4 be  nem a  7 es hanem a 11 es a  te ogyűrűd . a fotódról erre gondolok .

Előzmény: Törölt nick (5784)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.22 0 0 5790

Köszi! Így már könnyebb lesz :)

 

 

Előzmény: ekecselek (5787)
ekecselek Creative Commons License 2014.06.22 0 0 5789

amikor egyenletlenül jár , lazítsd meg  a nagynyomású csöveket , amelyikre nem dadog jobban a motor az a porlasztó rossz is lehet valószínű meg van ragadva , most cseréld ki egy másik hengerével , ha ott jó a porlasztó és megint az előző hengernél nem romlik az alapjárat , akkor a porlasztók jók és az adagolód rossz !

Előzmény: Paragliding Hungary (5788)
Paragliding Hungary Creative Commons License 2014.06.22 0 0 5788

Lassan végére érek az adagoló törénetemnek remelem,  ma végre mentem 300km et nagyon jó erős a motor ismét, de inditásnál valami nem kerek.

 

pöccre röffen reggel de iszonyat mennyiségű fehér-kék szürke füst jön belőle töményen és nehezen jár. olyan mintha kihagyna egy henger...

amint elindulok vele meg gurulok egy két kilometert megszűnik a füstölés és egész nap semmi sem látszik a kipufogóból nagy gázadásra 120nál sem.

 

ez valami adagoló, beállitás problema lehet?

viszont végre a régi az autó. mágnesszelepet is lecserélték az adagolóban így már leáll ha leveszem a gyújtást.

 

 

ekecselek Creative Commons License 2014.06.22 0 0 5787

Pontosítom , mert két 7-es o gyűrű is van ! :)

Előzmény: ekecselek (5786)
ekecselek Creative Commons License 2014.06.22 0 0 5786

Az ábrán a 7-es számú o gyűrűről van szó !

Előzmény: Törölt nick (5784)
ekecselek Creative Commons License 2014.06.22 0 0 5785

Egy gumi o gyűrű van alatta , ha a csonk nincs repedve csak a gumigyűrűt kell cserélned , szimmering boltba vegyél lehetőleg szilikon gumiból , és mindenfajta sziloplaszt meg kence-fice  nélkül rakd össze !

Előzmény: Törölt nick (5784)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.22 0 0 5784

Sziasztok!  Nagy kérdésem van, T4 2,5 benzin 5 hengeres motor, hengerfejen a váltó felőli oldalon egészen a hengerfej alján van egy víz bekötési pont. Műanyag alkatrész, ha jól láttam kettő csavar rögzíti és elágazik kétfelé (kettő gumi vízcső megy rá. Ömlik a víz a műanyag alól.  Ez csak egy sima víz csatlakozás lehet?  T4-Wikin nem találom. Onnan be tudnám azonosítani, hogy mit rendeljek.

Köszi

 

joker01 Creative Commons License 2014.06.22 0 0 5783

Tud valaki T4-re tetőtartót?

crln Creative Commons License 2014.06.22 0 0 5782

Szia, az mire is jó ?

Nekem sima abl - van, és nincs összekötve a turbo az adagolóval..

Előzmény: Paragliding Hungary (5781)
Paragliding Hungary Creative Commons License 2014.06.21 0 0 5781

Kösz szépen segítségedet meg fogom keresni az adagolómestert.

 

ma hoztam el az autót. vissza lett rakva felújított épített adagoló. mágnesszelepcsere is volt, ereje visszajött.pöccreröffen. holnap tolok vele 300kmet és kiderül mennyire lett jó. lehet hogy elbírna még egy finomhangolást.

 

ELADÓ A FELESLEGESEN MEGVETT 1.9TDI gyári mechanikus ADAGOLÓ felújított 30000.- (37ért vettem 1 hete)

 

üdv Peter

 

 

Előzmény: garret (5773)
whitehead Creative Commons License 2014.06.21 0 0 5780

Köszönöm szépen.

Előzmény: vwbus (5778)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.21 0 0 5779

Szóval akkor az AJA egy katalizátoros AAB :) némileg csökkentett teljesítménnyel.

Előzmény: vwbus (5778)
vwbus Creative Commons License 2014.06.21 0 0 5778
Előzmény: whitehead (5776)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.20 0 0 5777

Nekem is a szívócsonkon van az AAB. Ez a 2,4d. a többit nem ismerem sajna.

 

Előzmény: whitehead (5776)
whitehead Creative Commons License 2014.06.20 0 0 5776

Üdv mindenkinek!

 

Meg tudná valaki mondani, hogy T4 motorján a motorkódot hol találom? A forgalmiban AJA kód szerepel, viszont a beömlő csonkon AAB-t látok.

 

Előre is köszönöm a segítséget. 

Nick_X14XE Creative Commons License 2014.06.20 0 0 5775
Sziasztok!
A T4 dobozos rövid és hosszú kivitelének különbözik a hátsó dobja?
Alkatrészesek eltérő infókat mondanak.
sankasanc Creative Commons License 2014.06.20 0 0 5774

Szia!

 

Nekem van egy vezérlőm.

 

Ha érdekes, írj e-mailt kérlek.

 

sankasan68@gmail.com

 

S.

Előzmény: VW. Caravelle T4 2.5 TDI (5545)
garret Creative Commons License 2014.06.20 0 0 5773

Szia.

Azt az adagolót, ami rajta volt, azt kellene elvinni ahhoz, aki építette... Rácalmáson van. Átnézi és jó lesz. A többi megoldás sajnos pénzkidobás. A dízel tuning fórumban megtalálod Krézi néven...  Dicsérd meg a kecskéit azt szereti :)

Előzmény: Paragliding Hungary (5770)
warz Creative Commons License 2014.06.19 0 0 5772

Jobb elso lampa olyan furan all mintha logna es korulotte az elemek kozti hezagokkal is valami nem volt kerek! Hol volt hezag hol meg szinte semmi! Az elso lokos az a fekete, az is eleg furan lett felrakva vagy ezt igy kell, egy hatalmas anya es abban egy csavarral van rogzitve oldalt! Amit meg eszre vettem, hogy a a feket elso lokoson mintha most fujtak volna feherre az elso elemeket mert feher festek permet volt rajta! A hatso ajton kisebb karcok! A kerek ivek alulrol nezve valami fekete akarmivel voltak kezelve! A kipuffon rozsda foltok voltak! Ennyit lattam kivulrol! Amugy szep volt! Ami bajom volt vele, hogy ez szerintem nem legkondis es a hatso ablakok nem nyithatoak, mert fixnek latszodtak!

Előzmény: crln (5769)
Paragliding Hungary Creative Commons License 2014.06.19 0 0 5771

ez az épitett adagoló

 

CZ-B.494 370 0 460 494 370 96226013 VE4/9F2250R445-3

 

FIAT/PEUGEOT D8B/D8C

Előzmény: Paragliding Hungary (5770)
Paragliding Hungary Creative Commons License 2014.06.19 0 0 5770

szia

kösz előre is hogy ha ránézel. ezek vannak az adagolón, ami épitett:

bosch száma 0460 494 370(valami fiatot találtam erre a számra)

van még rajta
r445-3
xud213
01556626206

 
kz050610

 

a tdi adagolót ma szedte ki(az is felujitott)  azt mondta holnapra visszarakja a özben felújitott épitett adagolót.

cserélte az izzitókat, minden magasnyomású csövet kicserélt adott nekem tartalékot is, teljes vezérlés csere vezérszij és feszitő meg görgők...

 

az adagoló felujitás tömitések cseréje és tápszivatyú cseréből állt.

de most hogy jobban beleolvastam a témába találtam egy érdekességet még, régen néha nem állt le az autó gyujtás levétele után,hanem erőlködve járt a motor alapjáraton fulladozva.... most olvastam hogy ez is adagoló hiba "spénes az adagoló"  ez passz hogy mit jelent de produkálta ezt a tünetet. lehetett ez az előjel?

 

átbaszástól nem félek mert volt még egy  tisztitás is  visszafújták tankot, 2 üzemanyagszűrő mert az első is tele lett szarral, ékszijtárcsát is kicserélte ha már látta hogy rossz.

ujitott tdi adagolót hozott műhelyből 37ért és az összes többiért 55ezert(tisztitás, szerelés,2szűrő,vezérlés) fizettem... ja meg tett bele 12liter gázolajat az is benne van az árban! mert alig volt  a tankban mikor odavittem.

na ennyi  holnap minden kiderül, remélem én is... megírom mi a vége

üdv peter

 

Előzmény: garret (5768)
crln Creative Commons License 2014.06.19 0 0 5769

Mire jártál ?

 

Előzmény: warz (5766)
garret Creative Commons License 2014.06.19 0 0 5768

az adagolószámát elárulhatnád, meg hogy van-e rajta bekopogott számsor. (KZ xxxxxx).

Az is érdekelne,ha nem titok, hogy mit jelent a felújítás(mit cseréltek,mit mondtak hogy cseréltek) meg hogy mennyiért(csak kíváncsiság)

 

Az audi sem csinált közvetlen motorhoz mechanikus adagolót....

 

Előzmény: Paragliding Hungary (5764)
Bali820701 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 5767

Sziasztok!

Van 1 T4 2.5tdi 1999-es.következő hibakódot olvasom ki belőle
17946 (P1538)
másik VAG programmal:

Fuel Shutoff Solenoid N109) Open or Short To Ground
35-10--- intermittent

Komponenns 2005 Valaki megpiszkálhadta már a 99-es autót?
65535 azt ha jól olvastam motorvezérlő hiba.
Valaki tud segíteni?

warz Creative Commons License 2014.06.18 0 0 5766

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/transporter_t4/volkswagen_transporter_t4_friss_muszaki-7950335

 

Ezt szeretném holnap megnézni, mert itt van a közelben!
Szeretném kikérni a véleményeteket róla! /akár már így amit észrevesztek képek alapján is :) /

Mire kell alaposan odafigyeljek és hol?

Nagyon köszönöm a segítségeteket!

transsporter Creative Commons License 2014.06.17 0 0 5765

A tetőre olyan szigetelést raktam amit a radiátorok mögé szoktak alukasirozott polifoam, a párásodás miatt lehet akkor csinálok rá perforálást és akkor ki tud szellözni az oldalsó lemezfelületre meg akusztikai szivacsot.A levegö befújokat körbe szigetelted teljesen? 

Előzmény: Törölt nick (5763)
Paragliding Hungary Creative Commons License 2014.06.17 0 0 5764

szia

visszarakatom a régi épitett audi adagolót ami benne volt, ma lett kész  a felújítás.

bár a szerelő is jó szakember erősködik hgy megnézi és próbálja összelőni ezzel a gyári 1.9tdi adagolóval.

 

azt érzem én is hogy ez nem beállitás baj hanem nem kap rendesen kraftot, padlógáz 3asba nem megy fel az érdi lejtőn pedig januárban 7 emberrel átmentem vele az alpokon meg se érezte és 7 literrel ment. nehezen indul lomha, anno meg télen minusz 10 pöccre röffent reggel!

 

megírom mi ennek a vége majd mert már elég sokba van, bár most új az öninditó, aksi, porlasztó, felújított adagoló, új vezérlés, olaj lecserélve, szal nem panaszkodhat a kisautó.. már csak össze kéne rakni.

igazán visszaállhatna már a régi formájába. csak most fogom fel milyen ereje volt anno.

Előzmény: garret (5755)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.16 0 0 5763

A tűzfalat szigeteltem plusz a szellőztető rendszert. Csendesebb lett.  http://biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-tillbehor/Ljudisolering/Ljuddampningsplatta-369214/  

A kárpit alatt az előző tulaj szigetelte sima Therwolinnal. Leget csak a jó üregvédelem miatt de nem rozsdásodik alatta.

 

Előzmény: transsporter (5759)
garret Creative Commons License 2014.06.16 0 0 5762

A kamrás motor hengerfejének a hőterhelése sokkal nagyobb mint a közvetlené... Nekem az audiban(5henger TDI) 600.000e km van, és nincs rajta repedés (legalábbis 30.000km-el ezelőtt nem volt...  Őszintén szólva a T4-be ha nem lehetett volna rakni jobb motort akkor régen eladtam volna... A váltó meg már alakul, hogy ne 3000fordulaton menjen 90-et a chp kódú gyári váltóval....

A turbó egy jó dolog... A kipufogógázt hasznosítja, jobb lesz a hatásfok... Tizenéves feltöltők is hibátlanul működnek, ha az ember használ légszűrőt, meg cserél néha olajat... De aki autót tart, az szerintem alap.

Egy haveromnak építettünk egy T4 Dokából(1.9D) egy TDI syncrot. Erdőre jár vele és kihasználja az összkereket. Fülke fölé rakva fával terepen 8-9 körülre számolta a fogyasztást. Régen le kellett pakolnia a (fele annyi)fából néha, mert az 1.9d a dombon 1-esben teljes gázon a 3/4-énél lefulladt... Egy ismerőse is akkoriban vett egy 2,4D-t, ami azóta 2.szor hengerfejes...(persze lehet azért, mert ő is súllyal  jár és nem 60-al...)

 

Előzmény: gyzol (5761)
gyzol Creative Commons License 2014.06.15 0 0 5761

Abban igazad van,hogy a 2.4-es sem sokkal jobb(75Le) de az legalább ezt a teljesítményt 5 hengerből produkálja,turbo

nélkül.Már csak ezért is tartósabb az 1.9-nél.Én 8 éve arra és úgy használom amire való,lehet hogy ezért nem volt még gondom a hengerfejjel... De lehet hogy van rajta repedés mert a dízelmotor gyártás röpke 100 év alatt még nem jutott el

odáig hogy sikerüljön gyártani akár csak 1db hengerfejet,ami nem repedezik rommá néhány százezer km alatt.Ezért

nekem nem csak a 2.4-estől,hanem úgy általában a dízelmotortól "nem áll fel" :-))

Előzmény: garret (5758)
nemethla Creative Commons License 2014.06.15 0 0 5760

Nem valószínű, hogy érdemes. A páraelvezetést nem tudod megoldani, akkor bennmarad és rohaszt szét mindent.

Előzmény: transsporter (5759)
transsporter Creative Commons License 2014.06.15 0 0 5759

jó estét!

Meglett a klima hibája  az egyik ventilátor csatlakozásnál kontakt hiba.Budaörsön a Bubu villamosági mühelyben csinálták meg 8500ft ért.Nagyon korrektek!És a teljes klimát átnézték.

Egy másik kérdés szigetelte már ki valaki hötükrös polifoamal az autó lemezeit a kárpitok alatt?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!