Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.02.18 0 0 1095
Sziasztok!

Épp mérlegelem a vásárlást, odaveszett a kocsim egy frontális ütközetben. Ügynök vagyok évi 40-45-000Km.
Biztonság, gazdaságosság, kényelem, eladhatóság, megjelenés. Ez a sorrend.
Az eladhatóság alatt értem, hogy pld. a Megane II DÍZEL roncsot 5 perc volt eladni.
A KIA esetében is ugyanez? A Corollát kicsit többért, de azt be is kell invesztálni, hehát ez is kipipálva.
Az új Corolla D4-D a rivális, 850.000Ft-al többért, megjelenésében elegánsabb,(relatív)jóval kevesebb extrával!

Ha az érzelmeket, megjelenést veszem számításba, akkor a Corolla Luna.
Ha az észérveket, akkor esetemben az EX!!! KIA CRDI 207.000Ft al kevssebbért, a LUNA corihoz képest kényeztetően sok HASZNOS felszereléssel hosszú távra!
El. csomag, (ESP! is) +25ló! :-)

Számomra a CEED mellett szól egy csomó pozitívum:150.000km gari, amit 3-4 év alatt le is járok, de kell a nyugalom.
ESP!!,ülésfűtés 3 fokozatú ..csúúúcs, erősebb dízel, szélvédő jégmentesítő, automata a klíma, monokróm b. tükör, el. beajtható k tükör, nagyobb ülések, és nagyobb hely a hátul (családi használat esetén) még a csomagtartó is jól kidolgozott! Kellemesebb, komfortosabb belső. A cascó is olcsóbb, szervízintervallum 5000Km- el több Mi kell még?




zotty1 Creative Commons License 2007.02.18 0 0 1094
Sajna a 60LE-s Puntóval én is igy jártam: zabál de legalább nem megy. A Renault dCI motorjai tényleg jók én is próbáltam, a váltók franciásan lötyögősek. Apám PUG 206-osának a váltója is katasztrófálisan lötyög, vigyázni kell, hogy hova váltok vele. A 4,5 éves P II-m váltója viszont még most se lötyög semmit se.
Előzmény: Törölt nick (1090)
karesz2 Creative Commons License 2007.02.18 0 0 1093

Ma nam gyártanak 3 csapágyas 4 h mocit.

Még nem hallottam erről az enyhén 3szög alakú dugóról, tán a súrlódás csökk. miatt és a gyűrűk tömítenek. Vagy a gépészetben ismert K hibáról van esetleg szó.

 

vlevi Creative Commons License 2007.02.18 0 0 1092
Vagy az is lehet, hogy 3 helyen csapágyazott főtengelyt akartak írni.
Előzmény: cápaFeri (1086)
Andrew31 Creative Commons License 2007.02.18 0 0 1091
Sziasztok!

Már jelenlegi Ceed tulajoktól kérdezném!

Egy apróság, nem tudom mérési szempontból van e különbség!

Ti a fedélzeti számítógép fogyasztásmérésre, tankolásig megtehető távolságra vonatkozó adatait tankolás előtt, vagy tanoklás után nullázátok le?

Szerintetek van ennek jelentősége?
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.18 0 0 1090
Ma berepültük a gépet Üllőn!1.6 CRDI. húz mint a mozdony, csendes, pontos a futómű,váltó,szép szolíd belső, igazán élvezet hajtani!
Akárhogy is átvizsgáltam, kutatgattam, hogy gyengeséget találjak benne,mindíg újabb pozitív meglepetésekkel kellett szembe találkoznom.
A csomagtarótól a szivargyújtóig, látszik, hogy sokat agyaltak a mérnökök az autón. Használatra építették, tágas, kényelmes,ülések, nagyra nyíló ajtók, a hátsó ülés alá is jutott szőnyeg,... sorolhatnám. Kellemesen meglepődtünk, ez az az autó ,ami a mindennapokra építtetett, gratula a tervezőknek!

Bárcsak korábban is ily tüzetesen néztem volna át amit veszek, akkor nem szívok annyit.
Pld a Pug 307-es prémium 4,8 milláért: a szőnyeg több helyen is kibújt a küszöb alól, többször cseréltettem az index kapcsolót.
A jégkáros 0.km Fiat Punto, (Tatabánya Riegler, míg élek reklámozom ) 60 le, és kajál,de nem megy, a Megane II-vel több szerencsém volt, az csak az akksit merítette be néha, azon kívül, hogy egy 50Ft-os pillangószelemp miatt bevizelt a klíma, és tocsogott a víz az utastérben.Lötyögős váltókar, de príma dCi motor!
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.17 0 0 1089
Sebaj :-))
Előzmény: scenic(725) (1076)
mazsola11 Creative Commons License 2007.02.17 0 0 1088

Szia!

 

Már vakargattam a fejem, hogy van az autóban "perem tekerő"?

Aztán láttam ,hogy már válaszoltak! :-))

Előzmény: Deras71 (1083)
vlevi Creative Commons License 2007.02.17 0 0 1087
Ezek szerint nem jó :)
Én is csak olvastam.
Előzmény: cápaFeri (1086)
cápaFeri Creative Commons License 2007.02.17 0 0 1086

3 ponton felfekvő dugattyúkat

 

Az milyen?.:-)))))))))

Előzmény: vlevi (1062)
Deras71 Creative Commons License 2007.02.17 0 0 1085
Köszi
Előzmény: ceedlesz (1084)
ceedlesz Creative Commons License 2007.02.17 0 0 1084
Mindhárom tekerentyűn van egy piros jel ( vonal) ami világít és meg van világítva a kapcsolók körüli skála is. Normálisan lehet látni.
Előzmény: Deras71 (1083)
Deras71 Creative Commons License 2007.02.17 0 0 1083

Sziasztok!

 

Kérdeznék, 1.4 LX-es tulajtól (pl. mazsola) hogy müködik sötétben a hőfokszabályzó és a ventillátor "perem tekerője"? honnan tudod mennyi meleget v. hideget nyomatsz be és milyen ventivel? A megvilágítás addig erősebb, amilyen fokozatnál tartasz? (érthető? :))  ) A digitnél egyértelmű.

FPY Creative Commons License 2007.02.17 0 0 1082

Tegnap tesztvezettem az 1,6 CRDI-t.

Ami teccett:

- motor: alapjáraton mármár benzinesen csendes legalábbis melegen, semmi fócvágenes traktorhang. Hidegen sajnos nem tudtam meghallgatni, elQttem is mentek vele. Jó eröben van 2000 felett lehet 5.-ben elözni 90 körül is, szóval OK! Hangja elviselhetö pörgetéskor is, nem hangosabb mint egy benzines, zajszigetelése jó!

- váltó: rövid uton, pontosan jár, könyöklön könyökölve kényelmesen kezelhetö!

- pedál, kormány, ergonómia: gyorsan beállítható a kényelmes/megfelelö helyzet, pedálerö, kormányerö részemröl rendben. Kézre esnek a kapcsolók, hamar megszokható.

 

Ami nem:

- sok müanyag: jó minöség ugyan, de sok. Relatív, szerintem az uj Astránál (szinten a legalacsonyabb kivitelnél) így is jobb! Szóval nem vészes, de nem is túl jó.

- oldalsó gumicsík: lehet, hogy trendi, de ha hátsó ajtót nyitnak rá, akkor az a lemezzel és nem a csíkkal fog találkozni! Sajna a mai félméterre állós, ajtókivágós suttyók túl sokan vannak ehhez!

 

Átlagos: semmi extravagáns kívül. Nem biztos, hogy baj talán nem barmolják össze az írigyek és nem lopják el. Csom. tartó nekem kicsi.

 

A futómü jónak tünik, rövid volt a próbaút. Mostani offos franciám szintjét biztos, hogy hozza talán jobb is, hoszabban kellene próbálni.

 

Nekem akkor lenne reális választás, ha mondjuk jövö tavasszal a 1,6 CRDI kombi EX metál+tolatór.+ülésfutés+tempomat beférne 4,7 M környékére! Majd meglátjuk..... 

 

mazdakoma Creative Commons License 2007.02.17 0 0 1081

Hehe, 13 éves mazdát 150 000-rel.

 

Én 2005-ben adtam el a 13 éves mazda 626omat és láss csodát 156 000 km volt benne. És nem tekergettem semmit. Garantáltan 156 000 volt benne. Én garantáltam :D

Előzmény: scenic(725) (1077)
vlevi Creative Commons License 2007.02.17 0 0 1080
Ismerős vett pár éve kocsit. Az egyiket kinézték, 5 éves, 80e km-el. Utánaérdeklődtek a márkaszervízben, hogy mégis mit tudnak róla mondani. Nem volt vele semmi baj, hülye hibák nem voltak vele, csak éppen egy évvel korábban volt náluk 120e szervízen.
Előzmény: scenic(725) (1077)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.17 0 0 1079
Nekem a Megane II dCi-ben 3 év alatt 185.000km tekeredett bele.
Mostanság T. Carinát akartam venni, mindegyikben 165.000Km van, érdekes módon.
Ami eladó, mind nyúlólnak jó, úgy néz ki belül.
El is ment a kedven a használt kocsiktól. Inkább újat, egy jó választás, és nyúzom évekig.
Corolla vagy Ceed lesz.
Ma megyek tesztvezetni. Hajrá!
Előzmény: scenic(725) (1077)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.17 0 0 1078
Tudom, igazad van!

Anyám Wagonjával kínozzuk egymást, nem tudom tönkre tenni.
Látná, hogy bánok szegény vassal. Hihetetlen mit kibír!
Tettem bele MPG tablettát, megy mint a rakéta, és nem zabál végre.
Tegnap egy X5-ös mellett tekertem el 160-al az M1-esen, a fószer épp túrta az orrát. :-) Szerencsére nem volt oédalszél, mert már halott lennék. :-)
Előzmény: Törölt nick (1075)
scenic(725) Creative Commons License 2007.02.17 0 0 1077
Tudom :(( Az a legjobb, amikor 1993-as Mazdát árulnak 150ezer km-es óraállással.
Előzmény: Törölt nick (1074)
scenic(725) Creative Commons License 2007.02.17 0 0 1076
Köszönöm szépen! :)))

Ha jól számolom, a hatodik :))
(kettő rokonom ugy emlékezett ma van, valamint a megane fórumon 3-an felköszöntöttek és igy te vagy a hatodik).
Köszi.
Előzmény: Törölt nick (1073)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.17 0 0 1075
nekem 8,5 éves magyar suzukim van, még nem romlott el! (130e km) Hidd el,a megbízhatóságával annak sincs semmi baj. A gond máshol van :-) De jó igavonónak.
Előzmény: Törölt nick (1070)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.17 0 0 1074
egy másikat találtam, ami 2003-as volt, és 160e körül futott. Erről nem tudni mennyit. De a Km-ekkel mindíg óvatosnak kell lenni. NAGYON!!! Rohadt km óra buherátorokat én min 5év börtönre ítélném!
Előzmény: scenic(725) (1072)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.17 0 0 1073

Hát akkor, BOLDOG SZÜLINAPOT!

 

Én vok az első :-)

Előzmény: scenic(725) (1049)
scenic(725) Creative Commons License 2007.02.16 0 0 1072
Amúgy ez az 5 ajtós lenne az ideális nekik, a lépcsős lehet nem férne be a garázsba.

Ja, ez az autó 150-et futott? Vagy általánosságban mondtad a 150-et?
Előzmény: Törölt nick (1068)
scenic(725) Creative Commons License 2007.02.16 0 0 1071
Csak olyan autó jöhet számitásba, ami nem futott 100ezret. Tényleg, ezt kihagytam az előző felsorolásból :)
Előzmény: Törölt nick (1068)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.16 0 0 1070
Én azt mondom, japánt vegyenek, akármelyiket, kivétel a magyar suzuki.
Nem lesz gondjuk.
Nézd meg, egy francia, vagy német autó szervíz parkolóját. Tele van.
A Japán: üres.
Kérdezz meg egy autószerelőt: utálják a japókat, mert éhen halnak miatta.
Neke azt mondta ahaverom, ha nem lenne Opel, VW, meg a többi fos, bezárhatná az autósboltot.
Vettem nála egy Suzuki Wagon lámpa kapcsolót, alig tudta beszerezni, mert ilyen még nem volt. (ez is az F-Astra adoptált szarja )

Előzmény: scenic(725) (1050)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.16 0 0 1069
Milyen érzés?
Megbámulnak vele?
Okos döntés ez a vas.
Iigyellek érte, jó értelemben véve!

Sok élményt, öröme hozá!!
Előzmény: mrcaptain (1039)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.16 0 0 1068

ez az a motorvariáns:

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1057686&command=ugras&screenwidth=1024

 

sajna tényleg elég ritka. Találtam 2003-ast is, de sajna nagyon sokat futott darab. Sztem nem szabad másfél millákat adni 150e-et futott kocsiért.

Előzmény: scenic(725) (1067)
scenic(725) Creative Commons License 2007.02.16 0 0 1067

Az még jó is lehet. úgyis 4 éves körüli gép a cél. (kb 1.5 milla a keret).

DE !!!

Borsodi/közeli kell legyen. Aztán az apósék fia meg a lánya (+ a lánya férje, azaz én) választjuk ki az autót. A tipusválasztást ránk bizzák.

Csak ugye az öreg nem akar 1.5 feletti motort, az anyóst meg rá lehet beszélni hogy mégis 1.6 legyen, az ő szava is döntő :DD

A fiu japán párti, franciáról hallani sem akar. Esetleg német még ami szóba jöhet, régebben Opel párti volt, most meg Octavia és Fabia buzi, mert a haveroknak olyan van... még nem kiforrott a gondolkodása szegénynek :)

A szinválasztás joga meg a nőkre van bizva. :-P

Szóval nem egyszerű eset lesz az autóvásárlás :-) Remélem összejön vita nélkül.

 

Az ár úgyis meghatározó lesz :(

Előzmény: Törölt nick (1066)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.16 0 0 1066
Ha G astrát keresnek, messze a legjobb motor, az 1,6 8V 85Le verzió. Elég ritka, de kb 2003-ig lehetett kapni. Ez nem ecotec, semmi varázslás, csak a jól bevállt 1,6i 8V-s moci. A szüleimé 160e km-nél is kifogásalan volt, gyakorlatilag nulla olajfogyival.
Előzmény: scenic(725) (1050)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!