Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

AttiM3 Creative Commons License 2002.05.19 0 0 238
Pupi,
Küldtem mail-t!
Előzmény: GanXstaZolee (235)
DANIKA Creative Commons License 2002.05.19 0 0 237
BRYAN!

Dobjál meg légyszives egy emaillel,hogy hova és mikor kell menni.Mert jó lenne már egy ilyenen részt venni.Köszi szépen.

Előzmény: BRYAN (228)
Werwolf Creative Commons License 2002.05.18 0 0 236
Sziasztok, tegnap este elég gyászos volt, kőbánya oda-vissza szétrázta a szar út a kocsimat (kékesfekete Calibra Turbo), ráadásul értelmetlenül. Második helyen legalább már volt valami, de az sem tartott túl sokáig.
Mit szólnátok, ha a három napban csinálnánk valami pótlást? MOndjuk vasárnap este?
GanXstaZolee Creative Commons License 2002.05.18 0 0 235
Urak, ide is egy emilt hol mi mikor lesz, felkeltette az érdeklődésem a téma :)))
Előzmény: beetch (234)
beetch Creative Commons License 2002.05.18 0 0 234
Sziasztok én is szívesen megnéznélek benneteket!!
Ha tudtok küldjetek találkahelyet meg idöpontot!
Versenyezni nem hiszem hogy fogok mert az XR3i már öreg csataló, és nem lenne esélye!!! :)))))

Na üdv Köszi az infót elöre is!!!!

A LE legyen Veletek!

SHADOW Creative Commons License 2002.05.18 0 0 233
Hali!

Tegnap sajna nem tudtam menni, mert buliban voltam, és sajnos nem lehetek egyszerre két helyen, viszont Bryan mesélte, hogy mik történtek. Szerintem is a buszos hívta ki rátok a kékeket, mert múlthéten 11 után értünk oda, és akkor már elment az uccsó busz. Nem is voltak kékek, szal meg kell várni, míg elmegy az utolsó bkv, és csak utána menni oda több turnusban. Ennek ellenére szerintem Kőbányát egy hétig kéne szüneteltetni, és csak utána kimenni. Van állítólag egy másik hely is amit a rallyes srác mondott. Azt is meg lehetne nézni, de ez majd úgyis eldől pénteken. Na minden jót, emberek!

DOM Creative Commons License 2002.05.18 0 0 232
csak nem haza beszélsz?!..;)
Szerintem meg tegnap este a kék villogós nem talált legyőzőre....
Azért jó volt ahogy a kihalt 'falukat' 1szer csak a semmiből dübörgő paripák lepték el...már hiányzott...:)
A motorosok gyakran fognak jönni?!...
A legnagyobb baj az volt, hogy túl hamar értünk a helikopter út környékére, szerintem ott a buszos dobott fel minket, 11-kor megy az utsó...az előtt nem kéne ott lenni....kár érte, mert az nagyon jó pálya volt...
Dom
Előzmény: AttiM3 (231)
AttiM3 Creative Commons License 2002.05.18 0 0 231
A vége jó volt, mert az E30 M3 nem talált legyőzőre. :^)))
Előzmény: DOM (230)
DOM Creative Commons License 2002.05.18 0 0 230
Bryan,
+van, sikíts ha nem megy...

Nektek bejött ez a tegnapi??

Előzmény: BRYAN (228)
AttiM3 Creative Commons License 2002.05.17 0 0 229
Bryan,
Matricát a fehér Astrás (akit belöktek az árokba Esztergomban), vagy a fehér Hondás (Tyre-R, de mégsem :^)) srácoktól tudsz szerezni.
Előzmény: BRYAN (228)
BRYAN Creative Commons License 2002.05.16 0 0 228
DOM
Erre a cimre dobj mailt:vakondkt@axelero.hu
DANIKA
Olvass lejjebb,megtudhatsz némi infót hol,mikor,merre.
AttiM3
Szerencséje volt a Renaultos haverodnak hogy csak leesett és nem szakadt el az ékszij.Ennek ellenére végig fej-fej mellett mentünk vagy 120-130 ig.Jó az a kis autó,a revans viszont elmarad mert haldoklik a kuplungom,betett neki a sok gyorsulgatás.
Kinél lehet matricát szerezni mert eddig sose volt senkinél és mint alapember nekem is KELL.
AttiM3 Creative Commons License 2002.05.16 0 0 227
Igen, műxik, királyság, köszike!
Előzmény: DOM (226)
DOM Creative Commons License 2002.05.16 0 0 226
Nahhh...így már ok, most már remélem mükszik...:)
DOM
Előzmény: SHADOW (225)
SHADOW Creative Commons License 2002.05.16 0 0 225
Nekem sem az ami ide be van írva, hanem ez: shadow@fbi.hu
Előzmény: DOM (222)
AttiM3 Creative Commons License 2002.05.15 0 0 224
DOM,
Én nem kaptam semmit!
A címem ez: kajanskij@hotmail.com , és nem az ami az e-mailnél van.
Képek a neten nem tudom, hogy lennének.
Előzmény: DOM (222)
DANIKA Creative Commons License 2002.05.15 0 0 223
Hali mindenkinek!

Gondolom ide nem nagyon irjátok ki,hogy hol és mikor van gyorsulás :).Ezt honnan lehetne megtudni?Mert nagyon szeretnék egy ilyenre végre kijutni.

DOM Creative Commons License 2002.05.15 0 0 222
Szeva,
Nem tudjátok, vhol nincsen fennt kép a neten, mert láttam, hogy fényképeztek 1 páran???

Bryan, Shadow, AttiM3,
Megkapjátok a leveleket??;))
DOM

Előzmény: SHADOW (221)
SHADOW Creative Commons License 2002.05.11 0 0 221
Hali Srácok! Szenzációs volt a tegnap este, az eddigi legjobb. Mit szóltatok a Vectrához? Nem semmi volt a gép. Na és amikor a Tranzit gyorsult? +Súlynak én is bent voltam, huh milyen dodzsemezés volt bent!

Az odaút is tökéletes volt, hogy több kisebb konvolyban mentünk, meg az is jó volt, hogy új helyen találkoztunk. Ezentúl is így kéne csinálni. Mindent bele sráok!

AttiM3 Creative Commons License 2002.05.11 0 0 220
De király volt tegnap! Jobb volt így, hogy akik eljöttek, azok közül sokan indultak is. És nem voltunk olyan sokan, hogy már a városból követtek volna minket.

Bryan,
Végre mentél a Rönóval, erre leesik az ékszíja. :^(
Na, majd jövő héten...

Üdv!

D16A9 Creative Commons License 2002.05.09 0 0 219
Hello AttiM3!

Nem, az nem én voltam.
Egyenlőre nem mentem versenyben...

D16

Előzmény: AttiM3 (209)
Ill.Str.Rac. Creative Commons License 2002.05.09 0 0 218
BRYAN
Pénteken ha mindenigaz avval megyek, de nem tuom, hogy gyorsulok-e mert valami nem jó rajta.
BRYAN Creative Commons License 2002.05.08 0 0 217
AttiM3
Azt a rally Ladásat aki a Coránál hajtotta a gépét?Profin tud a srác,már azt vártuk mikor sokal be és töri meg a gépét de nem.Egyébként a spanom(GTI Suzuki)is ismeri a srácot.Vele beszéltük az új helyet a benzinkúton.
A piros Corsás haverom ott lakik ahol voltunk és ő is azt mondta hogy a főnököknek nem tetszettünk.De azért megnézhetnénk mert király volt a pálya.
Ill.Str.Rac.
Mikor jössz a gépeddel már?Kiváncsi lennék hogy megy?Vagy maradsz az iszogatásnál?Na majd pénteken,szóljatok mindenkinek!
AttiM3 Creative Commons License 2002.05.06 0 0 216
Bryan,
Igen, ismerem. 120 Le körül van (gyári érték). Van benne direktszűrő és 56-os rendszer van alatta. Viszont a turboja 1bar helyett csak 0.7körül tölt.
Én inkább az új helyre szavaznék, mert a másik haverom (Fehér rally Ladás) odament a biztonságiakhoz, akik mondták, hogy az egész be van kamerázva és a főnökük már azért is szólt, amikor megálltunk a sok autóval. Mondták, hogy ők nem szólnának, de a főnök szól érte.
Előzmény: BRYAN (215)
BRYAN Creative Commons License 2002.05.05 0 0 215
AttiM3
Te ismered a fekete Renault 5-öst nem?Hány LE pontosan?Haverom gyorsult ellene a GTI Suzukival és csak fél autóval kapott ki a spanom.Legközelebb majd megyek én is ellene eggyet.
Egyébként hogy tetszett az új helyszin?Szerintem jót találtunk,meg lehetne próbálni legközelebb is.Igaz már van egy új pálya.
Blindmouse Creative Commons License 2002.05.05 0 0 214
USA-ban van az a sóstó ahol ilyenekkel pepecselnek jó időben..
ott szokás hogy 60Mph-ig tolják az autókat mert addig nem bír elrajtolni.. :)
Előzmény: Koltai Péter (212)
Varshi Creative Commons License 2002.05.05 0 0 213
> a váltót úgy kell tervezni, hogy ha a max. teljesítményhez tartozó fordulatnál váltasz,
> akkor a nyomatékcsúcsra essen vissza a fordulat...

Ööö, hmm.
Nálam a max. teljesítmény 6400-nél, a max. nyomaték meg 3500-nál van. Igen "érdekes" váltó lenne ez... :)
(Amúgy 6750-nél tilt.)

/Varshi

Előzmény: Koltai Péter (210)
Koltai Péter Creative Commons License 2002.05.05 0 0 212
Jah, ha egyesben merted addig gyilkolni a kuplungját, hogy menjen is, utána a váltás már felejtve... :)
Előzmény: Blindmouse (211)
Blindmouse Creative Commons License 2002.05.05 0 0 211
De legalább 472KmPh volt a végsebessége ;)
Előzmény: Koltai Péter (210)
Koltai Péter Creative Commons License 2002.05.05 0 0 210
"Hol érdemes gyorsulásnál felváltani? Nem az tűnne logikusnak, hogy a max. teljesítmény fölé érve már vált az ember?"
Tekintettel arra, hogy a teljesítmény maximuma mindig magasabb fordulaton van, mint a nyomatékcsúcs, a váltót úgy kell tervezni, hogy ha a max. teljesítményhez tartozó fordulatnál váltasz, akkor a nyomatékcsúcsra essen vissza a fordulat...

Érdekes, mikor egy Simsont tuningoltak annyira, hogy váltás után a használható fordulatszámtartomány alá esett vissza a fordulat... :)

Előzmény: Varshi (208)
AttiM3 Creative Commons License 2002.05.05 0 0 209
D16A9,
Te mentél este a Renault 5 GTTurboval?

Varshi,
Teljesen ki kell pörgetni egész a leszabályozás előttig, hogy a váltás után a legnagyobb teljesítmény közelébe essen vissza a fordulat és ne torpanjon meg az autó.

Előzmény: D16A9 (206)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!