Sziasztok, tegnap este elég gyászos volt, kőbánya oda-vissza szétrázta a szar út a kocsimat (kékesfekete Calibra Turbo), ráadásul értelmetlenül. Második helyen legalább már volt valami, de az sem tartott túl sokáig.
Mit szólnátok, ha a három napban csinálnánk valami pótlást? MOndjuk vasárnap este?
Sziasztok én is szívesen megnéznélek benneteket!!
Ha tudtok küldjetek találkahelyet meg idöpontot!
Versenyezni nem hiszem hogy fogok mert az XR3i már öreg csataló, és nem lenne esélye!!! :)))))
Tegnap sajna nem tudtam menni, mert buliban voltam, és sajnos nem lehetek egyszerre két helyen, viszont Bryan mesélte, hogy mik történtek. Szerintem is a buszos hívta ki rátok a kékeket, mert múlthéten 11 után értünk oda, és akkor már elment az uccsó busz. Nem is voltak kékek, szal meg kell várni, míg elmegy az utolsó bkv, és csak utána menni oda több turnusban. Ennek ellenére szerintem Kőbányát egy hétig kéne szüneteltetni, és csak utána kimenni. Van állítólag egy másik hely is amit a rallyes srác mondott. Azt is meg lehetne nézni, de ez majd úgyis eldől pénteken. Na minden jót, emberek!
csak nem haza beszélsz?!..;)
Szerintem meg tegnap este a kék villogós nem talált legyőzőre....
Azért jó volt ahogy a kihalt 'falukat' 1szer csak a semmiből dübörgő paripák lepték el...már hiányzott...:)
A motorosok gyakran fognak jönni?!...
A legnagyobb baj az volt, hogy túl hamar értünk a helikopter út környékére, szerintem ott a buszos dobott fel minket, 11-kor megy az utsó...az előtt nem kéne ott lenni....kár érte, mert az nagyon jó pálya volt...
Dom
DOM
Erre a cimre dobj mailt:vakondkt@axelero.hu
DANIKA
Olvass lejjebb,megtudhatsz némi infót hol,mikor,merre.
AttiM3
Szerencséje volt a Renaultos haverodnak hogy csak leesett és nem szakadt el az ékszij.Ennek ellenére végig fej-fej mellett mentünk vagy 120-130 ig.Jó az a kis autó,a revans viszont elmarad mert haldoklik a kuplungom,betett neki a sok gyorsulgatás.
Kinél lehet matricát szerezni mert eddig sose volt senkinél és mint alapember nekem is KELL.
Hali Srácok! Szenzációs volt a tegnap este, az eddigi legjobb. Mit szóltatok a Vectrához? Nem semmi volt a gép. Na és amikor a Tranzit gyorsult? +Súlynak én is bent voltam, huh milyen dodzsemezés volt bent!
Az odaút is tökéletes volt, hogy több kisebb konvolyban mentünk, meg az is jó volt, hogy új helyen találkoztunk. Ezentúl is így kéne csinálni. Mindent bele sráok!
De király volt tegnap! Jobb volt így, hogy akik eljöttek, azok közül sokan indultak is. És nem voltunk olyan sokan, hogy már a városból követtek volna minket.
Bryan,
Végre mentél a Rönóval, erre leesik az ékszíja. :^(
Na, majd jövő héten...
AttiM3
Azt a rally Ladásat aki a Coránál hajtotta a gépét?Profin tud a srác,már azt vártuk mikor sokal be és töri meg a gépét de nem.Egyébként a spanom(GTI Suzuki)is ismeri a srácot.Vele beszéltük az új helyet a benzinkúton.
A piros Corsás haverom ott lakik ahol voltunk és ő is azt mondta hogy a főnököknek nem tetszettünk.De azért megnézhetnénk mert király volt a pálya.
Ill.Str.Rac.
Mikor jössz a gépeddel már?Kiváncsi lennék hogy megy?Vagy maradsz az iszogatásnál?Na majd pénteken,szóljatok mindenkinek!
Bryan,
Igen, ismerem. 120 Le körül van (gyári érték). Van benne direktszűrő és 56-os rendszer van alatta. Viszont a turboja 1bar helyett csak 0.7körül tölt.
Én inkább az új helyre szavaznék, mert a másik haverom (Fehér rally Ladás) odament a biztonságiakhoz, akik mondták, hogy az egész be van kamerázva és a főnökük már azért is szólt, amikor megálltunk a sok autóval. Mondták, hogy ők nem szólnának, de a főnök szól érte.
AttiM3
Te ismered a fekete Renault 5-öst nem?Hány LE pontosan?Haverom gyorsult ellene a GTI Suzukival és csak fél autóval kapott ki a spanom.Legközelebb majd megyek én is ellene eggyet.
Egyébként hogy tetszett az új helyszin?Szerintem jót találtunk,meg lehetne próbálni legközelebb is.Igaz már van egy új pálya.
"Hol érdemes gyorsulásnál felváltani? Nem az tűnne logikusnak, hogy a max. teljesítmény fölé érve már vált az ember?"
Tekintettel arra, hogy a teljesítmény maximuma mindig magasabb fordulaton van, mint a nyomatékcsúcs, a váltót úgy kell tervezni, hogy ha a max. teljesítményhez tartozó fordulatnál váltasz, akkor a nyomatékcsúcsra essen vissza a fordulat...
Érdekes, mikor egy Simsont tuningoltak annyira, hogy váltás után a használható fordulatszámtartomány alá esett vissza a fordulat... :)
Varshi,
Teljesen ki kell pörgetni egész a leszabályozás előttig, hogy a váltás után a legnagyobb teljesítmény közelébe essen vissza a fordulat és ne torpanjon meg az autó.