Kedves Motorbarátok! Jöjjön mindenki, aki szereti az öreg motorokat, márkától, bőrszíntől, vallástól, politikai hovatartozástól függetlenül. Túrázzunk, motorozzunk együtt Zala megye környékén, vagy éppen amerre kedvünk szottyan. Körmendtől Kamutig.
nekem valamivel másabb a méret a motoron,meg egyenlőre nem tervezek gumi vásárlást,talán 1 év múlva.Műszakira még ezzel szeretném vinni. Meg gondolkodtam hogy valami "endúrósabbat" nézek.Nekem most Dunlop van fent
6-án pénteken délután - estefelé találkozó a Magyarhertelendi kempingben.
Másnap, szombaton délelőtt Máré vára, és a cseppkőbarlang Abaligeten, délután gyógyfürdőzés Hertelenden (vagy aki motorozna, annak még 2 db vár meglátogatása, én ide mennék), este vacsora. Vasárnap pécsváradi vár, mohácsi emlékhely, majd egyénileg hazafelé (Bátaszékig biztos együtt megyünk, de legalább ketten Bajáig)
Szállás sátorokban, egyénileg. Este sör vagy bor fogyasztása kötelező! ;-)
Mekkora gumi van a gépeden? Az egyik pesti ismerősöm szólt, hogy nézzek neki használtba Varaderóra mert az ő egyik ismerőse szeretne venni. El is mentem a gumishoz és félretetettem 3 darabot. Ennek már másfél hete és nem válaszolnak se emailre se sms-re. Így visszamondom a félretevést. Ha esetleg neked vagy valaknek innét kéne ilyen gumi akkor még van lehetőség rá.
LINK a gumikról. . Metzeler, Continental és Michelin. A Metzeler gyakorlatilag legalább 99 %-os. A Conti 98 % az első gumi Michelin ez valamivel gyengébb kb 85 %-os. 2012,2011 és 2010-es évjárat.
A két hátsónak 8500 Ft darabja az elsőnek nem volt még ára de kb 6 ezer körül lesz. A főnők nem volt bent így még nem tudtam alkudni.
Jah, akkor mind1,mondjuk először úgy is tartót kell csinálnom.
Inkább valami Túra-endurót vegyél, tudom ajánlani,kényelmesek és jó a rugózásuk hála nagy keréknek.Amiket én nézegettem vagy tudok "ajánlani" esetleg egy Freewind :) vagy van ez a BMW F650 vagy esetleg suzuki DL V-strom 650,1000 bár ezek még mindig drágák.Vagy talán DR 650 bár ez meg azért régi. Most jutott eszembe esetleg Transalp,Yamaha TDM, Africa. Nem jut eszembe de van a Kawasakinak is ilyesmi gépe asszem KLR.
Ma sikeresen lecseréltem a suzukiba az olajat,MOTUL 10W40 -t kapott meg új szűrőt.a hangja nem változott egy hangyányit lett halkabb talán (vagy csak bemesélem) :) De legalább most tudom hogy cseréltem olajat, aztán innen számítom a futását.
Én valószínűleg csak 6-7 között érek oda, elvileg fél 5-ig dolgozom, nem hagyhatom itt az asztalomat. (bár lehet, hogy egy órával hamarabb szép csendben elsunnyogok....)
Kegyetlenül jó! Az én erdélyi utam "sajnos" nem ennyire vadregényes lesz, de már piszokul várom, készülök rá. Meg a hétvégi mecsekire is... ...ott találkozunk! ;-)
(Eddig egy - biztosnak tűnő - társ jelentkezett egy kis Varadero-val. Egy másik srác még nem döntötte el, hogy társulna-e vagy sem...)
Simson S50 eladó. Fékek rendbe téve, új lánc, új szimeringek, jó világítás, jó gumik, új tükrök, üzembiztos működés. Tökéletes munkába járós igásló. Ezt nem kell hetekig szerelned megvásárlás után. A festése közelről nem szép, de amúgy nagyon kis csinos így feketén. Nem rozsdás, csak a felület nem teljesen sima. Munkába járni vettem fél évvel ezelőtt, de én nehéz vagyok neki. Mivel a motorja gyakorlatilag teljesen eredeti, így tuningolni nem akarnék nekiállni. Ez még nincs szétgányolva, mint az eladó simsonok 90%.
4 sebességes simsonra, vagy egy jó robogóra, vagy etz 125-re szívesen cserélném, ráfizetek, de csak olyanra, ami ehhez hasonlóan nincs szétgányolva, és átalakítva.
Na, annak örömére, hogy ma végre ráértem, és elindultam reggel Zeg felé motorozni, és elkapott az eső, kimegyek a műhelybe, és hegesztek egy csinos kipufogót az mz-re, mert úgy gyanítom, hogy ez, ami most van, nagyon el van dugulva. Az istennek nem akar rendesen menni. Fordulaton elfogy belőle az erő. Nem szól úgy a kipufogója, mint sok más mz-n hallom, csak szolidan dörmög. Ha megküldöm, akkor se a kipufogót hallom, hanem a szívóhangot, és a motor zörejeit.
Sima krauzer keretre felment, szabványos felfogatása volt. Kicsit sajnálom is őket, de mz-re túl nagyok voltak, most momentán meg nem akartam hozzájuk venni egy nagyobb motort. ;-)
Viszont szűkítettem a kört. Túra, túra-enduro, vagy valami lájtos csopper típusokra. Ezen belül is V2, sor 2, vagy 1 hengeres... (ugye mennyivel kevesebb motor passzol ebbe, mint ha úgy nézzük, hogy: motort kereskek... :-)
Legszívesebben, valami ezres környéki túragépet néznék, de nem hiszem, hogy ezt találok normális állapotban 4-500e Ft környékén.
6:45-kor találkozás a balatonkeresztúri MOL kútnál.
kb. 7:45-kor rövid pihenő Siófokon
kb. 8:30-kor rövid megállás a székesfehérvári AUCHAN-nál (ócsó benzin :), csirkeszárnyak egész napra)
kb. 9:30-kor érkezés Agárdra.
Hazaindulás 2 óra körül (közös megegyezés alapján)
Hazafelé a Velencei-tó megkerülésével érintjük a pákozdi csata emlékhelyét, Fehérváron megnézzük az Aranybulla emlékhelyet, majd Vigántpetenden langallózunk.
Végül egy régi 600-as yamaha sportgépre került. Pont ugyanilyen kék színe volt a motornak, nagyon jól mutatott rajta a két doboz, és mivel a felfogatása ugyanaz, mint a krausereknek, csak fel kellett rá pattintani.
Ja, valami kimaradt: visszaérkezés Magyarországra (Debrecen vagy Biharkeresztes állomással) következő szombaton, mindenkinek egyénileg haza pedig vasárnap (június 29.) lenne.
A 125-ös erdélyi túrámat június 22.-i (vasárnap reggel) indulással tervezem Debrecenből, ha valaki társulna, akkor pedig Biharkeresztesről ( http://www.szallasinfo.hu/peto_maganszallashely/index.php )történő indulással. Előző napon, tehát szombaton kellene eljutnom(-unk) erre az indulási pontra, mindenkinek egyénileg. (Az egy hónappal későbbi, július végi időpont nekem nem jó)
Ha valaki tényleg társulna, akkor e-mailben keressen, vagy itt a topicban egyeztessünk (ha nem jön senki velem, akkor egyedül is megyek, ha pedig tartósan pocsék időt jósolnak, akkor egy héttel későbbre tenném át az indulás időpontját).
mailcímem (mivel nem publikus): bogyo kukac bogyofoto pont hu , itt bármikor elérhető vagyok, de a topicot is naponta többször olvasom.
Ha egyedül megyek, akkor vegyesen sátorozás + magánpanziós/magánházas szállással, ha meg lesz útitársam, akkor - a véleményeitek alapján - végig olcsó magánpanziókban. Étkezés egyénileg megoldva (a legtöbb magánpanzióban nem túl drágán lehet reggelit/vacsorát igényelni), drága étterem részemről kizárva.
Tervezett költségvetés a teljes 8-9 napra (a magyarországi kettővel együtt) összesen 60-70 ezer forint, ebből 25 k van üzemanyagra számítva.
Étteremre nem gondoltam, de viszont szeretnék némi kenyeret, zöldet, egy jó palack bort estére,(pl paprikát, paradicsomot venni) sajnos kell nekem elemózsia.....
(Szalonkát viszek, meg paraszt kolbászt általában)
Ez a két költséget nézve már 4 ropi..majdnem azonosan számolunk a többiben...;)
Na, én a fürdőt tuti kihagyom, nem szeretem, inkább majd fotózgatok a környéken, a km is kevesebb, mint neked, így összejöhet. A várakat nem szabad kihagyni, de az éttermi kajálásoktól eltekinthetnénk (vagy valami extra olcsó helyen).