Rossz tapasztalatom volt, de a reklamáció során javítottak. Fékalkatrészek cseréjekor a megállapodott, és egyben árajánlat alapját képező egyetlen márka alkatrészei helyett 4 cég termékéből rakták össze a féket. Miután megreklamáltam, helyesbítettek, plusz a kimozdult ablakvezető szigetelőt is szó nélkül helyrerakták - mondjuk ez utóbbi három kézmozdulatból állt.
Én is azért mentem oda mert inkább jó véleményeket olvastam róluk. A tapasztalásom után viszont én nem ajánlom őket. Amennyiben bevállalja bárki, figyeljen oda mindenre. Minden esetre én újabb tapasztalattal "felvértezve", a következő garisra inkább távolabbra megyek, egy kirándulàssal egybekötve.
már átbogarásztam a kezelésit,de passz higy mi lehwt a vezető oldali műszerfalon a kormánytól jobbra egy köralakú 2-3 centis szellőzőszerűség,de nem az mert levegő bem jött belőle és hasonlo szerkezet van a szemellenzőnél is
Szia, sajnos nem, ahogy az auto hold funkció is minden leállításkor alaphelyzetbe kerül (nem is értem)... Van itthoni okos megoldás (mindkettőre), írj rám, ha érdekel.
Nekem a német szervizkönyv alapján mondták (idén februárban Veszprémben), hogy nem OK, de csak azért, mert 1x túlment. A szerviz (1.4 CVVT) 30e km/2év, de az olajcsere 30e km/1év, és 14 hónap alatt ment kb. 25 ezret, a 2 hónap túllépés pedig már nem tolerálható. Ha ez nincs, garanciális lett volna (most májusig).
Ezt az okozza, mint kiderult, hogy a főtengelyen 1 eve, egy buzgo szerelő műhely a gyárilag zsugortechnológiával felhelyezett fogaskereket levágta és kicserélte, amikor azt a Kia szervízben sem nyulnának hozzá soha semmi pénzért!!! Sajnos utángyártott készletet szereltek be, azaz főtengely fogaskerék is volt is a szettbe és cserélték elmondásuk szerint, (mákja volt, mert az a gyári kerék pocizióba volt és "csak" át kellett jelölnie a tengelyre) de mint kiderült két probléma is lett, ahogy írtad, hogy az erőtlenség oka az utángyártott (12.000 km ment) lánc biztos átugrása, másik pedig hogy a fogaskerék elmozdult fél fogat a főtengelyen és nincs pozicióba. Ez az új lánc felrakásánál derült ki. így nem rakható össze természetesen, mert nem lesz jó. Fél fog nem tudom, hány fok lehet de szinte biztosan nincs ekkora tűrés. Tehát uj, kizárólag gyári főteng.fogaskereket kell felrakni tökéletes pozicióba, amit max szárazon felpróbálva lehet "átjelölni" a főtengelyre és úgy "rázsugorítani".
Melyik országból származik? Úgy tudom, a hosszú garancia csak EU-n belül mozog át az autóval. Az én autóm is külföldről jött, él a garancia. Nem csak elvileg, használtam is. Furcsa kissé a litván (vagy lett, nem tudom :-) ) nyelvű szervizkönyv, de ennyi. Ki tudják tölteni, pecsételnek, ahova kell.
Sziasztok a start-stop rendszer meg lehet úgy oldani, hogy a fordítottan működjön? Tehát csak akkor kelljen megnyomni a start-stop gombot, ha működtetni akarom. Gyanítom, hogy a műszaki vizsgán kötelező, hogy minden indításkor aktiválódjon a start-stop rendszer, mert csak így képes megfelelni az előírt káros anyag kibocsátási értéknek.
Szia. Igen meg lett kérdezve 2 szervizben is és sajnos az volt a válasz hogy a garancia nincs. Hogy miért azt nem tudom ugyanis a szervizkönyvet nem is látták.
"a gari már elszált mert az autó kintről lett hozva" Miből gondolod? Megkérdezted? Én 2013-as Rio-t hoztam, azt mondták, ha a szervizkönyv szerint mindent betartottak, akkor elfogadják és az autó garanciális! Akkor nem, ha valami kimaradt, vagy pl. egyszer is túlmentek az előírt perióduson, akár km-ben, akár évben (mint nálam). Egy kérdést mindenképp megér...
Hozzáteszem, pont azért van teljesítményvesztés, mert a munkaütem egy részében nincsenek zárva a szelepek, hiszen átugrott a vezérműlánc. Ehhez OBD2 csatlakozó sem kellett volna, sem a hibakód kiütése.
Sziasztok! Vad kérdésem lenne! Tudnátok segíteni, hogy Kia Ceed 2010 es 1.4 benzin 90 LE, 130 ezer van benne és motorhibát irt ki a kis sárga gonosz lámpa. Kiolvasva azt "mondta", hogy a főtengely jeladó hiba, de az auto -30 teljesítményvesztést produkált. Kiütötték a hibát, persze 10 perc menet után ujra hiba volt, de vegig teljesítményvesztés volt jelen! Újra kütötték, de itt nagyobb lehet a baj, mint kiderült. Mondván, hogy a lánc átugrott és azért ment el a vezérlés. Szétszedés után laza lánc volt, valószínű a feszítő nem volt elég erős és emiatt ugorhatott át talán indtáskor pár fokot. Az új lánckészlet felrakásakor kiderült, hogy mikor a két vezérműtengely holtponton van és hozzá képest a főtengelyen a fogaskerék fogak nem stimmelnek, azaz elmozdultak pár fokot és a lánc így nem rakható ugye fel. Azt mondják, hogy az a fogaskerék zsugor technológiával kerül felszerelésre a gyárba és azt soha nem kell cseerélni, mivel az nem mozdulhat el, de mégis. És persze nincs is jelölés a főtengelyen, hogy a fogaknak hol lenne a pontos állása. Hogy lehetne azt leszedni onnan, melegítéssel, és hogy éli túl a főtengely vagy annak a szénszerkezete a melegítést? Vagy hogyan lehetne aér máshogy leszedni azt a fogskereket? Köszi előre is :)
a hiba okáról ugyan fogalmam sincs de ha eccer még garis az autó akkor miért nem lököd be egy márkaszerviz ajtaján hogy csinálják meg akármi is legyen az és kész?